Weet zeker dat Mur dat wel ff voor je wil fixxenquote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Zo, de zon breekt door, ik ga ff een stukkie fietsen. Laters!
quote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Je hebt goed je best gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Cici het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
24 uur zitten erop
Dank jequote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Weet zeker dat Mur dat wel ff voor je wil fixxen
Fietsze!
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet meer gegaan eigenlijk.
Ik heb Ink gekeken en ben dronken geworden.
Had je beter in TC kunnen zitten, was gezelligquote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik beland altijd dronken in bed na die gekke TC'squote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Had je beter in TC kunnen zitten, was gezellig
quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.
Jouw hoofd gister de hele tijdquote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik beland altijd dronken in bed na die gekke TC's
Mijn hoofd was stukquote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jouw hoofd gister de hele tijdIk ging stuk.
Rook er 2 jointjes bij, het is echt een goede spacey film.quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]Die film staat al jaren op mn computer maar nooit gekeken. Doen?
Aah ok zal ik doenquote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rook er 2 jointjes bij, het is echt een goede spacey film.
Ojaaaa ik dacht dat er vannacht werd ingebroken, ben ik naar beneden gegaan met een bijl
Waren mn zus en haar vriend. Keken me ook aan van WTF.
Bij deze geïncasseerd.quote:Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier grappen over dat je feest vast niet echt bestond maar je ons het idee wil geven dat je wel eens buiten komt enzo, maar ik heb er de kracht niet voor.
...waar bewaar jij een bijl?quote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ojaaaa ik dacht dat er vannacht werd ingebroken, ben ik naar beneden gegaan met een bijl
Je gezicht is zo blijven staan zeker. Auditeren voor de volgende Batman film als Joker? De vorige is toch dood.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat mijn nickname een grapje is.
quote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je geniale klets gisterquote:Op zondag 15 april 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Je gezicht is zo blijven staan zeker. Auditeren voor de volgende Batman film als Joker? De vorige is toch dood.
42quote:Op zondag 15 april 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe leuk ik ben wanneer ik wél een goede bui heb.
Ik weet 't niet meer man, iemand heeft kree gebanned omdat 'ie als "o" binnen kwam. Voor de rest had ik een hoopje dat je de cam aan zou slingeren en weer met een giletje zou gaan zitten frotten. Maar helaas, je was ineens weer pleite.quote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
Ik zat even terug te kijken, heb ik nou gister kree gebanned?
Ik kan de banlist niet meer zien ofzo
Ja nee, ik was wat wazig gister.quote:Op zondag 15 april 2012 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer man, iemand heeft kree gebanned omdat 'ie als "o" binnen kwam. Voor de rest had ik een hoopje dat je de cam aan zou slingeren en weer met een giletje zou gaan zitten frotten. Maar helaas, je was ineens weer pleite.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Zijn we verdomme nou gewoon een stelletje topickillers? Ik hou m'n kop wel weer.
Het zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Zijn we verdomme nou gewoon een stelletje topickillers? Ik hou m'n kop wel weer.
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest zijn stil uit respect.
Je gaat nooit door het verhaal van de baas heen praten, dat is toch logisch.
Niet begrijpen = niet reageren.quote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik hier een baas zou zijn, zou men wel lachen om m'n grappen ondanks dat ze van een te hoog niveau zijn.
quote:
Shit man, gisteren ging ik echt stukquote:
das in het echt ookquote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Van jou weten we het niet... je mond was 1 pixel
Mijn privé foto's, wat doe jequote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij dit met je vrienden buiten spelen?
[ afbeelding ]
Ik leer van mijn fouten uit andere SC'squote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat ook al in dit topic beginnen over mijn ziekte*MJ-modus*
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*quote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat ook al in dit topic beginnen over mijn ziekte*MJ-modus*
Dan zou ik een permanent ban krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*
quote:Op zondag 15 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet alles vertelt. *OJ-Modus*
Bitch Pleasequote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor enorme gele puist eigenlijk?
quote:Op zondag 15 april 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please
Dat is zijn bazen fusion oorbel
Ik moest het vroeger altijd doen met de geur van sigaretten, verschaald bier en Marianne Weberquote:Op zondag 15 april 2012 12:54 schreef Murdera het volgende:
Ik loop naar beneden, heerlijke geuren van broodjes, Tom waits op, fuck wat heb ik toch chille ouders afentoe.
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?quote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik kan me die tijd geeneens herinneren. Oud is.
Wel als ze dementerend zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?
Sommige vossen verleren hun streken nietquote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeggen oudere mensen ook kinderachtige dingen als Oud is ?
Oud habbohotel speler dus?quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sommige vossen verleren hun streken niet
Mis ik iets of denk je echt dat die uitspraak zijn oorsprong in het Habbo hotel gevonden heeft?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Mis ik iets of denk je echt dat die uitspraak zijn oorsprong in het Habbo hotel gevonden heeft?
Zo ja;
[..]
Ohquote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Dat is de doelgroep voor dat soort uitspraken.
Wilde eigenlijk ook schoonmaken 'n shit, maar ik keek rond en het valt wel meequote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
Same, beetje huishouden, verder erg lam. Alleen de afwas staat er nog, die is vanavond an de beurt
Goh wat een herkenningquote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook schoonmaken 'n shit, maar ik keek rond en het valt wel meeDus het wacht maar
Afwas toevallig gisteren nog gedaan
quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goh wat een herkenning. Dan heb ik ineens bezoek en dan zeggen ze, goh je mag wel eens schoonmaken.Valt wel mee denk ik dan
Mijn lat voor schoon zijn ligt nog best hoog dus hoor er meestal niemand over, maar als mijn moeder langskomt is het "smerig" etcquote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goh wat een herkenning. Dan heb ik ineens bezoek en dan zeggen ze, goh je mag wel eens schoonmaken.Valt wel mee denk ik dan
Ik moet eigenlijk al 3 weken dweilen, dat welquote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik moet nog stof afnemen en stofzuigen ...
Mijn kat loopt de korrels door het huis, als ik 1 uur niet stofzuig zie je het alquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn lat voor schoon zijn ligt nog best hoog dus hoor er meestal niemand over, maar als mijn moeder langskomt is het "smerig" etcMaarja, daar kun je van de wc bril eten.
Mijn kat heeft een eigen kamer (quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kat loopt de korrels door het huis, als ik 1 uur niet stofzuig zie je het al. Mijn lat ligt niet zo hoog, ik heb een hekel aan schoonmaken
Nee, het komt uiteindelijk overalquote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een eigen kamer (_! ) en gelukkig blijft de meeste zooi ook wel daar
Maarja dat hou je toch niet tegen
Ja mijn kat mag ook niet op de slaapkamerquote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het komt uiteindelijk overal. Soms komt ie in mijn slaapkamer en ik heb eens een korrel in mijn bed gevonden
. Toch maar grotere korrels gaan gebruiken haha
Zijn dat die doorzichtige gel achtige dingen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |