Weet zeker dat Mur dat wel ff voor je wil fixxenquote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Zo, de zon breekt door, ik ga ff een stukkie fietsen. Laters!
quote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Je hebt goed je best gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Dank jequote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Weet zeker dat Mur dat wel ff voor je wil fixxen
Fietsze!
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet meer gegaan eigenlijk.
Ik heb Ink gekeken en ben dronken geworden.
Had je beter in TC kunnen zitten, was gezelligquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik beland altijd dronken in bed na die gekke TC'squote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Had je beter in TC kunnen zitten, was gezellig
quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.
Jouw hoofd gister de hele tijdquote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik beland altijd dronken in bed na die gekke TC's
Mijn hoofd was stukquote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jouw hoofd gister de hele tijdIk ging stuk.
Rook er 2 jointjes bij, het is echt een goede spacey film.quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]Die film staat al jaren op mn computer maar nooit gekeken. Doen?
Aah ok zal ik doenquote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rook er 2 jointjes bij, het is echt een goede spacey film.
Ojaaaa ik dacht dat er vannacht werd ingebroken, ben ik naar beneden gegaan met een bijl
Waren mn zus en haar vriend. Keken me ook aan van WTF.
Bij deze geïncasseerd.quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.
...waar bewaar jij een bijl?quote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ojaaaa ik dacht dat er vannacht werd ingebroken, ben ik naar beneden gegaan met een bijl
Je gezicht is zo blijven staan zeker. Auditeren voor de volgende Batman film als Joker? De vorige is toch dood.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat mijn nickname een grapje is.
quote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je geniale klets gisterquote:Op zondag 15 april 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Je gezicht is zo blijven staan zeker. Auditeren voor de volgende Batman film als Joker? De vorige is toch dood.
42quote:Op zondag 15 april 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe leuk ik ben wanneer ik wél een goede bui heb.
Ik weet 't niet meer man, iemand heeft kree gebanned omdat 'ie als "o" binnen kwam. Voor de rest had ik een hoopje dat je de cam aan zou slingeren en weer met een giletje zou gaan zitten frotten. Maar helaas, je was ineens weer pleite.quote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
Ik zat even terug te kijken, heb ik nou gister kree gebanned?
Ik kan de banlist niet meer zien ofzo
Ja nee, ik was wat wazig gister.quote:Op zondag 15 april 2012 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer man, iemand heeft kree gebanned omdat 'ie als "o" binnen kwam. Voor de rest had ik een hoopje dat je de cam aan zou slingeren en weer met een giletje zou gaan zitten frotten. Maar helaas, je was ineens weer pleite.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Zijn we verdomme nou gewoon een stelletje topickillers? Ik hou m'n kop wel weer.
Het zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Zijn we verdomme nou gewoon een stelletje topickillers? Ik hou m'n kop wel weer.
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest zijn stil uit respect.
Je gaat nooit door het verhaal van de baas heen praten, dat is toch logisch.
Niet begrijpen = niet reageren.quote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.
quote:
Shit man, gisteren ging ik echt stukquote:
das in het echt ookquote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Van jou weten we het niet... je mond was 1 pixel
Mijn privé foto's, wat doe jequote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij dit met je vrienden buiten spelen?
[ afbeelding ]
Ik leer van mijn fouten uit andere SC'squote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat ook al in dit topic beginnen over mijn ziekte*MJ-modus*
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*quote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat ook al in dit topic beginnen over mijn ziekte*MJ-modus*
Dan zou ik een permanent ban krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*
quote:Op zondag 15 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*
Bitch Pleasequote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor enorme gele puist eigenlijk?
quote:Op zondag 15 april 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please
Dat is zijn bazen fusion oorbel
Ik moest het vroeger altijd doen met de geur van sigaretten, verschaald bier en Marianne Weberquote:Op zondag 15 april 2012 12:54 schreef Murdera het volgende:
Ik loop naar beneden, heerlijke geuren van broodjes, Tom waits op, fuck wat heb ik toch chille ouders afentoe.
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?quote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik kan me die tijd geeneens herinneren. Oud is.
Wel als ze dementerend zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?
Sommige vossen verleren hun streken nietquote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?
Oud habbohotel speler dus?quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sommige vossen verleren hun streken niet
Mis ik iets of denk je echt dat die uitspraak zijn oorsprong in het Habbo hotel gevonden heeft?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Mis ik iets of denk je echt dat die uitspraak zijn oorsprong in het Habbo hotel gevonden heeft?
Zo ja;
[..]
Ohquote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Dat is de doelgroep voor dat soort uitspraken.
Wilde eigenlijk ook schoonmaken 'n shit, maar ik keek rond en het valt wel meequote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
Same, beetje huishouden, verder erg lam. Alleen de afwas staat er nog, die is vanavond an de beurt
Goh wat een herkenningquote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook schoonmaken 'n shit, maar ik keek rond en het valt wel meeDus het wacht maar
Afwas toevallig gisteren nog gedaan
quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goh wat een herkenning. Dan heb ik ineens bezoek en dan zeggen ze, goh je mag wel eens schoonmaken.Valt wel mee denk ik dan
Mijn lat voor schoon zijn ligt nog best hoog dus hoor er meestal niemand over, maar als mijn moeder langskomt is het "smerig" etcquote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goh wat een herkenning. Dan heb ik ineens bezoek en dan zeggen ze, goh je mag wel eens schoonmaken.Valt wel mee denk ik dan
Ik moet eigenlijk al 3 weken dweilen, dat welquote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik moet nog stof afnemen en stofzuigen ...
Mijn kat loopt de korrels door het huis, als ik 1 uur niet stofzuig zie je het alquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn lat voor schoon zijn ligt nog best hoog dus hoor er meestal niemand over, maar als mijn moeder langskomt is het "smerig" etcMaarja, daar kun je van de wc bril eten.
Mijn kat heeft een eigen kamer (quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kat loopt de korrels door het huis, als ik 1 uur niet stofzuig zie je het al. Mijn lat ligt niet zo hoog, ik heb een hekel aan schoonmaken
Nee, het komt uiteindelijk overalquote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een eigen kamer (_! ) en gelukkig blijft de meeste zooi ook wel daar
Maarja dat hou je toch niet tegen
Ja mijn kat mag ook niet op de slaapkamerquote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het komt uiteindelijk overal. Soms komt ie in mijn slaapkamer en ik heb eens een korrel in mijn bed gevonden
. Toch maar grotere korrels gaan gebruiken haha
Zijn dat die doorzichtige gel achtige dingen?quote:
Die van mij gaat voor de deur mauwen, echt he. Het was slapen met kat of wakker blijven zonderquote:
Dat doet die motherfucker hier ook soms, dan gooi ik gewoon dingen tegen mijn deur tot hij opflikkertquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij gaat voor de deur mauwen, echt he. Het was slapen met kat of wakker blijven zonder
Die van mij gaat dan onder de deur door snuffelen om te ruiken wat ik heb gegooitquote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat doet die motherfucker hier ook soms, dan gooi ik gewoon dingen tegen mijn deur tot hij opflikkert
Omgquote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij gaat dan onder de deur door snuffelen om te ruiken wat ik heb gegooit. Hij is volhardend hoor, die blijft de hele nacht zitten.
Neen, niet gel.quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja mijn kat mag ook niet op de slaapkamer
[..]
Zijn dat die doorzichtige gel achtige dingen?
Niet alleen mauwen hier, dat beest gaat gewoon op de deur krassen als een glazenwassertje. Ook met de buitendeur en 't raam overigens.quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij gaat voor de deur mauwen, echt he. Het was slapen met kat of wakker blijven zonder
Swiffertjes aan de pootjes knopen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen mauwen hier, dat beest gaat gewoon op de deur krassen als een glazenwassertje. Ook met de buitendeur en 't raam overigens.
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.diertotaalserv(...)t/10000076/10002309/
1 | silicagel |
Lol oh, my badquote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Dat is wel tering duur btw
Je hebt geen idee hoeveel mijn kat schijtquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol oh, my bad
Je doet er toch keilang meeEn niets door de kamer en geen stank
OMG, HUISDIEREN KOSTEN GELD, SUPERRAAR WAZ DEZE DAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan gel ook vinden, dan kan je dat toch ook wel vindenquote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel mijn kat schijtHoelang gaat het mee dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Kattenmensen.Ik vind mijn hond veel leuker. Ik nam alleen maar een kat omdat er geen hond meer zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Wat krijgt ie te eten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel mijn kat schijtHoelang gaat het mee dan?
Honden hebben een hondenleven.quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind mijn hond veel leuker. Ik nam alleen maar een kat omdat er geen hond mee zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spek?quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
Pannenkoeken met NutellaDat is pas een ontbijt
quote:Op zondag 15 april 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Honden hebben een hondenleven.
Katten kunnen doen waar ze zin in hebben.Ik haat dat 'een kat heeft personeel' Tieft op manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor achterlijke kut kan een kat nu weer niet de baas.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Hmm ik zal eens een bak bestellen en kijken. Mss dat ik wel een review in je subforum plaatsquote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kan gel ook vinden, dan kan je dat toch ook wel vinden
Litter Pearls® klontert niet, gaat veel langer mee en de kattenbak hoeft een maand lang niet bijgevuld te worden. Een kat heeft genoeg aan een zak van 3,8 liter per maand. Per geval kunnen verschillen optreden, afhankelijk van de kat en het aantal katten dat gebruik maakt van de kattenbak.
Maar ik koop altijd minimaal 6 tegelijk
6 stuk(s) ¤ 23,95
Gewoon brokken, denk 2 schaaltjes p/d en doordeweeks savonds zon zakje vlees prutquote:
Ik nam een kat want die hoef ik niet 1000x per dag uit te laten enzoquote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind mijn hond veel leuker. Ik nam alleen maar een kat omdat er geen hond meer zou komen.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat dat 'een kat heeft personeel' Tieft op man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vindt je hond alleen maar leuker omdat je daar beter de baas over kunt spelenquote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat dat 'een kat heeft personeel' Tieft op man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne mag niet los naar buiten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een hond heeft meer personeel, uitlaten en shit.
Een kat kan naar buiten, doen waar hij zin in heeft, en als hij geluk heeft doe ik de deur open als ik er langsloop en hem zie staan.
Ik speel de baas niet, ik ben de baas. Over beide, hond en kat.quote:Op zondag 15 april 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij vindt je hond alleen maar leuker omdat je daar beter de baas over kunt spelen
Jouw kat laat je dat alleen denken, je mag van geluk spreken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik speel de baas niet, ik ben de baas. Over beide, hond en kat.
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef thatday het volgende:
Of nouja, durfde, heb geen katten meer.. bijna vergeten
Okay, deze post overslaan als voeding je niet interesseert.quote:Op zondag 15 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens een bak bestellen en kijken. Mss dat ik wel een review in je subforum plaats![]()
[..]
Gewoon brokken, denk 2 schaaltjes p/d en doordeweeks savonds zon zakje vlees prutMaar hij is ook groot enzo, ik ken tenminste geen grotere katten
Naw, hij mag aan een touw in de tuin. Ik wil n iet dat hij overlast veroorzaakt voor anderen en ik vind hem liever niet plat langs de weg terug.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jouw kat laat je dat alleen denken, je mag van geluk spreken.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, deze post overslaan als voeding je niet interesseert.
Dieren horen niet zoveel te poepen. Ze horen kleine, harde en donkere ontlasting te hebben. Bij bepaalde brokken poepen ze veel en smerig, omdat de voeding vol dingen zitten waar ze niets mee kunnen en wat hun lichaam niet nodig heeft. Dat gaat er dus net zo hard weer stinkend uit aan de achterkant.
Versvlees is perfect, maar niet handig als je niet veel vriesruimte hebt. Hier wordt geen goedkope vulling toegevoegd, alleen dingen die ze echt gebruiken. Duurder, maar je hebt er daardoor minder van nodig.
Je hebt brokken zonder graan zoals Orijen wat ook al aanzienlijk scheelt.
En voor de cheapasses is er ook Carocat, zelf nooit geprobeerd maar hoor daar wel 'goede' verhalen over. En met goed bedoel ik dan goed voor een slechte brok.
Simsalabim, veel minder ontlasting en het ruikt nog net niet naar bloemetjes.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, hij mag aan een touw in de tuin. Ik wil n iet dat hij overlast veroorzaakt voor anderen en ik vind hem liever niet plat langs de weg terug.
KVV. Carnibest, BARF-menu e.d.quote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef shifto het volgende:
[..]Maar wat versta je onder vers vlees? Moet ik mijn biefstuk met hem delen?
En ik heb gewoon altijd whiskas brokken, dacht dat dat wel goed was
Mijn vorige kat is wel doodgereden, was niet leukquote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mijn kat een aanrijding heeft is dat kut, maar shit happens.
Die beesten zijn de hele dag en nacht aan het ravotten in het park/bos hier naast.
To each their own hè, ik houd hem liever levendquote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mijn kat een aanrijding heeft is dat kut, maar shit happens.
Die beesten zijn de hele dag en nacht aan het ravotten in het park/bos hier naast.
Ja, een van ons ook.quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn vorige kat is wel doodgereden, was niet leuk
Dat vuige poep klopt als een busquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
KVV. Carnibest, BARF-menu e.d.
Whiskas staat eerder garant voor vuige poepDat zit vol zooi. Carocat zit wel rond dezelfde prijs denk ik.
Bitches be hatin'
Ja joh, mijn kat heeft zo'n kutleven omdat ik hem geen pijnlijke dood gunquote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, een van ons ook.
Maar tjah, een nare dood, maar een bijzonder goed leven gehad.
Niet aan een stuk touw in de tuin.
Onze katten doen het al een jaar of 7 prima, geen tekenen van overlijden te bekennen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja joh, mijn kat heeft zo'n kutleven omdat ik hem geen pijnlijke dood gun
Yepquote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat vuige poep klopt als een busIk zal eens kijken. Een vriend van mij zit er ook altijd over te bitchen maar hij weet altijd alles beter dus ik luister niet
Is dat jouw kat?
Ik hoop dat ze wel gecastreerd zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze katten doen het al een jaar of 7 prima, geen tekenen van overlijden te bekennen.
Geloof het wel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel gecastreerd zijn.
Fijn.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef WasMachinator het volgende:
katten, ieder zijn ding..
zo nu weer werken, fijne dag luitjes
quote:
quote:And I hope that you die
And your death'll come soon
I will follow your casket
In the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered
Down to your deathbed
And I'll stand over your grave
'Til I'm sure that you're dead.
Maar die doet nietsquote:
Mijne is dan ook niet slimquote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar die doet nietsMijne zit op commando
Als je ze overigens nooit groter hebt gezien dan de jouwe, google image eens maine coon
Savannah? Dat is superzieligquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijne is dan ook niet slim
Maar ja die ken ik wel!Maar dat zijn geen katten meer joh!
Er is nog zon cross-breed, weet even de naam niet maar die zijn nog groter! En slimmer dan meeste honden
Die zou ik later nog wel 1 willen in mijn villa o.i.d.
Ik zou willen dat de mijne af en toe wat schuwer wasquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef thatday het volgende:
Ik had een mainecoon. Zo lief, maar alle maine coons die ik ken zijn best wel schuw. Aparte typjes, maar wel mooiii
DAt is wel raar, want ze staan absoluut niet bekend om schuw zijnquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef thatday het volgende:
Ik had een mainecoon. Zo lief, maar alle maine coons die ik ken zijn best wel schuw. Aparte typjes, maar wel mooiii
Dat lijkt me verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de mijne af en toe wat schuwer waskan mijn kont niet keren of ze zit achter mijn voeten/op schoot/onder mijn stoel waardoor ik over d'r staart heen rij
Die ja! En dan een F1 uiteraardquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Savannah? Dat is superzieligEn F1, F2 en 3 zijn volgens mij nog allemaal aardig wild, die wordt eerder de baas van mij denk ik
Maine Coons zijn prachtig. Mijn tante heeft er, prachtig beest. Bengaal is ook wel leuk. Niet groot, maar ziet er wel wild uit en die kan je ook van alles leren. Houden ook van water enzo.
Dat is bijna een wilde kat, doe normaal johquote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Die ja! En dan een F1 uiteraard
[ afbeelding ]
Ja misschien is het ook geen goed ideequote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is bijna een wilde kat, doe normaal joh
Alhoewel, ik zag ooit op youtube een filmpje van iemand met een lynx als huisdier
Ik wil niet weten hoe de kattenbak van een lynx eruit zietquote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is bijna een wilde kat, doe normaal joh
Alhoewel, ik zag ooit op youtube een filmpje van iemand met een lynx als huisdier
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook geen goed ideeMijn arm zit al onder de littekens en krassen van het "spelen" met mijn kat
Dan heb ik geen arm meer!
"Aaaah wat is ie lief met mijn arm aan het spelen
"
Een Lynx is ook coolMaar dat is niet legaal hier volgens mij
En dat is volgens mij echt niet te houden in een huis
quote:Op zondag 15 april 2012 14:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe de kattenbak van een lynx eruit ziet
Gerrum dat is fucking zieligquote:Op zondag 15 april 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietLaat wilde dieren gewoon in het wild leven.
[ afbeelding ]
Ja en met zijn voet lopen schupbewegingen makenquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Die van die Lynx is ook een kkmongool. Dat beest geeft duidelijk aan dat ie niet blij is, gaat ie met een camera in zijn gezicht dansen
deze kan je wel gewoon kopen, die zijn superlief.quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en met zijn voet lopen schupbewegingen maken
Die is bijna net zo schattig als dezequote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
deze kan je wel gewoon kopen, die zijn superlief.
Is toch lekker ver wegquote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
Hier in Drenthe is ooit een Lynx gespot, ik ben nog steeds benauwd als ik naar een bos ga![]()
Brrrr
Cuteness level is over 9000!quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Die is bijna net zo schattig als deze
[..]
Is toch lekker ver weg
Baawwquote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Die is bijna net zo schattig als deze
[..]
Is toch lekker ver weg
Ik heb liever een berg normaal-formaat katten, ik wil later een crazy cat-lady wordenquote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BaawwBeetje jammer dat een Bengaal nog 1000 euro moet kosten, later als ik groot ben wil ik er wel één
Doe mij er dan ook 1quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BaawwBeetje jammer dat een Bengaal nog 1000 euro moet kosten, later als ik groot ben wil ik er wel één
quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb liever een berg normaal-formaat katten, ik wil later een crazy cat-lady worden
Maar ze zijn zo preeeettyy en leeeuheeeukkk.quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb liever een berg normaal-formaat katten, ik wil later een crazy cat-lady worden
quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan sla ik er daar ook een zooitje van in
quote:
That's more like it!!quote:
De helft doodquote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
That's more like it!!![]()
![]()
En ze dan op een berg bij elkaar gooien en er in een badpak doorheen kroelen
![]()
Wat is er mis met mij
Het is natuurlijk slechts een gedeelte he. Hier is de add-on:quote:
Whud?quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
That's more like it!!![]()
![]()
En ze dan op een berg bij elkaar gooien en er in een badpak doorheen kroelen
![]()
Wat is er mis met mij
Heb jij die dude wel eens door DB zien fietsen die altijd een kat achterop heeft? Stoeltje gemaakt van handdoeken en die kat rijdt vrolijk mee, blijf op de fiets zitten als die kerel ergens naar binnen gaatquote:
quote:
WHUT?! Neequote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb jij die dude wel eens door DB zien fietsen die altijd een kat achterop heeft? Stoeltje gemaakt van handdoeken en die kat rijdt vrolijk mee, blijf op de fiets zitten als die kerel ergens naar binnen gaatEcht zo'n baas
Die mist wel zijn 'edge' hoor, vind het maar matig zo.quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
This is a shot of a leopard in South Africa that's suspected of having erythrism, a genetic mutation believed to cause an excess of red pigments, or a deficit of dark ones. "So it's a ginger?" Yeah, it prefers the term strawberry.
En je laat ze natuurlijk ook allemaal in je bed slapen, speciaal daarvoor een kingsize bed gekocht. Lekker warm in de zomerquote:
Eeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je laat ze natuurlijk ook allemaal in je bed slapen, speciaal daarvoor een kingsize bed gekocht. Lekker warm in de zomer
Ik maak van de woonkamer één grote kattenmand, ik slaap bij hen in bedquote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je laat ze natuurlijk ook allemaal in je bed slapen, speciaal daarvoor een kingsize bed gekocht. Lekker warm in de zomer
quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
But I promise I won't eat you
quote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik maak van de woonkamer één grote kattenmand, ik slaap bij hen in bedHeb ik ze mooi even tuk!
quote:Op zondag 15 april 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dit doet me denken aan zo'n afleveringvan Hoarders waar ze allemaal uitgedroogde kattenlijken vonden![]()
Dat mens had volgens mij niet eens door dat die beesten dood waren.
Die op de foto kijkt alleen wat slimmerquote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Die kat lijkt wel bizar veel op je kat MohMi
True, recht enzoquote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die op de foto kijkt alleen wat slimmer
Aaaaaaw!!!quote:Op zondag 15 april 2012 15:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Is dit die kerel trouwens? Zijn katten dan
[ afbeelding ]
DOE HET!!!! xDDDquote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef shifto het volgende:
Ik zou bijna een stuk brood pakken om een bread-cat foto te maken
Holy shit, wat een baas!quote:
ZEG JIJ NU DAT MIJN KAT ER VERWIJFD UITZIETquote:
Zelfs met zijn glitterhalsband is het nog een baas.quote:
Te luiquote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ZEG JIJ NU DAT MIJN KAT ER VERWIJFD UITZIET![]()
WIE DOET HEM DAN OOK EEN GAY GLITTERHALSBAND OM!quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelfs met zijn glitterhalsband is het nog een baas.
Weet niet meer wie het was.quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef Murdera het volgende:
Skv wat las ik?
Wat een baas ben je ook he.
Die zag je niet eens op die fotoquote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef shifto het volgende:
[..]
WIE DOET HEM DAN OOK EEN GAY GLITTERHALSBAND OM!
Dat doe je zo'n kerel toch niet aan..quote:
HAha, dat vind ik altijd zo leuk. Maar mijne doet dat niet.quote:
De mijne is meester in achterlijke houdingenquote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAha, dat vind ik altijd zo leuk. Maar mijne doet dat niet.
Waarom heeft jouw mooie kat een supermancape voor een rat om?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!quote:
Hij is gewoon een trendsetterquote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
.....BHAHAHAAHA JE KAT IS EEN HOMO HARA!!![]()
Het ziet er niet écht uit ofzo.quote:
Hij mag niet naar buiten zonder jasjequote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Het ziet er niet écht uit ofzo..
Dat zwarte wurgkoord aan de voorkant ook.
Die is wel badass, je ziet daar tenminste meteen aan dat HIJ je tante aan het lijntje heeft ipv andersomquote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij mag niet naar buiten zonder jasjeAls je touw vastmaakt aan de halsband kunnen ze zichzelf ophangen, met een tuigje gaat dat wat lastiger.
Hier dan stoere Maine Coon van mijn tante, Ace. DIE DURVEN JULLIE NIET UIT TE LACHEN HÈ
[ afbeelding ]
Katten horen buiten. Om gave dingen te vangen. Mijn vorige twee sleepten wel eens grote vogels (merels, duiven, een keer zelfs een buizerd) mee naar binnen om te verscheuren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij mag niet naar buiten zonder jasjeAls je touw vastmaakt aan de halsband kunnen ze zichzelf ophangen, met een tuigje gaat dat wat lastiger.
Hier dan stoere Maine Coon van mijn tante, Ace. DIE DURVEN JULLIE NIET UIT TE LACHEN HÈ
[ afbeelding ]
waz met jouw familie dat ze alle katten aan een touwtje hangen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seriously, je laat je kat uit aan een touwtje?quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleuren zoooo mooooiEn dan de blauwe ogen erbij
![]()
![]()
En nee, je hebt meer van mijn kat te vrezen dan van Ace
Katten horen niet eens in onze natuur en verstoren onze eerder dan andersomquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Katten horen buiten. Om gave dingen te vangen. Mijn vorige twee sleepten wel eens grote vogels (merels, duiven, een keer zelfs een buizerd) mee naar binnen om te verscheuren.Hele huis onder het bloed, overal veren en een panisch spartelende vogel achter de toiletpot.
Met de twee heertjes die de vermoorde onschuld spelen en er naast zitten met zo nu en dan een frontale aanval.
NEE ik nam hem toen alleen even mee om sneeuw te kijken, verder zit ie gewoon aan touw in de tuin.quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Seriously, je laat je kat uit aan een touwtje?!
Dat beest heeft een posttraumatische stressstoornis straks. Wie laat een kat nou uit aan een touwtje? Weet je hoe baas die beestjes zijn. Je verziekt z'n eigenwaardequote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NEE ik nam hem toen alleen even mee om sneeuw te kijken, verder zit ie gewoon aan touw in de tuin.
Ace heeft alleen een balkon en ligt daar eik altijd los.
EN WAT DAN NOG, BITCH
Dat niet alleen, heb je enig idee hoe de andere katten over hem praten? Die staat onderaan de sociale ladder en de schade die dat kan aanrichten mag niet worden onderschatquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat beest heeft een posttraumatische stressstoornis straks. Wie laat een kat nou uit aan een touwtje? Weet je hoe baas die beestjes zijn. Je verziekt z'n eigenwaarde
quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat beest heeft een posttraumatische stressstoornis straks. Wie laat een kat nou uit aan een touwtje? Weet je hoe baas die beestjes zijn. Je verziekt z'n eigenwaarde
quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are you fucking kidding me
Looooooooool, toen ie een keer was ontsnapt heeft ie een kat zijn eigen tuin uitgejaagdquote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet alleen, heb je enig idee hoe de andere katten over hem praten? Die staat onderaan de sociale ladder en de schade die dat kan aanrichten mag niet worden onderschat
Boh. Ik wil met jouw kat kroelen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je Kat spreekt dan, want als hij er genoeg van heeft en je gaat door, dan hangt ie in je gezicht.quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Boh. Ik wil met jouw kat kroelen.
Dit is er wel zo één die helemaal uit elkaar tyft als de zomer komt, hé?
Het begint dan hiermee:quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Kat spreekt dan, want als hij er genoeg van heeft en je gaat door, dan hangt ie in je gezicht.
Uit elkaar tyft? Hmm, nee?
Zo kijkt die kat van MohMi ookquote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het begint dan hiermee:
[ afbeelding ]
Ik vind dat beest echt creepyquote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het begint dan hiermee:
[ afbeelding ]
Verharen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Kat spreekt dan, want als hij er genoeg van heeft en je gaat door, dan hangt ie in je gezicht.
Uit elkaar tyft? Hmm, nee?
Die cape.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer doet ie zo.
En als ie zich verveelt doet hij soms alsof hij de Sfinx is.
[ afbeelding ]
Nou, dat was mijn spreekbeurt. Groetjes aan je moeder.
Neuh. Hij krijgt KVV en wordt wel eens gekamd, dus dat valt reuze mee.quote:
Een èckte baas!quote:
Kat? Dat lijkt meer een vosquote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
Ik ben bezig met het trainen van mijn kat. Gaat aardig.
[ afbeelding ]
Moorden zonder onherkenbaar te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kat? Dat lijkt meer een vos
Zeg, waar is Geester trouwens
Ik hou van jou.quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Cici het volgende:
Over Geester, ik denk dat ik het verpest heb
Wat heb je verpest? Zijn kans op een lang en gelukkig leven met een vrouw, 2.1 kind, Volvo station en labrador?quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Cici het volgende:
Over Geester, ik denk dat ik het verpest heb
Blijkbaarquote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je verpest? Zijn kans op een lang en gelukkig leven met een vrouw, 2.1 kind, Volvo station en labrador?
Labradoodle.quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Cici het volgende:
Ik ben allergisch voor dieren![]()
En ik ben een groot hondenliefhebber![]()
Als ik niet allergisch was, dan had ik zo'n mooie witte Bull Terrier!
Honden FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |