quote:Op zondag 15 april 2012 09:12 schreef KaheemSaid het volgende:
We have to get through Massa, dat probeerde die eerder ook al maar het was geen succes.
ik hoorde t ook ja hahahahaquote:Op zondag 15 april 2012 09:12 schreef KaheemSaid het volgende:
We have to get through Massa, dat probeerde die eerder ook al maar het was geen succes.
Met 2 WK's achter zijn naamquote:Op zondag 15 april 2012 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Vettel bevestigd wat hij is, een prutser in de achterhoede
Lijkt me wel?quote:
dacht ook al. In een STR een race winnen........dat doet iedereen wel ffquote:Op zondag 15 april 2012 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 2 WK's achter zijn naamWat een prutser idd
Je bedoelt DC? Al 4 jaar eigenlijk, en 2de als commentator....quote:
Nooit BBC eerder gekeken?quote:
Zit mij te ver op kanaal 601quote:
Vorige race is hij van zijn voetstuk gevallen voor mij, met zijn gebash met mister Kartiquote:Op zondag 15 april 2012 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 2 WK's achter zijn naamWat een prutser idd
Maakt weinig uit, vechten voor p14 of voor p22 straksquote:Op zondag 15 april 2012 09:15 schreef Toekito het volgende:
Vettel zal ook zo wel komen. Zit nou een beetje vast
dat deed die andere veelvoudig kampioen uit Duitsland ook dus ligt meer aan zijn aard dan aan zijn racekwaliteit.quote:Op zondag 15 april 2012 09:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Vorige race is hij van zijn voetstuk gevallen voor mij, met zijn gebash met mister Karti
Dus zijn commentaar op een andere rijder maakt hem een prutser, goeie gedachtequote:Op zondag 15 april 2012 09:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Vorige race is hij van zijn voetstuk gevallen voor mij, met zijn gebash met mister Karti
Slechte verliezers heb ik een hekel aan, jank niet en geef gas..quote:Op zondag 15 april 2012 09:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus zijn commentaar op een andere rijder maakt hem een prutser, goeie gedachteimo maakt hem dat alleen een slechte verliezer, wat geen slechte eigenschap is als je een topsporter bent.
Gas geven na een racequote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Slechte verliezers heb ik een hekel aan, jank niet en geef gas..
pfffffff nu al commentaar? Meestal tot de eerste stops toch?quote:
Ach, misschien moet Rosberg wel een keer extra banden wisselen met deze rijstijlquote:Op zondag 15 april 2012 09:18 schreef Doevelaer het volgende:
Schumacher is wel echt een klap langzamer dan Rosberg.
Webber komt wel terug.quote:Op zondag 15 april 2012 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
RBR laatste keer geen punten 2010 Korea hoor
Koffie aan t zetten en ontbijt aan t maken voor de mannen :-pquote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef Mickeys het volgende:
Waar zijn de andere vrouwen hier? Niet nu al afgehaakt toch?
misschien.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Koffie aan t zetten en ontbijt aan t maken voor de mannen :-p
quote:Op zondag 15 april 2012 09:20 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel kan 'm beter parkeren. Gaat 'ie iig niet gefrustreerd rondschreeuwen.
Pfff. Doe dat lekker voor de race aanquote:Op zondag 15 april 2012 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Koffie aan t zetten en ontbijt aan t maken voor de mannen :-p
1,6 seconden tussen Button & Schumacher. Dus kan Button geen DRS gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 09:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er met Button? Hij komt niet dichtbij bij Schumacher, maar volgens mij gebruikt hij ook de DRS ook niet...
o... wat is 1,6 dan ontzettend dichtbij nog... :-Squote:Op zondag 15 april 2012 09:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
1,6 seconden tussen Button & Schumacher. Dus kan Button geen DRS gebruiken.
Waarom vervelend?quote:
Dat is helaas niet relevant, het gaat erom of het team hem weg mocht sturen of niet.quote:Op zondag 15 april 2012 09:24 schreef Toekito het volgende:
Denk niet dat Kimi bestraft gaat worden voor het wegrijden in de pits. Deed het best netjes zonder brokken.
Vond het net aan de verkeerde kant van het randje.quote:Op zondag 15 april 2012 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is helaas niet relevant, het gaat erom of het team hem weg mocht sturen of niet.
Dat was vroeger heel anders.quote:Op zondag 15 april 2012 09:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schumi en pech...
Je weet dat het eraan zit te komen.
hij zal wel een teken hebben gehad, dus niet zijn eigen schuld...quote:
hij werd weggestuurd. Maar rechtsachter (voor ons links) ging er iets gruwelijk mis.quote:
Wat?quote:
Dan ligt dat aan de lollypop dude, en niet aan de MSCHquote:
Wat maakt het uit, het resultaat blijft primaquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan de lollypop dude, en niet aan de MSCH
Ja, maar die vent met die stok staat er niet voor niks. Stomme vraag.quote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Maar kan Schumi niet door de spiegels achteruit kijken ofwat?
Alsof je daar op let.quote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Die kijkt bij het wegrijden denk ik alleen in de linkerspiegel voor verkeer?quote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Het was het rechter voorwiel...quote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Schumacher zal voortaan wel tien keer nadenken voor hij wegrijdt bij een pitstopquote:Op zondag 15 april 2012 09:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar die vent met die stok staat er niet voor niks. Stomme vraag.
quote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Dat zie je niet, te laag. Je denkt dat die likstok vent daar staat omdat ze teveel budget hebben en een man extra willen betalenquote:Op zondag 15 april 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh sorry..![]()
Technische foutquote:Op zondag 15 april 2012 09:30 schreef Doevelaer het volgende:
Iemand kan morgen op zoek naar een nieuwe baan.
Of de lollipopman, of die man rechtsachter.
Ik denk de Lollipopman.quote:Op zondag 15 april 2012 09:30 schreef Doevelaer het volgende:
Iemand kan morgen op zoek naar een nieuwe baan.
Of de lollipopman, of die man rechtsachter.
Daar heeft hij echt geen tijd voor. Je moet als coureur blind kunnen vertrouwen op de lollipop man.quote:Op zondag 15 april 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schumacher zal voortaan wel tien keer nadenken voor hij wegrijdt bij een pitstop
Die hebben ze nietquote:
vanaf volgende week weer wel waarschijnlijkquote:
Dus dat, gewoon die bak zsm in de limiet jagen als dat bord omhoog is.quote:Op zondag 15 april 2012 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar heeft hij echt geen tijd voor. Je moet als coureur blind kunnen vertrouwen op de lollipop man.
jaquote:Op zondag 15 april 2012 09:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wel zo'n stoplichtsysteem toch? Dat is in feite hetzelfde.
BBC commentaar zegt dat het automatisch moet gaan bij Mercedes, met een sensor die meet of de wielmoer overal opzit. Altijd gezeik met die elektronische systemen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:34 schreef Karstman het volgende:
Er zal toch wel iemand zijn die dat lampje op groen zet en die zat te slapen. Nou duurde dat voorwiel ook lang om er af te komen.
Maar een computer ontsla je zo moeilijk...quote:Op zondag 15 april 2012 09:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wel zo'n stoplichtsysteem toch? Dat is in feite hetzelfde.
UIT. HET. RAAAAAM.quote:Op zondag 15 april 2012 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar een computer ontsla je zo moeilijk...
format c:/quote:Op zondag 15 april 2012 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ook dat hij bestuurd wordt en iemand te snel een knopje heeft gedruktquote:Op zondag 15 april 2012 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stekker eruit.quote:Op zondag 15 april 2012 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom kijk jij nog geen BBC?quote:Op zondag 15 april 2012 09:38 schreef Doevelaer het volgende:
"Geef 'm 'n goede auto, Vettel, en hij is niet te stuiten."
Olaf, ik vind het meer; "Geef 'm 'n klotenhok en het is een gefrustreerd mannetje."
Het zou zomaar een broertje van Schumi en Schumi kunnen zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 09:38 schreef Doevelaer het volgende:
"Geef 'm 'n goede auto, Vettel, en hij is niet te stuiten."
Olaf, ik vind het meer; "Geef 'm 'n klotenhok en het is een gefrustreerd mannetje."
Ik hoop het eerste. En dan met iets minder pech en wereldtitel 8 voor Schumi.quote:Op zondag 15 april 2012 09:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Vraagje, als Rosberg hier wint...heeft Mercedes dan het race probleem opgelost of is dit eenmalig? Ik gok eerste
Tweestopper voor massa, denk dat hij wel punten pakt vandaag.quote:Op zondag 15 april 2012 09:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van me de tyfus ergeren aan de foutjes van Olaf.![]()
overigens; Massa P14!
Gewoon laten lopen! Is toch heerlijk man!quote:Op zondag 15 april 2012 09:39 schreef Mickeys het volgende:
Kijk ik eindelijk weer BBC, zit ik slaperig te wachten op de reclame zodat ikzelf even een pitstop kan maken, It's NOT gonna happen Mickeys... sjugt
laatste. En ze profiteren van het falen van Alonso en de RBR's denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 09:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Vraagje, als Rosberg hier wint...heeft Mercedes dan het race probleem opgelost of is dit eenmalig? Ik gok eerste
Ja, maar Michael mag dat.quote:Op zondag 15 april 2012 09:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het zou zomaar een broertje van Schumi en Schumi kunnen zijn.
egniequote:Op zondag 15 april 2012 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen! Is toch heerlijk man!
want? Zolang het redelijk is mogen ze het allemaal maar vaak zat zijn Lewis, Alonso, Vettel en de Schumi's boos om niks.quote:
Maar Rosberg is sneller dan de McLarens, de wagen die als beste wordt aanschouwtquote:Op zondag 15 april 2012 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste. En ze profiteren van het falen van Alonso en de RBR's denk ik.
McLaren gaat anders erg lekker en dur blijven ze ook (vooralsnog) voorquote:Op zondag 15 april 2012 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste. En ze profiteren van het falen van Alonso en de RBR's denk ik.
Schumi reed af en toe een ander v.d. baan af ja, Adelaide 94, Jerez(?) '97 etc. Natuurlijk Qualy v Monaco 2006 niet vergeten, maar hij ligt sinds z'n terugkeer iig niet te janken op anderen als het niet lukt. Volgens mij met Senna vorig jaar, nam hij Senna in bescherming ipv hem de schuld te geven. Ik zag de 2e Senna al dood voor me, maar Michael bleef correct. Vettel rijdt naar zijn eigen mening tegen komkommers.quote:Op zondag 15 april 2012 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
want? Zolang het redelijk is mogen ze het allemaal maar vaak zat zijn Lewis, Alonso, Vettel en de Schumi's boos om niks.
Dit is wel de eerste volledig droge race op een traditioneel circuit.quote:Op zondag 15 april 2012 09:43 schreef Toekito het volgende:
Op dit circuit heeft Mercedes Mclaren bij de neus maar het jaar is lang.Geloof niet dat Mercedes in eens zo'n grote stap gemaakt heeft.
Amen, heb veel meer respect voor Schumi sinds zijn rentree. Gewoon niet zeuren maar gassen, had hem zo graag op het podium gezien vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 09:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Schumi reed af en toe een ander v.d. baan af ja, Adelaide 94, Jerez(?) '97 etc. Natuurlijk Qualy v Monaco 2006 niet vergeten, maar hij ligt sinds z'n terugkeer iig niet te janken op anderen als het niet lukt. Volgens mij met Senna vorig jaar, nam hij Senna in bescherming ipv hem de schuld te geven. Ik zag de 2e Senna al dood voor me, maar Michael bleef correct. Vettel rijdt naar zijn eigen mening tegen komkommers.
Adelaide 94 was een fout van Hill, Schumacher zat op de racelijn. Wellicht had hij lek, maar dat voel je daarna dan.quote:Op zondag 15 april 2012 09:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Schumi reed af en toe een ander v.d. baan af ja, Adelaide 94, Jerez(?) '97 etc. Natuurlijk Qualy v Monaco 2006 niet vergeten, maar hij ligt sinds z'n terugkeer iig niet te janken op anderen als het niet lukt. Volgens mij met Senna vorig jaar, nam hij Senna in bescherming ipv hem de schuld te geven. Ik zag de 2e Senna al dood voor me, maar Michael bleef correct. Vettel rijdt naar zijn eigen mening tegen komkommers.
Australie toch ook?quote:Op zondag 15 april 2012 09:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste volledig droge race op een traditioneel circuit.
Dat is de beste indicator tot nu toe dit seizoen.
vorig jaar duwde die Rubens zo de muur in..........het is frustrerend als je niet van zo'n williams kan winnen dat snap ik. Maar de muur in rijden is wat overdrevenquote:Op zondag 15 april 2012 09:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
dat leek mij ookquote:
Denk wel dat het er bij Schumacher mee te maken had dat hij terug kwam in een auto waarmee hij gewoon niet kon winnen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Amen, heb veel meer respect voor Schumi sinds zijn rentree. Gewoon niet zeuren maar gassen, had hem zo graag op het podium gezien vandaag
quote:Op zondag 15 april 2012 09:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorig jaar 2 terug duwde die Rubens zo de muur in..........
Oh daar had ik een jaar op kunnen teren.quote:Op zondag 15 april 2012 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Amen, heb veel meer respect voor Schumi sinds zijn rentree. Gewoon niet zeuren maar gassen, had hem zo graag op het podium gezien vandaag
De eerste droge race klopt maar traditioneel? Nee. Ze hebben zeker een stap gemaakt. Maar weet niet of dit voor alle races geldt.quote:Op zondag 15 april 2012 09:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste volledig droge race op een traditioneel circuit.
Dat is de beste indicator tot nu toe dit seizoen.
Albert Park is een semi-straatcircuit. Op dat soort circuits liggen de verhoudingen nog weleens anders.quote:
True, daarom ook geen support voor Vettel meer van mijquote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh daar had ik een jaar op kunnen teren.
Vind gewoon dat Schumacher meer een winnersmentaliteit heeft dan Vettel. In '96 liep het bij Ferrari voor geen meter, 2005 ook niet. Maar niet klagen, gewoon alsnog gassen en af en toe iemand de muur in drukken. Vettel daarentegen loopt alleen maar te janken nu hij een keer niet vooraan start.
quote:Op zondag 15 april 2012 09:48 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Kunnen we straks niet over MSC hebben? Nu ff de race graag.
Barcelona is de beste meetlatquote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
De eerste droge race klopt maar traditioneel? Nee. Ze hebben zeker een stap gemaakt. Maar weet niet of dit voor alle races geldt.
Traditioneel als in een vast (Tilke) circuit. Geen semi-straten circuit.quote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
De eerste droge race klopt maar traditioneel? Nee. Ze hebben zeker een stap gemaakt. Maar weet niet of dit voor alle races geldt.
de beste meetlat zijn 3 verschillende banen denk ik.quote:
Schitterend moment vond ik dat.quote:Op zondag 15 april 2012 09:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorig jaar duwde die Rubens zo de muur in..........het is frustrerend als je niet van zo'n williams kan winnen dat snap ik. Maar de muur in rijden is wat overdreven
Kan altijd nog!quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Of dat het iedereen verwondert dat Massa en Hamilton elkaar niet geraakt hebben
voor mij zijn dat alle banen waar Tilke geen f*ck mee te maken heeft gehad. Maar helaas die sterven uit.quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Traditioneel als in een vast (Tilke) circuit. Geen semi-straten circuit.
Helaas ja.quote:
Dat laatste vind ik ook mooi maar dat is wat anders dan iemand de muur in drukken. Maar zie het bijv. Vettel en Hamilton ook doen hoor. Dus Schumi is daar niet de enige in.quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Schitterend moment vond ik dat.
Natuurlijk was het niet netjes, maar hij racete wel.
Zelfde dat ik Melbourne 2009 schitterend vond toen Vettel en Kubica er liever allebei af gingen dan elkaar er langs te laten. Dàt wil ik zien. Een over mijn lek mentaliteit. Kan me ook herinneren dat Massa & Kubica zo'n gevecht hadden in 2008; Wheelbanging all the way.
quote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Binnenkort; Hamilton haalt 'Massa zonder contract' in.
Dat is een andere discussie... Tilke is de standaard tegenwoordig vandaar de term traditioneel.quote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor mij zijn dat alle banen waar Tilke geen f*ck mee te maken heeft gehad. Maar helaas die sterven uit.
Datquote:Op zondag 15 april 2012 09:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een sportieve reactie van Schumi bij de BBC over het uitvallen, hij zegt min of meer dat ze eindelijk het race probleem hebben opgelostGaat een mooi seizoen worden, super!
Nu RBR & Ferrari nog. Daarna Lotus die 0,1 per ronde sneller moet worden en dan kunnen Merc, Mclaren, RBR, Ferrari & Lotus winnen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een sportieve reactie van Schumi bij de BBC over het uitvallen, hij zegt min of meer dat ze eindelijk het race probleem hebben opgelostGaat een mooi seizoen worden, super!
Als je het zo bekijkt dan is het traditioneel. Ik keek over een te lange tijdquote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie... Tilke is de standaard tegenwoordig vandaar de term traditioneel.
Nu Lotus nog, en dan belooft het een heel gaaf seizoen te wordenquote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat
Mooi dat Mercedes nu ook een beetje mee doet.
3 races, 3 verschillende teams winnenquote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nu RBR & Ferrari nog. Daarna Lotus die 0,1 per ronde sneller moet worden en dan kunnen Merc, Mclaren, RBR, Ferrari & Lotus winnen.
Bij RTL zei hij juist dat het nog niet zeker is of het probleem opgelost is.quote:Op zondag 15 april 2012 09:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Op Sky zei die dat iemand in de pits zich vast heel slecht voelde nu, dus die zou die straks even een knuffel gaan gevenquote:Op zondag 15 april 2012 09:51 schreef alwaysonhold het volgende:
En Red Bull nog geen een keer. Gun ik Helmut Marko wel.quote:Op zondag 15 april 2012 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 races, 3 verschillende teams winnen
quote:Op zondag 15 april 2012 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 races, 3 verschillende teams winnen
Net ? Of gisteren?quote:Op zondag 15 april 2012 09:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Bij RTL zei hij juist dat het nog niet zeker is of het probleem opgelost is.
Hij weet niet wat ze kunnen verwachten bij races waar de temperatuur een stuk hoger is.
Die reed wel heel langzaam daar ja, maar was dat blauwe vlag of echt probleem?quote:
Had er niet veel zin in in ieder geval, of de auto of Kovelainenquote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die reed wel heel langzaam daar ja, maar was dat blauwe vlag of echt probleem?
Dat sowieso. RBR niet dominant - niemand dominant eigenlijk -, Mercedes doet mee, Sauber in de vorige race (en deze ook wel eigenlijk)... Er wordt niet weggereden aan kop.quote:Op zondag 15 april 2012 09:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]![]()
Vind het seizoen nu al 6x mooier dan 2011.
Hoop het.quote:Op zondag 15 april 2012 09:56 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Zou Rosberg een tweestopper doen?
zie niks over uitval op twitterquote:Op zondag 15 april 2012 09:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Had er niet veel zin in in ieder geval, of de auto of Kovelainen
Made in China.quote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom laten ze daar die sleepwagen en fotografen nu zien
Lag niet aan mij dusquote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Mis ik iets? Wat was er op dat weggetje te zien?
Idd, vallen tot nu toe echt mega tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Force India is ook schromelijk overschat in de winter. Die conclusie mogen we wel trekken naar de eerste 3 races.
FI is matig.quote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Force India is ook schromelijk overschat in de winter. Die conclusie mogen we wel trekken naar de eerste 3 races.
Gok dat er wat mensen door een hek waren gekropen, leek alsof ze mensen terugstuurden.quote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom laten ze daar die sleepwagen en fotografen nu zien
Die hokken gaan voor geen meter.quote:Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
sightseeing?quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
''Paul, we are definitely in a race now''
Wat doe je in godsnaam anders op een circuit, in een F1 auto, tussen 22 andere F1 auto's![]()
Truequote:Op zondag 15 april 2012 09:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]![]()
Vind het seizoen nu al 6x mooier dan 2011.
De omgeving bekijken.quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat doe je in godsnaam anders op een circuit, in een F1 auto, tussen 22 andere F1 auto's![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Gok dat er wat mensen door een hek waren gekropen, leek alsof ze mensen terugstuurden.
Zou schitterend zijn:quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Wachten tot die 23ste eindelijk van de baan is, want dan begint het pas...quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
En mooierquote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jordan in hoogtijdagen was toffer, sowieso.
Bijna alle wagens waren vroeger mooier dan dat ze nu zijn...quote:
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd toen ik een Sauber tegen een Williams zag vechten. Die waren tien, vijftien jaar geleden zoveel mooier.quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bijna alle wagens waren vroeger mooier dan dat ze nu zijn...
Ouwe bandjes.quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Godverdomme Rosberg is wel erg traag zo. Gaat m niet worden, ook niet met een stop minder.
Ja? Dus? De opmerking kwam toch ook pas na het uitvallen van MSC? Dus daarna is de race pas begonnen... maakt niet uit, ik leg het wel uit en haal de grap eruit...quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die is al van de baan, forgot about MSCH?
Dan komt die grap niet goed over via een forumquote:Op zondag 15 april 2012 10:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja? Dus? De opmerking kwam toch ook pas na het uitvallen van MSC? Dus daarna is de race pas begonnen... maakt niet uit, ik leg het wel uit en haal de grap eruit...
Die Hamilton zal hem er wel aftikken dadelijkquote:
Trappen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef Toekito het volgende:
Hoe doet Perez dat idd zo blokkeren en toch de bocht halen en voor Frusti Lewis blijven?
Weer een Ferrariquote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef Doevelaer het volgende:
Nu kijken hoe Fernando en Lewis het uitvechten.
Fernando laat toch wel elke week zien hoe goed hij is hoor..
Mooi is dat ja.quote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je aan het racen als een malle, banden compleet maar de klote en dan zeggen ze "we have to last 3 more laps".
Nu binnen
Dat begrijp ik maar na 2x zijn die banden toch naar zijn moer en zou je zeggen dat Lewis er op grip langs kan komen met het wegrijden na een bocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |