Dat heb ik gedaan, maar ik kijk alleen leuke wedstrijden via Eredivisie/TV.quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er ook voor betalen, dan krijg je die ads niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
DE GRAAFSCHAP GAAT NOG WINNEN. NAAR DE NOODKAMER ALLEN!!!1!!
Ik heb Ajax (al heb ik niet alle wedstrijden gezien) niet groots zien spelen sins ManU. Als de tegenstander iig geen rood heeft gekregen dan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax speelt niet groots en staat 3-0 voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAJAJJA 3-1 KOM OP DE GRAAFSCHAP! TWENTE KAMPIOENEN!!!!!
quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAJAJJA 3-1 KOM OP DE GRAAFSCHAP! PSV KAMPIOENEN!!!!!
Lief welquote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
en Heracles europa inquote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
feyenoord en az staan tweede hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een strijd is het niet echt te noemen nee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
'Er zijn 6 clubs die strijden om het kampioenschap'![]()
Nice, die jongen doet het aardig de laatste tijd, goede voetballer. Zonde dat hij niet voor Sparta koosquote:
Ze dachten, we hebben die reclame al opgenomen, we gaan hem dus gebruiken ook!quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
'Er zijn 6 clubs die strijden om het kampioenschap'![]()
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een strijd is het niet echt te noemen nee.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze dachten, we hebben die reclame al opgenomen, we gaan hem dus gebruiken ook!
PSV: NEC, Roda, ADO, Excelsiorquote:
Ja dat snap ik maar waarom focussen op iets negatiefs ipv een speler te noemen die goed speelt...quote:
Neeej, Feyenoord winnen bij AZ en gaat CL League inquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV: NEC, Roda, ADO, Excelsior
Feyenoord: ADO, AZ, Heracles, Heerenveen
AZ: VVV, Feyenoord, NEC, Groningen
Doe maar gelijk bij Feyenoord - AZ
..tegen VVVquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Bombvis het volgende:
Als Utreg terug kan komen van 0-2, kan De Graafschap wel terugkomen van 3-0
2 is genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Kremers het volgende:
Al die PSV - AZ en Twente supporters hier die denken dat Graafschap er nog drie gaan maken
Zou mooi zijn. Ajax kampioen dan tegen Twentequote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VVV of ajax, zelfde niveauverschil als Utreg en De Graafschap dus ik zie het probleem nietquote:
psv verliest bij roda,ado,nec en Excelsiorquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tja, waarom ziet de één de glas half vol en de ander half leeg?quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom focussen op iets negatiefs ipv een speler te noemen die goed speelt...
quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ajax kampioen dan tegen Twente
Wat heeft voetbal kijken voor zin als je niet mag zeiken? Daar is dit hele spel toch voor bedacht?quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom focussen op iets negatiefs ipv een speler te noemen die goed speelt...
4x uitwedstrijd ja?quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv verliest bij roda,ado,nec en Excelsior
Ze worden tegen VVV of Vitesse kampioen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ajax kampioen dan tegen Twente
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realistquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja, waarom ziet de één de glas half vol en de ander half leeg?
Was ook grapje natuurlijk. Dit gaat Ajax niet meer uit handen geven. Ik zie een 5-1 wel als uitslag.quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax doet totaal niks. Als ze even doorzetten knallen ze er een paar in
In Duitsland het kampioenschap vierenquote:
Neequote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze worden tegen VVV of Vitesse kampioen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal kijken voor zin als je niet mag zeiken? Daar is dit hele spel toch voor bedacht?
Preciesquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plezier omdat je scoort tegen de GraafschapBitch plz
Plezier omdat je af stevent op het 31e kampioensschapquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plezier omdat je scoort tegen de GraafschapBitch plz
Clasie > Vd Vaartquote:
Mooie verwoord ja. Niemand die daar een antwoord op heeft denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja, waarom ziet de één de glas half vol en de ander half leeg?
quote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Plezier omdat je af stevent op het 31e kampioensschap
Zo kan je het natuurlijk ook zien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
Heb ik allang gegeven: Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooie verwoord ja. Niemand die daar een antwoord op heeft denk ik.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal kijken voor zin als je niet mag zeiken? Daar is dit hele spel toch voor bedacht?
Het bierglas moet leeg, aldus de perfectionistquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |