Goh,raarquote:
Zelfde probleem hierquote:
Verkoopskillz: "Zou het niet geweldig zijn om Leo in 3D te zien verzuipen?"quote:
Of je gaat gewoon in je eentje, als je het zo graag wil zien.quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkoopskillz: "Zou het niet geweldig zijn om Leo in 3D te zien verzuipen?"
Yup!!quote:Op zondag 15 april 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Paaseitjes voor de helft van de helft en Coolbest 3 halen 2 betalen, right?
Dat is idd lekkerquote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb cacao door mijn havermout gedaan... waarom ik daar nooit eerder aan gedacht heb
Leuk An! en dat x3quote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!![]()
Ik heb niet bij gelezen. Is er een samenvatting van twee dagen?![]()
Hier druk. Freud is vandaag jarig en helemaal blij met zijn DJ les! Vandaag vieren we de verjaardag van zijn vader, die twee dagen eerder jarig was.
Gisteren stond ik sinds lange tijd zelf weer eens voor de camera, met een vriendin samen. Ik blijf er toch echt liever achter staanMaar het was erg tof. We hadden mijn vaste kapster gevraagd die een opleiding haarstyling voor shoots en catwalks doet.
Hoe is het met jullie?
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk An! en dat x3
Zijn vast mooie foto's geworden!
Mogge! Lang leve de codiëne ik heb 8 uur geslapen
Ah zo schrijf je het dusquote:
Heb jij ook een M.?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leve de snelzoomband! Zodat ook idioten dingen kunnen vermaken
Strijkband.quote:Op zondag 15 april 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]geen idee wat het is maar zal eens googlen.
Als het goed is wel ja, maar trema's enzo typen op de mac is erg irritant, dus die moet je er even bij denken ;-)quote:Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah zo schrijf je het duskwam er even niet meer uit.
Ja ik hoest als een oordeel helaas. Heb de hele vakantie iemand in de buurt gehad die het echt goed onder de leden had en ik leek de dans te ontspringen tot ik de laatste avond wat verkeerds at en daar ziek door werd en vervolgens die hoest erbij kreeg.
Zet je de foto's op je FB?
Ja, hij is degene die me in het PhD programma gekregen heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 08:20 schreef minilot het volgende:
Oh beh, Jagär!![]()
Mensen die komen te overlijden - het is altijd rot, maar inderdaad nog wel een beetje extra confronterend als zo iemand dan in de leeftijdscategorie van je ouders zit.![]()
Kende je de professor zelf ook goed?
Ohw bah Jagar, wat vervelendquote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, hij is degene die me in het PhD programma gekregen heeft.
Z'n vrouw werkt ook op de faculteit, en daar werk ik vaak samen mee.
Ah plakspul?quote:Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Strijkband.
En we gaan zo kijken voor een bovenlader via marktplaats. Eindelijk weer wassen
Je Fb foto's zijn leukquote:Op zondag 15 april 2012 12:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, maar trema's enzo typen op de mac is erg irritant, dus die moet je er even bij denken ;-)
Ik plaats volledig herkenbare foto's van mezelf niet graag, dus wees niet vol van verwachting. Maar ik zal wel wat sfeerplaten plaatsen binnenkort
Thanksquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah plakspul?
[..]
Je Fb foto's zijn leukjij bent haske mooi joh!
Kan ik me voorstellenquote:
Voor vandaag?quote:Op zondag 15 april 2012 10:33 schreef loveli het volgende:
Geen idee, ik neem aan van wel, maar ik doe niet aan bezorgen
Mijn paaseitjesteller staat op 4.
Ik ken meerdere mensen die dat doen, en het schijnt juist heel relaxed te zijn om alleen te gaanquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon in je eentje, als je het zo graag wil zien.
Told ya so.quote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef Siral het volgende:
Ik had een aantal topics terug gezegd dat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof, toch?![]()
Mag ik die mening intrekken?![]()
ehm, het is toch jouw FB jij bepaalt toch wie toegang heeft tot jouw foto's? of snap ik iets nietquote:
Weet je zeker dat het geen lust op het eerste gezicht is?quote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef Siral het volgende:
Ik had een aantal topics terug gezegd dat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof, toch?![]()
Mag ik die mening intrekken?![]()
Voor het hele jaar. Voor pasen 1, gisteren 1, vandaag 2. Ik voorzie exponentiele groei.quote:
Ik kon gewoon niet slapen van de kriebels...wat stom hahaha!!quote:
Hij is ook wel knap......quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen lust op het eerste gezicht is?
Als ik op een foto van jouw FB ga staan en rechtermuisklik *copy link adress* aan whoever doorstuur, is de foto volgens mij zichtbaar op die link. Hij is alleen niet vindbaar met zoekmachines.quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, het is toch jouw FB jij bepaalt toch wie toegang heeft tot jouw foto's? of snap ik iets niet
Als je op dit tempo doorgaat (of versnelt dat ook exponentieel?) dan zit je woensdag al op 256 stuksquote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor het hele jaar. Voor pasen 1, gisteren 1, vandaag 2. Ik voorzie exponentiele groei.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet slapen van de kriebels...wat stom hahaha!!
[..]
Hij is ook wel knap......![]()
![]()
Maar we hebben zoveel gemeen, het is eng. En we bleven maar doorlullen en op een gegeven moment was het 7 uur!! Volgende week zie ik hem weer! Meteen afgesproken gewoon.
Haha, neequote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!Is er al gezoend ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maggot under electron microscope:Whaat net een zeeleeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
Is dat ècht?
quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha, neeDit was de eerste keer dat ik hem zag. Verder alleen wat gepraat via whatsapp en email. Maar toen bleken we al veel gemeen te hebben, en hij zag er op de foto wel leuk uit. Dus gewoon wat afgesproken! Maar in het echt issie nog leuker
![]()
![]()
HEEL lang geleden dat ik me zo gevoeld heb.
Ja, meteen toen ik thuis was al. Hij vond het ook super leuk en hij hoopte dat het andersom ook zo wasquote:Op zondag 15 april 2012 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vandaag alweer gesmst/gewhatsappt? Ik had met Martijn in het begin heel veel contact via sms/ICQ/... Lang voordat er gezoend was ook
Alleen de kleuren niet, blijkbaar. Zo'n microscoop geeft alleen weer in zwart/wit. Maar de vorm ziet er dus echt zo uitquote:
Haha da fuq wat een ding!!quote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alleen de kleuren niet, blijkbaar. Zo'n microscoop geeft alleen weer in zwart/wit. Maar de vorm ziet er dus echt zo uitIk vind 'm ergens iets schattigs hebben
ICQ!quote:Op zondag 15 april 2012 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vandaag alweer gesmst/gewhatsappt? Ik had met Martijn in het begin heel veel contact via sms/ICQ/... Lang voordat er gezoend was ook
Wat leukquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Siral het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag, haha, wat ergDit had ik nooit verwacht.
Die had ik ook al gezien. Dat kleintje op de drumsquote:
Kokosquote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
Deze staan in de oven. Met kokos als extra ingredient natuurlijk
quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
Shopzequote:Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Perruche het volgende:
Siralen je bootcamp klinkt ook vet tof.
Ik ga even winkelen met vriendje op zijn initiatiefen ook in de stad lunchen!
Ja dat kleine meisje! Echt geweldigquote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien. Dat kleintje op de drums.
Ventje moet z'n uitspraak nog wel even oefenen. Volgens mij zijn ze Russisch? (het derde deel zingen ze in een taal die ik niet ken).
Oooooh lekker!quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
quote:
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeënquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wasmachine is er, maar nu in de berging. Samen twee trappen hoog tillen lukte toch niet met mijn schouder en onze gebrekkige coördineringskills.
Ja, lief gaat t met een maat van m doen komende week. Hij was een beetje boos dat het niet lukte, maar het is echt zwaar en lastig!quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeën
Heb je verdere hulp de komende tijd?
Ruilen? Ik heb al de hele dag geen trek.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijf eten: wortels, dropjes, chocola, beschuitjes met kaas, druiven......... OPHOUDEN nou, zucht.
Een bovenlader he. Dat wil wel met twee gewone mensen met schouders die in de kom blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeën
Heb je verdere hulp de komende tijd?
Ja? Bij mij is zwaar en onhandig voor beide soorten hetzelfdequote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Een bovenlader he. Dat wil wel met twee gewone mensen met schouders die in de kom blijven.
Lekker Novem!!quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Novem het volgende:
Naar nieuws Jagar, sterkte!
Mijn lijst van vandaag:
O - griekse yoghurt met warm rood fruit met wat kaneel en een beetje suiker, snee speltbrood met pindakaas
L - salade van gemengde blaadjes, halve avocado, tomaat, limoensap en olijfolie, knoflookcroutons, geroosterde paprika uit pot gevuld met wat kaas en ham en dan gegrild
D - peking eend in pannenkoekjes met komkommer en lenteui en hoisinsaus, glas rood
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure chico
Nom!quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Novem het volgende:
Naar nieuws Jagar, sterkte!
Mijn lijst van vandaag:
O - griekse yoghurt met warm rood fruit met wat kaneel en een beetje suiker, snee speltbrood met pindakaas
L - salade van gemengde blaadjes, halve avocado, tomaat, limoensap en olijfolie, knoflookcroutons, geroosterde paprika uit pot gevuld met wat kaas en ham en dan gegrild
D - peking eend in pannenkoekjes met komkommer en lenteui en hoisinsaus, glas rood
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure chico
quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Peking eend, knapperig velletje
Aldi pure chocolade blijft toch de lekkerste! Lekkerder dan verkade, lidl en bonbonbloc. En ja dat heb ik net getest
broodjes waren lekker, heel erg machtig! Er zitten er nog 6 in de vriezer.quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef Perruche het volgende:
Hoe waren de broodjes Jagar? En was vandaag al wat liever voor je dan gisteren?
Lekker lijstjequote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, kokos en cacao
T: koffie verkeerd, medjool dadel
L: speltcracker met geitenkaas, bh gekookt ei, rijstwafel pindakaas
T: dadelmuffin, paar cherrytomaatjes
D: zelfgemaakte veggieburger met sweet potato fries en een salade
T: wat yoghurt
ik was pas om 1 uur aan het ontbijten. Dan is het lastig er meer in te schuiven. En ik denk dat ik straks een hele flinke portie stoofpot eet!quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Nallie het volgende:
Hai!
Lekker lijstje Perr! Alleen jellybeans vind ik echt niet lekker
Vind jouwe wat weinig Jag!
Misschien gisteren een actievere dag gehad? Of minder gegeten dan normaal?quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, ik heb een hongerdagje... Ik blijf gewoon eten en niets vult. We zullen er vlug wat sport bijsmijten, dan is het tenminste gerechtvaardigd!
Oh! Rabarbercrumblequote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Novem het volgende:
Ah de eend was lekker
Lekkere lijstjes Nallie en Perr, rabarber! Moet weer eens rabarbercrumble gaan maken.
Voelt heerlijk, wat die endorfinen wel allemaal niet voor je doen!quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Best een mooi lijstje Sjaapje! Lekker ook.
Goodbye, doe je goed! Voelt lekker of niet?
Dat dacht ik dus ook! Met volgens mij al een best druk leven. Knap hoorquote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een beweging krijg jij in het weekend Sigme.. Echt niet normaal!
Viz, ik wil graag advies.quote:
Oh, ik had ze niet korter gezien dan 180. Handig te weten dat kortere niet meer praktisch zijnquote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef loveli het volgende:
Halterstang => 1.80m kopen. Ik heb er 1 van 1.20 en die is (te) kort, had er geen rekening mee gehouden dat er aan beide kanten 25 aan schroefdraad afgaat.
180kg met je benen kunnen drukken is vaak al genoeg om zo'n beetje alles mee te kunnen verder lijkt mij. Zou dus gaan voor meer herhalingen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Viz, ik wil graag advies.
We hebben besloten dat we niet zo lang meer blijven sportscholen en in plaats daarvan een halterstang en twee kleintjes voor in de hand en van die gewichtschijven gaan kopen. En dat gewoon thuis kniebuigingen en gewichtheffen enzo gaan doen.
Wat is nu voor mij het handigst? Ik heb nog ongeveer 2 maand sportschool. Bijvoorbeeld die leggpress, die heb ik nou op 180 kg staan. Heb ik er wat aan om dat zo snel mogelijk nog hoger te proberen? Of kan ik beter proberen om die oefening langzamer / vaker te doen?
Eerst geen ruimte voor; we willen kunnen oefenen in de woonkamer. Voor kniebuigingen heb je toch geen rek nodig? Of wel?quote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je er ruimte voor hebt kan je een powerrack overwegen. Daarmee heb je gelijk de mogelijkheid voor squats en benchpress.
lol neh denk het niet, ding doet het prima en is digitaal. Enkels zijn een stuk minder dik, dus het klopt denk ik gewoon welquote:
Was wel de bedoelingquote:
Kwark?quote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook kickstarten, maar heb geen zin in ei
Heb ik al op. Het is meer voor de langere termijn. Ik zit zoveel in de auto en in hotels, dat gezond of low carb eten bijna onmogelijk is.quote:
ik heb de hoeveelheden omhoog gegooidquote:Op maandag 16 april 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
Is het alweer bijna zover, Mar?! Sterkte maar!
Is dat niet weinig voor jouw doen, Aurum?
*kontschop* voor Tink!
Leuk V1z!! Ik zit er ook over te denken, maar daar blijft het voorlopig ook wel bij denk ik. Eerst maar eens verhuizen enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Aan het low-carben, XM!? Of komt er iets van rijst o.i.d. bij je pirr piri?
[..]
Was wel de bedoeling
Zit je vaak in hetzelfde hotel? Vriendjes worden met de keuken, misschien kunnen ze ook gezonde dingen voor onderweg regelen.quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik al op. Het is meer voor de langere termijn. Ik zit zoveel in de auto en in hotels, dat gezond of low carb eten bijna onmogelijk is.
Jillian een optie?quote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Mooie sportplanning Novem!
Ik weet het nog niet helemaal hoe mijn sportplanning gaat worden, in ieder geval ma/di/vrij buikdanstraining maar wil eigenlijk ook nog iets erbij doen (maar nog geen geld om mijn fitnessabbo te verlengen)
Ja ik bespaar graag de 65 euro per maandquote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef Perruche het volgende:
Dat Jillian lijkt me best ideaal wanneer mijn huis vernieuwd is. Aan de andere kant is de sportschool 1 minuut kruipen, dus tjah
Gevonden en denk dat ik het vanmiddag eens ga proberen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zit er stiekem wel aan te denken
Zal het eens gaan opzoeken.
Ben je verliefd op d'r?quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sportplanning:
Ma: Jillian
Di: Jillian + hardlopen
Wo: Jillian + Spinnen
Do: Jillian
Vr: Jillian + hardlopen
Za: Jillian
Zo: Jillian + hardlopen
Hangt van de rest vd dag af. Heb gelukkig salade met gerookte zalm kunnen bestellen, zonder dikke dressing. Bel nog wel ff na voor de zekerheid.quote:Op maandag 16 april 2012 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Dapper XM. Donderdag alleen groente en vlees eten? Of zit je dan al boven de max?
Jillian moet je toch juist elke dag doen? en is ook maar 20 minuutjes.quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Mo, moet je niet ook een dagje rust nemen? Kweeniehoor.
Het was gister natuurlijk heel eenzijdig,maar ik vind het knap dat jij je aan je afspraak met jezelf hebt gehouden. Ik zou voor de bijl gaan denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren naar de Efteling geweest! Was erg leuk maar ik had het wel moeilijk met niet-snoepen. Mijn vrienden hadden helemaal geen eten/drinken meegenomen, dus er werd vrij veel gekocht.
Lijstje ter illustratie:
O: boterham houmous, 2x knackebrod
T: muesliboterham (anderen: saucijzenbroodje)
T: muesliboterham (anderen:broodje unox)
L: 3x muesliboterham (anderen:panini, ijsje)
T: muesliboterham (anderen:suikerspin, popcorn)
T: muesliboterham (anderen: chocoladebol)
D: pastasalade (thuis)
Ben wel trots dat ik er niet aan heb toegegeven, want zeker tegen het einde van de dag kreeg ik toch wel zin om mee te gaan doen. Wel 3x python, 2x joris&de draak, 2xvliegende hollander, pagode (eng!), 2x vogelrock, monsieur cannibal, carnaval festival, villa volta, doromvlucht, pandadroom, 2x piranha en de bob gedaan. Het was dus echt niet druk daar.
Vandaag ga ik weer normaler doen, dus dit is mijn planning:
O: kwark, vol vezel cruesli
T: mss een klein stukje taart van mijn collega
L: 2 harde broodjes met wat ze serveren, mss 1 krentebol/zacht broodje
T: banaan
D: wraps met veel groente en kip
Nog niet perfect, maar wel weer de goede kant op. Ik ben mijn ritme een beetje kwijt.
Wow XM, je wilt gaan aanpakken. Het is ook wel extreem low carb hoor. 75 gram per dag is ook lowcarb. Dan kan je daarna verder afbouwen? Wat je zegt, in de juiste groenten zitten ook best veel carbs. Maar zo te horen heb je je goed voorbereid, dus als het werkt, doenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje. Ik ben erg benieuwd hoe het me gaat vergaan. Heb me wel gedegen voorbereid. Twee weken geleden al bedacht dat ik het weer eens wilde proberen, maar besloten dat dus na de beurs te doen omdat ik wist dat het anders onmogelijk was. Verder:
- me suf gegoogled
- een soort 'boekje' op internet gevonden, in delen. Dat samengevoegd in 1 document en dat grondig doorgelezen (is evt available per mail; interesse: PM)
- oude slanktopics doorgeakkerd op jacht naar posts van conleche uit haar lowcarb periodes. Daar schaamteloos uit gejat
- een lowcarb kookboek besteld en een voedingswijzer.
- koffie drink ik voorlopig 1 kop per dag en zwart, ivm suiker in het melkpoeder uit het apparaat
- alle honing/zoethout/anijs-thee eruit gegooid, want ook suiker
Grootste uitdaging en valkuil wordt a.s. donderdag: interne personeelsdag met gebak en broodjes. Dat lukt me nog wel, gewoon voldoende meenemen, maar 's avonds hebben we een indisch rijstbuffet en nog geen idee hoe ik dat moet gaan aanpakken. Ik overweeg om ff naar het restaurant te bellen of ze voor mij een grote salade met gerookte zalm ZONDER dressing kunnen maken (ja, alleen azijn/olie/zout peper/citroen).
Ik wil aan max. 20 gr kh per dag komen en dat gaat hard. Mijn L van vandaag is alleen al 9 (!) damn you ui, komkommer. tomaat en paprika!! Vooral van de ui en komkommer had ik het niet verwacht.
Maar wil het echt serieus doen. Des te eerder in ketose en des te eerder minder trek. Hoop ik. Dat gebeurde vorige keer dus niet.
Ah, ok, ik doe geen Jillian. Maar ok!quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jillian moet je toch juist elke dag doen? en is ook maar 20 minuutjes.
Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje tegenop ziet. Je weet nooit wie je nu voor je krijgt en hoe hij/zij werkt. Sterktequote:Op maandag 16 april 2012 09:09 schreef MarMar het volgende:
Gezicht is een flink stuk opgeknapt, gelukkig heb ik foto's voor de dermatoloog.
Eigenlijk vind ik de kennismaking met de nieuwe pijnarts een stuk spannender, de vorige is met pensioen en ik vind dat ontzettend jammer. Dat was by far mijn favoriete arts en die ingreep die hij moet gaan doen is tamelijk heftig, best spannend om weer iemand anders te gaan vertrouwen daarmee..
En hopelijk kan ik een beetje snel weer voor een blokkade, dat is ook nog even afwachten..
Het is inderdaad niet het meest interessante wat ik ooit gedaan heb, máár ben van plan om binnenkort level 3 eens uit te gaan proberen en het dan doen als ma: level 1, di: level 2, wo: level 3, do: level 2, vr: level 1, za: level 2, zo: level 3.quote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef Novem het volgende:
Goed dat je het zo fanatiek volhoudt Mo!
Ik kan het echt niet vaker dan 1 keer per week ofzo, wordt anders zo eentonig.
Aan de voorbereiding zal het iig niet liggenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje. Ik ben erg benieuwd hoe het me gaat vergaan. Heb me wel gedegen voorbereid. Twee weken geleden al bedacht dat ik het weer eens wilde proberen, maar besloten dat dus na de beurs te doen omdat ik wist dat het anders onmogelijk was. Verder:
- me suf gegoogled
- een soort 'boekje' op internet gevonden, in delen. Dat samengevoegd in 1 document en dat grondig doorgelezen (is evt available per mail; interesse: PM)
- oude slanktopics doorgeakkerd op jacht naar posts van conleche uit haar lowcarb periodes. Daar schaamteloos uit gejat
- koffie drink ik voorlopig 1 kop per dag en zwart, ivm suiker in het melkpoeder uit het apparaat
Grootste uitdaging en valkuil wordt a.s. donderdag: interne personeelsdag met gebak en broodjes. Dat lukt me nog wel, gewoon voldoende meenemen, maar 's avonds hebben we een indisch rijstbuffet en nog geen idee hoe ik dat moet gaan aanpakken. Ik overweeg om ff naar het restaurant te bellen of ze voor mij een grote salade met gerookte zalm ZONDER dressing kunnen maken (ja, alleen azijn/olie/zout peper/citroen).
Ik wil aan max. 20 gr kh per dag komen en dat gaat hard. Mijn L van vandaag is alleen al 9 (!) damn you ui, komkommer. tomaat en paprika!! Vooral van de ui en komkommer had ik het niet verwacht.
Maar wil het echt serieus doen. Des te eerder in ketose en des te eerder minder trek. Hoop ik. Dat gebeurde vorige keer dus niet.
Nice ontbijt!quote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
O: Griekse yoghurt met bosvruchten uit de vriezer
[ afbeelding ]
T: 2 zachtgekookte eitjes, misschien wat zalm erbij (ligt aan de boodschappen)
L: 3 dikke sneden roggebrood met hummus en een mok melk
T: banaan
S: Jillian
T: kwark
D: Chicken Roast met potato wedges en gegrilde groenten met mosterd
T: wat walnoten
Respect! Ik heb vanochtend ook weer eens baantjes getrokken. Viel me niet tegen, het ging eigenlijk best lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 10:58 schreef loveli het volgende:
Vorige week naar het zwembad geweest en ondanks dat een bikini niet misstaat, valt er toch weer wat te finetunen. Precies goed* is een smal lijntje tussen te mager en een klein spekrandje. Paaseitjesteller is op 5 blijven steken en het zakje gaat dicht.
*optimum voor mijn lijf waarbij m'n taille geen stiekeme verdikking heeft
Nog niet. Is wel de bedoeling in de toekomst. Nu nog een goede oplossing vinden voor autoritten van >3 - 5 uur.quote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit je vaak in hetzelfde hotel? Vriendjes worden met de keuken, misschien kunnen ze ook gezonde dingen voor onderweg regelen.
Wat mijn pa doet voor zijn ritten van >8 uur: 1.5 literkan koffie, 2 gekookte eieren en 6 tomaten. En een slaatje bij het tankstation.quote:Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog niet. Is wel de bedoeling in de toekomst. Nu nog een goede oplossing vinden voor autoritten van >3 - 5 uur.
Ik doe druiven en/of komkommer + kaas. Maar kan me voorstellen dat dat niet ok is voor dagelijks gebruikquote:Op maandag 16 april 2012 11:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat mijn pa doet voor zijn ritten van >8 uur: 1.5 literkan koffie, 2 gekookte eieren en 6 tomaten. En een slaatje bij het tankstation.
Misschien kan het dienen als inspiratie
Te kcalorierijk. Ben bang dat ik dan 's avond toch te veel eet en dan te hoog in de kcalorien kom. En die kans is zeker niet ondenkbeeldig bij mijquote:
Idem dito hier!quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Siral, ik vind je zo schattig met je verliefdheid
Hee!! Wat goed, ik had geen idee! Als je vragen hebt, shoot! En niet schrikken als je dag 3 of 4 het even moeilijk krijgt, dat is tijdelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
- me suf gegoogled
quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Siral, ik vind je zo schattig met je verliefdheid
Ik voel me ook net weer een puber..quote:
Je kan het beste wat voor 'tussendoor' bij je hebben. Vaak zit je dan na een paar hapjes van iets al weer vol.quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en opmerkingen interesseren me niet. Zijn allemaal gewoon collega's.
En heb nu best wel trek.
Dat. Ik doe ze ook vanaf de knie. Échte pushups.. dat duurt nog wel even voor ik dat aandurf.quote:Op maandag 16 april 2012 11:51 schreef Nallie het volgende:
Sarabi, de push ups kan je ook op je knieen doen hoor!
Zou het fijn vinden als je m'n lijstjes wilt bekijken / keuren!quote:Op maandag 16 april 2012 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee!! Wat goed, ik had geen idee! Als je vragen hebt, shoot! En niet schrikken als je dag 3 of 4 het even moeilijk krijgt, dat is tijdelijk.
En heel veel water drinken. Je verliest veel vocht in het begin en daar kan je anders hoofdpijn van krijgen als je dat niet aanvult! Succes!
Ik ben er ook wel eens mee bezig geweest maar ik vond het moeilijk om vol te houden. Overal zitten carbs in, zelfs in groenten en kwark.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou het fijn vinden als je m'n lijstjes wilt bekijken / keuren!
En ben nog zoekende naar T's die ik makkelijk mee kan nemen en die geen eieren zijn. Tips zijn welkom!
En heb t bewust niet gezegd omdat het dan als falen zou voelen als ik niet zou starten. Dat heb ik wel gedaan dus nu stok achter de deur.
Wist niet dat 75 Gr. ook nog lowcarb was, maar houd me toch ff aan de 20.
Tussendoor: koude kip of ander vlees, kaas, macadamianoten (niet te veel want wel KH's). En die baconknabbels van de Appie. Koude omelet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou het fijn vinden als je m'n lijstjes wilt bekijken / keuren!
En ben nog zoekende naar T's die ik makkelijk mee kan nemen en die geen eieren zijn. Tips zijn welkom!
En heb t bewust niet gezegd omdat het dan als falen zou voelen als ik niet zou starten. Dat heb ik wel gedaan dus nu stok achter de deur.
Wist niet dat 75 Gr. ook nog lowcarb was, maar houd me toch ff aan de 20.
Nog meer ziekjes dan gisteren?quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Menn ik voel me beroerd
Ik doe aan functioneel eten vandaag geloof ik, proef niks.vergaderen (stil dan zo zonder stem).
Goed om te horen Marquote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef MarMar het volgende:
Klinkt als een goed plan en goede voorbereiding XM!!Succes, ik ben heel benieuwd hoe het voor je werkt, hopelijk heel goed!
Heeft atkins niet iets van een reep ofzo die je makkelijk mee kan nemen? Ik zie er wel eens producten van liggen bij de appie.
Kennismaking viel mee, toffe arts denk ik. Eerste indruk is iig goed.
Woensdag over twee weken de blokkade, best snel da's wel prettig, maar ik zie er toch tamelijk tegen op, lijkt net of het elke keer wat pittiger wordt.
Verder heb ik mezelf net "getrakteerd" op een salade en een pakje groene thee met cranberrie.. Vind het best wel knap van me dat ik geen chocola en gebakjes heb gekocht (kwam onderweg langs de supermarkt)
D wordt witlof met ham en kaas uit de oven.
Seit mir nuks! </nepdialect>quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef V1z0R het volgende:
Mariaje deed me hier aan denken...
"En ik sind de bakker, ik heb een krentewegge veur die metbracht! Want ik dacht: Er is moar een weg, en da's de krentenweg"
Is uit 'Kroamschudd'n in Mariaparochie' van Herman Finkers!quote:
haha die is mooi! Ik kende em al, met die wijzen uit het oosten die duits praten. Ik kan wel twents verstaan, lijkt ook wel wat op het dialect wat ze bij mn ouders in de buurt praten. Maar ik kan het zelf niet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is uit 'Kroamschudd'n in Mariaparochie' van Herman Finkers!
quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef V1z0R het volgende:
Mariaje deed me hier aan denken...
"En ik sind de bakker, ik heb een krentewegge veur die metbracht! Want ik dacht: Er is moar een weg, en da's de krentenweg"
Bank aan de kant schuiven? Of buiten zoals MoBloquote:Op maandag 16 april 2012 14:03 schreef Probability het volgende:
Ik wil ook wel jillian doen maar ik heb geen ruimte
Mijn kamer is 10m2 en dat past ookquote:Op maandag 16 april 2012 14:03 schreef Probability het volgende:
Ik wil ook wel jillian doen maar ik heb geen ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L: volkoren bolletje met sandwichspread/rauwe ham/rauwkost, sesam cracker met jam, yoghurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: banaan, whey, gekookt eitje
D: rundertartaar, broccoli, aardappels, appelmoes
S: nieuwe xco release, nieuwe rpm release
T: whey, eetlepel pindakaas met kwark
Dat is een goede! Die kan ik morgen wel eens maken. Ik heb nog munt namelijk en ik heb aubergines.quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Ewelina het volgende:
Zo. Aubergine met muntyoghurtdressing op voor lunch.Een uitgeklede versie van het recept dat Henk me ooit voorschotelde.
Klinkt apart, ik heb nog nooit Aubergine gehad realiseer ik me nu.....quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Ewelina het volgende:
Zo. Aubergine met muntyoghurtdressing op voor lunch.Een uitgeklede versie van het recept dat Henk me ooit voorschotelde.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Siral het volgende:
lijstjunn
O: yoghurt met muesli, aardbeien, druiven en krentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L: volkoren bolletje met sandwichspread/rauwe ham/rauwkost, sesam cracker met jam, yoghurtZiet er goed uit allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: banaan, whey, gekookt eitje
D: rundertartaar, broccoli, aardappels, appelmoes
S: nieuwe xco release, nieuwe rpm release
T: whey, eetlepel pindakaas met kwarkZeebaarsquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Perruche het volgende:
Mijnes, updaterrrrt
O: croissant van desem, dubbele bth kaas
T: cappucchino
L: bruin bolletje kroket, rauwkost (300 gr, wortel/sla/courgette/komkommer/tomaat/paprika)
T: 2 handjes jelly beans
T: peer, mandarijn en banaan
B: 40 min fietsen
S: Evy les 11
D: zeebaars, aardappel, sla![]()
Hij smaakte prima iig, en aangezien ik nog wat kilo's kwijt wil (lees: 1 maat) vind ik het wel een goed lunchgerecht. Heb nu 1 aubergine op en ik zit goed vol.quote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een goede! Die kan ik morgen wel eens maken. Ik heb nog munt namelijk en ik heb aubergines.
Raad eens wat ik vanavond ga etenquote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Siral het volgende:
Ik heb al weken craving naar lasagna! Misschien thuis voorstellen om dat zelf te gaan maken morgen..
quote:
FUUUUUUUUUU.quote:
Gewoon lasagna als T na t sportenquote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUU.
Nou 2 weken terug ofzo wilde ik super graag lasagna, alleen iedereen ging ineens voor pizza dus toen had ik dat ook maar gedaan, met als conclusie dat ik er stiekem nog steeds zin in had. Anyway, was ik dus uit eten met mijn date zaterdag, en ik dacht, HA LASAGNA OP HET MENU, die pak ik!! Helemaal vrolijk. Komt die ober aanzetten dat de bereidingstijd heel lang duurt, en wij hadden alletwee al stik erge honger, dus ik maar voor iets anders gegaan.
Zit mijn broertje net, 2 minuten geleden, te vertellen dat hij gisteren bij zijn vriendin een lasagna van een kilo op had. FUUUU.
EN NU DIT.
no, just no. nooooooooooo.
Ik wil mijn lasagna.
Dit is net aan 1900 kcal, moet wel zeker de 2100 aantikken vandaag..quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Op het punt na dat er niks op je speltboterhammen zat is het een prima lijstje toch, Anna?!
[..]
En ik meen me te herinneren dat je ooit zei dat je gek was van woordgrapjes, nou dan moet je 'm zeker kijken!Zeebaars, Perr?! Nom!
Wilde net er wat van zeggen, Siral!
Gisteren nog op, héérlijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Siral het volgende:
Ik heb al weken craving naar lasagna! Misschien thuis voorstellen om dat zelf te gaan maken morgen..
Dat doen we meestal in het weekend. Dan regelt iedereen zelf wat, en soms op vrijdag ook nog wel eens. Dus ik pak dan mijn kans en ga een lasagna halen!quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Siral, anders bied je aan om morgen voor ieder te koken? Kun je maken wat je wilt
Zelfgemaakt is veel lekkerder!quote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat doen we meestal in het weekend. Dan regelt iedereen zelf wat, en soms op vrijdag ook nog wel eens. Dus ik pak dan mijn kans en ga een lasagna halen denk ik!
Ja dat ga ik doen hahahaquote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gewoon lasagna als T na t sporten
Met aubergine, heb je dat ook weer gehad!
Kan me trouwens niet voorstellen dat je nog nooit aubergine hebt gegetengemis!
Ja dat is zeker zo.. maar zo'n gehannes, hehe. Alhoewel, als ik op zaterdag toch niks beters heb te doen...quote:
Jazeker hebben wij een vriezer. Is ook een idee inderdaad, maar zie het al voor me dat het dan blijft liggen. En ik kan ze hier thuis vast wel porren voor een lasagna, mijn broertje al helemaalquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie een vriezer? Gewoon van alle onderdelen een shitload maken: lasagnevellen, saus, etc.
Hoefde gisteren alleen de vellen en saus te ontdooien en bechamel te maken, wat ook zo gebeurd is. Verder nog wat verse spinazie en geraspte kaas erbij en klaar!!
Wij hebben een vriezer nog groter dan de meeste mensen hun koelkast..quote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef Perruche het volgende:
Ik zou zo graag een echte koelkast/vriezer hebben! kik heb alleen zo'n minibakje bovenin en daar heeft vriendje standaard al zijn ijs en paella in liggen.
2400 lijkt me beter streven, zelfs met jouw formaat tik je makkelijk 800 weg in die 2 uur sporten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Dit is net aan 1900 kcal, moet wel zeker de 2100 aantikken vandaag..
Het is ook niet heel erg moeilijk alleen ik ben ongeduld zelvequote:Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Valt toch wel mee met hoeveel moeite het is om lasanga te maken?
De saus heb je vrij snel in elkaar gegooid en verder moet het in de oven. Dus ik eet het normaliter doordeweeks neit, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik meestal niet voor 18.15 uur thuis ben en ik dan èn honger heb èn 9 van de 10 keer weer wegmoet.
Hmm, misschien wel he. Het scheelt dat het releases zijn dus kan me niet 100% geven omdat ik nog niet weet hoe die release inelkaar steekt, vooral met de xco. Maar ik heb al de hele dag geen honger snap er geen klap van. Ging pas later lunchen ook, en moet er nu nog niet aan denken dat ik straks nog een shake, banaan en een ei moet eten!quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2400 lijkt me beter streven, zelfs met jouw formaat tik je makkelijk 800 weg in die 2 uur sporten.
Nou, dat lijkt me dan een mooie oefening.quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg moeilijk alleen ik ben ongeduld zelve
Morgen 'sollicitatie' voor vrijwilligers werk.quote:Op maandag 16 april 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
Ben je eigenlijk nog op zoek naar werk, Siral? Hoe gaat dat?
Trouwens, mijn metabolisme lijkt alleen maar sneller en sneller en sneller te gaan.. Kan het niet meer bijhouden!quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2400 lijkt me beter streven, zelfs met jouw formaat tik je makkelijk 800 weg in die 2 uur sporten.
Ja ja, dat niet 100% ken ik, je komt nu al zo hyper over als een chihuahua aan de pep.quote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel he. Het scheelt dat het releases zijn dus kan me niet 100% geven omdat ik nog niet weet hoe die release inelkaar steekt, vooral met de xco. Maar ik heb al de hele dag geen honger snap er geen klap van. Ging pas later lunchen ook, en moet er nu nog niet aan denken dat ik straks nog een shake, banaan en een ei moet eten!![]()
Doesn't sound like me today. Maar heb vandaag ook nog niks gedaan, uit bed gerold en acuut achter de pc![]()
Met de insteek ook om mijn energie te sparen voor vanavond heheh!
Is het zo erg?quote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik had vrijdag echt moeite, MiniWas duf, gaperig en al, maar vandaag verbazingwekkend geen last
Jij?
En is er al geneukt?![]()
[..]
Ja ja, dat niet 100% ken ik, je komt nu al zo hyper over als een chihuahua aan de pep.2400!
Da's in de zorgquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Perruche het volgende:
Archipel?
Leuk, ook al is het vrijwilligers werk morgen wat voor iets is het?
Zoveel vragen...
Bahahahaquote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te lezen/ merkenGewoon "over je heen laten komen"
quote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te lezen/ merkenGewoon "over je heen laten komen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |