SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
daarom n0quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef Beach het volgende:
Ik had iets over pectussen verwacht in de TT.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
THERE'S NO LIMITTTTquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
verwijzing naar:quote:
Hehehquote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
THERE'S NO LIMITTTT
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
verwijzing naar:
Als het echt persoonlijk is dm danquote:Op zondag 15 april 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Dat moet je niet aan mij vragen, want ik ben geen maagd.quote:Op zondag 15 april 2012 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach hoe voelt het om op je 26e nog steeds maagd te zijn?[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Damnquote:
Ben je getrouwd geweest dan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, want ik ben geen maagd.
godver nu maak je me nieuwsgierigquote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Damnhet is maar goed dat je dat inderdaad vroeg in mn dm
jaditquote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
godver nu maak je me nieuwsgierig
quote:
niet weten dat hij maar wat lultquote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
godver nu maak je me nieuwsgierig
Omdat ik jullie wil herinneren aan dat madenverhaal.quote:
Gewoon een meid regelen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe kan je dan geen maagd meer zijn?
Ik ben niet gelovig g.quote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moet toch eerst met haar trouwen voordat je aan sexytimes begint?
welk maden verhaal? vertel?quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat ik jullie wil herinneren aan dat madenverhaal.
Grapje tochquote:
hou jij het maar bij het volblaffen van je vuistje.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Grapje tochik ben ook niet gelovig, gewoon als je een smatje heb geregeld zo snel mogelijk volblaffen.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hou jij het maar bij het volblaffen van je vuistje.
Doe eens niet zo onaardig.quote:Op zondag 15 april 2012 17:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Even mijn iPod volblaffen met Meshuggah
quote:Op zondag 15 april 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Even mijn pectus volblaffen met Meshuggah
quote:Op zondag 15 april 2012 17:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahjahahhahahahahhahabah mijn ouders hahahahahahahahahahabahabhahababhahahahaha
quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahjahahhahahahahhahabah mijn ouders hahahahahahahahahahabahabhahababhahahahaha
quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze willen nog een keer op vakantie gaan in de zomer, naar dat land
waarom werk je niet meer bij de deen?quote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!!_!___!_!_!!!!_!!$@%* ik ga niet mee.
Nu snel werk vinden.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WANT IK MOEST ONTSLAG NEMEN OMDAT IK MEE MOEST NAAR DE HEL HAHAHAHAHAHHAHAHAHhagGGgagahaahahahaahgah
quote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WANT IK MOEST ONTSLAG NEMEN OMDAT IK MEE MOEST NAAR DE HEL HAHAHAHAHAHHAHAHAHhagGGgagahaahahahaahgah
Serieus?quote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso dat je ouders dan alsnog dwingen om mee te gaanquote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging 6 weken op. akanrie, mocht niet van meneer Deen.
Ik had eigenlijk een 'n0' verwachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihihi, als het allemaal doorgaat, best.
Ik pak je dan bij je gatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ben alleen vrouwelijk voor Beachquote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
Jij ziet er vrouwelijk uit PtR, jij gaat onderop.
Ik kom niet buitenshuis.quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en laatst dan bij amsterdam cs achter?
ademenquote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shit wat was ik aan het doenvergeten
quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shit wat was ik aan het doenvergeten
quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihihi, als het allemaal doorgaat, best.
ik moet telkens lachen om struikquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
denken dat henki mn huis mag betredenenkel mensen mogen mn huis in hoor, geen struiken
quote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
denken dat henki mn huis mag betredenenkel mensen mogen mn huis in hoor, geen struiken
.;)quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet telkens lachen om struikongeacht context
kut arg
kut cash
;')
Wat toevalligquote:
vrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whatsapp controleren van mijn vriend!
wat
tribes_ascend_gameplay.gifquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Meet Beach. Beach is a Struisvogel. Beach loves skiing.
iets te veel om door te lezen maar beter maakt ze het uit met hem. Is hij van dat mens af..quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whatsapp controleren van mijn vriend!
wat
Dunno, mn ouders gaan iig.quote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef Beach het volgende:
Wat las ik KB moet jij mee van de zomer naar die hel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dunno, mn ouders gaan iig.IK MOET WERK VINDEN SOSOSOS.
ik heb geoefend met marsepein boetseren. voor een vriendenprijsje maak ik er een aantal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag tong80.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga de komende tijd alle boys van ARG in de gaten houden om erachter te komen wie mijn getuige gaat zijn
ik moet t binnenkort al doen dus ervaring hieroquote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga de komende tijd alle boys van ARG in de gaten houden om erachter te komen wie mijn getuige gaat zijn
als ik die van jou mag zijn mag jij die van mij zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
werkt dat zo tegenwoordig ja?quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als ik die van jou mag zijn mag jij die van mij zijn.
Mag ik het bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Beach het volgende:
Trollscience mag de ringen naar het altaar brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
Wat ben ik dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee je zusje wel en mijn broertje dan ook
Dat is mijn fetishquote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij krijgt een kussen met de ringen op je rug en mag naakt naar het altaar kruipen
quote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Beach het volgende:
Trollscience mag de ringen naar het altaar brengenIk dacht dat dat puntje een vuiltje op m'n scherm was, jij boelerch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dat heb ik dus ook met jouw posts.quote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat puntje een vuiltje op m'n scherm was, jij boelerch.
Groot gelijk. Wil je mijn harem vergroten?quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bla zegt
maar ga je nog steeds met diezelfde jongen (A)
KB zegt
jaja
bijna een jaar
Bla zegt
tijd om het in te wisselen
HOE DURFT HIJ?!
n0.quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Wil je mijn harem vergroten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wilt jequote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bla zegt
maar ga je nog steeds met diezelfde jongen (A)
KB zegt
jaja
bijna een jaar
Bla zegt
tijd om het in te wisselen
HOE DURFT HIJ?!
wat if girl?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
n0.
wat hebben die plaatjes ermee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverdomme waarom denk je zoveel enters? !quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat hebben die plaatjes ermee te maken?
was n0 gurlquote:
In dat geval trio.quote:
helaquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Wil je mijn harem vergroten?
anders wil ik wel door je baard woelenquote:
Mn baard zit vol met tranen danquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
anders wil ik wel door je baard woelen![]()
Ik deel niet graagquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wil jij er ook bij. Ik ben niet seksistisch.
Jeetje, lastig wel hoor.... eeehm zij heeft borsten, maar jij hebt dan weer een baard..... Ik kom er niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn baard zit vol met tranen dan
[..]
Ik deel niet graaghet is ik of appel
HAHAHA PECTUS GRAPJE XDDXDD HAIHIAHOAHOHIHAOquote:
wutwutwutquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gossiegossie, als ik een bepaald persoon tegenkom sla ik diegene zo hard tegen zn bakkes aan.
ben ik het?quote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gossiegossie, als ik een bepaald persoon tegenkom sla ik diegene zo hard tegen zn bakkes aan.
Kunnen we dan niet naar een goede film gaan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Zeroku het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1592873/
ARG-meet?
Zachtjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zal ik diegene met een lomp ding tegen de slaap slaan?
Met een bliksemschichtring zo in da facequote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zal ik diegene met een lomp ding tegen de slaap slaan?
Nee dit is perfect tochquote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet naar een goede film gaan?
Rellen is ook leuk jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee dit is perfect tochen dan rellen in de bios
Jaaaquote:
keiharde zonchillings dus.quote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaaaLekker rustig en naar het nieuwe huis van papaKlip en vriendinpapaKlip gekeken. En die hebben een keigrote tuin. Met zon
Inderdaadquote:
Joah! Wel 2 keer keihard verloren met schaken, terwijl ik normaal altijd winquote:
Pijltjestoetsen ftw.quote:
Ik welquote:
Ohquote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ken de regels ook wel maar ik ben gewoon slecht.
Die heeft een vriend van me gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, hij geeft bij veel mensen een foutmelding van hurr durr phishing site.
[ afbeelding ]
echt?quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die heeft een vriend van me gemaakt
ik al de hele dagquote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik verveel me al heel te avond de pleuris.
GMPAquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
078. 098 Furdinand
078. 098 Klinkerbotsing
Is goed, is goed. Hoeveel schat je vandaag?quote:Op maandag 16 april 2012 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie weet, moet je wel meer posten firdinerd.
dunno wil niet zoveel posten eig.quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is goed, is goed. Hoeveel schat je vandaag?
aboquote:
Sterren. Jij hebt maar 1 ster.quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dunno wil niet zoveel posten eig.
[..]
abo
Jij verdiend een ster op.broadwayquote:Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh heb je je abo geupgraded? Wissiknie. Op mobiel zie je dat niet.
Mijn ster is onzichtbaar.
Ik heb er ook maar één hoor. Iedereen geloof ik hoor.quote:
ervaring mee?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
Gadverdamme Happy ik walg van jou je broertje als slaaf gebruiken gadverdammeIdioot
![]()
Godverquote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wil jou ook best als slaaf gebruiken hoor, maar dan lik jij iets anders dan ijs.
Wie die de oudste.quote:
amenquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik mijzelf kon klonen zou geen van ons meer maagd zijn
jij hebt ook plaatjes voor alles hehquote:
quote:
Als die 'naam' maar niet mijn naam is.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zegt
ik wil romantisch etentje met je bij kaarslicht en dan samen *naam* opzoeken en het helemaal de tyfus inslaan
en dan hevig vrijen met elkaar op het bebloede bewusteloze lichaam die we gebruiken als matras ;$ is dat een romantische date of is dat een romantische date ?![]()
Bwehehequote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zegt
ik wil romantisch etentje met je bij kaarslicht en dan samen *naam* opzoeken en het helemaal de tyfus inslaan
en dan hevig vrijen met elkaar op het bebloede bewusteloze lichaam die we gebruiken als matras ;$ is dat een romantische date of is dat een romantische date ?![]()
Jawel nu moet je het gewoon vertellen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naam is een jongen, niet van fok ofzo. Niks aan de hand mensen.
Haha ze willen dus sex on the beach.quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef HappyBob het volgende:
Ik krijg net DM van Klinky dat ze jou bedoelen, Bietsje
Dit is niet oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |