abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:05:23 #251
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110561866
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een hardnekkige aanname. Waaruit blijkt dat dan?
Uit het feit dat manhattan alleen al 1.620.867 inwoners heeft en heel NY zo'n 10.000.000.
:')

Het is niet alsof het in de Stille Zuidzee gebeurde
pi_110561899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wel allerlei vage sites geloven? Dat begrijp ik dan weer niet.
Hoe spannend sommige complotten ook zijn, en ja, ik mag het graag lezen.
Het is geen kwestie van wazige sites geloven. Het is een kwestie van zelf onderzoek doen en bijvoorbeeld de credibility van de ooggetuigen, de verhalen en de beelden inschatten.
pi_110562024
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Uit het feit dat manhattan alleen al 1.620.867 inwoners heeft en heel NY zo'n 10.000.000.
:')

Het is niet alsof het in de Stille Zuidzee gebeurde
waar zijn dan de beelden van de amateurs bijvoorbeeld? Jij weet niet dat nagenoeg al het beeldmateriaal afkomstig is van de grote zenders en professionele fotografen?

Je neemt nu gewoonweg aan dat honderdduizenden mensen die vliegtuigen hebben gezien zonder het te onderbouwen.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 17:11:50 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_110562080
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van wazige sites geloven. Het is een kwestie van zelf onderzoek doen en bijvoorbeeld de credibility van de ooggetuigen, de verhalen en de beelden inschatten.
Maar iemand die er zelf bij was weet het toch het beste?
En wat Daniel schreef: een Nederlandse kennis die man en kind verloren heeft door de aanslag, hoeveel meer bewijs moet je hebben dat er geen sprake is van 'vicsims' ?
pi_110562154
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

waar zijn dan de beelden van de amateurs bijvoorbeeld? Jij weet niet dat nagenoeg al het beeldmateriaal afkomstig is van de grote zenders en professionele fotografen?

Je neemt nu gewoonweg aan dat honderdduizenden mensen die vliegtuigen hebben gezien zonder het te onderbouwen.
als ongeloofwaardig is, dat alleen van beelden van tv stations er zijn, hoezo zijn er geen beelden van amateurs die aantonen dat er iets niet klopt??

Er is heulemaal geen aanslag gepleegd?
pi_110562399
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een hardnekkige aanname. Waaruit blijkt dat dan?
Tv-beelden, vriend van een vriend, waarschijnlijkheid.
pi_110562718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg ooggetuigen die bevestigd hebben dat er vliegtuigen de torens invlogen?
Paar jaren terug heb ik met 'n New Yorker gesproken en toen ik had 't over 911 he gave me a very serious look en heeft gezegd :
"I was in my apartment in Brooklyn en whatever I saw fly into the towers wasn't a plane."

Ik heb ook gesproken met demolition arbeiders die hebben helemaal geen twijfel dat het waren controlled demolitions.

Ik zie het hele gedoe als 'n enorme hollywood hoax.
Ben mee eens met Jokkebrok.
Every single aspect of the official story is a fckin lie.

Moet je nagaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_110562860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog een (nederlandse) vrouwelijke kennis die haar man en kind verloren is op 911.

Ik dacht dat er maar een Nederlandse 'slachtoffer' was en dat was Ingeborg Lariby ?
En er zit ook 'n paar interessant vraagjes na dat verhaal ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:45:08 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110563302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wel allerlei vage sites geloven? Dat begrijp ik dan weer niet.
Hoe spannend sommige complotten ook zijn, en ja, ik mag het graag lezen.
De 'no planes" theorie is ook maar een theorie die niet iedere truther aanhangt he. Het lijt erop dat men hier de schijnbaar zwaktste theorieen aanvalt, groot uitmeten met mekaar en het er dik bovenop leggen 'want ja belachelijk natuurlijk'. En hiermee alle truthers over een kam probeert te scheren. Ikzelf hang die theorie niet aan. Hoewel ik de frappante toevalligehden tussen live uitzendingen wel merkwaardig vind.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:52:42 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110563603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat is precies wat je zag gebeuren. Was vooral bij 1 van de torens duidelijk, dat deze eerst knikte, en daarna echt begon te vallen.
ja en 3 tellen later was het dustified.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_110563624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar iemand die er zelf bij was weet het toch het beste?
En wat Daniel schreef: een Nederlandse kennis die man en kind verloren heeft door de aanslag, hoeveel meer bewijs moet je hebben dat er geen sprake is van 'vicsims' ?
Er is geen verhaal bekend van een man en zijn kind die omkwamen op 9/11 waarbij de vrouw niet is omgekomen. In mijn optiek dus een lulverhaal van onze trollmod. Zo niet, dan graag namen van die personen. Ze zouden dan zo op te zoeken moeten zijn.

FREQUENTLY ASKED QUESTION N°4:

Q: “What about the thousands of eye-witnesses in Manhattan ?”

A: There is no denying the existence of a large amount of eye-witness testimonies reported by the mainstream media - and even by more credible, independent sources. The vast majority refer to the sightings of the 2nd event at WTC2 - while strikingly few refer to the 1st event at WTC1. With this in mind - and permitting that witness reports might be a reliable source of information - we should concentrate on the available witness reports.

Of course, eye-witness testimonies are notoriously unreliable, particularly in the case of brief, rapidly unfolding events. In spite of this commonly-accepted fact, many people seem to be strongly attached to what (they perceive) was reported by "thousands" of eye-witnesses in Manhattan. A key question should be raised: Did most people report a “large passenger airliner?” The firm answer to this is: No.

Of those people who provided details of the object they saw, the majority reported anything but a large airliner. I submit below a cross-section of such testimonies: Of course, this selective list is only meant to get an idea of the variety of the 9/11 eye-witness reports – and is not intended to establish any conclusive proof. However, it goes to show that there was no general consensus on what precisely hit WTC2 :

SELECTED EYEWITNESS REPORTS DESCRIBING OBJECT STRIKING WTC2:

A SMALL PLANE
1. "At that point we were still not sure that it was a plane that had hit the tower. There was some talk from the civilians coming down that a plane hit. The consensus was that it was a small plane."- Credited to: Roy Chelson

A CESSNA OR LEAR JET TYPE OR...
2. “Numerous civilians were telling me that a plane had hit the building. There were discrepancies as to the type of plane. Some were saying it was a Cessna or Lear jet type, a small jet plane. Some said it was a large passenger plane. One person actually said that it was like a military style plane that actually shot missiles into the building”. - Credited to: Anthony Bartolomey

A SMALL (TRAINING) PLANE
3. “I saw it come up from the left, and I saw the plane coming through to the building, go inside, a small plane….no, no, it was plane, you know, like they teach the people to pilot a plane, a small plane, you know, it was that kind of plane…, and I never saw that plane before. It's like something, I don't know, it's like they worked with the motors, I never saw a plane like that before!”- Credited to: Karim Arraki

A CESSNA
4. “I was on my way to work…traffic was excellent…I received a call saying a small Cessna had hit the World trade Center…I was asked to go and man the Office of Emergency Management at the World Trade Center 7 on its 23d floor…” – Credited to: Barry Jennings

LIKE A SMALLER PLANE
5. “I was waiting a table and I literally saw a, it seemed to be a small plane. I just heard a couple of noises, it looked like it like it ‘bounced’ off the building and then I heard a, I just saw a huge like ball of fire on top and then the smoke seemed to simmer down…it just seemed like a smaller plane, I don’t think it was anything commercial.”- Stuart Nurick, LIVE on CBS NEWS

A SMALL, SMALL JET PLANE
6. “…We saw a plane flying low overhead which caught all of our attention. We looked up. It was making a b-line for the World Trade Centre. It was very low, extremely low, not a big plane like an airliner …uh… but not a tiny propeller plane, a small, small jet plane.”- Credited to: Mary Cozza

A LIGHT COMMUTER PLANE
7. "I mean, I hate to admit this, but I'm sitting there hoping that someone has made a mistake; there has been an accident; that this isn't the hijacked airplane, because there is confusion. We were told it was a light commuter airplane." Credited to: (news report)

THOUGHT PLANE WAS MUCH SMALLER
8. "I thought it could have been an accident...I thought the plane was much smaller..."- Credited to: Sid Bedingfield

A PROP JET
9. "I was told by somebody that we had an eyewitness who happened to be an off-duty firefighter who told me that he saw the first building get hit and it was hit by a prop jet, which I think turned out to be the wrong information, but everybody sees things differently."- Credited to: Steven Mosiello

A SMALLER TYPE PLANE
10. "And we went to a high point in our building, which is on the 25th floor, and you had a clear view of both World Trade Centers and the one that was smoking hard, and there was another plane that was flying low, and we just looked at it, and before we know it, it was just kamikaze, boom, right into the other tower... but it didn't seem like a big passenger jet. It was a smaller type plane, because it made some pretty radical turn, and flying low..." - Credited to: Mr. Tractsonburg

A SMALL JET
11. “We’re walking the dogs and we saw a plane flying really low, a jet, a small jet, and it flew directly into the World Trade Center..”- Credited to: (news report)

SMALL CARGO MILITARY
12. I got out of the car, and I told Larry I saw an FBI agent and I was going to start talking to him. I gave him my card, and he gave me a card. I said I thought that that second plane that went into the south tower was a military plane, like a transport or small cargo military. - Credited to: Battalion Chief Brian O’Flaherty

A BOMB....A MISSILE
13. "Hey Grandpa, I'll tell you what woke me up. They bombed the World Trade Centre. I'm looking at it and Mi-Kyung's video taping it. Terrible. I heard, Grandpa, I saw it. It could have been a plane, but I think it was a bomb...a missile...er...this could be world war three."- Credited to: Mi Kyung Heller

LIKE A MISSILE
14. “…I can only describe as, it sounded like a missile, not an airplane….it was definitely not the sound of a prop plane or anything like that….I grew up on military bases and I know the sound of jets and I’ve been in war zones and heard those kinds of different sounds….the sound itself was not of a prop plane , it was perhaps a jet, but it could have been a missile as well….it was high pitched, but it had a…er…a…whooshing sound, not, not like a prop plane…”- Don Dahler, LIVE on ABC TV

A ROCKET
15. “It was a big fireball or something from the plane I guess, came from across the street in front of our rig, and as we get out of the rig, there's a cop, city police officer, in the street. He's telling us, "I'm getting out of here. I just saw a rocket." He said he saw it come off the Woolworth Building and hit the tower”. - Credited to: Peter Fallucca

SOMETHING - PLANE OR MISSILE
16. “At that point I assumed you can't have two -- it can't be an accident to have two planes. So, I don't know if there's planes or missiles or what but something was hitting this thing. You saw debris was falling down.“ - Credited to: Brian Dixon

NOT A BIG PLANE
17. ”I was saying to him, "That plane is closer to us. It's really not a big plane going towards the building." Two seconds later it rammed into the building. "- Credited to: James Murphy

THOUGHT THEY SAW A MISSILE
18. " Some people thought they saw a missile, now I don't know how they could differentiate, but we might leave open the possibility that this was a missile attack on these buildings ..." Dick Oliver, LIVE on FOX News

LIKE THE SIZE OF A GOLF BALL
19. “I saw two other planes. One came in one way, and the other came in the other way, and there was a plane in the middle that was way far off in the distance. Then the plane in the middle just disappeared into a little fireball. It looked like the size of a golf ball from where I could see it. And the other two planes veered off into opposite directions.” - Credited to: Patricia Ondrovic

See: Report on NYC First Responder 9-11 Accounts (PDF 4,79 MB)

Note that 'missile' is mentioned in no uncertain terms even by a few newsmedia people: What to do with those? Did they simply tell the truth? Or were they actually instructed to do so? The latter option is theorized by some and may well be contemplated: If a "Joe Public" had very clearly seen a missile, he would undoubtedly find comfort in the fact that even war-zone experts like ABC's Don Dahler had been initially 'mistaken' as to what he saw. The endless TV replays of the BOEING 767 animation would have eventually put Joe's torments to rest. The TV images would have "cleansed" his recollections.

Generally speaking, the eye-witnesses on record reported a smaller airborne object than a wide-body passenger airliner. This fact alone is, to say the least, rather puzzling : how can a large, low-flying and very loud BOEING 767 be mistaken for a “small aircraft” by so many people? Try to picture yourself in New York that day: would you possibly have mistaken a 767 passing 700ft above you for a "small plane"?

Take “Flight 11”, for instance (the first alleged "hijacked plane"): It would have roared across the full length of Manhattan – from tip to toe, at full thrust and extremely low altitude: tens of thousands should recall that deafening event - yet hardly any witnesses on record (but a handful of newsmedia people) ever mention it.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 17:53:24 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:55:11 #262
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110563711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij de eerste beelden die we te zien kregen hoorden we toch ooggetuigen vol ontzetting vertellen wat er gebeurde?
ja en daar was woord vliegtuig niet bij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:58:54 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110563867
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren ge-timed explosies dan.
Ik ben helemaal niet met je eens.
Waar was die resistance/steun van die onderste 85 verdiepingen en al die enorme staal girders?
It was gone when the cutting charges and explosives blew them away!
ZERO resistance en daarom is alles naar beneden gekomen in 15 sekonden.
Als jij kan dat niet zien of begrijpen na al dit tijd dan is deze discussie met je 'n beetje zonder van die tijd.
Jij bent het er niet mee eens dat het veel zwaarder is als iemand van een paar meter hoogte op je nek springt, vergeleken met diezelfde persoon die om je nek hangt. En ik ben degene die dingen niet begrijpt en jouw tijd aan het verspillen is? Dusss :D
For the record, met 0 weerstand zou alles veel sneller dan die 15 seconden bij de grond zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110564097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, als aangetoond kan worden dat Amerika willens en wetens onterecht conflicten loopt uittelokken kun je heel veel geld en levens besparen in de toekomst.
Dat mag toch inmiddels wel duidelijk zijn. WMD's anyone?
pi_110564242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij bent het er niet mee eens dat het veel zwaarder is als iemand van een paar meter hoogte op je nek springt, vergeleken met diezelfde persoon die om je nek hangt. En ik ben degene die dingen niet begrijpt en jouw tijd aan het verspillen is? Dusss :D
For the record, met 0 weerstand zou alles veel sneller dan die 15 seconden bij de grond zijn.
Kijk - jij heb begonnen met zo'n onzinnige vergelijking van 110 storey steel and concrete gebouwen en springende mensen....
Kom dan met 'n wat verstandiger eenvoudige voorbeeld, dan heel misschien zal ik verder reageren....als jij kan uitleggen hoe 25 verdiepingen kan door vallen 85 sterker en zwaardere verdiepingen.
I look forward to your answer Mr.Newton.
pi_110564280
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oh no! Don't mention the WMD's ! :)
pi_110564435
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

als ongeloofwaardig is, dat alleen van beelden van tv stations er zijn, hoezo zijn er geen beelden van amateurs die aantonen dat er iets niet klopt??
Geen idee. Er zijn geen amateur beelden. Tenminste, ik heb ze niet kunnen vinden. Alles wat je op het web vindt aan video's en foto's wordt toegeschreven aan pro's. Is dat op zijn minst niet een beetje vreemd?

quote:
Er is heulemaal geen aanslag gepleegd?
Nee, ik denk van niet. Ik denk dat de aanslagen een (militaire) media simulatie waren. Een hele smerige hoax ala Operation Northwoods.

Fake terror... om oorlogen te kunnen starten, een onbegrensde war on terror te kunnen voeren, controversiële wetten er door te drukken (Patriot Act bijvoorbeeld) en om de top van het bedrijfsleven veel geld te laten verdienen.

Wat is er nou mooier om je PNAC plannen te kunnen uitvoeren door de hele wereld in de maling te nemen en te doen alsof de torens door een terroristische aanslag zijn vernietigd, terwijl je dit zelf in scene hebt gezet door goed gebruik te maken van de media. Modern warfare tactics... list en bedrog.

Kijk eens naar de mooie insignia's van de PSYOPS divisie van het Amerikaanse leger:

Waarom zouden ze dergelijke divisies alleen tegen de vijand inzetten? Waarom niet het eigen volk belazeren om de publieke opinie richting eigen gestelde doelen te sturen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 18:27:13 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:20:38 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110564618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kijk - jij heb begonnen met zo'n onzinnige vergelijking van 110 storey steel and concrete gebouwen en springende mensen....
Kom dan met 'n wat verstandiger eenvoudige voorbeeld, dan heel misschien zal ik verder reageren....als jij kan uitleggen hoe 25 verdiepingen kan door vallen 85 sterker en zwaardere verdiepingen.
I look forward to your answer Mr.Newton.
Ik gaf je een flink versimpelde versie van de situatie als voorbeeld. Dat voorbeeld geeft exact aan waar je hier om vraagt. Een structuur kan makkelijk sterk genoeg zijn om een bepaald gewicht statisch te dragen. De kracht die hij moet weerstaan word echter veel en veel groter als datzelfde gewicht met een snelheid op die structuur klapt.
Dat is precies wat er gebeurt als ik op jouw nek spring. Als ik dat vanaf een paar meter hoogte doe kan je mij niet houden, en zak je door je benen.
Onikaan ni ov dovah
pi_110564688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat er paniek en ontreddering was, staat natuurlijk vast. 2 (nee 3) enorme gebouwen stortte die dag in ten gevolge van een terreuraanslag. Tenminste... dat is het verhaal. Daarmee was meteen het gehele WTC complex verwoest.

Maar ja... de vraag is of zij de vliegtuigen werkelijk gezien hebben of zijn zij er gewoon vanuit gegaan dat het vliegtuigen waren omdat dat werd gezegd en bovendien ook op TV te zien was?
Heb je m'n eerdere vraag gelezen in dit topic over het 3e vliegtuig dat neerstortte in New York,
2 maanden later in Queens (NY) ?

errrugghh toevallig, vlak bij ground zero....
pi_110564765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik gaf je een flink versimpelde versie van de situatie als voorbeeld. Dat voorbeeld geeft exact aan waar je hier om vraagt. Een structuur kan makkelijk sterk genoeg zijn om een bepaald gewicht statisch te dragen. De kracht die hij moet weerstaan word echter veel en veel groter als datzelfde gewicht met een snelheid op die structuur klapt.
Dat is precies wat er gebeurt als ik op jouw nek spring. Als ik dat vanaf een paar meter hoogte doe kan je mij niet houden, en zak je door je benen.
Maar waarom ligt de top dan niet nog redelijk intact bovenop de rest van het puin? De top lijkt ook langzaam te verpulveren.
pi_110564793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heb je m'n eerdere vraag gelezen in dit topic over het 3e vliegtuig dat neerstortte in New York,
2 maanden later in Queens (NY) ?

errrugghh toevallig, vlak bij ground zero....
Ja, las het. Heb daar van gehoord inderdaad, maar zie niet echt een verband.

Care to explain?
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:27:02 #272
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110564852
quote:
Er is geen verhaal bekend van een man en zijn kind die omkwamen op 9/11 waarbij de vrouw niet is omgekomen. In mijn optiek dus een lulverhaal van onze trollmod. Zo niet, dan graag namen van die personen. Ze zouden dan zo op te zoeken moeten zijn.
Ach het is niet bekend, mevrouw heeft geen zin in publiciteit dus het is niet gebeurd LOLZ.

Je denkt toch niet dat ik prive gegevens van mij waaronder naaste familie en kennissen bekend ga maken aan iemand zoals jij _O- _O- Ik kijk wel uit. dan laat ik je liever in je droom geloven.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:29:30 #273
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110564943
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk dat ik niet weer op al je punten in ga, heb het al n tijdje gehad met 9-11.
Fukushima dat houd me pas echt bezig maar de " debunkers " daar laten het in dat topic afweten, dat maakt me nog ongeruster.
Mijn excuses voor deze lakse houding, heb er spijt van om hier weer te posten. Maar goed toch n reactie.
Ik heb me gek gelezen , veel info tot me genomen. Dat ik de verklaring van kortsluiting of spiegelend glas, niet klakkeloos van je overneem maakt mij toch niet tot iemand die niets wil leren?
Zo kan ik nog wel 'n heleboel punten noemen waarover ik anders denk dan jij (Staatsgeheim, Visa, Norad etc)
Jammer dat je imo zo kinderachtig reageert ik heb iha wel prettig met je gediscusieerd.
Misschien post ik hier over 'n paar jaar ook wel dat de officiele versie de beste is, dan heb ik pas 'n hoop geleerd he ?
Je hoeft van mij niets klakkeloos aan te nemen. Maar het verbaast me wel een beetje dat je nog geen steek verder lijkt te zijn gekomen. Heb je er al eens een prof over gemaild? Heb je je argumentatie wel eens uitgewerkt? Stel die flitsen zijn explosieven van een of andere aard, wat betekent dat (is het een relevant verschijnsel)? Hoe zou dat logisch gezien in elkaar moeten steken? Kun je de bezwaren tegen een controlled demolition ermee verklaren? Etc... Het lijkt er een beetje op alsof je dat liever niet doet en het liefst je gedachten zo vaag mogelijk houdt, want zodra je moet gaan nadenken over de consequenties van je 'hunch' zou die wel eens niet de toets der kritiek kunnen doorstaan.
pi_110564948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach het is niet bekend, mevrouw heeft geen zin in publiciteit dus het is niet gebeurd LOLZ.

Je denkt toch niet dat ik prive gegevens van mij waaronder naaste familie en kennissen bekend ga maken aan iemand zoals jij _O- _O- Ik kijk wel uit. dan laat ik je liever in je droom geloven.
Nee, het is niet bekend nee... zoek maar gewoon zelf even. Een dergelijk dramatisch verhaal had groot uitgemeten geworden in de media. Net als bij de overige kinderen en ouders die zouden zijn omgekomen.

Jij jokt, daar ben ik van overtuigd. Je staat overigens bekend flink te trollen als de onderwerpen in jouw ogen absurd zijn. Ga gewoon weg ofzo. Mods die trollen hebben we hier niet nodig. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 18:30:38 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:32:24 #275
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110565036
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ironisch genoeg één van de beste argumenten tegen een complot bij 9/11.
pi_110565043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, las het. Heb daar van gehoord inderdaad, maar zie niet echt een verband.

Care to explain?
dat was namelijk een conspiracy gerelateerd aan 09/11. Met een specifieke agenda er achter, met veel gemanipuleerde media ophef.

Veel minder bekend hier, maar op Amerikaanse conspiracy sites ook uitgekouwd.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:35:09 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110565139
Snel liegen door jokken veranderen?
Je denkt dat het dan minder ernstig is ofzo?

Een beetje tegengeluid hier lijkt me bijzonder nuttig. En je kunt me uitdagen wat je wil. Ik laat het achterste van mijn tong toch niet zien. Ik snap dat het vanuit jouw positie moeilijk te geloven is dat er mensen zijn die mensen over de hele wereld kennen en toch bestaan die mensen.
pi_110565260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Snel liegen door jokken veranderen?
Je denkt dat het dan minder ernstig is ofzo?

Een beetje tegengeluid hier lijkt me bijzonder nuttig. En je kunt me uitdagen wat je wil. Ik laat het achterste van mijn tong toch niet zien. Ik snap dat het vanuit jouw positie moeilijk te geloven is dat er mensen zijn die mensen over de hele wereld kennen en toch bestaan die mensen.
Ik geloof er geen snars van. Je kunt roepen wat je wilt, maar als je het niet aantoont, dan hecht ik weinig waarde aan jouw woorden.

Dus kom op. Wijs me de weg naar de digitale memorials van deze vader en zoon (of dochter). Van de overige slachtoffers zijn ze er ook, hoewel het uiteindelijke aantal slachtoffers nog steeds onduidelijk blijft na al die jaren.
pi_110565305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zijn ze niet in het 'officieel' 911 victims list dan?
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:44:38 #280
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110565457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jawel hoor, niet dat ik er expliciet naar geinformeerd heb, zij is hollandse en ze was getrouwd met een amerikaan.
pi_110565460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als hij het werkelijk kan aantonen, dan neem ik mijn woorden terug en stop ik met dit onderwerp. Fair deal, of niet?
pi_110565502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mods die trollen hebben we hier niet nodig. :W
Aantal jaren geleden had ik voor het eerst geposte op 'n forum over 911.
It was surprising how a certain poster-troll was an architect in one discussion and a pilot in the next.
pi_110565570
@Daniel1979: Hier de namen van de in totaal 8 kinderen die zijn omgekomen.

quote:
Every one of the eight child victims of the Sept. 11 terror attacks was, as President Bush described it earlier this month, “the most important person on Earth to somebody.” The latest Associated Press Sept. 11 victims’ list names the following:

Christine Lee Hanson, 2, Groton, Mass.
David Brandhorst, 3, Los Angeles, Calif.
Juliana McCourt, 4, New London, Conn.
Bernard Brown II, 11, Washington, D.C.
Asia Cottom, 11, Washington, D.C.
Rodney Dickens, 11, Washington, D.C.
Dana Falkenberg, 3, University Park, Md.
Zoe Falkenberg, 8, University Park, Md.
Welke? :)

www.wnd.com/2001/12/12105/

Onder de namen van de kinderen, de verhalen rondom ieder kind. Geen enkele die wijst op vader en kind die samen omkwamen en moeder alleen achter lieten.

EDIT: En verder... ik geloof best dat jij familie in New York hebt of had. Waarom zou dat niet kunnen? Natuurlijk zijn er mensen die de chaos in New York hebben meegemaakt.

Maar hebben ze werkelijk de vliegtuigen gezien? Daar draait het om. De gebouwen zijn ingestort... zover zijn we al ;) Ben er in 2002 nota bene zelf wezen kijken en ja... op de plek waar de torens ooit stonden, viel nu een groot gapend gat te bewonderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 18:57:44 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:04:09 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110566096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar waarom ligt de top dan niet nog redelijk intact bovenop de rest van het puin? De top lijkt ook langzaam te verpulveren.
Actie = -reacte
Onikaan ni ov dovah
pi_110566141
Wat ook interssante is die aantal 'one-posters' op bepaalde forums die zeggen dat 'ja die was 'n echte slachtoffer,ik kent hem/haar wel enzo. dan als er zijn onder de loep gezet horen je niks meer van.
pi_110566189
quote:

[..]

Bij de eerste beelden die we te zien kregen hoorden we toch ooggetuigen vol ontzetting vertellen wat er gebeurde?
Ik plaats nogmaals de link.
http://911closeup.com/nico/witness_contradictions.html
Lees het 's , deze mensen (waaronder verslaggevers) zagen juist alleen de explosie.
Pas na de (fake?) rewinds begon men over het vliegtuig te spreken
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110566197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Actie = -reacte
Dankje wel Einstein.
pi_110566311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lees het 's , deze mensen (waaronder verslaggevers) zagen juist alleen de explosie.
Dat blijkt ook uit die Toronto hearings, waarvan ik eerder een lezing heb geplaatst :)
pi_110566321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Tingo het volgende:
Wat ook interssante is die aantal 'one-posters' op bepaalde forums die zeggen dat 'ja die was 'n echte slachtoffer,ik kent hem/haar wel enzo. dan als er zijn onder de loep gezet horen je niks meer van.
Klopt.

Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:10:56 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110566341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel Einstein.
Dit gaat echt niet verder dan 1-2de jaars middelbare school natuurkunde. Zo moeilijk is het echt niet :)
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 19:12:55 #291
249559 crew  Lavenderr
pi_110566408
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt.

Mijn vader is ruim 2 maanden geleden overleden. Als ik op internet forums en YouTube video's zou zien dat mensen zeggen dat hij niet bestaan heeft, zou ik furieus worden en alles in het werk stellen om die fora down te krijgen en die video's verwijderd. Dit gebeurt echter niet bij de vermeende 9/11 victims. Vreemd.
Nou dan. Besef je hoe beledigend en kwetsend het is voor nabestaanden om dit soort dingen te lezen? Alsof ze niet bestaan hebben.

-gecondoleerd trouwens JB met je grote verlies.

En over fora down krijgen: wat kun je beginnen tegen mensen die allerlei complotten verzinnen en die overal verspreiden? Niks. Vrijheid van meningsuiting toch?
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 19:15:30 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_110566525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:17:02 #293
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110566591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou dan. Besef je hoe beledigend en kwetsend het is voor nabestaanden om dit soort dingen te lezen? Alsof ze niet bestaan hebben.
En over fora down krijgen: wat kun je beginnen tegen mensen die allerlei complotten verzinnen en die overal verspreiden? Niks. Vrijheid van meningsuiting toch?
Neuh dat beseft ie niet. Het is toch niet waar :D
Ik wacht vol spanning op de volgende mythe; er waren geen torens :D
pi_110566603
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt.

Condolences.

Wij kunnen zeggen dat ALS er 3,000 victims waren....die hadden toch rondom 3,4,5 of meer dikke familie en vrienden?
Inderdaad vreemd dat wij hebben niet erg veel boze relatives gehad aan het woord.
pi_110566660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Oh well at least you're honest about it now.
pi_110566693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat besef had ik ook al voor mijn vader overleed. For the records.... Ik kom niet uit een ei.

Maar goed... Als er werkelijk familieleden op die fora verschenen en zouden vragen of men alsjeblieft met die onzin wilde stoppen, dan zou dat iig credibility aan het officiële verhaal kunnen geven. Het gebeurt niet.

Daarnaast denk ik dat een advocaat in de VS wel brood zou zien in dergelijke fora en ze zou kunnen aanklagen. Dit zou je als laster kunnen zien.
pi_110566759
Dankjewel Lavenderr en Tingo. :)
pi_110566818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
Dan weerleg je dus je eigen reactie ?

quote:

[..]

Sidenote: dit waren primaire (live) reacties. Niet gekleurd door wat anderen zeiden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110566901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik wacht vol spanning op de volgende mythe; er waren geen torens :D
Verdiep je eerst in wat ik stel, voor je komt trollen. Ga zelf op onderzoek uit en probeer uit te vinden waarom ik sterk vermoed dat 9/11 een terror simulatie was.

Op dit soort reacties zitten we echt niet te wachten. Zeker niet van iemand met een blauw kleurtje.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:25:53 #300
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110566924
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat besef had ik ook al voor mijn vader overleed. For the records.... Ik kom niet uit een ei.

Maar goed... Als er werkelijk familieleden op die fora verschenen en zouden vragen of men alsjeblieft met die onzin wilde stoppen, dan zou dat iig credibility aan het officiële verhaal kunnen geven. Het gebeurt niet.
Waarom? jij zou die familieleden niet eens geloven. Die zijn dan volgens jou door USA goverment op ons pad gestuurd om desinformatie te verspreiden.
Dat is een non argument van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')