6,5 team; Mercedes, McLaren, RedBull, Williams, Lotus, Sauber & Alonso.quote:Op zondag 15 april 2012 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Williams verrassend goed ook dit jaar. 6,5 teams erg aan elkaar gewaagd.
er waren erg weinig inhaalpogingen, laat ik het zo zeggen. Tot elf ronden voor het einde de knuppel in het hoenderhok werd gegooid.quote:Op zondag 15 april 2012 10:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Saai?Het heeft de hele race heel dicht bij elkaar gezeten. Als Button geen pech had gehad dan was er ook nog om p1 gevochten
Dipje? Kimi's banden waren volledig aan gort, anders kun je niet op 2 rondes tijd 12 posities terugvallen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grosjean, Raikkonen deden het niet onaardig. Alleen raikkonen dipje vandaag. Gisteren werden ze 10e en 5e. En ik had nog RenaultR motor en Caterham chassis
quote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mis toch wel het Italiaanse volkslied erachteraan.
quote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef Toekito het volgende:
Voor 1x geen probleem met het Duitse volkslied.
preciesquote:Op zondag 15 april 2012 10:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
6,5 team; Mercedes, McLaren, RedBull, Williams, Lotus, Sauber & Alonso.
Ik zou hem thuis niet willen neerzetten.quote:
Inderdaad, hadden ze geen ander na kunnen maken?quote:
idd!quote:Op zondag 15 april 2012 10:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dit dan zo'n sponsorlogo als beker.
Zelfde gebeurde bij Vettel, alleen paar rondjes laterquote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dipje? Kimi's banden waren volledig aan gort, anders kun je niet op 2 rondes tijd 12 posities terugvallen.
Ook iets over een trein zei Hamilton.quote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef k_man het volgende:
Hamilton: did you do any overtaking
Rosberg: nope!
Klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 10:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar staan dus Webber, Barrichello, Trulli & Button nog voor.
Ja dat Massa-gekut voor de positie van Alonso. (maar een streepje tussen massa en gekut)quote:
Schumacher ook maar 1.quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
Ja, dat is ook niet heel denderendquote:
Ik zou elke beker hoe lelijk ook thuis neerzetten. Midden op tafel. Zodat iedereen hem kon zien.quote:Op zondag 15 april 2012 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zou hem thuis niet willen neerzetten.
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
Prachtige beelden van die monteur iddquote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet heel denderendMaar vandaag was niet de schuld van Schumacher
Alonso GP F1-teamquote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.
Zet ze maar lekker in het TJ de grote GP winnaar museum hier in Rotterdam. Lijkt me toffer dan thuis die lelijke zooi. Ook paar mooie foto's en mijn wagens in dat museum en een kartbaan.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou elke beker hoe lelijk ook thuis neerzetten. Midden op tafel. Zodat iedereen hem kon zien.
Sterker nog, ik zou mijn interieur aanpassen zodat het zou matchen met die lelijke kutbeker die ik won tijdens een Grand Prix.
precies want aan Massa heeft hij geen bal in die titelstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.
ja, want de stand in WCC klotpe ook niet, bij hun stond Ferrari als 2dequote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
McLaren 55 punten, volgens mij maakt de BBC een fout.
Dat was de tussenstand van 2011 na drie races.quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
Button en Ham zitten beide in de 40 dus dat lijkt me welquote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
McLaren 88quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was de tussenstand van 2011 na drie races.
Niet zeiken als je geen eckte bent.quote:
3 wins = 75 puntenquote:Op zondag 15 april 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus?Red Bull al over de 100 punten.
Dan kun je maar max 129 punten halen.quote:
Wie weetquote:Op zondag 15 april 2012 11:05 schreef QEX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 april 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
Volgende race zijn de vrouwen hier er weer bij?
Webber is dit seizoen beter.quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
EJ en DC klampen zich weer wanhopig vast aan elk lichtpuntje in de verhouding Webber/Vettel. Je zou toch zeggen dat ze geleerd zouden moeten hebben van hun jammerlijke ongelijk in 2010 en 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webber's wheelie was ook mooi, net als zijn crash met Kovalainen op Valencia.quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 15-04-2012 11:17:24 ]
Bijdeze, rijden ze in Bahrein weer op de layout van 2010 of die van 2004-2009?quote:Op zondag 15 april 2012 11:15 schreef Mickeys het volgende:
@nober, uitslag even in een spoiler doen? speciaal voor de mensen die het nog niet gezien hebben?
Ze kunnen beter de 2011 layout doenquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijdeze, rijden ze in Bahrein weer op de layout van 2010 of die van 2004-2009?
Opgenomen.quote:
Gister feestje gehad, en ik ben ziek, dus ik had de nachtrust hard nodig.quote:
ik niet. bij de layout van de sportscarraces vond ik het maar een saaie bedoeningquote:
Toen reden ze daar niet...quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de 2011 layout doen
Daarom juist......quote:
Wanneer ga je kijken dan? En waarom ga je naar dit topic wetende dat je misschien dingen leest die je nog niet hebt gezien?quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Opgenomen.
[..]
Gister feestje gehad, en ik ben ziek, dus ik had de nachtrust hard nodig.
Een Silverstone 2003'tje in tienvoud is ook wel wat trouwensquote:
Ik kijk natuurlijk ook naar de game, die track was erg gaaf om te racen, vooral sector 1 en 2.quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik niet. bij de layout van de sportscarraces vond ik het maar een saaie bedoening
Alleen zullen die gekke priesters uit die zandbak wel wat anders doen dan met een Schots rokje aan een vlag zwaaienquote:Op zondag 15 april 2012 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een Silverstone 2003'tje in tienvoud is ook wel wat trouwens
Daar zwaaien ze met een AK-47 en een sjaalquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alleen zullen die gekke priesters uit die zandbak wel wat anders doen dan met een Schots rokje aan een vlag zwaaien
Thursday press conference.quote:
Dat weten we pas na 20 races. Het zou kunnen natuurlijk, het is alleen dat als je ten gunste van de één incidentele prestaties gaat uitvergroten en patronen negeert ten laste van de ander je een verkeerd beeld neerzet. Dat is precies wat we in 2010 en 2011 ook van die DC en EJ gezien hebben. Dat is wensdenken en dan moet je dus straks weer bakzeil halen of allerlei smoesjes verzinnen waarom het toch anders ligt.quote:
Weet eerlijk gezegd niet wanneer hij die tweede stop deed.quote:Op zondag 15 april 2012 11:26 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Kimi had ook voor een driestopper moeten gaan. Hamilton en Webber pitten eerst, kwamen vast te zitten achter Massa. Toen had Kimi ff moeten knallen, pitstop: 3e plek in de pocket.
te laat...quote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd niet wanneer hij die tweede stop deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |