Een stingray? Als het dan Steve Irwin was had ik het gesnapt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de soort boot
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[[Nachtbagger] 20 gabbers op een boot mijn kwaliteitstopic van vanavond]
AKA nachtbagger
Balen manquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen bier in huisNog wel wijn. Ik gok het er op. Zo nog even een groene vriend draaien.
Ach ja, zo'n ramp is het niet. Morgen nog lekker bier drinken in de stad met m'n pa en zus. Ergens hapje eten.quote:
Eén woord: snackbar.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen bier in huisNog wel wijn. Ik gok het er op. Zo nog even een groene vriend draaien.
Klinkt ook goedquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n ramp is het niet. Morgen nog lekker bier drinken in de stad met m'n pa en zus. Ergens hapje eten.
Ik zou graag willen. Maar deze jongeman is een arme student. Tenzij iemand mij wil sponsoren natuurlijkquote:
Ga bier jatten van een dakloze danquote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou graag willen. Maar deze jongeman is een arme student. Tenzij iemand mij wil sponsoren natuurlijk
Ja dat heb ik ook maar niet alleen 's weekends.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ben toch wel blij met die NB's 's weekends, ze doen me elke weekend weer beseffen wanneer het nacht is. Ik had het idee dat het nog maar 22:00 was ofzo.
Nou en, ben deze morgen vergeten te douchen moet ik daar nou de rest van mij leven voor boeten?quote:
Ik zit altijd met fascinatie naar jouw UI te kijken..quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ben toch wel blij met die NB's 's weekends, ze doen me elke weekend weer beseffen wanneer het nacht is. Ik had het idee dat het nog maar 22:00 was ofzo.
Door de weeks kom ik rond 1:00 NB nog eens tegen, maar dan is het nachtbesef er al wel.quote:Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar niet alleen 's weekends.
Heb je ooit overwogen het zelf te proberen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik zit altijd met fascinatie naar jouw UI te kijken..
Het is je vergeven jongeman..quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nou en, ben deze morgen vergeten te douchen moet ik daar nou de rest van mij leven voor boeten?
Dagelijks kostquote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je ooit overwogen het zelf te proberen?
Koper diefquote:Op zondag 15 april 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Hoogspanningskabel koppelen/ontkoppelen
voor het koppelen/ontkoppelen
-controleert u of de stroomafnemers zijn neegelaten;
-overtuigt u zich dat bij het kopmaken de aankomst locomotief is afgekoppeld;
-neemt u de vergrendel sleutel(s) van de E-locomotief(ven) in ontvangst van de machinist;
-controleert u of de rijtuigen niet aan de voorverwarmingsinstallatie zijn aangesloten.
Om te koppelen;
-ontgrendelt u de hoogspanningskoppeling
-ontkoppelt u de hoogspanningskabel
Stuurstroom kabel
Bij locomotieven mag u de stuurstroomkabel pas doorverbinden of ontkoppelen na de toestemming van de machinist.
Wijze van koppelen
afhankelijk van het te koppelen materieel moet u;
strak koppelen bij;
-treinen waarvan de rem in de 'P' is gesteld;
-reizsigers treinen
-schutwagens
-treinen met wagens waarvan de lading op 2 of meer voertuigen rust;
Lang koppelen bij;
-het rangeren met treinen door bogen met een kleine straal dan 150meter;
normaal koppelen bij overige situaties
Dank. Het wordt hier groots gevierd met vuurwerk.quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dankje
jij ook he, en een gelukkig nieuwweek
Wauw.. echt.. dit heeft mijn leven veranderdquote:Op zondag 15 april 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
-neemt u de vergrendel sleutel(s) van de E-locomotief(ven) in ontvangst van de machinist;
-controleert u of de rijtuigen niet aan de voorverwarmingsinstallatie zijn aangesloten.
Om te koppelen;
Stuurstroom kabel
Bij locomotieven mag u de stuurstroomkabel pas doorverbinden of ontkoppelen na de toestemming van de machinist.
Wijze van koppelen
strak koppelen bij;
-reizsigers treinen
-schutwagens
Lang koppelen bij;
Hey, ik ken jouw handschrift ergens van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Om te koppelen;
Stuurstroom kabel
Wijze van koppelen
strak koppelen bij;
-reizsigers treinen
-schutwagens
Lang koppelen bij;
das best bijsonderquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hey, ik ken jouw handschrift ergens van.
Natuurlijk kerelquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo helemaal er in, en er ook weer helemaal ongeschonden uit?
Dat is naarquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet dit leren voor examen maandag. Tenminste, dit is 1/10e ofzo
elke nacht, niet elke dag >:(quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
Serieus, CP, waarom post je dat nou elke dag overal ?
quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vanaf nu kijk ik ook bij elke post gefascineerd naar jouw UI.
Waarom post je het dan elke nacht ?quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
elke nacht, niet elke dag >:(
Toch fijn van de instelling dat je nu nog mag kompjuterenquote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef computerprobleem het volgende:
GEKKE VISJEN WANT VISJENS KUNNE HEUL NIE PRATEN XD XD xp XD :d :p xD
GEKKEN VISJENS KUNNE NIE PRATEN MOET TOCH DUIDELIJK MAKEN DAT DAT VISJE LIEGT ELKE KEER DAT IE BLUB ZEGT MAAR ZEGT NIE BLUB WANT IS GEK VISJEN WANT NORMALE VISJENS KUNNE HEUL NIE PRATEN SNAP JE? XDquote:
Dit wel waar ja.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Mono is lui, met z'n standaard PI, ik begrijp niks meer van z'n posts.
Die broek is te langquote:
De volgende wet is nog steeds van toepassing op jou:quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Toch fijn van de instelling dat je nu nog mag kompjuteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |