Daar zal ik dan wel niets van gemerkt hebben. Ik vond toen Kasabian in de Grolsch stond het echt heel tof. Ik ben juist blij dat ze komen. The Shins zou ook echt een goede toevoeging maken trouwens. Maargoed, er zijn wel honderd bands die ik nog graag op Lowlands wil zien dit jaarquote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op album zijn ze al niet wel goed, maar gewoon dertien-in-een-brits-dozijn, maar live is het echt om te janken. Laatste keer dat ik ze op Lowlands zag, want ik was te lui om van de heuvel te komen, hebben ze al tijdens het eerste nummer zo'n beetje de complete Alpha leeg gekregen, minus een voorvak vol fanatieke britten (die er dit jaar niet zullen zijn)
Ja, je hebt gelijk dat laatste album had ongeveer net zoveel anthems als Suck it and See, 2 ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind ze ontzettend anoniem klinken.
En nog heel veel Charlie en Limaquote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef MrStokey het volgende:
Nog een paar Alpha dingen, veel Bravo en een hele rits India/Groslch. dan hebben we een completer beeld. Maar we kunnen wel weer doormekkeren t/m deel 19
wat ik net ook ergens las, en wat natuurlijk ook gewoon waar is: het is ook niet meer zo makkelijk om nog met volledig onbekende dingen te komen. zelfs de vrij recente hippe dingen als django django, howler (okee, die muziek is ook niet echt vernieuwend) en tune-yards worden inmiddels al als 'weinig bijzonder' en 'standaard' beschouwd zo lijkt het.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef rubbereend het volgende:
Prima namen maar weinig bijzonders, beetje het standaard Lowlands werk (dat is geen kritiek). En weinig verrassend, we wisten er al een paar van
Mark Laneganquote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef Inverted_World het volgende:
Dit klinkt trouwens ook totaal niet slecht:
Even in verdiepen.
Tsja, daar kan ik nou weer niet warm of koud van worden. Maar wel een band van nu, met een plaat die overal juichend is ontvangen, dus goed dat ze op LL staanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef WeezerButler het volgende:
Django Django is toch wel mijn lievelingsplaat van 2012 so far. Beetje Hot Chip on acid.
Ik kende hem eerlijk gezegd alleen van die nieuwe single die constant gedraaid wordt op Studio Brussel. Maar het bevalt me wel. Waar zou die ergens staan? Headliner India / midden op de dag Grolsch ofzo?quote:
Thema avond met Foo Fighters & Eagles of Death Metal met als toetje een Mudd session in the polderquote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik kende hem eerlijk gezegd alleen van die nieuwe single die constant gedraaid wordt op Studio Brussel. Maar het bevalt me wel. Waar zou die ergens staan? Headliner India / midden op de dag Grolsch ofzo?
Vorige keer speelde hij op Lima, maar dat was alleen hij + gitarist. Nu met hele band lijkt me India. Of dat dan om 5 uur of om 9 uur is boeit nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kende hem eerlijk gezegd alleen van die nieuwe single die constant gedraaid wordt op Studio Brussel. Maar het bevalt me wel. Waar zou die ergens staan? Headliner India / midden op de dag Grolsch ofzo?
Toen met Greg Dulli (The Gutter Twins) sloot hij de India af, dus die kans zit er maar zo weer in.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Vorige keer speelde hij op Lima, maar dat was alleen hij + gitarist. Nu met hele band lijkt me India. Of dat dan om 5 uur of om 9 uur is boeit niet
Maar ook vooral invloeden van de band van de broer van 1 van de Django's: Beta Band.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef WeezerButler het volgende:
Django Django is toch wel mijn lievelingsplaat van 2012 so far. Beetje Hot Chip on acid.
Dat lijkt mij ook. Of eerder op de dag in de Grolsch. Ik zou voorkeur hebben voor India.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Vorige keer speelde hij op Lima, maar dat was alleen hij + gitarist. Nu met hele band lijkt me India. Of dat dan om 5 uur of om 9 uur is boeit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |