Passion Pit ook. Gezien deze bevestigingen en die van Pukkelpop verwacht ik de volgende namen wel op Lowlands: The Hives, Santigold en Dry the River.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tribes en Spector staan volgens mij in Japan.
Dry the River stond er wel vorig jaar al en heeft vooralsnog sindsdien niet de groei gemaakt van Ben Howard en Skrillex (kaarten voor Melkweg oude zaal over 2 weken zijn nog beschikbaar).quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Passion Pit ook. Gezien deze bevestigingen en die van Pukkelpop verwacht ik de volgende namen wel op Lowlands: The Hives, Santigold en Dry the River.
Maar ze kijken toch niet alleen naar "groei"? Hoop ook dat ze naar kwaliteit kijken. En daar heeft Dry The River meer dan genoeg van. Ik hoor het 25x liever dan bijvoorbeeld Ben Howard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dry the River stond er wel vorig jaar al en heeft vooralsnog sindsdien niet de groei gemaakt van Ben Howard en Skrillex (kaarten voor Melkweg oude zaal over 2 weken zijn nog beschikbaar).
Ik vrees van dit rijtje vooral dat Friends geboekt gaat worden, behalve als de boekers van Lowlands ook op dat absurd slechte optreden tijdens London Calling aanwezig waren.
Uiteraard kijken ze naar kwaliteit, maar als een act voor het tweede jaar op rij wordt geboekt is dat vaak omdat er echt iets is gebeurd in dat jaar (zei van Eerdenburg oa in het interview met Lowlove over het opnieuw boeken van Skrillex). In een half jaar tijd is Skrillex van Paradiso naar HMH gegaan (en Bravo -> Alpha), Ben Howard van Bitterzoet naar strak uitverkochte shows in Paradiso (of was het Melkweg?) en Tivoli (en Lima overdag -> we zullen zien, maar zeker hoger op de bill dan dat).quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar ze kijken toch niet alleen naar "groei"? Hoop ook dat ze naar kwaliteit kijken. En daar heeft Dry The River meer dan genoeg van. Ik hoor het 25x liever dan bijvoorbeeld Ben Howard.
En denk ook wel dat Dry The River enigszins gegroeid is dit jaar. Mij zouden ze er blij meem aken in ieder geval. Maar ga ze al zien op Bevrijdingsfestival in Groningen.
Gewoon normale speeltijd van een afsluiter op Lowlands. Heb volgens mij nog nooit een band een bijzondere speeltijd zien krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Hpzone het volgende:
Hoe lang zullen de Foo Fighters eigenlijk optreden? Vind ze niet echt de band om hooguit 1,5 uur te spelen, als ik ze op andere festivals makkelijk de 2,5 uur aan zie tikken.
Volgens mij speelde Motorpsycho ooit wel langer dan de gemiddelde dagafsluiter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon normale speeltijd van een afsluiter op Lowlands. Heb volgens mij nog nooit een band een bijzondere speeltijd zien krijgen
Volgens mij krijgt een afsluiter op Lowlands hooguit 1 uur en 15 minuten of iets dergelijks. Maar ik betwijfel dan ook of er de laatste 10 jaar en band heeft gestaan die zo ''groot'' is als de Foo Fighters nu. Misschien dat ze ook vanwege het jubeleum bv van 21.45 t/m 23.30 spelen of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon normale speeltijd van een afsluiter op Lowlands. Heb volgens mij nog nooit een band een bijzondere speeltijd zien krijgen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Motorpsycho ooit wel langer dan de gemiddelde dagafsluiter.
The Hives wel altijd vermakelijk, maar toch ook de eerste die afvalf als er elders iets bijzonders speelt. Santigold 2008 was errug ruk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind wel dat er een stop mag op de artiesten die er vorig jaar ook al stonden.
The Hives: altijd vermakelijk. Santigold: ik vind haar erg toffe muziek maken, maar die optredens gaan meestal nergens over (LL 2008, Coachella 2012)
Staan ook op Pinkpop volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Passion Pit ook. Gezien deze bevestigingen en die van Pukkelpop verwacht ik de volgende namen wel op Lowlands: The Hives
twitter:Lowlover twitterde op donderdag 26-04-2012 om 18:37:35In 't principeakkoord staat dat de BTW op podiumkunsten weer omlaag gaat. Da's goed nieuws voor de prijs van het Lowlandskaartje! #LL13 reageer retweet
Doe niet zo gekquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef rubbereend het volgende:
dan kan de prijs eens een jaar hetzelfde blijven
jawel want dan is de prijsverhoging van volgend jaar gewon het gat wat valt omdat de BTW daaltquote:
Dan noemen ze het inflatie. Hoe dan ook, de prijs gaat toch wel weer omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel want dan is de prijsverhoging van volgend jaar gewon het gat wat valt omdat de BTW daalt
Ik heb er nog 6 omquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Partingglass het volgende:
voordat ik de parkeerplaats af ben is het bandje eraf. Eerste wat ik doe als ik naar buitenloop.
Overgenomen van een vriend, op Lowlands die van dat jaar en van het jaar ervoor, na Lowlands die van het jaar ervoor er af. Nu dus alleen nog 2011 om (helaas, want 2010 was wel erg mooi).quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef rioolheffing het volgende:
Vond het natte douchegevoel zo kut, meestal nog een weekje om.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef mouzzer het volgende:
Geen Killers:
The Killers
Tot slot probeert presentatrice Roosmarijn Reijmer nog wat nieuwe namen aan de directeur te ontlokken. Zoals The Killers, de band die uit onze recente poll naar voren kwam als grootste wens van onze sitebezoekers. Maar Van Eerdenburg duwt de hoop op de komst van de Amerikanen een stuk terug de poldergrond in. “Ik denk het eerlijk gezegd niet, nee.”
http://www.lowlove.nl/nie(...)ijnlijk-weer-omlaag/
respect.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai ze trouwens meestal om zodat ze zwart zijn. Bij de laatste van 2011 werkt dat echte rnietdus die zit klem onder een andere strakke. 2006 is inmiddels een beetje uitgelubberd (de roodwitte) en valt er bijna af.
Op het festival of op feestjes of zo zelf draai ik ze om, maar op het werk heb ik ze dus meestal zwart.
die bandjes met zo'n klein ijzertjequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
respect.
Ik word altijd helemaal gek van die bandjes.
Toen ik net ging was het helemaal een ramp met zo'n
metalen ding schuurde je hele pols naar de klote. Werd je net een emo met van die krassen daar. Daarna van die mega onhandige hugeass blokken eraan. absoluut onpraktisch in dagelijkse bezigheden.
En nu werkt het denk ik wel beter. Maar zou voor mij niet werken super snel heel vies en ranzig worden op het werk enzo.
De bandjes wel bewaard maar in december met verhuizen heb ik ze weg gedaan.
Ik draag mn bandje op Lowlands eigenlijk ook altijd zoquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai ze trouwens meestal om zodat ze zwart zijn. Bij de laatste van 2011 werkt dat echte rnietdus die zit klem onder een andere strakke. 2006 is inmiddels een beetje uitgelubberd (de roodwitte) en valt er bijna af.
Op het festival of op feestjes of zo zelf draai ik ze om, maar op het werk heb ik ze dus meestal zwart.
Samequote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Partingglass het volgende:
voordat ik de parkeerplaats af ben is het bandje eraf. Eerste wat ik doe als ik naar buitenloop.
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe plaat wel erg leuk vind. Dus ok, laat maar komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:29 schreef WeezerButler het volgende:
Ik vond Santogold juist![]()
Goed geluid ook vooraan
precies dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overgenomen van een vriend, op Lowlands die van dat jaar en van het jaar ervoor, na Lowlands die van het jaar ervoor er af. Nu dus alleen nog 2011 om (helaas, want 2010 was wel erg mooi).
Dat probeer ik ook altijd, maar bij mij zijn ze strengquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer altijd te smokkelen bij het omdoen van het bandje, zodat het bandje met veel wrikken in zn gehaal afkan. Lukt bijna altijd.
Dat "smelten" is opzich wel ideaal ja. Alleen smelten ze altijd wel een paar armharen mee wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
En een vriendin van me heeft ooit eens MIJN luchtbed lekgeprikt met dat metalen sluitertje wat er vroeger op zat, dus ik ben wel blij met de nieuwe methode
gewoon binnenkomen als het droog isquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel beter dan pinkpop.... daar moet je nog je ticket laten zien. Ook al heb je een bandje.
ook een tip! zorg dat je tickets op je smartphone hebt staan. vorig jaar was mijn jas niet waterdicht waardoor mijn kaart niet in te scannen was. Gelukkig had ik ze nog op de iphone staan.
Chemical Brothers op Lowlandsquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Luni het volgende:
Heb "Don't Think" de live DVD van The Chemical Brothers opstaan, tering wat bruut, zou ze toch graag weer op Lowlands zien!
Ja was zeker gaaf toen, beginnen met Hey Boyquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chemical Brothers op Lowlandszoooooooo gaaf
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja was zeker gaaf toen, beginnen met Hey Boy
Heel in de verte hoorde je het al, Hey Boy Hey Girl en dat werd steeds harder en toen Her we go, en los ging het!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik dacht WTF ze doen het echt
kan helaas de video niet meer vinden op 3voor12
kippenvelquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Heel in de verte hoorde je het al, Hey Boy Hey Girl en dat werd steeds harder en toen Her we go, en los ging het!
Nieuwe vriend in het LL topic. Eindbaas met smaak.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef rioolheffing het volgende:
Me elektronische wishlistje: Flying Lotus, Scuba, Pantha Du Prince, Mount Kimbie, eleven tigers, Martyn, Rustie, Shackleton, DMZ, Four Tet, Gui Boratto, ASC, Actress, Dorian Concept, Nicolas Jaar, Hudson Mohawke, Zomby, Sepalcure, The Black Dog, Jon Hopkins, Jamie XX.
Op Songkick staat maar 1 concert:quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Tourt Chemical Brothers dan? Had daar vorig jaar erg op gehoopt. Modeselektor lijkt me ook vet om te zien, staan ook op pukkelpop.
En Doctor P lijkt me ook wel een optie...
Spelen de Innervision trouwens samen 1 set? Of zijn het 3 verschillende sets ?
quote:Op zondag 29 april 2012 08:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nieuwe vriend in het LL topic. Eindbaas met smaak.
Toevoeging: Girl Unit, Loefah, Boddika, Phaeleh, en nog meer dikke bass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |