Klopt, dat gaat hij ook doen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef Niesl het volgende:
[..]
Zou 'm toch zijn als ie er volgend jaar gewoon 20+ in knalt.
Huh, hij is blank. Ik kende hem totaal niet en ging uit van een negert.quote:
Heb er eigenlijk wel meer vertrouwen in dan bijv Roda uit, beetje vechtvoetbal ligt ons denk ik wel meer dan afgelopen jaren, als je ook zaterdag ziet hoe fel El Ahmadi en Clasie waren, constant elkaar helpen. Zelfs Cabral leek z'n best te doen die Scheimann aan te pakken, al liep dat vaak niet te best af, met dat poortje als hoogtepuntquote:
Niks vreemds aan. Kost je niets, blijkbaar ziet men er enige potentie in, bevalt het niet kan je na 2 jaar afscheid van hem nemen. Zal voornamelijk minuten gaan maken in Jong Feyenoord.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Blijft trouwens raar dat wij een bankzitter van Excelsior contracteren.
Ze zeggen van wel. Zijn door ook cijfers van?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
Scoort toch aan de lopende band in Jong Feyenoord/Excelsior?
Want? Alsof we Guidetti helemaal over kunnen nemen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Guidetti het volgende:
Castaignos alleen als we hem helemaal over kunnen nemen!
Want? Hij is 20.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Ik denk weet zeker dat van Geel dat al lang gedaan heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou van Geel niet even bij City kunnen informeren of ze wellicht nog een andere huurling voor ons in petto hebben. City zou Feyenoord kunnen zien als goede springplank voor het grotere werk.
Of we moeten Achabar gaan klaar stomen als ook Dirkie niet zou komen .
Misschien welquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat van Geel dat al lang gedaan heeft.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien wel
Daar moet toch nog wel wat zijn los te weken zou je zeggen, we wachten het maar af.
Zat gister niet eens bij de selectie van Excelsior..quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zat gister niet eens bij de selectie van Excelsior..
Zou kunnen maar ik denk niet dat hij al antwoord heeft gehad, misschien vliegt de trainer er nog uit dus die beslissingen zijn nog niet genomenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk weet zeker dat van Geel dat al lang gedaan heeft.
Wat dus? Die Janga, die in de basis stond, bakte er helemaal niks van. Die zou dan beter moeten zijn dan te Vrede ..quote:
Ik kan het me niet voorstellen. Maar het dus dat Lammers en Te Vrede elkaar totaal niet mogen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat dus? Die Janga, die in de basis stond, bakte er helemaal niks van. Die zou dan beter moeten zijn dan te Vrede ..
Wat heeft het er nou weer mee te maken wie er beter is?quote:Op zondag 15 april 2012 17:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat dus? Die Janga, die in de basis stond, bakte er helemaal niks van. Die zou dan beter moeten zijn dan te Vrede ..
Omdat het logisch is dat je je beste spelers opstelt ..quote:Op zondag 15 april 2012 17:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heeft het er nou weer mee te maken wie er beter is?
Dacht dat het SC wasquote:Op zondag 15 april 2012 17:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan het Feijenoord-topic
Kost ook gewoon geld hoor. Waarom een jeugdspeler erbij halen als je Achabar en Manu al hebt?quote:Op zondag 15 april 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Snap echt dat gezeik niet zo. Gewoon een jeugdspeler die de kans krijgt zich te ontwikkelen de komende twee jaar. Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan?
Echt he. Gezeik om niks. Het is niet alsof hij als de vervanger van Guidetti wordt gehaald ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Snap echt dat gezeik niet zo. Gewoon een jeugdspeler die de kans krijgt zich te ontwikkelen de komende twee jaar. Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan?
Lijkt me ook. Maar wat is nou precies je punt?quote:Op zondag 15 april 2012 17:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat het logisch is dat je je beste spelers opstelt ..
Het is een type spits die er nog niet bij zit. Feyenoord ziet er potentie in, kost je alleen wat salaris. Wat een gejank van de hoogste orde. Manu is een buitenspeler, trouwens.quote:Op zondag 15 april 2012 17:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kost ook gewoon geld hoor. Waarom een jeugdspeler erbij halen als je Achabar en Manu al hebt?
Denk dat na dit seizoen Balotelli gratis af te halen is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou van Geel niet even bij City kunnen informeren of ze wellicht nog een andere huurling voor ons in petto hebben. City zou Feyenoord kunnen zien als goede springplank voor het grotere werk.
Of we moeten Achabar gaan klaar stomen als ook Dirkie niet zou komen .
En als je bij zo'n kutelftal als Jong Feyenoord toch nog 12 keer scoort in 10 wedstrijden, dan kun je ergens wel iets. Bovendien: die wedstrijden worden bekeken door Van Gastel/Gio/Van Geel, dus die hebben die gast vaker zien spelen dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 15 april 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een type spits die er nog niet bij zit. Feyenoord ziet er potentie in, kost je alleen wat salaris. Wat een gejank van de hoogste orde. Manu is een buitenspeler, trouwens.
Daarom. Gewoon een 'aankoop' met 0 risico. Kan je geen buil aan vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:15 schreef Muto het volgende:
[..]
En als je bij zo'n kutelftal als Jong Feyenoord toch nog 12 keer scoort in 10 wedstrijden, dan kun je ergens wel iets. Bovendien: die wedstrijden worden bekeken door Van Gastel/Gio/Van Geel, dus die hebben die gast vaker zien spelen dan wij allemaal bij elkaar.
GVDquote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
zit net in een kroegje. Vraag een GROOT glas appelsap met EXTREEM veel ijsblokjes.
Krijg ik een VAAS (voor bloemen) gevuld met ijsblokjes en een leeggeknepen pak appelsap professioneel (1.5L) aangeboden.
Met een stalen gezicht in een keer leeggedronken.
Ik kreeg applaus.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
zit net in een kroegje. Vraag een GROOT glas appelsap met EXTREEM veel ijsblokjes.
Krijg ik een VAAS (voor bloemen) gevuld met ijsblokjes en een leeggeknepen pak appelsap professioneel (1.5L) aangeboden.
Met een stalen gezicht in een keer leeggedronken.
Ik kreeg applaus.
Ik zei al: oeps dit is de slowchat niet.quote:
zo wat was die spits die ze wel opstelden een verschrikking zeg. Sowieso was heel dat Excelsior een bijeengeraapt zooitje.quote:Op zondag 15 april 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zei al: oeps dit is de slowchat niet.
Verder is die spelert van Feyenoord jeugd echt wel een goede spits. Legt er makkelijk 15 in in de hoofdmacht van Feyrnoord. Dat excel m niet opstelt is hun probleem.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
O kut dit is de slowchat niet.
Nou dan dit: PSV boertjes die zitten te janken wegens m'n Feyenoordshirt op een afstandje.
Zegt een "ik ga er wat van zeggen". Ander: "niet doen hij rijdt motor"
Een: "...dus"
Ander: "Nja Da zin de oelegens van Rotterdam Da wee iedereen heah?"
Ik ben dus een motorrijdende "oelegen"
quote:Op zondag 15 april 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
O kut dit is de slowchat niet.
Nou dan dit: PSV boertjes die zitten te janken wegens m'n Feyenoordshirt op een afstandje.
Zegt een "ik ga er wat van zeggen". Ander: "niet doen hij rijdt motor"
Een: "...dus"
Ander: "Nja Da zin de oelegens van Rotterdam Da wee iedereen heah?"
Ik ben dus een motorrijdende "oelegen"
Ik weet het nog zo net niet. Mijn moeder zei altijd dat alles waar 'te' voor staat niet goed is.quote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef Muto het volgende:
Sterker nog: ik ben vanaf nu fan van Te Vrede.
Behalve tequila en tevreden.quote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Mijn moeder zei altijd dat alles waar 'te' voor staat niet goed is.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Mijn moeder zei altijd dat alles waar 'te' voor staat niet goed is.
Wat zou ik deze man toch graag terug zien komen. Lekker op de flanken zetten. Heerlijke strakke voorzet en een top mentaliteit/drive in zijn spel. Zal waarschijnlijk wel onhaalbaar zijnquote:Everton schorste Drenthe voor halve finale: 'Het is intern afgehandeld'
Royston Drenthe ontbrak zaterdag om disciplinaire redenen bij de selectie van Everton voor de halve finale van de FA Cup. De club uit Liverpool maakte zondag bekend dat de Real Madrid-huurling over de grens is gegaan, maar wil niet zeggen wat de exacte reden is voor de verbanning van de middenvelder.
“Royston Drenthe is onderwerp van een disciplinaire actie”, verklaart een woordvoerder. “De zaak is intern afgehandeld en de club zal geen verder commentaar leveren.” Zonder Drenthe verloren the Toffees het duel met rivaal Liverpool met 2-1, waardoor een plek in de finale van het bekertoernooi aan hun neus voorbij ging.
Onduidelijk is of Drenthe ook tijdens de komende duels straf moet uitzitten. Tot op heden is het verblijf van de Rotterdammer op Goodison Park geen onverdeeld succes. Bij vlagen wist de eenmalig Oranje-international te overtuigen, maar het is nog zeer de vraag of hij na dit seizoen in aanmerking komt voor een vast contract bij Everton.
Idd. Het is dan maar goed dat we thuis spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zit me trouwens te bedenken dat die wedstrijd tegen ons voor Heracles best wel belangrijk is. Zij kunnen op dat moment namelijk PSV helpen om tweede te worden = Europees voetbal voor Heracles.
Alle wedstrijden die voor Feyenoord volgen zijn zeer belangrijk. Als je volgende week NIET van ADO wint,dan moet je weer slikken dat er wat concurrenten punten pakkenquote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zit me trouwens te bedenken dat die wedstrijd tegen ons voor Heracles best wel belangrijk is. Zij kunnen op dat moment namelijk PSV helpen om tweede te worden = Europees voetbal voor Heracles.
Ik had even zin een open deurtje in te trappen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juiste conclusie. Puntverlies is dodelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef satecl het volgende:
2012-2013
Feyenoord - Real Madrid
BMI vs. C. Ronaldo![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 18:30:56 ]
Voorronde CL voelt als een prijs.quote:Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
over finales spreken zonder kans op een prijs is een beetje vreemd.
Tweede worden terwijl je financieel aan de grond zit en het seizoen ervoor nog tegen de streep aan stond is toch echt wel een prijs hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
over finales spreken zonder kans op een prijs is een beetje vreemd.
Alleen hierom al mag Feyenoord van mij de CL halenquote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede worden terwijl je financieel aan de grond zit en het seizoen ervoor nog tegen de streep aan stond is toch echt wel een prijs hoor.
Vergelijk dat eens qua beleid met het zielige subisidieploegje uit Eindhoven.
Echt? Maar tja... Toornstra is er gewoon bij.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Boy oh boy.quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Echt? Maar tja... Toornstra is er gewoon bij.
True that. Alleen daarvoor gun ik het Feyenoord wel. Twee grootste clubs uit Nederland in de CL. Mooi.quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede worden terwijl je financieel aan de grond zit en het seizoen ervoor nog tegen de streep aan stond is toch echt wel een prijs hoor.
Vergelijk dat eens qua beleid met het zielige subisidieploegje uit Eindhoven.
De nieuwe Messi hoor.quote:
Ja de scouts van Europese topclubs zaten in groten getale op de tribune voor Toornstra. Even denken...wat was het ook alweer? Swansea?quote:
Nja...eigenlijk zie ik ons alleen van de Belgische en Nederlandse clubs winnen en dan nog wat oostblok-clubs. Maargoed, we weten toch allemaal wel waar we eigenlijk staan mag ik aannemen?quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Zat trouwens even voor de gein te kijken wat voor tegenstanders we nou allemaal kunnen treffen in die EL/CL. Kan eigenlijk alleen maar als je de lijsten van dit seizoen erbij pakt en van 'dergelijke' tegenstanders uitgaat natuurlijk. Omdat de nieuwe coefficienten en geplaatsten voor Europa niet bekend zijn.
Enfin,
Bij CL (tweede plek) zaten er dit seizoen deze clubs in de seeded pot (non-champions). Dit is de derde voorronde.
[ afbeelding ]
Mocht je die ronde winnen moet je nog een laatste voorronde (bij verlies ga je naar PO's om EL, zie verder). Dan speel je tegen dit soort clubs (ook weer seeded, non-champions):
[ afbeelding ]
Als je tot deze ronde komt en je verliest, ga je direct door naar poulefase EL.
Mocht je vierde/vijfde worden dan stroom je in in de derde vooronde EL. Ik ga er maar vanuit dat Feyenoord daar nog net een seeded team in is (coeffcient van +- 10.000 dit seizoen, zal wel lager worden). Speel je tegen dit soort clubs:
[ afbeelding ]
Bij winst ga je dan naar de PO's om EL, dan is Feyenoord weer unseeded. Speel je tegen dit soort clubs:
[ afbeelding ]
Maw: het gaat sowieso nog verdomd lastig worden, waar we ook eindigen, om uberhaupt een hoofdtoernooi te bereiken. En verder is deze post vrij nutteloos. Maar het geeft wel een aardig beeld hopelijk.
Van die 5 in de eerste voorronde vind ik alleen Benfica écht lastig. Tweede is juist Benfica zo'n beetje de makkelijkste met Lyon en Villareal denk ik en wordt het al een stuk moeilijker Arsenal en Bayern ben je normaal gesproken kansloos, voordeel is dan dat je dus al zeker bent van Europees als je die ronde hebt gehaald. Ik moet zeggen dat ik het nog best mee vind vallen met maar twee ploegen waar tegen je écht bij voorbaat kansloos bent. Overigens zullen de tegenstanders er volgend seizoen natuurlijk heel anders uitzien, Villareal speelt nu bijv. degradatievoetbal.. Misschien kun je beter kijken welke ploegen er op dit moment op een vCL plek staan..quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Zat trouwens even voor de gein te kijken wat voor tegenstanders we nou allemaal kunnen treffen in die EL/CL. Kan eigenlijk alleen maar als je de lijsten van dit seizoen erbij pakt en van 'dergelijke' tegenstanders uitgaat natuurlijk. Omdat de nieuwe coefficienten en geplaatsten voor Europa niet bekend zijn.
Enfin,
Bij CL (tweede plek) zaten er dit seizoen deze clubs in de seeded pot (non-champions). Dit is de derde voorronde.
[ afbeelding ]
Mocht je die ronde winnen moet je nog een laatste voorronde (bij verlies ga je naar PO's om EL, zie verder). Dan speel je tegen dit soort clubs (ook weer seeded, non-champions):
[ afbeelding ]
Mocht je vierde/vijfde worden dan stroom je in in de derde vooronde EL. Ik ga er maar vanuit dat Feyenoord daar nog net een seeded team in is (coeffcient van +- 10.000 dit seizoen, zal wel lager worden). Speel je tegen dit soort clubs:
[ afbeelding ]
Bij winst ga je dan naar de PO's om EL, dan is Feyenoord weer unseeded. Speel je tegen dit soort clubs:
[ afbeelding ]
Maw: het gaat sowieso nog verdomd lastig worden, waar we ook eindigen, om uberhaupt een hoofdtoernooi te bereiken. En verder is deze post vrij nutteloos. Maar het geeft wel een aardig beeld hopelijk.
Goede post.quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Enfin,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook plagerig op Maastoren z'n post bedoelt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ja, de Spurs. Weet je iig zeker dat je de komende 5 jaar geen Europees speelt.
Ja, dat zou het beste scenario zijn. Ben je sowieso verzekerd van 6 wedstrijden EL. En daar gaat het prijzengeld ook omhoog dacht ik. Plus het geeft je sportief een enorme boost.quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Bonkers. het volgende:
Die laatste categorie is een beetje 50/50. Je kan dus het beste de 1 voorronde CL doorkomen, dan zit je altijd wel veilig?
Met de Spurs gaan er nog wel wat openstaande rekening vereffend worden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ja, de Spurs. Weet je iig zeker dat je de komende 5 jaar geen Europees speelt.
Dan kom je toch alsnog unseeded in laatste ronde voor EL, of zit ik hier mis? Toch niet meteen poulefase instroming?quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Bonkers. het volgende:
Die laatste categorie is een beetje 50/50. Je kan dus het beste de 1 voorronde CL doorkomen, dan zit je altijd wel veilig?
Dat ze dat soort figuren head first van de Erasmusbrug een zeemansgraf geven.quote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef Muto het volgende:
Maar ik vrees ook erg voor Europees Voetbal. Dat gaat gegarandeerd fout als je ergens in de buurt speelt.
Als je die derde voorronde CL door komt en de vierde (laatste) dan verliest ga je gewoon rechtstreeks naar die poulefase. Net als Twente dit seizoen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan kom je toch alsnog unseeded in laatste ronde voor EL, of zit ik hier mis? Toch niet meteen poulefase instroming?
Volgens Calands lijstje stroom je als verliezer van de 2e voorronde CL (dus sowieso winst 1e voorronde) de groepsfase in.quote:Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan kom je toch alsnog unseeded in laatste ronde voor EL, of zit ik hier mis? Toch niet meteen poulefase instroming?
Ah ok, dat wist ik niet. Dat zou wel prachtig zijn, al is natuurlijk CL wel het droomplaatje, en dan 3e worden ofzo, beetje geluk dat je bij zon victoria pilzen inkomt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die derde voorronde CL door komt en de vierde (laatste) dan verliest ga je gewoon rechtstreeks naar die poulefase. Net als Twente dit seizoen.
Idd, zeker als je naar deze dude kijkt. Die gast doet niets anders met zn 77k tweetsquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, trending topic worden stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, trending topic worden stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |