Hangt een beetje van de inhoud af; blijkt er bijvoorbeeld een comeback van bepaalde personages uit, mag het wmb in spoilers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef Stefan het volgende:
Maar even dit dan, moet officieel vrijgegeven materiaal van FOX ook inn spoilertags, het zijn vooral teasers en geen grote plotdingen.
Anders wordt t wel heel saai bespreken wat we in oktober gaan zien
Ja maar dan kun je nergens meer kijken, want als je de WD facebookpagina liked zie je het, als je op IMDB nieuws kijkt of als je willekeurig een tweet leest op google zoektquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de inhoud af; blijkt er bijvoorbeeld een comeback van bepaalde personages uit, mag het wmb in spoilers.
Het is een beetje een twijfelgeval. Het is in ieder geval seriegerelateerd en idd officieel nieuws, dus dat zulke zaken in dit topic langs komen, kun je tussen de seizoenen door verwachten. Daar zul je mij dan ook niet snel over horen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je nergens meer kijken, want als je de WD facebookpagina liked zie je het, als je op IMDB nieuws kijkt of als je willekeurig een tweet leest op google zoekt
We zitten hier wel in een discussieforum. Als FOX dan zelf verklapt dat die en die terugkomt en dat ook in tags moet doen.
Je kan dan beter als fan niet meer de WD topics enzo lezen
waar zijn deze te vinden dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef Luna3 het volgende:
Even een vraagje; wat zijn de "web episodes"
Ik ga binnenkort beginnen aan seizoen 2, dus heb ik me ff niet meer op dit topic bevonden, maar zijn web episodes losse korte stukjes die niet in de serie zitten, of zijn het korte teasers die ook in de serie zitten?
Alvast bedankt!
was in s02 toch ook al zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:32 schreef Stefan het volgende:
Valt het jullie op dat Rick steeds cheesyer lines heeft.
dat is toch ook de gouverner van de prison?!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:32 schreef Stefan het volgende:
Het is de officiele trailer dus daar kunnen we gewoon over praten neem ik aan
Ben blij met de gevangenissetting. Maar waar ik ook blij mee ben is dat de levenden gevaarlijker zijn dan de zombies. In TWD zijn mensen gruwelijker dan zombies en dat gaat hier hopelijk tot uiting komen. Fear the Living staat er niet voor niks
Alleen vind ik ik de gouverner van dat andere dorpje beetje miscast op het eerste gezicht
Comicspoilerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat is toch ook de gouverner van de prison?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]Laat je maar verrassen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |