Bestaat er überhaupt dan zoiets als 'leegte'?quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
Vacuüm, of het hoofd van Douglasquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestaat er überhaupt dan zoiets als 'leegte'?
HiHaHoquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar Ajax in de CL gaat ook een aanfluiting worden trouwens
Veendamquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heerlijk krijgen we dit weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar Ajax in de CL gaat ook een aanfluiting worden trouwens
quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk krijgen we dit weer![]()
Dan is Ajax eerst volledig kansloos na de loting maar achteraf waren de tegenstanders toch niet zo goed
Het thuisvak van Heereveen na de 1e helftquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hm, in het vorige topic las ik dat we on-topic moesten reageren, maar dat is een lastige vraag, het is sowieso lastig te definiëren wat leegte isquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hebben 1 doelpunt dus...quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Heeft De Graafschap een kans?
Oh die had ik gemist.quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb ik allang gegeven: Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weer
Klopt. Dit komt er dan inderdaad het beste in de buurt:quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, in het vorige topic las ik dat we on-topic moesten reageren, maar dat is een lastige vraag, het is sowieso lastig te definiëren wat leegte is
Meerdere kansjes gehad. Ajax niet eens veel beter, 3 kansen, 3 goals.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Heeft De Graafschap een kans?
Dus 'leegte' bestaat eigenlijk niet, tenminste, niet in die vormquote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Dit komt er dan inderdaad het beste in de buurt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vacuum
Alhoewel er ook staat dat een 'perfect' vacuüm technisch niet mogelijk is.
On-topicquote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus 'leegte' bestaat eigenlijk niet, tenminste, niet in die vorm
Ja, dat had ik al gezegd, zal weer stil zijn.. De Leeuw scoort nog 2x en dan zal je mij weer horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |