Ja maar er waar maar 1 rechtsgeldigquote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef Beach het volgende:
op dezelfde secondeen beiden in de topicreeks
Zou ik ook niet doen inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zou ik ook doen hoor, maar om het aan anderen te geven gaat wel beetje te ver
Het is je vergeven omdat zondag de 15e of omdat fouten maken zelfs voor mods menselijk is of omdat zaterdagnacht of omdat bier op of kies zelf een reden.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent hypocriet, net zeg je dat je dood bent en je leeft zonder schaduwen?
Wat is met jou g
vroeger gtst maar rtl alles weg gehaaldquote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef coban het volgende:
Ohja, weet iemand series die je via youtube kan kijken? Zodat ik snachts op telefoon kan kijken.
Heb scrubs helemaal afgekeken daar, kuteinde wel.
welke dingen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dingen doen. Niet zo zin en tijd om te FOK!ken.
Omdat bier denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat zondag de 15e of omdat fouten maken zelfs voor mods menselijk is of omdat zaterdagnacht of omdat bier op of kies zelf een reden.
oh ik hoefde niet je hele dag flipselquote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cadeau's kopen, werken, eten koken, slapen, tv kijken dat soort dingen.
als je 3 bazen hebt wel, 1 die 's ochtends open is 1 van 's middags tot 's avonds en 1 van 's nachts tot 's ochtends en werken maarquote:
Hmm, vind gtst toch niks dus dat geeft nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vroeger gtst maar rtl alles weg gehaald
saranghae babo slaaplekker dat weet ik niet in koreaans sorryquote:
earth is er ok op geloof ikquote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm, vind gtst toch niks dus dat geeft niet
Oh slapenquote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik hoefde niet je hele dag flipselgewoon snachts enzo jwt
Op wat?quote:
TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gemiddeld per uur?quote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
als je 3 bazen hebt wel, 1 die 's ochtends open is 1 van 's middags tot 's avonds en 1 van 's nachts tot 's ochtends en werken maar
Thomas de stoomlocomotiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe hete dat programma met die treinen en gezicht erop?
Dat was echt baas altijd
Thomas de stoomlocomotiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe hete dat programma met die treinen en gezicht erop?
Dat was echt baas altijd
quote:Op zondag 15 april 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
TTOh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat keek ik ook altijd op Kindernetquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja diezo baas was dat altijd
[ afbeelding ]
beetje erg, begon met wijn, toen wodka en toen bier.. foutse trap ooitquote:
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En heel de dag koffie drinken zeker
Profiteur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
İk ook, ik kan de laatste tijd niet meer goed slapen hierom dus ik kwam maar op fok en ik zag je niet dus ik raakte helemaal in paniek maar gelukkig ben je er weerquote:
Ja dat is inderdaad niet altijd verstandig.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beetje erg, begon met wijn, toen wodka en toen bier.. foutse trap ooit
ja stimmt. als het nou overal een glasje van was okay, maar niet zoveelquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet altijd verstandig.
Nooit met mate zulke dingen neequote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja stimmt. als het nou overal een glasje van was okay, maar niet zoveel
In dat geval bij de douwe egberts Een koffietent in ieder geval lijkt mij leuk.quote:
Ik ben gewoon in Amsterdam Wejo.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
İk ook, ik kan de laatste tijd niet meer goed slapen hierom dus ik kwam maar op fok en ik zag je niet dus ik raakte helemaal in paniek maar gelukkig ben je er weer
ja ja ja op zekersquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit met mate zulke dingen neeWel goeie avond gehad?
İk ken amsterdam wejo niet, maar wat doe je daar dan?quote:
Oke, staat genoteerdquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben weer terug van de wc, mijn pis was nu geel
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef coban het volgende:
İk kan pas rijbewijs na zomervakantie halen nu
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef coban het volgende:
İk kan pas rijbewijs na zomervakantie halen nu
Dat kom wel goed als je hier weg bentquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef coban het volgende:
İk post zo weinig en nog steeds 115ik stond echt 170 ofzo
Bier drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
İk ken amsterdam wejo niet, maar wat doe je daar dan?
/care postaantalquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef coban het volgende:
İk post zo weinig en nog steeds 115ik stond echt 170 ofzo
Dat stelt me gerustquote:Op zondag 15 april 2012 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kom wel goed als je hier weg bent
Ik heb er al één tussen mijn billetjesquote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
wanneer neemt er iemand een udowo tattoo
Geld+lol = jah!quote:
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebrokenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef coban het volgende:
[..]
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebroken
oh van users die overal worden uitgepoeptquote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb er al één tussen mijn billetjes
Ik heb jaren voor noppes in de horeca gewerkt. Een en al lol en dat was het al waardquote:
Meestal lijkt het op kots wat daar uitkomtquote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh van users die overal worden uitgepoept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In je eigen keuken?quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor noppes in de horeca gewerkt. Een en al lol en dat was het al waard
He Coban is er weer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef coban het volgende:
[..]
İk had nooit verwacht dat jij zo gemeen zou praten mijn hart is gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |