quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Excelsior uit
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Vitesse thuis
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
sc Heerenveen uit
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
FC Utrecht thuis
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
NAC uit
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Graafschap uit
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
RKC uit
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
Roda JC thuis
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
Heracles thuis
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Twente thuis
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Hij had de LaPo, TT is inderdaad wat jammerquote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Er zou toch strenger gemodereerd worden op topichunters met kut TT's?
Jij kan beter niet vragen om strengere regels mbt mods want dan heb jij binnen no time een perm ban.quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
?quote:
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.quote:
Zo blij zijn dat je "maar" 1 punt achter staat op de tweede plek en dan zo van Az moeten winnen vind ik ook wel wat treurigs hebben hoor. Met dit spel met nog Roda uit te gaan waar Psv het altijd moeilijk heeft zie ik Psv nog punten verspelen.quote:
Ja, dat hoor ik je steeds roepen. Geen idee waar je dat allemaal op baseert though.quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kan beter niet vragen om strengere regels mbt mods want dan heb jij binnen no time een perm ban.
PSV Champions League?quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 puntje achter CL met makkelijkste programma
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2equote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo stil? PSV gaat kansloos verliezen in Kerkrade en wordt uiteindelijk zesde. Beter kan het niet toch.
Volgens mij wordt AZ dan 2e hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2e
Ik weet niet waar je het vertrouwen vandaan haalt, maar ik wens je succes.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kansloos verliezen in Heerenveen en thuis gelijkspelen tegen AZ. Conclusie, PSV wordt 2e
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?
Zegt natuurlijk niet veel, RKC zou ook makkelijk zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club heeft een makkelijker programma in de top 6?
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niet veel, RKC zou ook makkelijk zijn.
Ja en de manier waarop zou je juist voor ROda moeten laten vrezen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.
Ik heb nooit makkelijk gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele club een makkelijk programma heeft. Vind het sowieso nogal omgepast om over een makkelijk programma te praten als je niet eens in fucking Waalwijk kan winnen.
Nou wooptidoo.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat argument blijft iedereen gebruiken, maar iedereen vergeet dat PSV wel van AZ won.
Ja, maar thuis winnen we 95% .. en tegen AZ hadden we ook geluk dat die Esteban ons 2 goals gunde.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja. Als jij serieus trots kan zijn op dat foutenfestival van gisteren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je best trots zijn op winnen van AZ
Jaja, wij zouden thuis ook niet winnen van PSV/Twente/Ajax, hebben we weer gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een half jaar geleden ja. Feyenoord is duidelijk veel beter geworden sinds die tijd. Uit de eerste 12 wedstrijden 18 punten (1,5 punt per wedstrijd), uit de resterende 18 wedstrijden 40 punten (2,2 punt per wedstrijd). Dat is (100*(2,2/(2,2-1,5)) = ) 46,67% beter. PSV is alleen maar slechter gaan voetballen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord verloor in eigen huis van ADO.
PSV heeft gewoon het makkelijkste programma.
Idd, want AZ staat 12e ofzo.quote:
Alsof AZ zo veel voorsteltquote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nooit makkelijk gezegd
Ga maar weg jongen...
quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 puntje achter CL met makkelijkste programma
Rot op man heb je de wedstrijd wel gezien?. Ondanks dat de winst van PSV Ajax uitkwam had ik echt medelijden met Az. Deze wedstrijd kan Psv geen goed gevoel hebben gegeven ook niet als supporterquote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je best trots zijn op winnen van AZ
Ja, ik heb de wedstrijd gezien. Ja, ik ben blij met 3 punten en ja, ik ben er ook trots op.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rot op man heb je de wedstrijd wel gezien?. Ondanks dat ede winst van PSV Ajax uitkwam had ik echt medelijden met Az. Deze wedstrijd kan Psv geen goed gevoel hebben gegeven ook niet als supporter
Ach, Feyenoord won laatst in eigen huis ook niet van Utrecht en RKC. We zullen het wel zien de komende weken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een half jaar geleden ja. Feyenoord is duidelijk veel beter geworden sinds die tijd. Uit de eerste 12 wedstrijden 18 punten (1,5 punt per wedstrijd), uit de resterende 18 wedstrijden 40 punten (2,2 punt per wedstrijd). PSV is alleen maar slechter gaan voetballen.
Dat je het woord makkelijk al kunt gebruiken als PSVer, dat is al erg genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja makkelijkste van de top 6Dat betekend dat het makkelijk is?
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, PSV wint met mazzel in de laatste minuut en ze worden net zo arrogant als de Ajacieden.. vorige week was alles nog kut en moesten alle spelers verkocht worden..
Opportunistisch gelul.
Daarom. 3 punten maken blijkbaar blind. PSV is onder Cocu alleen maar slechter gaan voetballen. Kansloos verliezen in Waalwijk, met veel schijtmazzel thuis winnen van AZ. Vijfde staan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, PSV wint met mazzel in de laatste minuut en ze worden net zo arrogant als de Ajacieden.. vorige week was alles nog kut en moesten alle spelers verkocht worden..
Opportunistisch gelul.
Heb het niet over jou.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over arrogantie? Ik mag toch blij zijn met 3 punten?
Waar heb ik dat gezegd? Zie graag een quotequote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.
Vukovic moet er maar 3 in eigen doel trappen ..quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het als reden geven waarom Roda wel gewonnen gaat worden?. Alhoewel die Pool van Roda ook weleens blunders begaat.
Nogmaals, nooit dat woord gebruikt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat je het woord makkelijk al kunt gebruiken als PSVer, dat is al erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |