SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sorry Mender![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
lolz deze TT had ik ook in gedachtenquote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Tijd voor base vs base PVP!
Dat was echt episch.quote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe werd dat toendertijd gehouden? En voor hoe lang?
Anders wil ik dat wel als eventje hosten voordat ik de IC map erop gooiWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
huh wat alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
owh.. ik had dan wss op dat moment ook mijn lapo gedaan, en daarna op nieuw topic openen gedruktquote:
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.quote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, laat ze xrayen, dan verneuken ze alleen hun eigen lol maar.
On the other side, dan wordt de actie wel versneld
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
daar zitten echt nazi's inquote:Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!beetje TR doen als iemand een torrent plaatst
Y U NO VINDT ONS TOF?quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En toen we moesten slowchatten in GAM SC, nou daar zitten ook rare mensen
Lapo's werken niet meer op dezelfde manier als vroeger. Sinds de 'nieuw topic' knop kun je gewoon een topic openen.quote:If not now, then when.![]()
Maakt niet uit, het is gangbaar dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic aanmaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lapo's werken niet meer op dezelfde manier als vroeger. Sinds de 'nieuw topic' knop kun je gewoon een topic openen.
Weer ontopic a.u.b.![]()
fix jij een groep dan fix ik de server jwzquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik moet dit ook weer eens gaan spelen, tvp.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Foo Fightersquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet dit ook weer eens gaan spelen, tvp.
Helemaal niet waar. Als je nu een nieuw topic maakt dan kun je geen 2de maken door dat nieuwe systeem. Vroeger was dat er niet en maakte diegene die de lapo had een topic want anders kreeg je dubbele topics.quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is gangbaar dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic aanmaakt.
Weer ontopic a.u.b.
Dus er is niks gangbaars aan tegenwoordig. Het is juist fijn dat die 'lapo' weg is want soms duurt het lang voordat die persoon die de lapo had een nieuw topic geopend heeft.If not now, then when.![]()
quote:Niks mis met de groep; je moet gewoon van de xray stuff enzo afblijven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
fix jij een groep dan fix ik de server jwz-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
tja, je kan ook op een survival server xray gebruiken, maar is dat leuk?quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met de groep; je moet gewoon van de xray stuff enzo afblijven.
Dan is het van oh yey een diamond.. en nu is het AAAAAWH YEAH EEN FRIGGIN DIAMOND!!
je verpest t dan voor jezelf
Het gaat er om dat je de base van het vijandelijke team snel kan vinden. Zonder x-ray kun je het nog zo obvious maken maar dan is het nog steeds mogelijk om er met 5 man gewoon kats langs heen te lopen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tja, je kan ook op een survival server xray gebruiken, maar is dat leuk?
Dan is het van oh yey een diamond.. en nu is het AAAAAWH YEAH EEN FRIGGIN DIAMOND!!
je verpest t dan voor jezelf-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ah iddquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je de base van het vijandelijke team snel kan vinden. Zonder x-ray kun je het nog zo obvious maken maar dan is het nog steeds mogelijk om er met 5 man gewoon kats langs heen te lopen.
Maar de gameplay is ook tof; een hele basis maken maar dan blijkt het maar een "fake" basis te zijn; de tweede zit dan 50 meter verderop oid. Al je sporen boven en ondergronds wissen.. etc. etc.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ik ben al wat aan het fixen, plugins enzo. En dan gewoon een event van 1 week knallen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Idee voor minecraft: 3 kleuren redstone maken.
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
waarom redstone moelijker maken? de kracht nu is juist dat het retesimpel is, maar toch veel kanquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
is idd wel handig ja, kan je meerdere lijnen naast elkaar leggen maar toch alles apart aansturen!quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat heeft Industrialcraft ook met kabels, kan ze in 9 kleuren ofzo schilderen en connecten ze alleen met hun eigen kleur. Wel handigquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.![]()
![]()
Juist makkelijker, dan kan je ze gewoon naast elkaar leggen= meer mogelijkheden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom redstone moelijker maken? de kracht nu is juist dat het retesimpel is, maar toch veel kan-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zitten jullie nog steeds in één wereld?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Naja ik had zeg maar met Sosua de base vs base verzonnen. Maar nu werkt dat inderdaad haast niet. Mensen gaan toch trollen door bijv coords door te geven, of xrayen. Ben bang dat die oldschool tijd gewoon over is. Die tijd![]()
Helaas![]()
![]()
Iedereen terug naar alpha laten gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Berend. het volgende:
Naja ik had zeg maar met Sosua de base vs base verzonnen. Maar nu werkt dat inderdaad haast niet. Mensen gaan toch trollen door bijv coords door te geven, of xrayen. Ben bang dat die oldschool tijd gewoon over is. Die tijd![]()
Helaas-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je moet even misschien 10 topics terug kijken. Daar heb ik nog is alle screenshots gepost van base vs base.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iedereen terug naar alpha laten gaan.![]()
![]()
ik heb een vette plugin gevonden, met teamchat etc etc
Ik ga ook nog een plugin installeren die je K/D ratio laat zien etc. Dit word wel vet
mcschematics.com / planetminecraft.com/net (geen idee of het .net/.com is)quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef MrManuel het volgende:
Poh poh.. iemand nog goede blue prints voor een mooi huis?![]()
Thanks.. en poh wat kan het saai zijn om rond te lopen om resources te verzamelen..quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
mcschematics.com / planetminecraft.com/net (geen idee of het .net/.com is)
Was toestraks level 13 en ging dood.. Bleh..[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Wat is je ingame naam?quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thanks.. en poh wat kan het saai zijn om rond te lopen om resources te verzamelen..
Was toestraks level 13 en ging dood.. Bleh..
Die .schematics moet je trouwens open in een programma dat heet ''McEdit''. Als je een .schematic wilt openen moet je gaan naar > open > all files > naam.schematic
Succes!![]()
Hehe; dat was wel baas.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHA, REMEMBER DRUMPSTICK?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Poll: Zou jij meedoen aan een Base vs Base PVP server?
• Ja.
• Nee.
• Anders - .. reageer!
• Alleen met een goede admin
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
disclaimer: Gewoon even een peiling.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Drumpstick als admin, dan doe ik zeker mee!quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Poll: Zou jij meedoen aan een Base vs Base PVP server?
• Ja.
• Nee.
• Anders - .. reageer!
• Alleen met een goede admin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook omdat jij precies weet hoe het vroeger was.![]()
![]()
Ik hoef het niet te zijn tbh, gewoon wie jullie voorkeur heeft ofzo. (mender oid. ? )quote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
Drumpstick als admin, dan doe ik zeker mee!
Maar het is wel de bedoeling dat het dezelfde sfeer heeft.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat was mijn idee ook een beetje; gewoon de server aantrappen. En dan regels neerzetten en enkel wat doen wanneer iemand de regels overtreed, voor de rest gewoon iedereen vrijheid geven om te doen wat ze willen. (Binnen de paar regels ofc.)quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Molfinquote:Op zondag 15 april 2012 16:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam?
Die .schematics moet je trouwens open in een programma dat heet ''McEdit''. Als je een .schematic wilt openen moet je gaan naar > open > all files > naam.schematic
Succes!
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
LEUK LATEN WE HETZELFDE DOEN WAT VB NET ZEI!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef bobbernaut het volgende:
LEUK LATEN WE HETZELFDE DOEN WAT VB NET ZEI!!!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
zn server is goed hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)
wat is er mis met mijn server dan? Alleen omdat hij niet in een rack staat is het geen "server"?quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)
Uptime van 3 weken nu, geen probleem mee gehad, alles stabiel.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Hij staat hier in Nederland of.. ?quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn server dan? Alleen omdat hij niet in een rack staat is het geen "server"?
Uptime van 3 weken nu, geen probleem mee gehad, alles stabiel.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nee, in Zweden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat hier in Nederland of.. ?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
mijn server is bijna klaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook een beetje; gewoon de server aantrappen. En dan regels neerzetten en enkel wat doen wanneer iemand de regels overtreed, voor de rest gewoon iedereen vrijheid geven om te doen wat ze willen. (Binnen de paar regels ofc.)
De functies tot nu toe:
Teleport naar teammates (teammate die het dichtste bij is) (cooldown 2 min) (countdown 30 sec als enemy binnen 20 blocks radius)
Teleport naar een specefieke teammate, (maxrange 400 blocks) (cooldown 30 min)
Teleport naar Headquarter (unlimited range) (cooldown nog niet besloten)
Teamchat door /team chat te doen, toggelbaar, dus easy.
Teammsg, zodat je niet de teamchat hoeft te joinen mocht je willen.
2 Default teams
Maxmaparea van 2000x2000 blocks
Wat ik er nog bij wil doen:
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
in Zweden, en die van mender staat in frankrijk, dat is bijna net zo ver.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat hier in Nederland of.. ?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Misschien is het handig om eerst te overleggen wie de server gaat hosten ipv het gelijk te claimen. En nee, ik wil geen admin/host zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn server is bijna klaar.
De functies tot nu toe:
Teleport naar teammates (teammate die het dichtste bij is) (cooldown 2 min) (countdown 30 sec als enemy binnen 20 blocks radius)
2 Default teams
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Mender het volgende:
Ik wil er wel eentje beschikbaar stellen met 24 slots. Ik kan dan wel iemand op maken.
Nice maareh, was je er "vroeger" ook bij? Ik zie hier een aantal dingen tussen staan die de gameplay aardig kunnen verpesten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
De functies tot nu toe:
-knip-
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
oh dus ik ben al uitgesloten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eerst te overleggen wie de server gaat hosten ipv het gelijk te claimen. En nee, ik wil geen admin/host zijn.
discriminatie enzoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee. Ik zeg juist, overleg het eens met bijv Drumstick. Hij heeft ook op mijn server gespeeld toen we base vs base deden. En aangezien hij volgens mij het idee had om weer te beginnen met base vs base. (Correct me if i'm wrong)quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dus ik ben al uitgesloten?
discriminatie enzo![]()
Daar zegt niemand iets over, jij beg- oh laat maar. Dit is een discussie die je zelf start; ik ga er even niet op in.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dus ik ben al uitgesloten?
discriminatie enzo
edit: Dit is misschien een goede reden, -niemand- doet iets merkwaardigs en jij loopt direct te ragen. Toffe admin zou je worden man.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Laat drumpie maar hosten, die verdient genoeg met zijn bedrijfje jwz.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ok,quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
De functies tot nu toe:
2 Default teams
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.
Ik stel voor dat als jou server mocht gaan laggen dat we het dan over kunnen verhuizen naar mijn server van 24 slots. Als alles ingesteld is hoeft in principe niemand op te zijn maar kan er iedereen op spelen.![]()
kijk die poll dan man "mits een goede admin"quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar zegt niemand iets over, jij beg- oh laat maar. Dit is een discussie die je zelf start; ik ga er even niet op in.
edit: Dit is misschien een goede reden, -niemand- doet iets merkwaardigs en jij loopt direct te ragen. Toffe admin zou je worden man.
paar topics eerder was er al gezeik toen ik over een IC server begon dat ik een bagger admin zou zijn.
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Gaan die 20 gebruikers dan ook allemaal meedoen? Of mogen ze voor een week niet spelen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk die poll dan man "mits een goede admin"
paar topics eerder was er al gezeik toen ik over een IC server begon dat ik een bagger admin zou zijn.
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.![]()
Dnb is de enige goede admin. Just sayin'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hij kan nog een server runnen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan die 20 gebruikers dan ook allemaal meedoen? Of mogen ze voor een week niet spelen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.
Ik bedoel.. je laat maurisioo toch ook geen server runnen?
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je hebt nou eenmaal je eigen reputatie verpest door openlijk te cheaten. Dan moet je nu niet klagen dat mensen je niet graag in een leiderspositie willen zien.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.![]()
hoezo dat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.
Ik bedoel.. je laat maurisioo toch ook geen server runnen?ja is handig kunnen mensen meteen dingen aanpassen die ze anders willenquote:En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
sneaky cheaten is dus beter.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal je eigen reputatie verpest door openlijk te cheaten. Dan moet je nu niet klagen dat mensen je niet graag in een leiderspositie willen zien.
[roflcopter]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
''Leiderspositie''.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
t was een suggestie dude, suggestiequote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Daarnaast, iemand die te bang is om naar de kapper te gaan zou geen 20 man moeten begeleiden tijdens een spelletje dat "leuk" zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sneaky cheaten is dus beter.
[roflcopter]En dit, het is gewoon je houding man. Niet lullig bedoelt maar je ziet het zelf toch ook wel?quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sneaky cheaten is dus beter.
[roflcopter]![]()
dit slaat echt nergens opquote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarnaast, iemand die te bang is om naar de kapper te gaan zou geen 20 man moeten begeleiden tijdens een spelletje dat "leuk" zou moeten zijn.
dit slaat echt NERGENS op
kk domme reactie
IK HOST M!!!!
wel joinen met hamachi ok grgrOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat zal ik doen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.
HEY IK GA ALLEMAAL VIRUSSEN STUREN DOOR POORT 25565 OIMDAT IK GECHEAT HEB EINZ ZWEI POLIZIEUE!!111!!1_!
Jongens, ik host hem wel op mijn laptop. Die draait alleen als de laptop aanstaat, maar no worries. In de ochtend tussen zeven en negen uur en in de avond tussen vijf en negen zal hij draaien.
Hij zal vanilla zijn, geen mods en onzin. Graag verwelkom ik u vanavond al.![]()
Flikker op met je anabolenkop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat vind ik wel heel lief van U TJV.quote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Sorry Plexje, maar ik vind jou te baas om een server voor wat kutmongolen te hosten. Liefs.![]()
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smarten![]()
Jijquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smarten![]()
![]()
leuken sevrer mett feel mensnen!quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smartenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een zinloze discussie weer
Wie willen er nou admin zijn, DM mij even? Dan kan ik een poll maken ofzo
---
Wel serieus!![]()
![]()
ik.quote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Topiek het volgende:
Wat een zinloze discussie weer
Wie willen er nou admin zijn, DM mij even? Dan kan ik een poll maken ofzo
---
Wel serieus!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geachte Topiekquote:
Ik wil mij graan aanmelden als admin.
MvG BobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog niet, misschien moet je maar gaan klonen ofzo, kleuterquote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geachte Topiek
Ik wil mij graan aanmelden als admin.
MvG Bobbernaut![]()
![]()
![]()
en wat lul jij met klonen?heb geen kloons!
quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
en wat lul jij met klonen?heb geen kloons!
Klopt, misschien is het slim er eentje te maken.
![]()
![]()
Nee want dan krijg ik ban.quote:Op zondag 15 april 2012 18:17 schreef Topiek het volgende:
[..]Klopt, misschien is het slim er eentje te maken.
Zag net wat ideeën voor bijv. teleport naar base. Denk alleen niet dat het dan nog echt leuk wordt, ik vond het hele idee achter het uren lopen en verdwalen of een base ontdekken altijd zo leuk, en dat haal je daar denk ik mee weg.![]()
dan haal ik dat weg, t was dus maar een suggestiequote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef maurisioo het volgende:
Zag net wat ideeën voor bijv. teleport naar base. Denk alleen niet dat het dan nog echt leuk wordt, ik vond het hele idee achter het uren lopen en verdwalen of een base ontdekken altijd zo leuk, en dat haal je daar denk ik mee weg.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?![]()
![]()
Nee hoeft niet hoor, kijk eerst maar wat de rest ervan vindt. Ik zelf houdt gewoon meer van een 'clean' server.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan haal ik dat weg, t was dus maar een suggestie![]()
![]()
Dit zijn bijna alle functies, zeg maar welke jullie erin willen hebben dan fix ik dat![]()
(even de permissions nodes gejat)
.list (Allows player to list teams on the server)
.create (Allows player to create teams)
.join (Allows player to join teams)
.leave (Allows player to join teams)
.hq (Allows player to teleport to headquarters)
.tele (Allows player to teleport to team mates)
.telereturn (Allows player to teleport back to where they came from)
.chat (Allows player to use chat and msg functions for team chatting)
.setpass (Allows player to set password *requires admin privildges*)
.sethq (Allows player to set headquarters *requires admin privildges*)
.promote (Allows player to promote other players on the team *requires admin privildges*)
.demote (Allows player to demote other players on the team *requires leader privildges*)
.remove (Allows player to remove other players on the team *requires leader privildges*)
.set (Allows player to use admin privilege to set the team of a certain player)
.hq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.sethq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.setleader (Allows player to use admin privilege to set the leader for any team)
.teleallhq (Allows player to use admin privilege to teleport everyone to their respective team HQ)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Puik!quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef gogosweden het volgende:
Dit zijn bijna alle functies, zeg maar welke jullie erin willen hebben dan fix ik dat![]()
(even de permissions nodes gejat)
.list (Allows player to list teams on the server)
.create (Allows player to create teams)
.join (Allows player to join teams)
.leave (Allows player to join teams)
.hq (Allows player to teleport to headquarters)
.tele (Allows player to teleport to team mates)
.telereturn (Allows player to teleport back to where they came from)
.chat (Allows player to use chat and msg functions for team chatting)
.setpass (Allows player to set password *requires admin privildges*)
.sethq (Allows player to set headquarters *requires admin privildges*)
.promote (Allows player to promote other players on the team *requires admin privildges*)
.demote (Allows player to demote other players on the team *requires leader privildges*)
.remove (Allows player to remove other players on the team *requires leader privildges*)
.set (Allows player to use admin privilege to set the team of a certain player)
.hq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.sethq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.setleader (Allows player to use admin privilege to set the leader for any team)
.teleallhq (Allows player to use admin privilege to teleport everyone to their respective team HQ)![]()
![]()
Kunnen we niet gewoon een bijna-vanilla server, met alleen de nodige plugins doen?
Zoals een teamchat enzo. Dat houd het leuk, al die poes-pas is ook leuk, maar totaal onnodig imo.![]()
![]()
kunnen we ook doen, maar dan moeten meer mensen dat vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Topiek het volgende:
Kunnen we niet gewoon een bijna-vanilla server, met alleen de nodige plugins doen?
Zoals een teamchat enzo. Dat houd het leuk, al die poes-pas is ook leuk, maar totaal onnodig imo.
Maar jij wil dus gewoon teamchat en geen ander geneuzel? Eventueel een K/D ratio plugin of dat ook niet?
ja,quote:Op zondag 15 april 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je gaat er nog steeds vanuit dat jij die server gaat hosten?
ookal speelt er geen ene reet op zal ik m alsnog hostenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Opgeschoond. Is het nu echt zo moeilijk om als volwassen mensen afspraken te maken stelletje kinderen? Ongelooflijk. On-topic en kappen met het server gezeik.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Alle moderator ogen die op dit topic gericht staan.Laat ons dit lekker op onze manier regelen ofzo. Jullie komen net binnen wippen en proberen een beleid door te voeren op een manier waarmee het nooit gaat lukken. Het moet een keer opgehouden zijn met dat communistische gedoe hier, ga lekker een ander topic irriteren.
Echt triest dat mijn reactie over LAPO ook verwijdert is aangezien ik gewoon keihard gelijk heb.If not now, then when.![]()
Ja luister eens, dat 'server gezeik' is gewoon een vrij belangrijke discussie, mits op een volwassen manier gehouden.![]()
Man man man, je snapt er nog minder van dan Sting.quote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Is het nu echt zo moeilijk om als volwassen mensen afspraken te maken stelletje kinderen? Ongelooflijk. On-topic en kappen met het server gezeik.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee, we willen Bobbernout als topicmodquote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef dnbrainwash het volgende:
Lieve mods, mag er een whitelist op dit topic, ik beheer wel
grgr![]()
Bobbernautquote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, we willen Bobbernout als topicmodOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ghehe, ja sorry kon zo geen voorbeeld vinden van iemand die ik daar neer kon zetten zonder dattie ging ragen.quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mooi gezegd mijn vrindquote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Man man man, je snapt er nog minder van dan Sting.![]()
![]()
Dat "server gezeik" gaat gewoon over Minecraft en moet dus gewoon kunnen, ik weet dat FOK! geen democratie is maar hé, laat ons lekker.quote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Is het nu echt zo moeilijk om als volwassen mensen afspraken te maken stelletje kinderen? Ongelooflijk. On-topic en kappen met het server gezeik.
Maar het is inderdaad moeilijk om als volwassenen afspraken te maken hier.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
mFok is dood?!nja nu 0 mensen online!
jullie gaan bashen omdat ik een event wil hosten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat "server gezeik" gaat gewoon over Minecraft en moet dus gewoon kunnen, ik weet dat FOK! geen democratie is maar hé, laat ons lekker.
Maar het is inderdaad moeilijk om als volwassenen afspraken te maken hier.
Ga peutertjes pesten ofzoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met Minecraft, om de 20 seconde hapert ie 10 seconde, zo irritant...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met Minecraft, om de 20 seconde hapert ie 10 seconde, zo irritant...
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Wat voor een event?quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jullie gaan bashen omdat ik een event wil hosten.
Ga peutertjes pesten ofzo-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Klote inderdaad. Heb je wel genoeg RAM?quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met Minecraft, om de 20 seconde hapert ie 10 seconde, zo irritant...![]()
Datquote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Is het nu echt zo moeilijk om alsvolwassen mensen afspraken te maken stelletje kinderen? Ongelooflijk. On-topic en kappen met het server gezeik.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ah, dus nu was dat een idee van jou? Misschien waren we er nog helemaal niet uit wie het ging hosten? Het ging er om dat we het in de oude sfeer terug kregen.quote:
Waarom kunnen we niet gewoon iemand zoals Mender laten hosten? Tering man, waarom moet je overal zo'n drama van maken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wie neemt het voorbeeld en zet gewoon een vanilla server op met commandbook en teamspawn. Meer is er niet nodig.If not now, then when.![]()
Dit is het enige wat jij de afgelopen 30 topics gezegd hebt. Best knap.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jullie begonnen er over dat het wel eens leuk zou zijnquote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, dus nu was dat een idee van jou? Misschien waren we er nog helemaal niet uit wie het ging hosten? Het ging er om dat we het in de oude sfeer terug kregen.
Waarom kunnen we niet gewoon iemand zoals Mender laten hosten? Tering man, waarom moet je overal zo'n drama van maken.
Ik besloot het te hosten. Waarom gaat iedereen dan kk hard bashen?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het zijn kuddedieren ik zeg het je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jullie begonnen er over dat het wel eens leuk zou zijn
Ik besloot het te hosten. Waarom gaat iedereen dan kk hard bashen?If not now, then when.![]()
daarom, fucking drama queen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik besloot het te hosten. Waarom gaat iedereen dan kk hard bashen?
Misschien eerst even overleggen? Het was je idee niet eens.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ze voelen zich beter maar dat zijn ze niet g, wij zijn hooggeleid en zij doen allemaal mbo haha sukkeltjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik besloot het te hosten. Waarom gaat iedereen dan kk hard bashen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, wrijf het er nog maar eens in...quote:
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik denk (iedegeval ik) dat de meeste mensen het een beetje raar vinden dat als wij met een idee komen dat jij gelijk de server claimt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik besloot het te hosten. Waarom gaat iedereen dan kk hard bashen?![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens in...
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik probeer te voorkomen dat ik mezelf nog meer haren uit de kop trekquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Dit is het enige wat jij de afgelopen 30 topics gezegd hebt. Best knap..
Doet mij denken aan een zekere bergketen bij een spawn..quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk (iedegeval ik) dat de meeste mensen het een beetje raar vinden dat als wij met een idee komen dat jij gelijk de server claimt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
niet zijn idee nee, maar iedereen was aan het zeiken dat ie pvp wilde.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
daarom, fucking drama queen.
Misschien eerst even overleggen? Het was je idee niet eens.
Vb onderneemt tenminste actie en begint iets.. itt jullieOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Goed idee van je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat ik mezelf nog meer haren uit de kop trek.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar hé dames. Wat doen jullie nou zo tyfusmoeilijk? Laat vic een server hosten als ie daar zin in heeft, wil je er zelf een hosten host je er zelf een. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering zeggen ze dat ik een dramaqueen benIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, het is al niet veel soeps meerquote:.
Speel jij trouwens überhaupt nog MC?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Je moet je niet zo oud en 'volwassen' voordoen want dat vreet aan je en zo voel je je ook oud. Maar theoretisch gezien ben je nog hartstikke jong.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens in...If not now, then when.![]()
Die heb je niet dus valt niet te proberen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat ik mezelf nog meer haren uit de kop trek.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ik heb het alleenrecht op het woord queen hequote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef TJV het volgende:
Maar hé dames. Wat doen jullie nou zo tyfusmoeilijk? Laat vic een server hosten als ie daar zin in heeft, wil je er zelf een hosten host je er zelf een. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering zeggen ze dat ik een dramaqueen ben, drama mag je houden, heb ik al genoeg
.
Af en toe op dnb zijn server.quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, het is al niet veel soeps meer.
Speel jij trouwens überhaupt nog MC?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
VIC START DIE SERVER VAN JE OP MET ALLEEN COMMANDBOOK EN TEAMSPAWN. DAN KOM IK GELIJK KKHARD PVPEN ALLES MANG!!@If not now, then when.![]()
Hoeveel deadlift je dan, battie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VIC START DIE SERVER VAN JE OP MET ALLEEN COMMANDBOOK EN TEAMSPAWN. DAN KOM IK GELIJK KKHARD PVPEN ALLES MANG!!@Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar, maar, dit is mijn ding, oud en volwassen met het vingertje zwaaien...quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet je niet zo oud en 'volwassen' voordoen want dat vreet aan je en zo voel je je ook oud. Maar theoretisch gezien ben je nog hartstikke jong...
Nu heb ik niks meer om voor te leven.
Maar eigenlijk heb je gelijk.
Ja wat Drumpie zegt. Als je host gaat iedereen er na toe die wilt, en wie niet wilt gaat maar niet :3quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VIC START DIE SERVER VAN JE OP MET ALLEEN COMMANDBOOK EN TEAMSPAWN. DAN KOM IK GELIJK KKHARD PVPEN ALLES MANG!!@Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
40 kilo, zozo. Ecto.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waar zit dat ding, kwil een dirthuisje bouwenquote:.
Is geheim.quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waar zit dat ding, kwil een dirthuisje bouwen.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja wat Drumpie zegt. Als je host gaat iedereen er na toe die wilt, en wie niet wilt gaat maar niet :3
Ja, wees realistisch, je hoeft niet als je niet wilt. Gewoon allemaal lief cake eten.quote:Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Vic zal best een server kunnen hosten, maar het duurt een beetje lang allemaal.If not now, then when.![]()
quote:
Ja dat denk je nu he, maar die tactiek proberen we al sinds maart vorig jaar en het werkt niet. Een aantal wezens denkt alsnog op een server te moeten spelen als ze het helemaal niet willen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
kleuters zijn het, KLEUTERSquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zijn kuddedieren ik zeg het je.als ik er niet over was begonnen om te hosten had niemand dat gedaan. Maar jullie kunnen zeiken wat jullie willen, ik ga m hosten ook. Zoals ik zonet al tegen plan zei, t zal mij een reet roesten wat jullie vinden. Mender vroeg toch ook niet eerst "HEY MENSCHEN IK GA EEN SURVIVALSERVER HOSTEN MAG DAT WEL VAN JULLIE?111?!1 GR GRquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
daarom, fucking drama queen.
Misschien eerst even overleggen? Het was je idee niet eens.*broboks*quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze voelen zich beter maar dat zijn ze niet g, wij zijn hooggeleid en zij doen allemaal mbo haha sukkeltjesclaimt?quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk (iedegeval ik) dat de meeste mensen het een beetje raar vinden dat als wij met een idee komen dat jij gelijk de server claimt.
Jullie idee?
Zolang minecraft al bestaat bestaat er al base vs base. Je doet alsof ik je copyright protected intellectual property steel. Ga met BREIN samenwerken ofzoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ook 4 x mijn gewicht?quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Das 40x de massa van Jupiterquote:![]()
Grapje hoor.
Gewoon pvp'en en niet zeuren >:lUnlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ga nou niet zo bitcherig reageren en een server starten.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kleuters zijn het, KLEUTERS
[..]
als ik er niet over was begonnen om te hosten had niemand dat gedaan. Maar jullie kunnen zeiken wat jullie willen, ik ga m hosten ook. Zoals ik zonet al tegen plan zei, t zal mij een reet roesten wat jullie vinden. Mender vroeg toch ook niet eerst "HEY MENSCHEN IK GA EEN SURVIVALSERVER HOSTEN MAG DAT WEL VAN JULLIE?111?!1 GR GR
[..]
*broboks*
[..]
claimt?
Jullie idee?
Zolang minecraft al bestaat bestaat er al base vs base. Je doet alsof ik je copyright protected intellectual property steel. Ga met BREIN samenwerken ofzo0,2.quote:
If not now, then when.![]()
Ik neem aan dat je er niet net zelf op kwam. Vic, ik heb er heus geen problemen mee als je het doet hoor. Je voelt je wel heel erg aangevallen, he?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kleuters zijn het, KLEUTERS
[..]
als ik er niet over was begonnen om te hosten had niemand dat gedaan. Maar jullie kunnen zeiken wat jullie willen, ik ga m hosten ook. Zoals ik zonet al tegen plan zei, t zal mij een reet roesten wat jullie vinden. Mender vroeg toch ook niet eerst "HEY MENSCHEN IK GA EEN SURVIVALSERVER HOSTEN MAG DAT WEL VAN JULLIE?111?!1 GR GR
[..]
*broboks*
[..]
claimt?
Jullie idee?
Zolang minecraft al bestaat bestaat er al base vs base. Je doet alsof ik je copyright protected intellectual property steel. Ga met BREIN samenwerken ofzo![]()
Ok, Ik ga ook een server hosten.
Het heet Larp-Craft, Je kan echt super goed PVP'en met allemaal spreuken enzo.
Elke avond om 20:00 komt er een groot event om lekker met z'n allen in the woods te gaan PVP'en.
Deze server wordt echt super.
Mvg, Plex![]()
dan moeten mensen wel normaal reageren en zeggen wat ze er wel/niet bij willen hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga nou niet zo bitcherig reageren en een server starten.
[..]
0,2.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het heet Porn-Craft, Je kan echt super goed P(enis)V(agina)P(enis)'en met allemaal fleshlights en dildo's enzo.
Elke avond om 20:00 komt er een groot event om lekker met z'n allen in the woods te gaan P(enis)V(agina)P(enis)'en.
Deze server wordt echt super.If not now, then when.![]()
Hallo luitjes, Bobbernaut hier!
Ik wil jullie mijn PVP server laten zien!
De server is online van 3 uur tot half 10.
Ons IP is BobbernautPVP en ons wachtwoordt BobbernautPVP.
Je moet wel Hamachi hebben om te joinen.
Zie je op de server!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zeg al 2x commandbook en team spawn. Dat is enige, meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan moeten mensen wel normaal reageren en zeggen wat ze er wel/niet bij willen hebbenIf not now, then when.![]()
ik wordt vaste klant daarquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het heet Porn-Craft, Je kan echt super goed P(enis)V(agina)P(enis)'en met allemaal fleshlights en dildo's enzo.
Elke avond om 20:00 komt er een groot event om lekker met z'n allen in the woods te gaan P(enis)V(agina)P(enis)'en.
Hoi, Pixiio hier!
Ik begin een tweede server genaamd TorchCraft.
Lid worden kost 10 euro. Overmaken naar 923345 aub.
Gr gr![]()
Ik meld me aan!quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze server wordt echt super.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
ik wordtquote:
Voorspelbaar +1quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
geen teamchat etc? Waarom commandbook btw?quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg al 2x commandbook en team spawn. Dat is enige, meer heb je niet nodig.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Essentials <3quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen teamchat etc? Waarom commandbook btw?![]()
Ok dan, ineens 8 pagina's erbij in een middag/avond
Kan iemand samenvatten wat er zo boeiend was dat alles volgespamd is?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Als jullie mijn server joinen mag je een avond mijn broertje alles weg laten hakken wat je wilt. Dat wil hij wel doen hij is maar tien en vind dat leuk![]()
Ik heb zelf niet zo'n interesse maar ik heb het vage vermoeden dat twee niet nader te noemen wezens dit wel leuk zullen vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef MineraalWater het volgende:
Het heet Larp-Craft, Je kan echt super goed PVP'en met allemaal spreuken enzo.
Elke avond om 20:00 komt er een groot event om lekker met z'n allen in the woods te gaan PVP'en.
Mvg, Plex
grgrIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hey, kap eens.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als jullie mijn server joinen mag je een avond mijn broertje alles weg laten hakken wat je wilt. Dat wil hij wel doen hij is maar tien en vind dat leukStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:
Voorzover ik weet ben ik de enige die hier ooit geLARPt heeftquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo'n interesse maar ik heb het vage vermoeden dat twee niet nader te noemen wezens dit wel leuk zullen vinden.
grgr.
En je bent bi dus dat is 2 toch?quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Voorzover ik weet ben ik de enige die hier ooit geLARPt heeft.
morquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Voorzover ik weet ben ik de enige die hier ooit geLARPt heeft.
Ik heb drie persoonlijkhedenquote:.
Wil je het nog even uitleggen want ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
=,=
Géén LARP voor de 3000e keer.
Wat een mongolen zijn jullie tochIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mor doet oude veldslagen herleven, altans dat heb ik begrepen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Wil je het nog even uitleggen want ik snap het nog steeds niet.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
deze man weetquote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eigenlijk is dit te debiel voor woorden.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
oooowhjaaaquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
=,=
Géén LARP voor de 3000e keer.
Wat een mongolen zijn jullie toch
sorry!
Graaft ie soldaatjes op dan of wat, ik snap het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Mor doet oude veldslagen herleven, altans dat heb ik begrepen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nou ze doen beroemde veldslagen na. Zie het als in een film spelen. Volgens mijn krijgen ze ook een script. En dan leven ze zoals die mensen in die tijd. Lor leg het nog eens uit!quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Graaft ie soldaatjes op dan of wat, ik snap het niet.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Maar hoe moet dat dan want we zijn toch 600 jaar verder. Ik snap het allemaal niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou ze doen beroemde veldslagen na. Zie het als in een film spelen. Volgens mijn krijgen ze ook een script. En dan leven ze zoals die mensen in die tijd. Lor leg het nog eens uit!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Niet helemaal maar dat is ook totaal niet interessant, want alle dominante jochies hier zijn toch te druk bezig met hun testosteron i.p.v. hun hersenen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou ze doen beroemde veldslagen na. Zie het als in een film spelen. Volgens mijn krijgen ze ook een script. En dan leven ze zoals die mensen in die tijd. Lor leg het nog eens uit!
Google ftw.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Nou ze hebben een auto, en die kan met lichtsnelheid en vliegen ze door een poort zo na die nieuwe tijd!quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan want we zijn toch 600 jaar verder. Ik snap het allemaal niet.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Maar als ze na die nieuwe tijd vliegen, zijn ze er toch voorbij?quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou ze hebben een auto, en die kan met lichtsnelheid en vliegen ze door een poort zo na die nieuwe tijd!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee want het Fluxkwadrant vind dat van niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Maar als ze na die nieuwe tijd vliegen, zijn ze er toch voorbij?Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ok en als ze in die oude tijd zijn, hoe gaat dat dan verder?quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nee want het Fluxkwadrant vind dat van niet.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Star Trek?quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nee want het Fluxkwadrant vind dat van niet.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Nee man, Back to the Future!quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Teamchat, Commandbook en Teamspawn. That's it.quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen teamchat etc? Waarom commandbook btw?
Waarom commandbook? Omdat die zuinig en goed is, alle basis-functies.If not now, then when.![]()
Jullie gaan toch terug in de tijd, hoe speel je dan Star Trek na?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Vrouwen somsquote:Star trek speelt zich af in verleden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Jullie gaan toch terug in de tijd, hoe speel je dan Star Trek na?
Maar ik wil die pvp map ok.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Startrek speelt zich af in verleden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Vrouwen soms
[..]
Jullie gaan toch terug in de tijd, hoe speel je dan Star Trek na?
Maar ik wil die pvp map ok.
[/quote]
Toch niet zo lang geleden dat ze wisten hoe dat moest zodat ze dat na kunnen spelen want ze hebben dat script toch niet zoals wij dat script uit de 15e eeuw nu wel hebben zodat larpers het na kunnen spelen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Toch niet zo lang geleden dat ze wisten hoe dat moest zodat ze dat na kunnen spelen want ze hebben dat script toch niet zoals wij dat script uit de 15e eeuw nu wel hebben zodat larpers het na kunnen spelen?quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Startrek speelt zich af in verleden.
Maar ik wil die pvp map ok.
[/quote]
Jawel want het zijn magiers he.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Man man man ik snap het niet meer, kan iemand met inside-info het uitleggen?quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Toch niet zo lang geleden dat ze wisten hoe dat moest zodat ze dat na kunnen spelen want ze hebben dat script toch niet zoals wij dat script uit de 15e eeuw nu wel hebben zodat larpers het na kunnen spelen?
Jawel want het zijn magiers he.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gogogogogogogogogoquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
'aight, nou gogo start die fucking server dan op
Ofzo?(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Wat zijn dit voor AoE3 graphics.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja, maar met commandbook bedoel ik, die commands heb je eigenlijk niet nodig, in de zin van, spelers krijgen toch geen weather / spawn / ban / time etc commands.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Teamchat, Commandbook en Teamspawn. That's it.
Waarom commandbook? Omdat die zuinig en goed is, alle basis-functies.
Ik zal m wel ff inmekaar slingeren, met teamspawn en teamchat, evt nog een border plugin zodat t binnen een bepaalde area blijft. of is dat no-done?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
doen, anders zitten de bases 10000 blocks van elkaarquote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar met commandbook bedoel ik, die commands heb je eigenlijk niet nodig, in de zin van, spelers krijgen toch geen weather / spawn / ban / time etc commands.
Ik zal m wel ff inmekaar slingeren, met teamspawn en teamchat, evt nog een border plugin zodat t binnen een bepaalde area blijft. of is dat no-done?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet beter kunnen, hier draait mijn videokaart zijn fan niet voor rond.quote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Anders krijg je dikke lagg in battles met 200+ man.(eckte spelerts)
quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Moet beter kunnen, hier draait mijn videokaart zijn fan niet voor rond.![]()
![]()
quote:
Ik koel de mijne met lava, min keer min is plus jeweettoggquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
aight s11.quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik koel de mijne met lava, min keer min is plus jeweettogg![]()
Vic doet je server het alIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En dat terwijl de TT "Minecraft moe?" isquote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ok dan, ineens 8 pagina's erbij in een middag/avond![]()
![]()
![]()
Alsof het over Minecraft gaat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef Mender het volgende:
[..]
En dat terwijl de TT "Minecraft moe?" is![]()
er zijn 2 teams
Team rood en team blauw.
Gelieve op join zelf /team join [rood of blauw] typen
Ga nu maar vast teams maken, dat bespaart me straks weer tijd.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Commandbook is ook /msg.quote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar met commandbook bedoel ik, die commands heb je eigenlijk niet nodig, in de zin van, spelers krijgen toch geen weather / spawn / ban / time etc commands.
Ik zal m wel ff inmekaar slingeren, met teamspawn en teamchat, evt nog een border plugin zodat t binnen een bepaalde area blijft. of is dat no-done?
Verder was het bij berend zo dat je niet buiten 2000x2000 mocht bouwen.If not now, then when.![]()
Ik ga met Drumpski.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wat is ipIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik ga met vicOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik heb een border gezer op 1500 x 1500 blocks in t vierkant. Binnen dit zal t mij een reet roesten wat jullie doen
hardcore PVP it is
Ik moet nog een klein dingetje fixen, daarna geef ik t IPWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ik kan ook doen dat jullie random teams joinen met autobalance
wat hebben jullie liever?
Ik ben team rood.quote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook doen dat jullie random teams joinen met autobalance
wat hebben jullie liever?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HA ik zit al in de server!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fokcraft.nl:25522
IP: fokcraft.nl:25522
remember: als je joint moet je /team join [rood/blauw] doen
1 in ieder team moet teamleader zijn, het enigste wat die meer kan is het HQ zetten (je spawnpoint voor als je teammembers doodgaan)
Veel plezier
voor dat teamleader moet je mij even melden, want dat moet ik via de console doen
Vic fix die spawn eens kutadmin die je bentIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
alles is gefixt nu
denk eraan om als je de eerste keer joint een team gaat joinen door /team join rood of blauw te doen he
lolololoolIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ligt eruit.
En weerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
72012-04-15 20:45:42 [SEVERE] java.net.SocketException: Socket closed
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.socketWrite(Unknown Source)
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.write(Unknown Source)
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flushBuffer(Unknown Source)
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flush(Unknown Source)
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at java.io.DataOutputStream.flush(Unknown Source)
2012-04-15 20:45:42 [SEVERE] at net.minecraft.server.NetworkWriterThread.run(SourceFile:103)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
internet trekt t toch niet
sorry![]()
map is aan het downloaden, en dan gaan we over naar mender
quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef gogosweden het volgende:
internet trekt t toch niet
sorry![]()
map is aan het downloaden, en dan gaan we over naar mender![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If not now, then when.![]()
![]()
voor vb
WAAAAAAAAAAAAT IS NIEUWE IP SUKKELTJESIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Doe hem maar gewoon op menderv.nl, daar komt toch geen hond.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
zijn we mee bezigquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef TJV het volgende:
Doe hem maar gewoon op menderv.nl, daar komt toch geen hond.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
transfer is klaar
nu moet mender m nog ff aanslingeren en we kunnen doorgaan
Vanmiddag begonnen met een projectje met asy.
Screenshot in mcedit want anders zie je het niet helemaal.![]()
![]()
Wow in mcedit ziet hij er echt epic uit!quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot in mcedit want anders zie je het niet helemaal.![]()
![]()
Lol vet, wat wordt het?quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot in mcedit want anders zie je het niet helemaal.If not now, then when.![]()
nog even een informatie voor als er nog meer mensen komen die willen joinen
MenderV host een base vs base hardcore PVP server op dit ip : 176.31.239.38:25578
Wat is het doel?
het andere team keihard pwnen en doodmaken + base vinden en keihard verneuken terwijl je zelf je base goed beschermd
JE MOET WEL EEN TEKEN HEBBEN DAT JE BASE ER IS. EEN SIGN IS OPZICH AL GENOEG MAAR JE MOET WEL KUNNEN ZIEN DAT ER EEN BASE IS. - dit om de gameplay wat te versnellen.
Als je voor het eerst joint moet je even kiezen welk team je in wil spelen, er zijn 2 teams team rood en team blauw.
In team blauw zitten OA menderv, johan1994, sitethief en flodder450
In team rood zitten OA drumpie vbownswow, bobbernaut, topiek, tomvnl en plexcon
om een team te joinen doe je /team join rood of /team join blauw
Dit is een definitieve keuze en kan je niet veranderen!
Teamchat hebben we ook, dan komen je berichten alleen bij je team uit. Dit toggle je door /team chat te schrijven.
nog meer commands?
Ja, deze kan je zien door /team te doen.
Team rood en blauw hebben ieder een (geheime) basis waar je respawned als je dood gaat.
Veel plezier!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Zet mij ook ff bij team rood, dan druipen alle noobs wel af naar blauw.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
done baasquote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef TJV het volgende:
Zet mij ook ff bij team rood, dan druipen alle noobs wel af naar blauw.
Piekartz zit ook in blauw.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
HaiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wij zijn de blauwen,
en wij zijn wauwie.
Wij zijn de goeden,
rood zit kutplannen uit te broeden.
Wij zijn de besten,
we gaan die sukkels pesten.
Wij zijn de sterken,
team rood ligt straks in zerken.
Zo mooi, zo schitterend. Ik moest een traantje wegpinken.![]()
Ja maar er gaat heel wat veranderen op mijn servert. En dan komen er hopelijk weer meer mensenquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik speelde ook bij Mender maar niemand is daar en ze wille me gebouwen weghebben
Hoe heet jij ook alweer ingame?![]()
Kan ik daaruit concluderen dat niemand je gebouwen weg wil hebben?
Enfin, MenderV is gewoon wat rustiger dan de andere servers, daar zit je niet om te socializen en te netwerken.![]()
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Mocht je willenquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wij zijn de blauwen,
en wij zijn wauwie.
Wij zijn de goeden,
rood zit kutplannen uit te broeden.
Wij zijn de besten,
we gaan die sukkels pesten.
Wij zijn de sterken,
team rood ligt straks in zerken.
Zo mooi, zo schitterend. Ik moest een traantje wegpinken.![]()
![]()
Wij zijn de blauwen,
we gaan je kop verbouwen.
Wij zijn de blauwen,
als je ons iets doet zal dat je berouwen.
Wij zijn de blauwen,
wij hebben de lekkerste vrouwen.
Wij zijn de blauwen,
jullie moeten niet mauwen.![]()
Wij zijn de roden,quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wij zijn de blauwen,
we gaan je kop verbouwen.
Wij zijn de blauwen,
als je ons iets doet zal dat je berouwen.
Wij zijn de blauwen,
wij hebben de lekkerste vrouwen.
Wij zijn de blauwen,
jullie moeten niet mauwen.
we gaan je slopen,
Wij zijn de roden,
we kennen geen afkoelingsperiode
Wij zijn de roden,
zwaarden gebruiken is onze basismethode
Wij zijn de roden,
we houden van bloed en van doden
Wij zijn de roden,
jullie dragen dames ondermodeIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zijn de roden,
we gaan je slopen,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
jullie dragen dames ondermode
Dat is waar je hoort, sukkol.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarom hoorde ik een beat in mn hoofd en een zware stem?quote:Op maandag 16 april 2012 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zijn de roden,
we gaan je slopen,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
Wij zijn de roden,
jullie dragen dames ondermodeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: