Ook als je hem in een stadion vol met Engelsen zet, herken je Haug gelijk als Duitserquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
held die n haug...als eentje een mercedes man is...
Ja, die staat op een andere strategiequote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef LDS het volgende:
Wel opvallend, de mensen die nog op 0 punten staan: de Marrusia's, de HRT's, de Caterham's en Felipe Massa![]()
![]()
Volgens mij hou jij niet van redeneren of wel?quote:Als je gaat kijken van toen en toen was hij niet in vorm dan ben je snel aan het cherrypicken en kun je alles naar een gewenste uitkomst toe redeneren, daar begin ik dus niet aan.
mol: hey, "ik maak ff een luchtfoto voor jullie"quote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Best wat geluk gehad denk ik dat er niks is afgebroken
Van redeneren juist wel, van drogredenaties en op je gevoel afgaan en dat als redeneren verpakken niet zo. "Ik heb het gevoel dat..." vind ik ook prima hoor, maar dan heeft het ook niet de pretentie van een redenering.quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef vosss het volgende:
Ik wil me verder niet mengen in heel die Webber/Vettel discussie hier, maar
[..]
Volgens mij hou jij niet van redeneren of wel?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mol: hey, "ik maak ff een luchtfoto voor jullie"
Ik moest inderdaad even lachen toenquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mol: hey, "ik maak ff een luchtfoto voor jullie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |