quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Excelsior uit
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Vitesse thuis
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
sc Heerenveen uit
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
FC Utrecht thuis
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
NAC uit
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Graafschap uit
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
RKC uit
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
Roda JC thuis
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
Heracles thuis
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Twente thuis
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Hij had de LaPo, TT is inderdaad wat jammerquote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Er zou toch strenger gemodereerd worden op topichunters met kut TT's?
Jij kan beter niet vragen om strengere regels mbt mods want dan heb jij binnen no time een perm ban.quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
?quote:
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.quote:
Zo blij zijn dat je "maar" 1 punt achter staat op de tweede plek en dan zo van Az moeten winnen vind ik ook wel wat treurigs hebben hoor. Met dit spel met nog Roda uit te gaan waar Psv het altijd moeilijk heeft zie ik Psv nog punten verspelen.quote:
Ja, dat hoor ik je steeds roepen. Geen idee waar je dat allemaal op baseert though.quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kan beter niet vragen om strengere regels mbt mods want dan heb jij binnen no time een perm ban.
PSV Champions League?quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 puntje achter CL met makkelijkste programma
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2equote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.
Volgens mij wordt AZ dan 2e hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2e
Ik weet niet waar je het vertrouwen vandaan haalt, maar ik wens je succes.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2e
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?
Zegt natuurlijk niet veel, RKC zou ook makkelijk zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niet veel, RKC zou ook makkelijk zijn.
Ja en de manier waarop zou je juist voor ROda moeten laten vrezen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.
Ik heb nooit makkelijk gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.
Nou wooptidoo.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.
Ja, maar thuis winnen we 95% .. en tegen AZ hadden we ook geluk dat die Esteban ons 2 goals gunde.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja. Als jij serieus trots kan zijn op dat foutenfestival van gisteren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je best trots zijn op winnen van AZ
Jaja, wij zouden thuis ook niet winnen van PSV/Twente/Ajax, hebben we weer gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een half jaar geleden ja. Feyenoord is duidelijk veel beter geworden sinds die tijd. Uit de eerste 12 wedstrijden 18 punten (1,5 punt per wedstrijd), uit de resterende 18 wedstrijden 40 punten (2,2 punt per wedstrijd). Dat is (100*(2,2/(2,2-1,5)) = ) 46,67% beter. PSV is alleen maar slechter gaan voetballen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord verloor in eigen huis van ADO.
PSV heeft gewoon het makkelijkste programma.
Idd, want AZ staat 12e ofzo.quote:
Alsof AZ zo veel voorsteltquote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nooit makkelijk gezegd
Ga maar weg jongen...
quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 puntje achter CL met makkelijkste programma
Rot op man heb je de wedstrijd wel gezien?. Ondanks dat de winst van PSV Ajax uitkwam had ik echt medelijden met Az. Deze wedstrijd kan Psv geen goed gevoel hebben gegeven ook niet als supporterquote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je best trots zijn op winnen van AZ
Ja, ik heb de wedstrijd gezien. Ja, ik ben blij met 3 punten en ja, ik ben er ook trots op.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rot op man heb je de wedstrijd wel gezien?. Ondanks dat ede winst van PSV Ajax uitkwam had ik echt medelijden met Az. Deze wedstrijd kan Psv geen goed gevoel hebben gegeven ook niet als supporter
Ach, Feyenoord won laatst in eigen huis ook niet van Utrecht en RKC. We zullen het wel zien de komende weken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een half jaar geleden ja. Feyenoord is duidelijk veel beter geworden sinds die tijd. Uit de eerste 12 wedstrijden 18 punten (1,5 punt per wedstrijd), uit de resterende 18 wedstrijden 40 punten (2,2 punt per wedstrijd). PSV is alleen maar slechter gaan voetballen.
Dat je het woord makkelijk al kunt gebruiken als PSVer, dat is al erg genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja makkelijkste van de top 6Dat betekend dat het makkelijk is?
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, PSV wint met mazzel in de laatste minuut en ze worden net zo arrogant als de Ajacieden.. vorige week was alles nog kut en moesten alle spelers verkocht worden..
Opportunistisch gelul.
Daarom. 3 punten maken blijkbaar blind. PSV is onder Cocu alleen maar slechter gaan voetballen. Kansloos verliezen in Waalwijk, met veel schijtmazzel thuis winnen van AZ. Vijfde staan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, PSV wint met mazzel in de laatste minuut en ze worden net zo arrogant als de Ajacieden.. vorige week was alles nog kut en moesten alle spelers verkocht worden..
Opportunistisch gelul.
Heb het niet over jou.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?
Waar heb ik dat gezegd? Zie graag een quotequote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.
Vukovic moet er maar 3 in eigen doel trappen ..quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.
Nogmaals, nooit dat woord gebruikt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat je het woord makkelijk al kunt gebruiken als PSVer, dat is al erg genoeg.
Mag altijd natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vukovic moet er maar 3 in eigen doel trappen ..
quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Zie graag een quote
quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie mij daar niet zeggen dat we winnen van Roda. Heb ik namelijk niet gezegd.quote:
Maar als je het verband niet weet te leggen ligt de fout niet bij mij.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie mij daar niet zeggen dat we winnen van Roda. Heb ik namelijk niet gezegd.
Ik snap waar je heen wilt, maar ik weer ook dat PSV het nagenoeg altijd moeilijk heeft in Kerkrade. Ben er nog niet gerust op.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je het verband niet weet te leggen ligt de fout niet bij mij.
De kampioenswedstrijd meen ikquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
En PSV won ook van Feyenoord(in eigen huis, net als tegen AZ, uit beide verloren)
Wie?quote:
Jeff Stans. Komt net als ik uit Vlaardingen, heeft bij de plaatselijke amateurclub in de jeugd gezeten, traint nog steeds de B1 daar en heeft vroeger in het plaatselijke zwembad gewerkt en is derhalve een oud-college van m'n moederquote:
Ah vandaar, dat is wel nice danquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jeff Stans. Komt net als ik uit Vlaardingen, heeft bij de plaatselijke amateurclub in de jeugd gezeten, traint nog steeds de B1 daar en heeft vroeger in het plaatselijke zwembad gewerkt en is derhalve een oud-college van m'n moeder
Nee hoor, omdat ik hem kenquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is hij zo lelijk omdat je hem zo hard uitlacht?
quote:
Mwoah, dan moet je nog aardig weten waar 'ie staatquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur m een sms met de vraag of hij even naar ons wil zwaaien.
Niet als hij de hele wedstrijd gaat staan zwaaien. Tenminste de tijd die er nu nog over is dan. Dan zien we m vanzelf.quote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, dan moet je nog aardig weten waar 'ie staatBen met hem naar Heracles - Groningen geweest vorig jaar, dus ik weet het wel
Allemaal topwedstrijden, geweldig voetbal, niks mis meequote:
Duarte krijgt hem atm op teletekst, maar daar staat ook dat Everton de pingel miste en ik dacht dat dat Armenteros was (kijk niet, dus ben afhankelijk van externe bronnen)quote:
Everton nam de pingel ookquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Duarte krijgt hem atm op teletekst, maar daar staat ook dat Everton de pingel miste en ik dacht dat dat Armenteros was (kijk niet, dus ben afhankelijk van externe bronnen)
Ah, oke. Nu zegt dat alsnog niet of Duarte hem gekregen heeft natuurlijk, maar tot nu toe kan je daar denk wel vanuit gaanquote:
Ja, maar dacht dat hij alweer fit is. En Heracles heeft woensdag gewonnen natuurlijk, never change a winning team.quote:
Heerenveen - VIT is wel spannendquote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
Volgende week is waarschijnlijk de zaterdag niet om aan te zien, of Excelsior moet weten te stunten tegen Twente.
ADO zie ik nog wel stuntenquote:Zondag is ook niet heel boeiend, op Ado - Feyenoord na, rest van de wedstrijden zijn (op zondag iig) allemaal eentjes.
Tsja, dan wordt AFCA landskampioenquote:Over 2 weken iig weer een topzondag, met (kut knvb) om half 1 Roda - Psv en om half 3 zowel Twente - ajax als Feyenoord - AZ. Top gepland weer
Dat is idd dom.quote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
Volgende week is waarschijnlijk de zaterdag niet om aan te zien, of Excelsior moet weten te stunten tegen Twente. Zondag is ook niet heel boeiend, op Ado - Feyenoord na, rest van de wedstrijden zijn (op zondag iig) allemaal eentjes. Over 2 weken iig weer een topzondag, met (kut knvb) om half 1 Roda - Psv en om half 3 zowel Twente - ajax als Feyenoord - AZ. Top gepland weer
Ik gok dat Excelsior snel scoort en Twente daarna met moeite de 2-1 maakt (en dit keer hopelijk vast houdt)quote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
Volgende week is waarschijnlijk de zaterdag niet om aan te zien, of Excelsior moet weten te stunten tegen Twente. Zondag is ook niet heel boeiend, op Ado - Feyenoord na, rest van de wedstrijden zijn (op zondag iig) allemaal eentjes. Over 2 weken iig weer een topzondag, met (kut knvb) om half 1 Roda - Psv en om half 3 zowel Twente - ajax als Feyenoord - AZ. Top gepland weer
Jij denkt dat het voor de KNVB makkelijk is om te plannen. Die moeten met voorkeuren voor wedstrijddagen, knelpunten vanuit de gemeente en Europees voetbal rekening houden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB, Volgend jaar betere schema's aub. De neutrale kijker kan niet eens van 2 topwedstrijden genieten like TWE-AJA en FEY-AZ
Ga ze mailen zou ik zeggen..quote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB, Volgend jaar betere schema's aub. De neutrale kijker kan niet eens van 2 topwedstrijden genieten like TWE-AJA en FEY-AZ
De KNVB denkt niet alleen aan voorkeuren, knelpunten, Europees voetbal hé. Die willen ook zoveel geld in het laatje. Als je TWE-AJA/Fey-AZ eentje om 14:30 en andere om 16:30 op 29 april doet. Heeft Enschede of Rotterdam rond die dagen knelpunten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor de KNVB makkelijk is om te plannen. Die moeten met voorkeuren voor wedstrijddagen, knelpunten vanuit de gemeente en Europees voetbal rekening houden.
En voor de echte voetbalfans die in het stadion zitten maakt het toch geen fuck uit.
Geen idee, kan best. Vraag het ze zou ik zeggen. Sowieso heeft Feyenoord zondag 14.30 als voorkeur.quote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB denkt niet alleen aan voorkeuren, knelpunten, Europees voetbal hé. Die willen ook zoveel geld in het laatje. Als je TWE-AJA/Fey-AZ eentje om 14:30 en andere om 16:30 op 29 april doet. Heeft Enschede of Rotterdam rond die dagen knelpunten dan?
En Twente speelt het liefst op zaterdag.quote:Op zondag 15 april 2012 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, kan best. Vraag het ze zou ik zeggen. Sowieso heeft Feyenoord zondag 14.30 als voorkeur.
Waarom maak je je er zo druk om? Wat een gezeik om niks.quote:Op zondag 15 april 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Twente speelt het liefst op zaterdag.
En dan is fucking NEC-RKC om 16:30
Ik zou FEY-AZ zelf een zeer interessante wedstrijd vindenquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom maak je je er zo druk om? Wat een gezeik om niks.
Ja maar de KNVB had niet kunnen voorspellen dat Feyenoord het zo goed zou doen.. Voor AZ geld een beetje het zelfde, maar minder extreem.quote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou FEY-AZ zelf een zeer interessante wedstrijd vinden
Dan kop je verkeerd.quote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb altijd respect voor die mensen die zo'n bal weg koppen.. mij niet gezien, ik haat koppenmeteen koppijn.
Ik ook, ja.quote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou FEY-AZ zelf een zeer interessante wedstrijd vinden
Maar da's logisch Callie. Ach, als Ajax 29 april kampioen wordt. Hoor je mij niet klagen, maar als het op een ander moment was in de eredivisie (bijvoorbeeld seizoenshelft 1).. dan had ik het zeer jammer gevondenquote:
Dat vind ik toch altijd zo sneu he!quote:Op zondag 15 april 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor de KNVB makkelijk is om te plannen. Die moeten met voorkeuren voor wedstrijddagen, knelpunten vanuit de gemeente en Europees voetbal rekening houden.
En voor de echte voetbalfans die in het stadion zitten maakt het toch geen fuck uit.
Goed gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo sneu he!Wat als je het niet betalen kan maar heel graag in het stadion zou willen zitten? Ben je dan ook geen 'echte' fan?
Op dit moment is dat de juiste conclusie. Iedereen die in het linkerrijtje staat, is momenteel beter dan PSV.quote:Op zondag 15 april 2012 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RKC > PSV
Heracles - RKC
Heracles > PSV
?
Jep.. altijd de mensen die scoren, op WK / EK is dat nog erger.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Simpele zieltjes ook die kiezen voor ManoftheMatch. Alleen maar kiezen voor de mensen die scoren
Maar ook PSV > Heracles.quote:Op zondag 15 april 2012 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RKC > PSV
Heracles - RKC
Heracles > PSV
?
http://www.blikopnieuws.n(...)eracles_met_3-0.htmlquote:Op zondag 15 april 2012 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RKC > PSV
Heracles - RKC
Heracles > PSV
?
Ik had het over de competitiequote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)eracles_met_3-0.html
Bijna
Ik ben lekker selectief aan het doenquote:
Maar het klopt wel.quote:Op zondag 15 april 2012 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk expert kopbal.
Nee, Heracles - RKC is afgelopen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gister een kampioens feestje gevierd?
Oh zo.quote:Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, Heracles - RKC is afgelopen.
Leuk. Maar da's logisch hé.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Vitesse moet winnen, ik vind dost een vieze homo
En dat zegt iemand met de grootste flikker als UIquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Vitesse moet winnen, ik vind dost een vieze homo
Haten op CR7quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met de grootste flikker als UI
CR7 balt elke chick vriendquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met de grootste flikker als UI
Meer geld voor Ajaxquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd hoop ook dat Heerenveen de CL in gaat zonder Narsingh en Dost
Is het verkeerd om andere clubs toe te juichen. En ajax wordt toch kampioenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor voordeel heeft dat voor Ajax
Ajax wordt kampioenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel leuk als we dalijk maar 1 club in de CL mogen. En als dat niet Ajax is lach je dan nog?
Je wed is belangrijker dan jouw club?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moedig Dost aan, om te scoren.
Heb ik op gewed
Nee en vaak als ik wed gebeurd het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wed is belangrijker dan jouw club?
Misschien omdat ze gelijk staan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee en vaak als ik wed gebeurd het tegenovergesteldenet als AZ niet won van PSV.
Maar PSV moet het zelf doen, zegt alweer veel dat we hopen op punt verlies van Heerenveen
Misschien omdat je weet dat PSV zuigt en tegen Roda punten laat liggen, hell misschien morgen al?quote:
Je versterk nu mijn punt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien omdat je weet dat PSV zuigt en tegen Roda punten laat liggen, hell misschien morgen al?
Nee ik zet gewoon in als ik denk dat dat gaat gebeuren, ongeacht wat dat voor mijn eigen club betekend. Maar jij begrijpt dat blijkbaar niet, dan moet je heuj psv love you fapfap strootman yeahwooh doenquote:
En als Bony scoort, wordt hij weer een held?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die bakt er inderdaad helemaal niks meer van
Welkom in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als Bony scoort, wordt hij weer een held?
Je moet niet zo happen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik zet gewoon in als ik denk dat dat gaat gebeuren, ongeacht wat dat voor mijn eigen club betekend. Maar jij begrijpt dat blijkbaar niet, dan moet je heuj psv love you fapfap strootman yeahwooh doen
Ik ga ook op Roda wedden als ze tegen PSV moeten, problem?
Je moet het los zien.
Dat zei ik heulegaar nietquote:
quote:
Graafschap - Heracles. En ja. Fuck die clasico.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt serieus RKC - Utrecht ipv Barca - Real?
Zelfs liever FC Bal op 't Dak - FC Schubbekutteveen dan El Clasicoquote:
Niet als zijn spel niet beter wordt. Op dit moment scoort hij niet en speelt hij ook nog eens heel slordig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als Bony scoort, wordt hij weer een held?
Dit ja, wat een drama die Leo Driessen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat commentaar bij HEE - VIT
Excelsior gaat minimaal een punt pakken, net als in de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Exc - Twe is trouwens een enorme zaadpot geworden. Eerste kwartier was wel aardig met een paar goeie kansen voor Twente en een niet toegekende strafschop (Brama werd neergelegd)... sindsdien is het prut met tikkies breed en terug
Ik zie ze nog wel naar de 1-0 counteren ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Excelsior gaat minimaal een punt pakken, net als in de eerste wedstrijd
En zonder coachquote:
Wutquote:
Aanmerkingen op de leiding. Wedstrijd is overigens wel afgelopen, Heracles heeft toch nog met 2-3 gewonnenquote:
Nog steeds 0-0quote:
Wat raar, er loopt hier bijna net zoveel kwaliteit rondquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is nog saaier dan Barca - Real.
Daarom. Het is dat Platje niet bij Twente speelt, anders was het bekant gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat raar, er loopt hier bijna net zoveel kwaliteit rond
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat ik zo zag (de laatste 10 minuten) speelt excelsior beter dan twente
Jup, ik zie Excelsior eerder scoren dan Twente nu..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat ik zo zag (de laatste 10 minuten) speelt excelsior beter dan twente
Dat was toch Plet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef Samael het volgende:
Douglas beetje aan het masker trekken van Schenkenveld
Ik kan het mis hebbenquote:
Wat een kneus...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een paar min volhouden .. die Duitsers zijn nu het gevaarlijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |