Nou ja de handbaldames hebben nog steeds een reële kans en ook de volleybaldames hebben een piepkansje, maar ik vind als die ploegen zich ook niet plaatsen dat NOC*NSF zichzelf wel keiharde vragen mag stellen en daar consequenties aan mag verbinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef DeeBee het volgende:
De OS wordt wel een beetje trieste bedoening zo ondertussen. De teamsporten in Nederland zijn echt van bedenkelijk niveau, waterpolo is eigenlijk nog een positieve uitzondering. Al zal de motivatie misschien ook wel weer wat inzakken door het missen van de Spelen.
Hebben ze door de eisen van NOC*NSF de Spelen gemist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja de handbaldames hebben nog steeds een reële kans en ook de volleybaldames hebben een piepkansje, maar ik vind als die ploegen zich ook niet plaatsen dat NOC*NSF zichzelf wel keiharde vragen mag stellen en daar consequenties aan mag verbinden.
Teamsporten zijn altijd internationale eisen, aangezien ze daar maar een beschikbaar aantal plaatsen voor hebben. Het ging me er meer om dat NOC*NSF heel erg inzet op teamsporten. Die zijn belangrijk. En als dan vervolgens maar 2 (of 3) ploegen zich plaatsen, dan is dat gewoon niet best.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hebben ze door de eisen van NOC*NSF de Spelen gemist?
Of door de internationale eisen?
Er zijn maar 8 plaatsen, waarvan er 1 notabene aan het gastland is geschonken. Daarvoor moet er dus een topland wijken. Het is te gek voor woorden dat dat kan. Maak er dan een toernooi van met 12 landen, net als bij de mannen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hebben ze door de eisen van NOC*NSF de Spelen gemist?
Of door de internationale eisen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |