Goh,raarquote:
Zelfde probleem hierquote:
Verkoopskillz: "Zou het niet geweldig zijn om Leo in 3D te zien verzuipen?"quote:
Of je gaat gewoon in je eentje, als je het zo graag wil zien.quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkoopskillz: "Zou het niet geweldig zijn om Leo in 3D te zien verzuipen?"
Yup!!quote:Op zondag 15 april 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Paaseitjes voor de helft van de helft en Coolbest 3 halen 2 betalen, right?
Dat is idd lekkerquote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb cacao door mijn havermout gedaan... waarom ik daar nooit eerder aan gedacht heb
Leuk An! en dat x3quote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!![]()
Ik heb niet bij gelezen. Is er een samenvatting van twee dagen?![]()
Hier druk. Freud is vandaag jarig en helemaal blij met zijn DJ les! Vandaag vieren we de verjaardag van zijn vader, die twee dagen eerder jarig was.
Gisteren stond ik sinds lange tijd zelf weer eens voor de camera, met een vriendin samen. Ik blijf er toch echt liever achter staanMaar het was erg tof. We hadden mijn vaste kapster gevraagd die een opleiding haarstyling voor shoots en catwalks doet.
Hoe is het met jullie?
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk An! en dat x3
Zijn vast mooie foto's geworden!
Mogge! Lang leve de codiëne ik heb 8 uur geslapen
Ah zo schrijf je het dusquote:
Heb jij ook een M.?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 11:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leve de snelzoomband! Zodat ook idioten dingen kunnen vermaken
Strijkband.quote:Op zondag 15 april 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]geen idee wat het is maar zal eens googlen.
Als het goed is wel ja, maar trema's enzo typen op de mac is erg irritant, dus die moet je er even bij denken ;-)quote:Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah zo schrijf je het duskwam er even niet meer uit.
Ja ik hoest als een oordeel helaas. Heb de hele vakantie iemand in de buurt gehad die het echt goed onder de leden had en ik leek de dans te ontspringen tot ik de laatste avond wat verkeerds at en daar ziek door werd en vervolgens die hoest erbij kreeg.
Zet je de foto's op je FB?
Ja, hij is degene die me in het PhD programma gekregen heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 08:20 schreef minilot het volgende:
Oh beh, Jagär!![]()
Mensen die komen te overlijden - het is altijd rot, maar inderdaad nog wel een beetje extra confronterend als zo iemand dan in de leeftijdscategorie van je ouders zit.![]()
Kende je de professor zelf ook goed?
Ohw bah Jagar, wat vervelendquote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, hij is degene die me in het PhD programma gekregen heeft.
Z'n vrouw werkt ook op de faculteit, en daar werk ik vaak samen mee.
Ah plakspul?quote:Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Strijkband.
En we gaan zo kijken voor een bovenlader via marktplaats. Eindelijk weer wassen
Je Fb foto's zijn leukquote:Op zondag 15 april 2012 12:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, maar trema's enzo typen op de mac is erg irritant, dus die moet je er even bij denken ;-)
Ik plaats volledig herkenbare foto's van mezelf niet graag, dus wees niet vol van verwachting. Maar ik zal wel wat sfeerplaten plaatsen binnenkort
Thanksquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah plakspul?
[..]
Je Fb foto's zijn leukjij bent haske mooi joh!
Kan ik me voorstellenquote:
Voor vandaag?quote:Op zondag 15 april 2012 10:33 schreef loveli het volgende:
Geen idee, ik neem aan van wel, maar ik doe niet aan bezorgen
Mijn paaseitjesteller staat op 4.
Ik ken meerdere mensen die dat doen, en het schijnt juist heel relaxed te zijn om alleen te gaanquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon in je eentje, als je het zo graag wil zien.
Told ya so.quote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef Siral het volgende:
Ik had een aantal topics terug gezegd dat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof, toch?![]()
Mag ik die mening intrekken?![]()
ehm, het is toch jouw FB jij bepaalt toch wie toegang heeft tot jouw foto's? of snap ik iets nietquote:
Weet je zeker dat het geen lust op het eerste gezicht is?quote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef Siral het volgende:
Ik had een aantal topics terug gezegd dat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof, toch?![]()
Mag ik die mening intrekken?![]()
Voor het hele jaar. Voor pasen 1, gisteren 1, vandaag 2. Ik voorzie exponentiele groei.quote:
Ik kon gewoon niet slapen van de kriebels...wat stom hahaha!!quote:
Hij is ook wel knap......quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen lust op het eerste gezicht is?
Als ik op een foto van jouw FB ga staan en rechtermuisklik *copy link adress* aan whoever doorstuur, is de foto volgens mij zichtbaar op die link. Hij is alleen niet vindbaar met zoekmachines.quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, het is toch jouw FB jij bepaalt toch wie toegang heeft tot jouw foto's? of snap ik iets niet
Als je op dit tempo doorgaat (of versnelt dat ook exponentieel?) dan zit je woensdag al op 256 stuksquote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor het hele jaar. Voor pasen 1, gisteren 1, vandaag 2. Ik voorzie exponentiele groei.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet slapen van de kriebels...wat stom hahaha!!
[..]
Hij is ook wel knap......![]()
![]()
Maar we hebben zoveel gemeen, het is eng. En we bleven maar doorlullen en op een gegeven moment was het 7 uur!! Volgende week zie ik hem weer! Meteen afgesproken gewoon.
Haha, neequote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!Is er al gezoend ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maggot under electron microscope:Whaat net een zeeleeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
Is dat ècht?
quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha, neeDit was de eerste keer dat ik hem zag. Verder alleen wat gepraat via whatsapp en email. Maar toen bleken we al veel gemeen te hebben, en hij zag er op de foto wel leuk uit. Dus gewoon wat afgesproken! Maar in het echt issie nog leuker
![]()
![]()
HEEL lang geleden dat ik me zo gevoeld heb.
Ja, meteen toen ik thuis was al. Hij vond het ook super leuk en hij hoopte dat het andersom ook zo wasquote:Op zondag 15 april 2012 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vandaag alweer gesmst/gewhatsappt? Ik had met Martijn in het begin heel veel contact via sms/ICQ/... Lang voordat er gezoend was ook
Alleen de kleuren niet, blijkbaar. Zo'n microscoop geeft alleen weer in zwart/wit. Maar de vorm ziet er dus echt zo uitquote:
Haha da fuq wat een ding!!quote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alleen de kleuren niet, blijkbaar. Zo'n microscoop geeft alleen weer in zwart/wit. Maar de vorm ziet er dus echt zo uitIk vind 'm ergens iets schattigs hebben
ICQ!quote:Op zondag 15 april 2012 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vandaag alweer gesmst/gewhatsappt? Ik had met Martijn in het begin heel veel contact via sms/ICQ/... Lang voordat er gezoend was ook
Wat leukquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Siral het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag, haha, wat ergDit had ik nooit verwacht.
Die had ik ook al gezien. Dat kleintje op de drumsquote:
Kokosquote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
Deze staan in de oven. Met kokos als extra ingredient natuurlijk
quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
Shopzequote:Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Perruche het volgende:
Siralen je bootcamp klinkt ook vet tof.
Ik ga even winkelen met vriendje op zijn initiatiefen ook in de stad lunchen!
Ja dat kleine meisje! Echt geweldigquote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien. Dat kleintje op de drums.
Ventje moet z'n uitspraak nog wel even oefenen. Volgens mij zijn ze Russisch? (het derde deel zingen ze in een taal die ik niet ken).
Oooooh lekker!quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Nallie het volgende:
quote:
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeënquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wasmachine is er, maar nu in de berging. Samen twee trappen hoog tillen lukte toch niet met mijn schouder en onze gebrekkige coördineringskills.
Ja, lief gaat t met een maat van m doen komende week. Hij was een beetje boos dat het niet lukte, maar het is echt zwaar en lastig!quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeën
Heb je verdere hulp de komende tijd?
Ruilen? Ik heb al de hele dag geen trek.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijf eten: wortels, dropjes, chocola, beschuitjes met kaas, druiven......... OPHOUDEN nou, zucht.
Een bovenlader he. Dat wil wel met twee gewone mensen met schouders die in de kom blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen ervaren dragers 'met z'n tweeën
Heb je verdere hulp de komende tijd?
Ja? Bij mij is zwaar en onhandig voor beide soorten hetzelfdequote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Een bovenlader he. Dat wil wel met twee gewone mensen met schouders die in de kom blijven.
Lekker Novem!!quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Novem het volgende:
Naar nieuws Jagar, sterkte!
Mijn lijst van vandaag:
O - griekse yoghurt met warm rood fruit met wat kaneel en een beetje suiker, snee speltbrood met pindakaas
L - salade van gemengde blaadjes, halve avocado, tomaat, limoensap en olijfolie, knoflookcroutons, geroosterde paprika uit pot gevuld met wat kaas en ham en dan gegrild
D - peking eend in pannenkoekjes met komkommer en lenteui en hoisinsaus, glas rood
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure chico
Nom!quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Novem het volgende:
Naar nieuws Jagar, sterkte!
Mijn lijst van vandaag:
O - griekse yoghurt met warm rood fruit met wat kaneel en een beetje suiker, snee speltbrood met pindakaas
L - salade van gemengde blaadjes, halve avocado, tomaat, limoensap en olijfolie, knoflookcroutons, geroosterde paprika uit pot gevuld met wat kaas en ham en dan gegrild
D - peking eend in pannenkoekjes met komkommer en lenteui en hoisinsaus, glas rood
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure chico
quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Peking eend, knapperig velletje
Aldi pure chocolade blijft toch de lekkerste! Lekkerder dan verkade, lidl en bonbonbloc. En ja dat heb ik net getest
broodjes waren lekker, heel erg machtig! Er zitten er nog 6 in de vriezer.quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef Perruche het volgende:
Hoe waren de broodjes Jagar? En was vandaag al wat liever voor je dan gisteren?
Lekker lijstjequote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, kokos en cacao
T: koffie verkeerd, medjool dadel
L: speltcracker met geitenkaas, bh gekookt ei, rijstwafel pindakaas
T: dadelmuffin, paar cherrytomaatjes
D: zelfgemaakte veggieburger met sweet potato fries en een salade
T: wat yoghurt
ik was pas om 1 uur aan het ontbijten. Dan is het lastig er meer in te schuiven. En ik denk dat ik straks een hele flinke portie stoofpot eet!quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Nallie het volgende:
Hai!
Lekker lijstje Perr! Alleen jellybeans vind ik echt niet lekker
Vind jouwe wat weinig Jag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |