1 GB besteld en 100 MB gekregen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Dafuq, heb mijn pas bestelde USB stick nu al binnen gekregen..
Vet..
De Chinees heeft de bestelling gesplitst, de overige 900mb komen in 9 gele enveloppenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1 GB besteld en 100 MB gekregen?
Supercool!! Onbegrijpelijk dat niemand hier warm voor loopt!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb laatst zo'n V-gate ding gekocht met BT, en ja.. het werkt ook nog!
Het meest lastige was goede software te vinden zonder virus..
Ik was overenthousiastquote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef shiznuts het volgende:
Waarom zou iedereen daar warm voor moeten lopen dan?
Baten VS kosten?
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen...quote:Export totale pakket sluiting zegel steil haar, Nederland, de Guangzhou International
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Chinees heeft de bestelling gesplitst, de overige 900mb komen in 9 gele enveloppen
Voor alle nieuwkomers of nep china shoppers de kans om zich toch aan te sluiten bij de elite chinashoppersquote:Op donderdag 19 april 2012 00:23 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
LED varkens voor $0,38!
http://www.newfrog.com/p/(...)-with-2-led-308.html
Je bedoelt mij stiekem hé?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor alle nieuwkomers of nep china shoppers de kans om zich toch aan te sluiten bij de elite chinashoppers![]()
![]()
keep us postedquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef lipjes het volgende:
Hmm, kreeg zojuist een belletje binnen dat er een brief uit hong-kong is gekomen.
Vraag me af of dat iets te maken heeft met mijn tablet die ik een hele lange tijd terug heb besteld.
Volgens mij heb ik daar namelijk het geld van terug gekregen en een tijdje later alsnog die tablet binnen gekregen.
Zal ik doen, want heb de tablet uiteindelijk wel binnen gekregen en volgens mij ook het geld teruggekregen van paypalquote:
Haha..ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef lipjes het volgende:
Hmm, kreeg zojuist een belletje binnen dat er een brief uit hong-kong is gekomen.
Vraag me af of dat iets te maken heeft met mijn tablet die ik een hele lange tijd terug heb besteld.
Volgens mij heb ik daar namelijk het geld van terug gekregen en een tijdje later alsnog die tablet binnen gekregen.
Je weet alleen of ie daar het land uit isquote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kom hier al een flinke tijd maar ik heb nog weinig pakketjes gehad welke ik kon tracken.
Nou heb ik nu een 7 pakketten met trackcodes:
RBxxxxxxxxxHK, RUxxxxxxxxxCH, RCxxxxxxxxxHK (wat is Waybill?),
LJxxxxxxxxxUS (USPS First-Class Mail International Package; ligt nog ergens in Florida)
Maar de eerste 3 type codes willen kan ik niet tracken. Welke sites werken meestal goed (site linkt me door naar een slechte tracksite)
EDIT: oh wait, HongKong post is nauwelijks te trekken i.c.m. Nederland of niet?![]()
ook jij ja!, SCHAAM JE DIEP!quote:
Tijd van de 100-stuks varkens!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor alle nieuwkomers of nep china shoppers de kans om zich toch aan te sluiten bij de elite chinashoppers![]()
![]()
Ik heb laatst toegegeven dat ik nooit zo pig heb besteld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |