Was ook grapje natuurlijk. Dit gaat Ajax niet meer uit handen geven. Ik zie een 5-1 wel als uitslag.quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax doet totaal niks. Als ze even doorzetten knallen ze er een paar in
In Duitsland het kampioenschap vierenquote:
Neequote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze worden tegen VVV of Vitesse kampioen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal kijken voor zin als je niet mag zeiken? Daar is dit hele spel toch voor bedacht?
Preciesquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plezier omdat je scoort tegen de GraafschapBitch plz
Plezier omdat je af stevent op het 31e kampioensschapquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plezier omdat je scoort tegen de GraafschapBitch plz
Clasie > Vd Vaartquote:
Mooie verwoord ja. Niemand die daar een antwoord op heeft denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja, waarom ziet de één de glas half vol en de ander half leeg?
quote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Plezier omdat je af stevent op het 31e kampioensschap
Zo kan je het natuurlijk ook zien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
Heb ik allang gegeven: Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooie verwoord ja. Niemand die daar een antwoord op heeft denk ik.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal kijken voor zin als je niet mag zeiken? Daar is dit hele spel toch voor bedacht?
Het bierglas moet leeg, aldus de perfectionistquote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Glas is altijd vol, alleen het ene zie je en het andere niet (zuurstof / andere moleculen), aldus de realist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |