Bestaat er überhaupt dan zoiets als 'leegte'?quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
Vacuüm, of het hoofd van Douglasquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestaat er überhaupt dan zoiets als 'leegte'?
HiHaHoquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar Ajax in de CL gaat ook een aanfluiting worden trouwens
Veendamquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heerlijk krijgen we dit weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar Ajax in de CL gaat ook een aanfluiting worden trouwens
quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk krijgen we dit weer![]()
Dan is Ajax eerst volledig kansloos na de loting maar achteraf waren de tegenstanders toch niet zo goed
Het thuisvak van Heereveen na de 1e helftquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hm, in het vorige topic las ik dat we on-topic moesten reageren, maar dat is een lastige vraag, het is sowieso lastig te definiëren wat leegte isquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hebben 1 doelpunt dus...quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Heeft De Graafschap een kans?
Oh die had ik gemist.quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb ik allang gegeven: Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weer
Klopt. Dit komt er dan inderdaad het beste in de buurt:quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, in het vorige topic las ik dat we on-topic moesten reageren, maar dat is een lastige vraag, het is sowieso lastig te definiëren wat leegte is
Meerdere kansjes gehad. Ajax niet eens veel beter, 3 kansen, 3 goals.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Heeft De Graafschap een kans?
Dus 'leegte' bestaat eigenlijk niet, tenminste, niet in die vormquote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Dit komt er dan inderdaad het beste in de buurt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vacuum
Alhoewel er ook staat dat een 'perfect' vacuüm technisch niet mogelijk is.
On-topicquote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus 'leegte' bestaat eigenlijk niet, tenminste, niet in die vorm
Ja, dat had ik al gezegd, zal weer stil zijn.. De Leeuw scoort nog 2x en dan zal je mij weer horenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus 'leegte' bestaat eigenlijk niet, tenminste, niet in die vorm
Primaquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezegd, zal weer stil zijn.. De Leeuw scoort nog 2x en dan zal je mij weer horen
Ajax speelt heel slecht, 99% balbezit. 3 kansen 3 goals..quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meerdere kansjes gehad. Ajax niet eens veel beter, 3 kansen, 3 goals.
Dan blijft PSV vijfde hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef FL_Freak het volgende:
Komop superboertjes. Je hoeft er maar 2 dan ben ik al tevreden.
Zit een reële kans inquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef FL_Freak het volgende:
Komop superboertjes. Je hoeft er maar 2 dan ben ik al tevreden.
De aanval van De Graafschap is dan ook heel gevaarlijk, de aanval van Real Madrid en Barcelona is er niks bijquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Vermecelli het volgende:
Wel jammer, die tegengoal. Had niet gehoeven lijkt me, en Ajax hield al een aantal wedstrijden de 0
Nee hoorquote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, in het vorige topic las ik dat we on-topic moesten reageren, maar dat is een lastige vraag, het is sowieso lastig te definiëren wat leegte is
Stuk voor stuk toppertjesquote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De aanval van De Graafschap is dan ook heel gevaarlijk, de aanval van Real Madrid en Barcelona is er niks bij
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Vermecelli het volgende:
Mogen hier ook stream links geplaatst worden? Ik ben mijn engelse met shit kwaliteit een beetje zat
Niet hier, zie stream topic in VBL. Wel in code tag plaatsen aub.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Vermecelli het volgende:
Mogen hier ook stream links geplaatst worden? Ik ben mijn engelse met shit kwaliteit een beetje zat
Poepon > Messi + C. Ronaldo, sobersoquote:
zoals 4 anderen uit de overige top 6 de laatste tijd aan het verdedigen zijn, maakt het echt niet uit of het barcelona of de graafschap is.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De aanval van De Graafschap is dan ook heel gevaarlijk, de aanval van Real Madrid en Barcelona is er niks bij
hoezo moet dat in een codetag danquote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet hier, zie stream topic in VBL. Wel in code tag plaatsen aub.
ah okquote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
codes en spoilers zijn niet te zien door niet-leden/bots.
Maar dat is een meer een type Alves.. Nou ja, Alves is een type vd Pavertquote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan is het nog even wachten op de uitblinkende kwaliteiten van Tedje van de Pavert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |