SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sorry Mender![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
lolz deze TT had ik ook in gedachtenquote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Tijd voor base vs base PVP!
Dat was echt episch.quote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe werd dat toendertijd gehouden? En voor hoe lang?
Anders wil ik dat wel als eventje hosten voordat ik de IC map erop gooiWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
huh wat alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
owh.. ik had dan wss op dat moment ook mijn lapo gedaan, en daarna op nieuw topic openen gedruktquote:
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.quote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, laat ze xrayen, dan verneuken ze alleen hun eigen lol maar.
On the other side, dan wordt de actie wel versneld
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
daar zitten echt nazi's inquote:Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!beetje TR doen als iemand een torrent plaatst
Y U NO VINDT ONS TOF?quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En toen we moesten slowchatten in GAM SC, nou daar zitten ook rare mensen
Lapo's werken niet meer op dezelfde manier als vroeger. Sinds de 'nieuw topic' knop kun je gewoon een topic openen.quote:If not now, then when.![]()
Maakt niet uit, het is gangbaar dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic aanmaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lapo's werken niet meer op dezelfde manier als vroeger. Sinds de 'nieuw topic' knop kun je gewoon een topic openen.
Weer ontopic a.u.b.![]()
fix jij een groep dan fix ik de server jwzquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij dit zou doen he.
base vs base pvp kan alleen met een toffe groep.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik moet dit ook weer eens gaan spelen, tvp.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Foo Fightersquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet dit ook weer eens gaan spelen, tvp.
Helemaal niet waar. Als je nu een nieuw topic maakt dan kun je geen 2de maken door dat nieuwe systeem. Vroeger was dat er niet en maakte diegene die de lapo had een topic want anders kreeg je dubbele topics.quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is gangbaar dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic aanmaakt.
Weer ontopic a.u.b.
Dus er is niks gangbaars aan tegenwoordig. Het is juist fijn dat die 'lapo' weg is want soms duurt het lang voordat die persoon die de lapo had een nieuw topic geopend heeft.If not now, then when.![]()
quote:Niks mis met de groep; je moet gewoon van de xray stuff enzo afblijven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
fix jij een groep dan fix ik de server jwz-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
tja, je kan ook op een survival server xray gebruiken, maar is dat leuk?quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met de groep; je moet gewoon van de xray stuff enzo afblijven.
Dan is het van oh yey een diamond.. en nu is het AAAAAWH YEAH EEN FRIGGIN DIAMOND!!
je verpest t dan voor jezelf
Het gaat er om dat je de base van het vijandelijke team snel kan vinden. Zonder x-ray kun je het nog zo obvious maken maar dan is het nog steeds mogelijk om er met 5 man gewoon kats langs heen te lopen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tja, je kan ook op een survival server xray gebruiken, maar is dat leuk?
Dan is het van oh yey een diamond.. en nu is het AAAAAWH YEAH EEN FRIGGIN DIAMOND!!
je verpest t dan voor jezelf-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ah iddquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je de base van het vijandelijke team snel kan vinden. Zonder x-ray kun je het nog zo obvious maken maar dan is het nog steeds mogelijk om er met 5 man gewoon kats langs heen te lopen.
Maar de gameplay is ook tof; een hele basis maken maar dan blijkt het maar een "fake" basis te zijn; de tweede zit dan 50 meter verderop oid. Al je sporen boven en ondergronds wissen.. etc. etc.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ik ben al wat aan het fixen, plugins enzo. En dan gewoon een event van 1 week knallen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Idee voor minecraft: 3 kleuren redstone maken.
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
waarom redstone moelijker maken? de kracht nu is juist dat het retesimpel is, maar toch veel kanquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
is idd wel handig ja, kan je meerdere lijnen naast elkaar leggen maar toch alles apart aansturen!quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat heeft Industrialcraft ook met kabels, kan ze in 9 kleuren ofzo schilderen en connecten ze alleen met hun eigen kleur. Wel handigquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
1 - rode
2 - blauwe
3 - geel oid.
1 connect alleen met 1 en 3, 2 alleen met 2 en 3 en 3 met alles.![]()
![]()
Juist makkelijker, dan kan je ze gewoon naast elkaar leggen= meer mogelijkheden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom redstone moelijker maken? de kracht nu is juist dat het retesimpel is, maar toch veel kan-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zitten jullie nog steeds in één wereld?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Naja ik had zeg maar met Sosua de base vs base verzonnen. Maar nu werkt dat inderdaad haast niet. Mensen gaan toch trollen door bijv coords door te geven, of xrayen. Ben bang dat die oldschool tijd gewoon over is. Die tijd![]()
Helaas![]()
![]()
Iedereen terug naar alpha laten gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Berend. het volgende:
Naja ik had zeg maar met Sosua de base vs base verzonnen. Maar nu werkt dat inderdaad haast niet. Mensen gaan toch trollen door bijv coords door te geven, of xrayen. Ben bang dat die oldschool tijd gewoon over is. Die tijd![]()
Helaas-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je moet even misschien 10 topics terug kijken. Daar heb ik nog is alle screenshots gepost van base vs base.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iedereen terug naar alpha laten gaan.![]()
![]()
ik heb een vette plugin gevonden, met teamchat etc etc
Ik ga ook nog een plugin installeren die je K/D ratio laat zien etc. Dit word wel vet
mcschematics.com / planetminecraft.com/net (geen idee of het .net/.com is)quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef MrManuel het volgende:
Poh poh.. iemand nog goede blue prints voor een mooi huis?![]()
Thanks.. en poh wat kan het saai zijn om rond te lopen om resources te verzamelen..quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
mcschematics.com / planetminecraft.com/net (geen idee of het .net/.com is)
Was toestraks level 13 en ging dood.. Bleh..[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Wat is je ingame naam?quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thanks.. en poh wat kan het saai zijn om rond te lopen om resources te verzamelen..
Was toestraks level 13 en ging dood.. Bleh..
Die .schematics moet je trouwens open in een programma dat heet ''McEdit''. Als je een .schematic wilt openen moet je gaan naar > open > all files > naam.schematic
Succes!![]()
Hehe; dat was wel baas.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHA, REMEMBER DRUMPSTICK?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Poll: Zou jij meedoen aan een Base vs Base PVP server?
• Ja.
• Nee.
• Anders - .. reageer!
• Alleen met een goede admin
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
disclaimer: Gewoon even een peiling.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Drumpstick als admin, dan doe ik zeker mee!quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Poll: Zou jij meedoen aan een Base vs Base PVP server?
• Ja.
• Nee.
• Anders - .. reageer!
• Alleen met een goede admin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook omdat jij precies weet hoe het vroeger was.![]()
![]()
Ik hoef het niet te zijn tbh, gewoon wie jullie voorkeur heeft ofzo. (mender oid. ? )quote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
Drumpstick als admin, dan doe ik zeker mee!
Maar het is wel de bedoeling dat het dezelfde sfeer heeft.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat was mijn idee ook een beetje; gewoon de server aantrappen. En dan regels neerzetten en enkel wat doen wanneer iemand de regels overtreed, voor de rest gewoon iedereen vrijheid geven om te doen wat ze willen. (Binnen de paar regels ofc.)quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Molfinquote:Op zondag 15 april 2012 16:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam?
Die .schematics moet je trouwens open in een programma dat heet ''McEdit''. Als je een .schematic wilt openen moet je gaan naar > open > all files > naam.schematic
Succes!
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
LEUK LATEN WE HETZELFDE DOEN WAT VB NET ZEI!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef bobbernaut het volgende:
LEUK LATEN WE HETZELFDE DOEN WAT VB NET ZEI!!!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
zn server is goed hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)
wat is er mis met mijn server dan? Alleen omdat hij niet in een rack staat is het geen "server"?quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
'aight, correct me if im wrong maar vb wil 'm op zijn pc/server (instert) draaien. Ik wil er wel een goede server voor hebben. (Als we het gaan doen, that is)
Uptime van 3 weken nu, geen probleem mee gehad, alles stabiel.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Hij staat hier in Nederland of.. ?quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn server dan? Alleen omdat hij niet in een rack staat is het geen "server"?
Uptime van 3 weken nu, geen probleem mee gehad, alles stabiel.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nee, in Zweden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat hier in Nederland of.. ?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
mijn server is bijna klaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook een beetje; gewoon de server aantrappen. En dan regels neerzetten en enkel wat doen wanneer iemand de regels overtreed, voor de rest gewoon iedereen vrijheid geven om te doen wat ze willen. (Binnen de paar regels ofc.)
De functies tot nu toe:
Teleport naar teammates (teammate die het dichtste bij is) (cooldown 2 min) (countdown 30 sec als enemy binnen 20 blocks radius)
Teleport naar een specefieke teammate, (maxrange 400 blocks) (cooldown 30 min)
Teleport naar Headquarter (unlimited range) (cooldown nog niet besloten)
Teamchat door /team chat te doen, toggelbaar, dus easy.
Teammsg, zodat je niet de teamchat hoeft te joinen mocht je willen.
2 Default teams
Maxmaparea van 2000x2000 blocks
Wat ik er nog bij wil doen:
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
in Zweden, en die van mender staat in frankrijk, dat is bijna net zo ver.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat hier in Nederland of.. ?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Misschien is het handig om eerst te overleggen wie de server gaat hosten ipv het gelijk te claimen. En nee, ik wil geen admin/host zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn server is bijna klaar.
De functies tot nu toe:
Teleport naar teammates (teammate die het dichtste bij is) (cooldown 2 min) (countdown 30 sec als enemy binnen 20 blocks radius)
2 Default teams
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Mender het volgende:
Ik wil er wel eentje beschikbaar stellen met 24 slots. Ik kan dan wel iemand op maken.
Nice maareh, was je er "vroeger" ook bij? Ik zie hier een aantal dingen tussen staan die de gameplay aardig kunnen verpesten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
De functies tot nu toe:
-knip-
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
oh dus ik ben al uitgesloten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eerst te overleggen wie de server gaat hosten ipv het gelijk te claimen. En nee, ik wil geen admin/host zijn.
discriminatie enzoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee. Ik zeg juist, overleg het eens met bijv Drumstick. Hij heeft ook op mijn server gespeeld toen we base vs base deden. En aangezien hij volgens mij het idee had om weer te beginnen met base vs base. (Correct me if i'm wrong)quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dus ik ben al uitgesloten?
discriminatie enzo![]()
Daar zegt niemand iets over, jij beg- oh laat maar. Dit is een discussie die je zelf start; ik ga er even niet op in.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dus ik ben al uitgesloten?
discriminatie enzo
edit: Dit is misschien een goede reden, -niemand- doet iets merkwaardigs en jij loopt direct te ragen. Toffe admin zou je worden man.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Laat drumpie maar hosten, die verdient genoeg met zijn bedrijfje jwz.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ok,quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
De functies tot nu toe:
2 Default teams
PVP stats
eventueel wat suggesties van hier.
Ik stel voor dat als jou server mocht gaan laggen dat we het dan over kunnen verhuizen naar mijn server van 24 slots. Als alles ingesteld is hoeft in principe niemand op te zijn maar kan er iedereen op spelen.![]()
kijk die poll dan man "mits een goede admin"quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar zegt niemand iets over, jij beg- oh laat maar. Dit is een discussie die je zelf start; ik ga er even niet op in.
edit: Dit is misschien een goede reden, -niemand- doet iets merkwaardigs en jij loopt direct te ragen. Toffe admin zou je worden man.
paar topics eerder was er al gezeik toen ik over een IC server begon dat ik een bagger admin zou zijn.
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Gaan die 20 gebruikers dan ook allemaal meedoen? Of mogen ze voor een week niet spelen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk die poll dan man "mits een goede admin"
paar topics eerder was er al gezeik toen ik over een IC server begon dat ik een bagger admin zou zijn.
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.![]()
Dnb is de enige goede admin. Just sayin'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hij kan nog een server runnen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan die 20 gebruikers dan ook allemaal meedoen? Of mogen ze voor een week niet spelen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.
Ik bedoel.. je laat maurisioo toch ook geen server runnen?
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je hebt nou eenmaal je eigen reputatie verpest door openlijk te cheaten. Dan moet je nu niet klagen dat mensen je niet graag in een leiderspositie willen zien.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
To the record, ik run een survival en een creaserver met +- 20 spelers per dag, iedereen is heel tevreden met hoe ik het run.![]()
hoezo dat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.
Ik bedoel.. je laat maurisioo toch ook geen server runnen?ja is handig kunnen mensen meteen dingen aanpassen die ze anders willenquote:En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
sneaky cheaten is dus beter.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal je eigen reputatie verpest door openlijk te cheaten. Dan moet je nu niet klagen dat mensen je niet graag in een leiderspositie willen zien.
[roflcopter]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
''Leiderspositie''.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
t was een suggestie dude, suggestiequote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits een goede admin; die heb ik erin gezet omdat ik mij voor kan stellen dat men mij of mender / wie dan ook een slechte admin zou kunnen vinden.
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Daarnaast, iemand die te bang is om naar de kapper te gaan zou geen 20 man moeten begeleiden tijdens een spelletje dat "leuk" zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sneaky cheaten is dus beter.
[roflcopter]En dit, het is gewoon je houding man. Niet lullig bedoelt maar je ziet het zelf toch ook wel?quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sneaky cheaten is dus beter.
[roflcopter]![]()
dit slaat echt nergens opquote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarnaast, iemand die te bang is om naar de kapper te gaan zou geen 20 man moeten begeleiden tijdens een spelletje dat "leuk" zou moeten zijn.
dit slaat echt NERGENS op
kk domme reactie
IK HOST M!!!!
wel joinen met hamachi ok grgrOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat zal ik doen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, dat is er nou eenmaal niet meer.
HEY IK GA ALLEMAAL VIRUSSEN STUREN DOOR POORT 25565 OIMDAT IK GECHEAT HEB EINZ ZWEI POLIZIEUE!!111!!1_!
Jongens, ik host hem wel op mijn laptop. Die draait alleen als de laptop aanstaat, maar no worries. In de ochtend tussen zeven en negen uur en in de avond tussen vijf en negen zal hij draaien.
Hij zal vanilla zijn, geen mods en onzin. Graag verwelkom ik u vanavond al.![]()
Flikker op met je anabolenkop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat vind ik wel heel lief van U TJV.quote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Sorry Plexje, maar ik vind jou te baas om een server voor wat kutmongolen te hosten. Liefs.![]()
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smarten![]()
Jijquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smarten![]()
![]()
leuken sevrer mett feel mensnen!quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mensen mijn server draait hoezo connect er niemand ip is supercoolawesomemegaawesomecooldude.nl ik wacht met smartenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een zinloze discussie weer
Wie willen er nou admin zijn, DM mij even? Dan kan ik een poll maken ofzo
---
Wel serieus!![]()
![]()
ik.quote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Topiek het volgende:
Wat een zinloze discussie weer
Wie willen er nou admin zijn, DM mij even? Dan kan ik een poll maken ofzo
---
Wel serieus!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geachte Topiekquote:
Ik wil mij graan aanmelden als admin.
MvG BobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog niet, misschien moet je maar gaan klonen ofzo, kleuterquote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geachte Topiek
Ik wil mij graan aanmelden als admin.
MvG Bobbernaut![]()
![]()
![]()
en wat lul jij met klonen?heb geen kloons!
quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
en wat lul jij met klonen?heb geen kloons!
Klopt, misschien is het slim er eentje te maken.
![]()
![]()
Nee want dan krijg ik ban.quote:Op zondag 15 april 2012 18:17 schreef Topiek het volgende:
[..]Klopt, misschien is het slim er eentje te maken.
Zag net wat ideeën voor bijv. teleport naar base. Denk alleen niet dat het dan nog echt leuk wordt, ik vond het hele idee achter het uren lopen en verdwalen of een base ontdekken altijd zo leuk, en dat haal je daar denk ik mee weg.![]()
dan haal ik dat weg, t was dus maar een suggestiequote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef maurisioo het volgende:
Zag net wat ideeën voor bijv. teleport naar base. Denk alleen niet dat het dan nog echt leuk wordt, ik vond het hele idee achter het uren lopen en verdwalen of een base ontdekken altijd zo leuk, en dat haal je daar denk ik mee weg.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En toen kwam jij direct al met de regels aankakken, misschien moeten we eerst even kijken hoe en wat voordat je alles al voor ons regelt?![]()
![]()
Nee hoeft niet hoor, kijk eerst maar wat de rest ervan vindt. Ik zelf houdt gewoon meer van een 'clean' server.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan haal ik dat weg, t was dus maar een suggestie![]()
![]()
Dit zijn bijna alle functies, zeg maar welke jullie erin willen hebben dan fix ik dat![]()
(even de permissions nodes gejat)
.list (Allows player to list teams on the server)
.create (Allows player to create teams)
.join (Allows player to join teams)
.leave (Allows player to join teams)
.hq (Allows player to teleport to headquarters)
.tele (Allows player to teleport to team mates)
.telereturn (Allows player to teleport back to where they came from)
.chat (Allows player to use chat and msg functions for team chatting)
.setpass (Allows player to set password *requires admin privildges*)
.sethq (Allows player to set headquarters *requires admin privildges*)
.promote (Allows player to promote other players on the team *requires admin privildges*)
.demote (Allows player to demote other players on the team *requires leader privildges*)
.remove (Allows player to remove other players on the team *requires leader privildges*)
.set (Allows player to use admin privilege to set the team of a certain player)
.hq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.sethq (Allows player to use admin privilege to teleport to any base headquarters)
.setleader (Allows player to use admin privilege to set the leader for any team)
.teleallhq (Allows player to use admin privilege to teleport everyone to their respective team HQ)Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: