Heeft jouw stad een identiteitsbewijs per wijk? Ze kunnen je niet wegsturen lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
O, ik lees nu dat die rommelmarkt alleen voor de bewoners in de wijk is, kan ik het dan maken als bezoeker te komen van een andere wijk in dezelfde stad?
Waarom niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
O, ik lees nu dat die rommelmarkt alleen voor de bewoners in de wijk is, kan ik het dan maken als bezoeker te komen van een andere wijk in dezelfde stad?
haha dat is waar ja , ik ga gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft jouw stad een identiteitsbewijs per wijk? Ze kunnen je niet wegsturen lijkt me
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Net terug van de Ijhallen, echt héél leuk! 2 tassen vol voor +/-30 euro gescoord. Foto's op verzoek
Wat een mooie buit! Die puzzelsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier wat fotootjes van mijn vangst:
De Trivials De kleine doosjes zijn uitbreidingssets en het Plukboek.. 7 euro voor alles!
[ afbeelding ]
Toren van Pisa en "Wat hoort bij elkaar" Memory .. 1,00 euro samen!
[ afbeelding ]
Close-upje van de Memory
Mocht ook hiervan iemand weten van welke jaar dit is
[ afbeelding ]
De inlegpuzzels.. 2 euro voor alles
Mocht iemand weten uit welke jaren die onderste 2 inlegpuzzels zijn ...
Please let me know![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij!
Jaaaa! foto's!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Net terug van de Ijhallen, echt héél leuk! 2 tassen vol voor +/-30 euro gescoord. Foto's op verzoek
Ja joe!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil foto's zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef eenleukenaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles samen dus 27 euro kwijt
[ Bericht 2% gewijzigd door eenleukenaam op 05-05-2012 20:14:04 ]
Ja klopt, die kerel wilde er eerst 12,50 voor hebben. Toen heb ik ze laten staan maar ik kreeg al gauw spijt, en toen ik zag dat ie ze nog had was ik zo opgelucht dat ik ze voor 10 heb meegenomen. Ik vind het niet ergquote:Op zondag 6 mei 2012 05:50 schreef Marrije het volgende:
Dat bord met die roosjes![]()
Een leuke naam, dat grijze jurkje is leuk, helemaal als je m al een tijd wilde hebben. Wat heb je nog veel betaald voor die schoenen! Bij de meeste rommelmarkten waar ik kom wordt max 5 e gevraagd voor schoenen. Lijkt me erg leuk, de ijhallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |