abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 15:25:33 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110351951

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 15 april 2012 @ 15:26:06 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110351981
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nep chinashopper :')
echt he!

kut je hebt me DM niet op tijd gekregen ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 15 april 2012 @ 15:28:05 #3
350068 thethoryd
pi_110352081
Chinese Webshops topic #196 Waar de FOK!-varkentjes weer populair worden! :P
  zondag 15 april 2012 @ 15:33:15 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110352334
Zijn er ook ergens calligrafiepennen/brushpennen te koop!?
  zondag 15 april 2012 @ 15:34:51 #5
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110352410
Yey tokko je hebt t gefixt! :D
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 15 april 2012 @ 15:36:42 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110352499
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
Yey tokko je hebt t gefixt! :D
Mijn dank gaat uit naar BrandX, ons wel geliefde Modje :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  Boks-Chick zondag 15 april 2012 @ 15:37:30 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110352537
quote:
16s.gif Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mijn dank gaat uit naar BrandX, ons wel geliefde Modje :)
:@
lolwut
  zondag 15 april 2012 @ 15:37:53 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110352555
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

:@
:* O+
  zondag 15 april 2012 @ 16:09:47 #9
367872 Ryan93
live it big
pi_110354001
Iemand enig idee of ze bij de china webshops iets van Bake pops / cake pops maker verkopen ? wel is op ebay gekeken maar daar word het al gauw duur met de verzend kosten het gaat om deze :

http://www.tommyteleshopp(...)bake_pops_marked.jpg
  zondag 15 april 2012 @ 17:24:03 #10
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_110357229
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef Ryan93 het volgende:
Iemand enig idee of ze bij de china webshops iets van Bake pops / cake pops maker verkopen ? wel is op ebay gekeken maar daar word het al gauw duur met de verzend kosten het gaat om deze :

http://www.tommyteleshopp(...)bake_pops_marked.jpg
Maar wat is het dan? Een bakplaatje met uitsparingen voor cupcakes o.i.d.? Want zulke zaken kosten hier ook geen drol, en vanwege grootte van het spul misschien niet zo handig om uit China te bestellen.

Hmm, i made zee google, en vond dit:

http://www.tommyteleshopp(...)GUt68CFYOJDgodwzpViQ

Denk niet dat je in China iets soortgelijks kan vinden voor minder dan 20-30 euro tbh. Misschien cupcake vormpjes bij de blokker/xenos en creatief zijn met stokkies om in je cupcakes te stoppen? Al met al nogal en groot pakket schat ik zo in, en dat verklaart dus ook direct de verzendkosten bij een Ebay.

Zolang het zwaar is of groot en niet plat te stampen in een envelop/kleine doos kan je het meestal bij spullen uit China wel vergeten, immers, je betaalt de verzendkosten verkapt bij de productprijs in.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Knab - Jouw online bankKnab - Jouw online bankANWB Verzekeringen
  zondag 15 april 2012 @ 18:34:23 #11
372533 namemotion
pi_110359607
Eergister account aangemaakt voor eBay, nu al verslaafd, heb al enige gadgets binnen weten te slepen voor een leuk prijsje :D!

Weten jullie nog leuke gadgets op eBay mijn intressegebied ligt vooral in iPhone accessoires en stoere horloges zoals G-shock (GEEN NAMAAK! DIT IS GEWOON EEN VOORBEELD)
  zondag 15 april 2012 @ 18:43:14 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_110359934
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef namemotion het volgende:
Eergister account aangemaakt voor eBay, nu al verslaafd, heb al enige gadgets binnen weten te slepen voor een leuk prijsje :D!

Weten jullie nog leuke gadgets op eBay mijn intressegebied ligt vooral in iPhone accessoires en stoere horloges zoals G-shock (GEEN NAMAAK! DIT IS GEWOON EEN VOORBEELD)
Vond je die OHSEN-horloges die ik voorsloeg niks... :@
quote:
Vond ik typisch hippe en simpele vrouwenhorloges.
Genoeg sieraden en vrouwenshizzle te krijgen ook, kettinkjes en what not.
Of iPhone ouderwetse telefoon aan een draadje of zulke dingen zijn er idd ook zat.

LEDpig zou ik ooit eens gratis krijgen van Lightake, is nooit gekomen, ze zeggen 'ja, had erbij moeten zitten en anders weten we het ook niet'... :{ Dus nog altijd geen. :@ :X
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 15 april 2012 @ 18:47:52 #13
372533 namemotion
pi_110360079
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vond je die OHSEN-horloges die ik voorsloeg niks... :@

[..]

Vond ik typisch hippe en simpele vrouwenhorloges.
Genoeg sieraden en vrouwenshizzle te krijgen ook, kettinkjes en what not.
Of iPhone ouderwetse telefoon aan een draadje of zulke dingen zijn er idd ook zat.

LEDpig zou ik ooit eens gratis krijgen van Lightake, is nooit gekomen, ze zeggen 'ja, had erbij moeten zitten en anders weten we het ook niet'... :{ Dus nog altijd geen. :@ :X
Ja die OHSEN vind ik wel wat :D! Die zijn best vet!

Heb een beetje geboden op dingetjes onder de 2 dollar en met resultaat, heb nu 2 iPhone oplaad kabeltjes voor 50 cent p.s :P een rode en een witte, ook heb ik een cover voor de iPhone voor 50 cent haha vet hoor dat eBay!!

Wel vervelend dat je die LED pig niet gekregen hebt!!! Snel een bestellen ;) dan hoor je er bij!
  zondag 15 april 2012 @ 18:57:15 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110360394
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:47 schreef namemotion het volgende:

[..]

Ja die OHSEN vind ik wel wat :D! Die zijn best vet!

Heb een beetje geboden op dingetjes onder de 2 dollar en met resultaat, heb nu 2 iPhone oplaad kabeltjes voor 50 cent p.s :P een rode en een witte, ook heb ik een cover voor de iPhone voor 50 cent haha vet hoor dat eBay!!

Wel vervelend dat je die LED pig niet gekregen hebt!!! Snel een bestellen ;) dan hoor je er bij!
LINK! voor die kabeltjes!
  zondag 15 april 2012 @ 18:58:16 #15
372533 namemotion
pi_110360447
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ik heb op een aantal geboden, niet Buy Now...
  zondag 15 april 2012 @ 18:58:30 #16
350068 thethoryd
pi_110360463
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Zoek bij ebay op: iPhone Cable.. En dan prijs sorteren van laag naar hoog. Moeilijk :')
  zondag 15 april 2012 @ 18:58:59 #17
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110360477
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Zoek bij ebay op: iPhone Cable.. En dan prijs sorteren van laag naar hoog. Moeilijk :')
sorry had een brainfart ._.
  zondag 15 april 2012 @ 19:00:10 #18
350068 thethoryd
pi_110360532
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

sorry had een brainfart ._.
Heb je wel vaker last van ofniet? :P
  zondag 15 april 2012 @ 19:00:13 #19
372533 namemotion
pi_110360535
  zondag 15 april 2012 @ 19:06:59 #20
372533 namemotion
pi_110360757
Heb voor ¤6,81 een aantal dingen op eBay mogen bemachtigen na één dag hier en daar bieden:
- 2 iPhone kabels 1x rood (0,61$) 1x wit (0,56$)
- 2 gameboy iPhone 4 en 4s siliconen hoesjes 2x rood (5,98$ voor 2)
- 1 harde plastic case doorzichtig (0,85$)
- 1 zwarte bumper (0,95$)

En heb nog ongeveer 4 winnende biedingen openstaan :P w/ :')
Speel mee met Lucky Day en win!Zoek je mobiel op gsmwebF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zondag 15 april 2012 @ 19:10:35 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110360870
stel, er staat bieden (1$ ofzo) en free shipping, kan je dan ook meerdere bestellen of is het per 1?
  zondag 15 april 2012 @ 19:12:13 #22
372533 namemotion
pi_110360917
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
stel, er staat bieden (1$ ofzo) en free shipping, kan je dan ook meerdere bestellen of is het per 1?
Nee, het is per stuk. Ik heb net een winnende bieding erbij gepakt en er staat niet dat je meer stuks kunt invoeren.
  zondag 15 april 2012 @ 19:12:41 #23
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110360933
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef namemotion het volgende:

[..]

Nee, het is per stuk. Ik heb net een winnende bieding erbij gepakt en er staat niet dat je meer stuks kunt invoeren.
ah, owh ik zie net dat een bieding die over 24 uur klaar zou zijn nu over 3 dagen pas klaar is! :(
  zondag 15 april 2012 @ 19:15:07 #24
372533 namemotion
pi_110361018
quote:
8s.gif Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ah, owh ik zie net dat een bieding die over 24 uur klaar zou zijn nu over 3 dagen pas klaar is! :(
pfff baluuh! Ben je ook op iPhone-koopjes-jacht? Ik heb allerlei biedingen gedaan van bumper tot kabeltjes van alles voor de iPhone 4S
  zondag 15 april 2012 @ 19:15:57 #25
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110361047
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef namemotion het volgende:

[..]

pfff baluuh! Ben je ook op iPhone-koopjes-jacht? Ik heb allerlei biedingen gedaan van bumper tot kabeltjes van alles voor de iPhone 4S
*highfive* ik heb ook iPhone 4S :D maar wil nieuw hoesje en screen protector :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')