abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110377658
  maandag 16 april 2012 @ 00:04:34 #152
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_110379609
Geniaal. En geen zweetdruppeltje te zien hè :P.

Overigens was de race op het laatste kwart na niet zo heel boeiend inderdaad :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_110381563
I can definitely do a wheelie, jonge!!



BBC:
''Another flying lesson from Mark Webber, we've seen it from him before and I wonder if he is going to be a pilot once he retires for his Formula One career, he has certainly taken off a couple of times.''



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 01:02:01 ]
pi_110381673
I denk eerder dat Webber dacht: "Oh no, not this shit again"
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_110384757
Ik vraag me altijd af of zo een kerel zoals nu bijvoorbeeld bij Schumacher het geval was daags erna nog gewoon die baan heeft.

Ik bedoel er staat veel op het spel enzo.

Hoe gaat dat doorgaans? Schuppen ze zo iemand er meteen uit als het zijn schuld is dat hun coureur uitvalt? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 16 april 2012 @ 08:58:52 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110384826
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 08:55 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo een kerel zoals nu bijvoorbeeld bij Schumacher het geval was daags erna nog gewoon die baan heeft.

Ik bedoel er staat veel op het spel enzo.

Hoe gaat dat doorgaans? Schuppen ze zo iemand er meteen uit als het zijn schuld is dat hun coureur uitvalt? :@
Lijkt me niet, is toch ook een stress baan,(tenminste dit gedeelte ervan) als je deze man ontslaat krijgen de overblijvers nog meer stress.
pi_110384869
Nouja ik weet het niet. Ik kan het me voorstellen. Een 1-2 was niet ondenkbaar. Dat zijn een hoop misgelopen punten en voor de constructeur is dat het enige wat telt.

Dat Pietje dan toevallig zn dag niet heeft zal hem worst wezen lijkt me.

Je moet een moer losdraaien en vastdraaien.

En dat gaat dan fout.

Elk seizoen een paar keer.

Ik snap dat niet.

En ik vroeg me dus af of ze zo een faalhaas meteen de deur uit kicken.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 16 april 2012 @ 09:06:44 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110385019
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef vosss het volgende:
Nouja ik weet het niet. Ik kan het me voorstellen. Een 1-2 was niet ondenkbaar. Dat zijn een hoop misgelopen punten en voor de constructeur is dat het enige wat telt.

Dat Pietje dan toevallig zn dag niet heeft zal hem worst wezen lijkt me.

Je moet een moer losdraaien en vastdraaien.

En dat gaat dan fout.

Elk seizoen een paar keer.

Ik snap dat niet.

En ik vroeg me dus af of ze zo een faalhaas meteen de deur uit kicken.

:)
Ze trainen er wel veel op en bij Mercedes zitten ze altijd in de top qua pitstop snelheid, het is ook nog maar de vraag of dat gisteren een fout van diegene was.
pi_110385055
Ja ik hoorde op de BBC iets over het wegsturen dat dat gelinked zou zijn aan de wheelguns die er allemaal opgezeten moesten hebben of iets.

Dan nog vreemd dat een systeem denkt die bout zit vast terwijl die monteur direct ziet dat dat niet het geval is.

Mochten ze een dergelijk systeem hebben dan werkt het dus klaarblijkelijk niet goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110385083
Ik was er niet helemaal bij ivm mn nachtdienst gister dus ik weet niet of ik dat goed meekreeg over dat systeem :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110385194
Geen faalhaas, faalsysteem ! ;)

Alles word gemoderniseerd, blijkbaar word de lollipop-man anno 2012 ook steeds meer met uitsterven bedreigd. Dat zo'n discolicht van de kijkshop de lollipopman aan het verdringen is, vind ik jammer maar ook wel logisch, een pitstop gaat een stuk langzamer als het werkt op het reactievermogen van de mens x 2. Met zo'n verkeerslicht nemen ze die reactietijd al wat terug. Maar vind het eigenlijk lullig dat de verantwoording bij de bandenjongens ligt ipv bij de persoon die de krik achter bediend: Kan alles overzien, als pitstop dan toch fout gaat, word er niet over hem heen gereden en wanneer die krik omlaag gaat en contact verliest met de auto, springt het lampje op groen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 april 2012 @ 10:44:21 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110387447
mja, die houdt het echt niet tegen hoor. als het licht ook maar een fractie van een seconde op groen staat is de coureur vertrokken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110387632
ik vond het een leuke race , baalde enorm van Schumacher of eigenlijk van "mercedes" dus. onnodige uitval maar het hoort erbij denk ik. Maar zou het enorm gaaf vinden als Schumi weer eens een podium haalt , maar dat gaat dit jaar zeker gebeuren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 16 april 2012 @ 10:58:27 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_110387880
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
mja, die houdt het echt niet tegen hoor. als het licht ook maar een fractie van een seconde op groen staat is de coureur vertrokken
Inderdaad, nog een keer extra achterom kijken klinkt ook niet echt logisch tijdens een pit stop.

quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:09 schreef vosss het volgende:
Ja ik hoorde op de BBC iets over het wegsturen dat dat gelinked zou zijn aan de wheelguns die er allemaal opgezeten moesten hebben of iets.

Dan nog vreemd dat een systeem denkt die bout zit vast terwijl die monteur direct ziet dat dat niet het geval is.

Mochten ze een dergelijk systeem hebben dan werkt het dus klaarblijkelijk niet goed.
Het was moeilijk te zien, maar ik dacht gezien te hebben dat de bandenman in eerste instantie de wheelgun wel tegen de wheelnut had staan. Vervolgens de wheelgun eraf haalde en het ding bestudeerde (omdat er iets niet werkte?), toen hij weer opkeek had Schumacher al groen licht en weg was hij.

Het kan zijn dat de sensor in de wheelnut dat eerste contact geregistreerd heeft als 'aangedraaid' waardoor Schumacher het groene licht kon krijgen.

Helaas kan ik geen herhaling vinden. :( YouTube wordt grondig gewist tegenwoordig.
  maandag 16 april 2012 @ 11:09:26 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110388237
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Inderdaad, nog een keer extra achterom kijken klinkt ook niet echt logisch tijdens een pit stop.

[..]

Het kan zijn dat de sensor in de wheelnut dat eerste contact geregistreerd heeft als 'aangedraaid' waardoor Schumacher het groene licht kon krijgen.

Zoiets moet het inderdaad geweest zijn
  maandag 16 april 2012 @ 11:21:19 #166
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110388569
Video: http://imageshack.us/photo/my-images/839/526.mp4/ (copy/paste deze link)

Het wiel gaat er al langzaam af, blijkbaar is er iets mis met de wheelgun of de bevestiging. Helaas staat er een monteur voor wat er gebeurt bij het plaatsen van het nieuwe wiel, maar er is in elk geval genoeg tijd om hem vast te draaien. Ook lijkt het er niet op dat er van wheelgun gewisseld is.

Misschien dat hij er ook niet goed opging met dezelfde wheelgun, en toen de monteur de reserve wilde pakken werd Schumacher al weggestuurd.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 16 april 2012 @ 11:25:57 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110388718
quote:
19s.gif Op maandag 16 april 2012 00:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
I denk eerder dat Webber dacht: "Oh no, not this shit again"
Oh was hij dat ook?! :D
The truth was in here.
  maandag 16 april 2012 @ 11:33:58 #168
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_110388991
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Video: http://imageshack.us/photo/my-images/839/526.mp4/ (copy/paste deze link)

Het wiel gaat er al langzaam af, blijkbaar is er iets mis met de wheelgun of de bevestiging. Helaas staat er een monteur voor wat er gebeurt bij het plaatsen van het nieuwe wiel, maar er is in elk geval genoeg tijd om hem vast te draaien. Ook lijkt het er niet op dat er van wheelgun gewisseld is.

Misschien dat hij er ook niet goed opging met dezelfde wheelgun, en toen de monteur de reserve wilde pakken werd Schumacher al weggestuurd.
Dank! Het is inderdaad vrijwel niet te zien. ;(
De man met de wheelgun lijkt in eerste instantie wel in goede positie te zitten om het wiel aan te draaien, maar gaat een paar seconden later wat meer achterover zitten met de wheelgun in zijn hand.
Dat wekt de indruk dat hij de wheelgun in eerste instantie weldegelijk tegen de wheelnut aan had staan.
pi_110389936
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

Best wat geluk gehad denk ik dat er niks is afgebroken :D
Paar uur geleden zei hij op twitter: "Saving front tyre wear." 8-)
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 april 2012 @ 12:05:41 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110390039
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:02 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Paar uur geleden zei hij op twitter: "Saving front tyre wear." 8-)
dat is humor :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110390129
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:21 schreef Nober het volgende:

[..]

Wanneer ga je kijken dan? En waarom ga je naar dit topic wetende dat je misschien dingen leest die je nog niet hebt gezien? ;)
Deze reekstopics komen automagisch in je AT te staan... En ja, ik kom nog wel eens op FOK! :P

Heb de race gisteravond gezien, kwali gistermiddag. Was een leuke :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 16-04-2012 13:15:26 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_110395064
Die kwalifcatie was absurd, vooral in Q2 waar Webber met 1:35.700 de snelste was en Vettel met 1:36.031 Q3 niet haalde.



Webber 1:35.700
Rosberg 1:35.725
Schumacher 1:35.794
Pérez 1:35.831
Kobayashi 1:35.853
Hamilton 1:35.902
Grosjean 1:35.903
Räikkönen 1:35.921
Button 1:35.942
Alonso 1:35.982
11 Vettel 1:36.031
12 Massa 1:36.255

Dat zijn dus de zes teams, en in de race komt Williams ook nog wel in de top 10.

In Q1 trouwens ook al paniek want er waren er meerdere op de softs bezig aan het eind, en dat om te voorkomen dat je 18de eindigt. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 15:14:57 ]
pi_110399368
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Sluit me helemaal aan bij Rodawa, Vettel is niet veel beter dan andere coureurs. Alonso is bv van een beter kaliber vind ik.
Ach, ik bedoel eigenlijk dat het verschil tussen Vettel en de rest niet zo groot is. Alonso rijdt de rest van de grid ook niet met een seconde per ronde naar huis (in een gelijkwaardige auto), op een paar coureurs na misschien, zoals Karthikeyan.

De grid zit ontzettend dicht op elkaar, want het gaat hier om de beste coureurs ter wereld. Een Alonso, Hamilton, Vettel, Button of Rosberg ontlopen elkaar echt niet zo veel. Ze hebben echter wel verschillende kwaliteiten naast het hard rijden. Vettel is, wanneer de auto op pole staat, goed in wegrijden en de wedstrijd domineren. Dat is een kwaliteit die vorig jaar erg goed van pas kwam, want in de kwalificatie was hij ook altijd sterk.

Alonso is bijvoorbeeld weer heel slim en consistent in zijn rijden. Hij laat soms de coureurs voor hem vechten, waardoor hij er later makkelijker voorbij kan. Hamilton in goede vorm kan consistent rijden (2007 is daar het beste voorbeeld van) en is een hele goede racer. Button is weer beter met zijn banden enzovoort.

Qua snelheid verschillen ze bijna niet, omdat ze allemaal weten hoe ze moeten rijden. Ze weten allemaal hoe ze de bochten het snelste kunnen nemen en hebben allemaal het lef om risico te nemen. Zelfs in de karts ontlopen we elkaar amper, de verschillen tussen coureurs in de Formule 1 zijn nog kleiner.
pi_110399518
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:16 schreef Nober het volgende:
Die kwalifcatie was absurd, vooral in Q2 waar Webber met 1:35.700 de snelste was en Vettel met 1:36.031 Q3 niet haalde.

[ afbeelding ]

Webber 1:35.700
Rosberg 1:35.725
Schumacher 1:35.794
Pérez 1:35.831
Kobayashi 1:35.853
Hamilton 1:35.902
Grosjean 1:35.903
Räikkönen 1:35.921
Button 1:35.942
Alonso 1:35.982
11 Vettel 1:36.031
12 Massa 1:36.255

Dat zijn dus de zes teams, en in de race komt Williams ook nog wel in de top 10.

In Q1 trouwens ook al paniek want er waren er meerdere op de softs bezig aan het eind, en dat om te voorkomen dat je 18de eindigt. :')
Als Vettel echt pech had gehad, had hij er in Q1 al uit kunnen liggen. Hij en nog een paar andere van de topteams bleven binnen, maar uiteindelijk stond Vettel volgens mij 15e. Ricciardo stond er 2 of 3 honderdste achter en Vergne was een stuk langzamer, maar het had ook zomaar anders kunnen lopen. Ik vind het wel mooi, zulke kleine verschillen! ^O^
pi_110400162
quote:
Het kan zijn dat de sensor in de wheelnut dat eerste contact geregistreerd heeft als 'aangedraaid' waardoor Schumacher het groene licht kon krijgen.
Ja zo een systeem werkt toch niet?

Ik bedoel technisch is het toch zeker wel mogelijk om dat lampje op groen te knallen zodra alle 4 de wheelguns ppprrrrrrrr gedaan hebben?

Dat lijkt mij een veel grotere kans dat alle wielen daadwerkelijk vastzitten dan alleen maar detecteren of een wheelgun erop gestaan heeft.

Miljoenen kost het elk jaar en dan komen met zo een systeem op de proppen wat zelfs ik als Jan Burgerlul binnen 2 tellen bedacht heb.

8)7

Ze zullen het ongetwijfeld wel aanpassen nu denk ik..
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110400204
Een luchtsleutel doet niet prrrrrr als ie niet vastgedraaid zit. Ja of die bout moet er scheef opgedraaid worden, maar volgens mij is dat redelijk onmogelijk gezien dat die bout al in de velg zit toch? :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110400297
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Video: http://imageshack.us/photo/my-images/839/526.mp4/ (copy/paste deze link)

Het wiel gaat er al langzaam af, blijkbaar is er iets mis met de wheelgun of de bevestiging. Helaas staat er een monteur voor wat er gebeurt bij het plaatsen van het nieuwe wiel, maar er is in elk geval genoeg tijd om hem vast te draaien. Ook lijkt het er niet op dat er van wheelgun gewisseld is.

Misschien dat hij er ook niet goed opging met dezelfde wheelgun, en toen de monteur de reserve wilde pakken werd Schumacher al weggestuurd.
Ik had tijdens de race de hele tijd t idee dat het om het rechter achterwiel ging, maar het was de front :) Thnx voor filmpje.
Where facts are few, experts are many.
pi_110401369
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Eenskijken het volgende:
Eens. Die banden zijn echt kut.

Whats up with Koba trouwens? Hij ging zo goed.. beetje matige start maar daar kon hij niets aan doen..
Waarschijnlijk meer richting kwalificatie gegaan met setup of gewoon een kwestie van banden die het nu wel deden in de kwalificatie en in de race niet zo lang meegingen als normaal.

De beste races van de Sauber kwamen er toch vaak na een matige kwalificatie waarna ze in de race erg zuinig waren op hun banden. Ook Perez kwam niet echt uit de verf gisteren.
pi_110401653
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Als Vettel echt pech had gehad, had hij er in Q1 al uit kunnen liggen. Hij en nog een paar andere van de topteams bleven binnen, maar uiteindelijk stond Vettel volgens mij 15e. Ricciardo stond er 2 of 3 honderdste achter en Vergne was een stuk langzamer, maar het had ook zomaar anders kunnen lopen. Ik vind het wel mooi, zulke kleine verschillen! ^O^
Iedereen was safe. Hulkenberg voltooide zijn ultieme ronde met nog iets minder dan 3 minuten te gaan en Ricciardo met nog een minuut of 2 op de klok en beiden waren langzamer dan iedereen die nog binnen stond. Daarmee was iedereen inclusief Vettel safe en als Hulkenberg over Vettel heen was gegaan was er nog tijd geweest om alsnog naar buiten te gaan.
pi_110403254
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh was hij dat ook?! :D
Ja, een dag eerder of later deed Dumbreck hetzelfde met die wagen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')