Ja maar er waar maar 1 rechtsgeldigquote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef Beach het volgende:
op dezelfde secondeen beiden in de topicreeks
Zou ik ook niet doen inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zou ik ook doen hoor, maar om het aan anderen te geven gaat wel beetje te ver
Het is je vergeven omdat zondag de 15e of omdat fouten maken zelfs voor mods menselijk is of omdat zaterdagnacht of omdat bier op of kies zelf een reden.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent hypocriet, net zeg je dat je dood bent en je leeft zonder schaduwen?
Wat is met jou g
vroeger gtst maar rtl alles weg gehaaldquote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef coban het volgende:
Ohja, weet iemand series die je via youtube kan kijken? Zodat ik snachts op telefoon kan kijken.
Heb scrubs helemaal afgekeken daar, kuteinde wel.
welke dingen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dingen doen. Niet zo zin en tijd om te FOK!ken.
Omdat bier denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat zondag de 15e of omdat fouten maken zelfs voor mods menselijk is of omdat zaterdagnacht of omdat bier op of kies zelf een reden.
oh ik hoefde niet je hele dag flipselquote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cadeau's kopen, werken, eten koken, slapen, tv kijken dat soort dingen.
als je 3 bazen hebt wel, 1 die 's ochtends open is 1 van 's middags tot 's avonds en 1 van 's nachts tot 's ochtends en werken maarquote:
Hmm, vind gtst toch niks dus dat geeft nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vroeger gtst maar rtl alles weg gehaald
saranghae babo slaaplekker dat weet ik niet in koreaans sorryquote:
earth is er ok op geloof ikquote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm, vind gtst toch niks dus dat geeft niet
Oh slapenquote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik hoefde niet je hele dag flipselgewoon snachts enzo jwt
Op wat?quote:
TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gemiddeld per uur?quote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
als je 3 bazen hebt wel, 1 die 's ochtends open is 1 van 's middags tot 's avonds en 1 van 's nachts tot 's ochtends en werken maar
Thomas de stoomlocomotiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe hete dat programma met die treinen en gezicht erop?
Dat was echt baas altijd
Thomas de stoomlocomotiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe hete dat programma met die treinen en gezicht erop?
Dat was echt baas altijd
quote:Op zondag 15 april 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
TTOh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat keek ik ook altijd op Kindernetquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja diezo baas was dat altijd
[ afbeelding ]
beetje erg, begon met wijn, toen wodka en toen bier.. foutse trap ooitquote:
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En heel de dag koffie drinken zeker
Profiteur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
İk ook, ik kan de laatste tijd niet meer goed slapen hierom dus ik kwam maar op fok en ik zag je niet dus ik raakte helemaal in paniek maar gelukkig ben je er weerquote:
Ja dat is inderdaad niet altijd verstandig.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beetje erg, begon met wijn, toen wodka en toen bier.. foutse trap ooit
ja stimmt. als het nou overal een glasje van was okay, maar niet zoveelquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet altijd verstandig.
Nooit met mate zulke dingen neequote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja stimmt. als het nou overal een glasje van was okay, maar niet zoveel
In dat geval bij de douwe egberts Een koffietent in ieder geval lijkt mij leuk.quote:
Ik ben gewoon in Amsterdam Wejo.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
İk ook, ik kan de laatste tijd niet meer goed slapen hierom dus ik kwam maar op fok en ik zag je niet dus ik raakte helemaal in paniek maar gelukkig ben je er weer
ja ja ja op zekersquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit met mate zulke dingen neeWel goeie avond gehad?
İk ken amsterdam wejo niet, maar wat doe je daar dan?quote:
Oke, staat genoteerdquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben weer terug van de wc, mijn pis was nu geel
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef coban het volgende:
İk kan pas rijbewijs na zomervakantie halen nu
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef coban het volgende:
İk kan pas rijbewijs na zomervakantie halen nu
Dat kom wel goed als je hier weg bentquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef coban het volgende:
İk post zo weinig en nog steeds 115ik stond echt 170 ofzo
Bier drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
İk ken amsterdam wejo niet, maar wat doe je daar dan?
/care postaantalquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef coban het volgende:
İk post zo weinig en nog steeds 115ik stond echt 170 ofzo
Dat stelt me gerustquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kom wel goed als je hier weg bent
Ik heb er al één tussen mijn billetjesquote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
wanneer neemt er iemand een udowo tattoo
Geld+lol = jah!quote:
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebrokenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef coban het volgende:
[..]
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebroken
oh van users die overal worden uitgepoeptquote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb er al één tussen mijn billetjes
Ik heb jaren voor noppes in de horeca gewerkt. Een en al lol en dat was het al waardquote:
Meestal lijkt het op kots wat daar uitkomtquote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh van users die overal worden uitgepoept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In je eigen keuken?quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor noppes in de horeca gewerkt. Een en al lol en dat was het al waard
He Coban is er weer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef coban het volgende:
[..]
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebroken
quote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Meestal lijkt het op kots wat daar uitkomtAls DJ, achter de bar, in de zaal, garderobe, openlucht feest, binnenfeest, organisatie, opbouwer, afbouwer, rock, pop, hiphop, house. alles. toptijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In je eigen keuken?
Ik heb ook als serveerder gewerkt in een restaurant maar dat was niks. Echt té zwaar (ook voor noppes, proeftijd)heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Het is Zaterdag ik ga zelfs nog niet slapenquote:Op zondag 15 april 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
nou kleine kinders deze man gaat slapen grt
Slaap lekker napfourquote:Op zondag 15 april 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
nou kleine kinders deze man gaat slapen grt
ik heb gister mijn best gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is Zaterdag ik ga zelfs nog niet slapen
Maakt niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Ja schenkstroop maar nu ga ik weer ik moest nog heydoen tegen sv maar dat was ik net vergeten dus doe ik het nu hey sv
dag mijn kleine broertjes en zusjes van andere moeders en vaders vrede
slaap zacht prinsesjequote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Ja schenkstroop maar nu ga ik weer ik moest nog heydoen tegen sv maar dat was ik net vergeten dus doe ik het nu hey sv
Trustequote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Daar mist de gezelligheid.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Oh jammer dat ze in zoetermeer geen bier hebben.
Dag kus slaap zachtquote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Ik kom nooit in nachtbaggerquote:Op zondag 15 april 2012 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Iedereen is tetten posten in nachtbagger
sorryquote:Op zondag 15 april 2012 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een super hekel aan mij hebt toch krijg je koessie van me, doeiquote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Post jij dan stiekem ook een plaatje van je eigen tieten, hihi, tussendoor ?quote:
Ja, gok maar welke van mij zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post jij dan stiekem ook een plaatje van je eigen tieten, hihi, tussendoor ?
(nobody's gonna know)
Ik kijk eigenlijk niet zo naar toeten, ik wil je engelen gezichtje zienquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo naar toeten, ik wil je engelen gezichtje zien
Je post 3000x2000 pixels tieten van Elvis zekerquote:Op zondag 15 april 2012 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Niemand vindt mijn 3000x2000 pics mooi.
[ afbeelding ]
Nee, ik had 9 high res pics gepost, zo mn best op gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je post 3000x2000 pixels tieten van Elvis zeker
(ik ga daar niet kijken dat wordt vast niks)
quote:Op zondag 15 april 2012 01:30 schreef Topiek het volgende:
Op scholieren mogen tieten wel maar geen piemels
Monkyyy dat ben jij zeker he die ga ik bewaren!quote:
O Hey!quote:
Nee, ik durf niet te smoken.quote:Op zondag 15 april 2012 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Monkyyy dat ben jij zeker he die ga ik bewaren!
Dat is zeer zeker waar, maar ik heb vandaag ultiem gefaald met hosselen dus ik weet niet wat ik met mijn leven moet doen. Tevens had ik een maandban.quote:
Ultiem gefaald. Wat jammer!quote:Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar ik heb vandaag ultiem gefaald met hosselen dus ik weet niet wat ik met mijn leven moet doen. Tevens had ik een maandban.
Sorryquote:Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee Snuf! Jij bent in mn fobo geweest
quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dus een vriendin die gehosseld werd (ze heeft al een vriend, maat van mij). Ze werd in haar kont geknepen en toen werd ze boos. Een andere maat van mij flipte en we hebben gratis bier gekregen van die jongen die haar in haar kont kneep als excuusdat was wel epic.
Goed van die jongen wel danquote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dus een vriendin die gehosseld werd (ze heeft al een vriend, maat van mij). Ze werd in haar kont geknepen en toen werd ze boos. Een andere maat van mij flipte en we hebben gratis bier gekregen van die jongen die haar in haar kont kneep als excuusdat was wel epic.
100% faalscorequote:Op zondag 15 april 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
Mijn openingszin "Hee studeer jij toevallig in Rotterdam?" heeft gefaald. Tot zover de 100% score
Hij zij je moet het als een compliment zien. Toen gingen wij om haar heen staan, kasten als we zijnquote:Op zondag 15 april 2012 02:01 schreef Beach het volgende:
Jammer dat ze boos werd en het niet als een compliment zag.
Hij dronk uit principe geen alcoholquote:
Aii ga slapen danquote:Op zondag 15 april 2012 02:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij zij je moet het als een compliment zien. Toen gingen wij om haar heen staan, kasten als we zijn
[..]
Hij dronk uit principe geen alcohol
Tevens ben ik vroeg thuis want morgen leren voor tentamens
Kloptquote:
Stoer iemand intimideren.quote:Op zondag 15 april 2012 02:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij zij je moet het als een compliment zien. Toen gingen wij om haar heen staan, kasten als we zijn
[..]
Hij dronk uit principe geen alcohol
Tevens ben ik vroeg thuis want morgen leren voor tentamens
Je roept het vast over je af.quote:Op zondag 15 april 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik werd gisteren bijna in elkaar geslagen in AlmereAlmere
Jij was bij mij?!quote:Op zondag 15 april 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik werd gisteren bijna in elkaar geslagen in AlmereAlmere
Och ik heb dat een keer gedaan bij een kerel met lang blond haarquote:Op zondag 15 april 2012 02:05 schreef Snuf. het volgende:
Nee geen grap maar die jongen heeft ELK meisje in de kroeg aangesproken/in haar kont geknepen. Plaats vervangende schaamte kreeg ik zelf. Echt kansloos.
Voor je soort bedoel je, begrijpelijk. Heb ik ook als 2 meiden zich als sletten gedragen of overdreven doen in een clubquote:Op zondag 15 april 2012 02:05 schreef Snuf. het volgende:
Nee geen grap maar die jongen heeft ELK meisje in de kroeg aangesproken/in haar kont geknepen. Plaats vervangende schaamte kreeg ik zelf. Echt kansloos.
Dit.quote:Op zondag 15 april 2012 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor je soort bedoel je, begrijpelijk. Heb ik ook als 2 meiden zich als sletten gedragen of overdreven doen in een club
Ja goed die vriendin van mij werd in haar kont geknepen en ze zei dat ze dat niet wilde. Hij ging daarna gewoon door dus dan is het wel logisch dat wij hem verzoeken weg te gaan toch?quote:Op zondag 15 april 2012 02:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Och ik heb dat een keer gedaan bij een kerel met lang blond haarvan achter leek het een meid.
Sowieso kansloosquote:
Het spijt me maar ik ben in veel plekken van Nederland geweest en ik ga volgende week verhuizen naar het prachtige Rotterdam-Zuid maar zelden heb ik zo'n kansloze plek als Almere gezien.quote:
Ik troll een beetje natuurlijk is dat logischquote:Op zondag 15 april 2012 02:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja goed die vriendin van mij werd in haar kont geknepen en ze zei dat ze dat niet wilde. Hij ging daarna gewoon door dus dan is het wel logisch dat wij hem verzoeken weg te gaan toch?
[..]
Sowieso kansloos
[..]
Het spijt me maar ik ben in veel plekken van Nederland geweest en ik ga volgende week verhuizen naar het prachtige Rotterdam-Zuid maar zelden heb ik zo'n kansloze plek als Almere gezien.
Beach jij komt toch uit -?quote:Op zondag 15 april 2012 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik troll een beetje natuurlijk is dat logisch
quote:
eerste dat dat dat gebeurde in de discotheek ik stond als versteendquote:
ROCK ROCK ROCK N ROLL HIGH SCHOOLquote:
Wonderful worldquote:
Tofquote:Op zondag 15 april 2012 02:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben het met je eens snufen ik ga ook naar rdam binnenkort
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 02:10 schreef Beach het volgende:
[..]
eerste dat dat dat gebeurde in de discotheek ik stond als versteend
DON'T KNOW MUCH BIOLOGYquote:
Ik weet alles vriend. Nee ik heb ooit met jou ge PM't in een ver, ver verleden. Ik woon er vlak bij (nog even dan).quote:
Hmm ik moet even nadenkenquote:Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet alles vriend. Nee ik heb ooit met jou ge PM't in een ver, ver verleden. Ik woon er vlak bij (nog even dan).
Zie waar ik ga wonen volgende week
[ afbeelding ]
Oh ja jij studeerde bedrijfseconomie in Amsterdam, nu weet ik het weerquote:
Schoonhoven de geksteequote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm ik moet even nadenkenwas het niet Boskoop?
Dat is een heel verschil
4e en hboquote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja jij studeerde bedrijfseconomie in Amsterdam, nu weet ik het weerWelk jaar en niveau zit je?
Thx.quote:
sam cooke nooit live kunnen ontmoetenquote:
Dan ben je zo'n beetje klaar denk ik?quote:
Nooit in het prachtige Schoonhoven kunnen stappen met Beachquote:Op zondag 15 april 2012 02:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
sam cooke nooit live kunnen ontmoeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Half jaartje nog ongquote:Op zondag 15 april 2012 02:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ben je zo'n beetje klaar denk ik?
[..]
Nooit in het prachtige Schoonhoven kunnen stappen met Beach
Die woont ergens in een dorp volgens mij, maar zelfde provincie inderdaad.quote:
Ik weet waar ze woont, ik zou willen dat ik in Groningen woondequote:Op zondag 15 april 2012 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die woont ergens in een dorp volgens mij, maar zelfde provincie inderdaad.
Groningen is een leuke stad inderdaad, veel uitgaansgelegenheden enzoquote:Op zondag 15 april 2012 02:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont, ik zou willen dat ik in Groningen woonde
En DV in de buurtquote:Op zondag 15 april 2012 02:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Groningen is een leuke stad inderdaad, veel uitgaansgelegenheden enzo
Dolle boel hoor ik wel.quote:Op zondag 15 april 2012 02:21 schreef ChocolateJesus. het volgende:
mijn woonplaats is ook wel leuk. we hebben een bruincafe en een supermarkt.
Ja, er komt waarschijnlijk een tram, en allemaal lui protesteren daartegenquote:Op zondag 15 april 2012 02:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En DV in de buurtGroningen is wel leuk ja, ben er een paar keer geweest (vriend is daar heen verhuisd) maar ik mis hoge gebouwen, metro's en trams
ik ga dit kijken.quote:
Ik denk dat dat toch wel rock bottom is, arm meisje.quote:
Waaromquote:Op zondag 15 april 2012 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dolle boel hoor ik wel.
[..]
Ja, er komt waarschijnlijk een tram, en allemaal lui protesteren daartegen
denk ik ook wel jaquote:Op zondag 15 april 2012 02:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch wel rock bottom is, arm meisje.
Op kamers? Eh ja standaard spul, kleren, handdoeken, badspulletjes, dingen om eten mee te maken etcquote:Op zondag 15 april 2012 02:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WaaromTrams zijn vet handig. Niet zo handig als metro's maar toch handig.
Tevens ga ik vanaf volgende week op mezelf wonen, waar moet ik aan denken?
Op kamers jaquote:Op zondag 15 april 2012 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op kamers? Eh ja standaard spul, kleren, handdoeken, badspulletjes, dingen om eten mee te maken etc
Nou van Remlof mochten we tieten posten, nu komt Yvonne in ene in de NB en heeft ze het over bannen? Dus ja. En ik heb wel meerdere borsten gepostquote:
Ik kan het niet zienquote:Op zondag 15 april 2012 02:36 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1803861/11/25#110339202
en van Remlof mocht het
WATquote:Op zondag 15 april 2012 02:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou van Remlof mochten we tieten posten, nu komt Yvonne in ene in de NB en heeft ze het over bannen? Dus ja. En ik heb wel meerdere borsten gepost
DM enzo tochquote:Op zondag 15 april 2012 02:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neeeeee ik kan niet zonder Flips, Beach en SV
Je hebt nog altijd mn msn en telnrquote:Op zondag 15 april 2012 02:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neeeeee ik kan niet zonder Flips, Beach en SV
Wee nie, vorige keer duurde het bij mij ook 6 uur voordat mijn ban in ging.quote:Op zondag 15 april 2012 02:41 schreef Snuf. het volgende:
Als ze echt hadden willen bannen hadden ze dat allang gedaan.
Ik heb altijd wel een goede band met Yvonnequote:Op zondag 15 april 2012 02:41 schreef Snuf. het volgende:
Als ze echt hadden willen bannen hadden ze dat allang gedaan.
Ohjaquote:Op zondag 15 april 2012 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DM enzo tochTenzij daarop ook ban. Dan kom ik niet meer terug op de foks denk ik
Mmm dat is wel apart. Ik quote iemand uit een besloten forum ( in een ander topic) en binnen 10 minuten had ik een maandban te pakkenquote:Op zondag 15 april 2012 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wee nie, vorige keer duurde het bij mij ook 6 uur voordat mijn ban in ging.
HES Rotterdam?quote:Op zondag 15 april 2012 02:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohjaik dm zo mn nr wel ff voor evt afspreken op de hes
Maar je bent nooit onlinequote:
De milf van naatjequote:Op zondag 15 april 2012 02:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is wel apart. Ik quote iemand uit een besloten forum ( in een ander topic) en binnen 10 minuten had ik een maandban te pakken
Ja dat moet ik vaker doen dusquote:Op zondag 15 april 2012 02:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je bent nooit onlineen geen wa
JA heeft nog niet veel nut, heb oude mobiel en nieuwe krijg ik pas over een week. En van die oude mobiel ben ik oplader kwijt dus moet even wachten tot dat allemaal gefixed isquote:Op zondag 15 april 2012 02:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohjaik dm zo mn nr wel ff voor evt afspreken op de hes
Das wel snel gefixedquote:Op zondag 15 april 2012 02:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is wel apart. Ik quote iemand uit een besloten forum ( in een ander topic) en binnen 10 minuten had ik een maandban te pakken
Jammerquote:
Helaasquote:Op zondag 15 april 2012 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA heeft nog niet veel nut, heb oude mobiel en nieuwe krijg ik pas over een week. En van die oude mobiel ben ik oplader kwijt dus moet even wachten tot dat allemaal gefixed is.
[..]
Das wel snel gefixed
Ohjaquote:Op zondag 15 april 2012 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA heeft nog niet veel nut, heb oude mobiel en nieuwe krijg ik pas over een week. En van die oude mobiel ben ik oplader kwijt dus moet even wachten tot dat allemaal gefixed is.
[..]
Das wel snel gefixed
Slaap lekker danquote:Op zondag 15 april 2012 02:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Helaas
Ik ga maar slapen, je moet watGrgrg
Als ik nieuwe mobiel heb dan vraag ik wel om je nummer goedquote:
Yeshquote:Op zondag 15 april 2012 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slaap lekker dan
[..]
Als ik nieuwe mobiel heb dan vraag ik wel om je nummer goed
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 02:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Helaas
Ik ga maar slapen, je moet watGrgrg
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 02:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en ik ga met beach meee
trusten allemaal
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 02:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en jij mag ook niet geband worden
We zullen het merken.quote:Op zondag 15 april 2012 02:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar 1 post gemaakt, hopelijk zien ze het over het hoofd.
Dan nog stom, als een mod zegt dat het mag...quote:
Ja dat snap ik ook totaal niet. En hij zei het ook meerdere keren.quote:Op zondag 15 april 2012 02:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan nog stom, als een mod zegt dat het mag...
Dan ben ik wel een tijdje weg denk ik zo maarquote:Op zondag 15 april 2012 02:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan, maar niet van ons.
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
Toedels
Dankje, jij ook.quote:Op zondag 15 april 2012 03:15 schreef Flippiee het volgende:
Monkyy slaap lekker alvast![]()
Ik ben ook weg.
Geld is wat ik wil, geld is mijn doel, geld is mijn leven.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 03:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geld is wat ik wil, geld is mijn doel, geld is mijn leven.
[ afbeelding ]
Omdat ik niets anders te doen heb.quote:Op zondag 15 april 2012 03:33 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker op dit gek tijdstip?
Charmander en die nooit laten evolvenquote:Op zondag 15 april 2012 03:36 schreef ChocolateJesus. het volgende:
monkyyy babby welke starter pokemon kies jij altijd?
Ja dat kan gewoon.quote:Op zondag 15 april 2012 03:33 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker op dit gek tijdstip?
Ja, maar squirtle is een vieze naam.quote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
maar Squirtle is beter voor de eerste gym
waarom heb je hem danquote:Op zondag 15 april 2012 03:43 schreef ChocolateJesus. het volgende:
left 4 dead op mijn steam account hebben staan maar het nog nooit opgestart hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |