Balen manquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen bier in huisNog wel wijn. Ik gok het er op. Zo nog even een groene vriend draaien.
Ach ja, zo'n ramp is het niet. Morgen nog lekker bier drinken in de stad met m'n pa en zus. Ergens hapje eten.quote:
Eén woord: snackbar.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen bier in huisNog wel wijn. Ik gok het er op. Zo nog even een groene vriend draaien.
Klinkt ook goedquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n ramp is het niet. Morgen nog lekker bier drinken in de stad met m'n pa en zus. Ergens hapje eten.
Ik zou graag willen. Maar deze jongeman is een arme student. Tenzij iemand mij wil sponsoren natuurlijkquote:
Ga bier jatten van een dakloze danquote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou graag willen. Maar deze jongeman is een arme student. Tenzij iemand mij wil sponsoren natuurlijk
Ja dat heb ik ook maar niet alleen 's weekends.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ben toch wel blij met die NB's 's weekends, ze doen me elke weekend weer beseffen wanneer het nacht is. Ik had het idee dat het nog maar 22:00 was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |