*kijkt*quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Oceanview het volgende:
Oeh nieuwe foto's in het fobo van uft
Ik zat gisteren 3fm te luisteren en toen kwam zij er weer op met dr kutstem. Radio meteen uitgezet.quote:
Hoezo weer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is P_Z weer naar een feestje ofzo?
Gister was hij ook naar een feestjequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zat gisteren 3fm te luisteren en toen kwam zij er weer op met dr kutstem. Radio meteen uitgezet.
[..]
Hoezo weer?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gister was hij ook naar een feestje
waarom al die haatquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben je op reis in China, ga je topics openen
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom al die haat
ik heb verdomme de hele dag gelopen, ben kankermoe, kijk m'n mail even door 's avonds en vervolgens omdat ik toevallig lapo heb en topique open krijg ik weer commentaar. Leuk wel.
Mja, je snapt zelf ook wel hoe het overkomt, he.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom al die haat
ik heb verdomme de hele dag gelopen, ben kankermoe, kijk m'n mail even door 's avonds en vervolgens omdat ik toevallig lapo heb en topique open krijg ik weer commentaar. Leuk wel.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, je snapt zelf ook wel hoe het overkomt, he.
Jawel moe enzo maar okquote:
even kijken of je al nieuwe fotos op je tumblr hebquote:
Haha fokken terwijl je in china zit xddDDDquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan slapen dan maar, aangezien het toch verkeerd overkomt dat ik even op fok ga voor het slapen gaan.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*kijkt*
Welgeteld 1 nieuwe foto in dr fotoboek met studded heels
Slaap lekker Bartjuhquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan slapen dan maar, aangezien het toch verkeerd overkomt dat ik even op fok ga voor het slapen gaan.
nee gquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is P_Z weer naar een feestje ofzo?
Dank je liefjequote:
Oh dat interesseert me niet zoveel ik kijk liever naar het meisjequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je liefjemaar ik bedoelde de shoes
Jamaar jij bent een manquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me niet zoveel ik kijk liever naar het meisje
Zuipen,w eet alleen nog niet thuis of ergens anders,quote:
ik heb een fles wodka dus ik vermaak me welquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Zuipen,w eet alleen nog niet thuis of ergens anders,
Netjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb een fles wodka dus ik vermaak me wel
g doe dit dan ermeequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb een fles wodka dus ik vermaak me wel
Ik denk niet dat P_z nu al dood wil.quote:
nee g is haramquote:
BB krijgt ook spleetogen straks door al die rijst poept hij ook moeilijk en dan maar ogen dichtknijpen tijdens het persen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist wie TS was door alleen naar de TT te kijken.
Bedankt voor de info, hou me op de hoogte.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
BB krijgt ook spleetogen straks door al die rijst poept hij ook moeilijk en dan maar ogen dichtknijpen tijdens het persen.
Graag gedaan schatquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, hou me op de hoogte.
avgquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag gedaan schat
Ik ga vanavond nasi eten, und du?
Wat de fuck, gaat die gast niet dood ofzo?quote:
die ene met poepquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga straks spaghetti maken.
Wat zal ik doen, bolognaise of die met spinazie en spekjes?
Is dat echt een heuse melding van je OSquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:14 schreef Scuidward het volgende:
"Jongens, volgens mij is er een probleem met het besturingssysteem."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Watskeburtquote:
P_zquote:
Uftquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hai Schenk en p_z
Ik heb mn moeders haar gestijld, die heeft normaal krullen. Ziet er vreemd uit
Wie niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doen jullie al die kusjes op de meet ook geven?
Niet veel vrienden van mij zoenen elkaar heurquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
Ik geef me vader me moeder en zusje altijd een zoen als ik ze groet
Alleen bij vrouwen of hele goede vrienden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doen jullie al die kusjes op de meet ook geven?
ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen of hele goede vrienden.
grapje ik zoen niemand, ik weet niet eens meer hoe het voeltquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet veel vrienden van mij zoenen elkaar heurfamilie is logisch.
Zondequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
grapje ik zoen niemand, ik weet niet eens meer hoe het voelt
kusquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
P_z ik denk dat wij goede vrienden zouden zijn.
Vooral rucola door pastaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Met geraspte kaas en rucola er doorheen
Ohhhhhquote:
Kussssquote:
Waar moet ik je van redden?quote:
Weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhhh![]()
Ik kan niet wachten tot mijn ouders op vakantie gaan. Mijn zusje en ik maken dan ook altijd verse pasta en gooien er van alles doorheen, nu al zin in
[..]
Kussss
[..]
Waar moet ik je van redden?
Ja maar ze speelden zeker tot de 1-1 eigenlijk best goed. Maar of ze nog landskampioen kunnen worden weet ik nog net zo niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
PSV speelt echt slecht het laatste deel van het seizoen
Ik denk dat Ajax landskampioen gaat worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ze speelden zeker tot de 1-1 eigenlijk best goed. Maar of ze nog landskampioen kunnen worden weet ik nog net zo niet.
Ik denk het helaas ook, ik wil het niet. Op mijn werk word ik nu al geplaagd bij elk gelijkspel of verlies van AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax landskampioen gaat worden.
Hehe, hoeveel wedstrijden moeten er nog gespeeld worden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het helaas ook, ik wil het niet. Op mijn werk word ik nu al geplaagd bij elk gelijkspel of verlies van AZ.. Laat staan als Ajax ook nog weer kampioen wordt..
Euhm het is nu 29e of 30e speelronde. Dus dat is nu nog 4 of 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hehe, hoeveel wedstrijden moeten er nog gespeeld worden?
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
AZ op de tweede plek is goed mogelijk denk ik
Gelfeliciteerd stevenmac26!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeHij is een stuk jonger dan 40 jaar.
De 1e van de G'jes jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Hij speelt nu nog in het 1ste van Ajax
Even topic lezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelfeliciteerd stevenmac26!
Oh, ik geloofde het bijna
Hij had het account al voordat ie 26 wasquote:
Echt waar?quote:
Pure toekomstplanningquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 1e van de G'jes ja
[..]
Even topic lezen
[..]
Hij had al het account al voordat ie 26 was
Ik ga vanavond niks doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
Pimma g
ik ga zo dronken worden ben ik bang
leg uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik had wat kunnen doen vanavond, maar ik wilde/kon niet
Ik ben al een week af en toe erg duizelig. Gisteren viel ik bijna soort van flauw tijdens het werk.quote:
kusjequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al een week af en toe erg duizelig. Gisteren viel ik bijna soort van flauw tijdens het werk.. Nu weer dat irritante gevoel, dus ik durf (
) het huis niet uit.
Oei, is er wel iemand bij je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al een week af en toe erg duizelig. Gisteren viel ik bijna soort van flauw tijdens het werk.. Nu weer dat irritante gevoel, dus ik durf (
) het huis niet uit.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq. Mijn tanden zijn witter dan vampiertandjesI wuz not expecting that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ouders zijn thuis onder anderequote:
Nicequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq. Mijn tanden zijn witter dan vampiertandjesI wuz not expecting that.
Ah flipsquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
) het huis niet uit.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik moet ze nog plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ik nu doen. En then I iz vamiper, raawr
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Mensen die niet snappenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet ze nog plakkenga ik nu doen. En then I iz vamiper, raawr
Wat is daquote:
Vereniging Mensa Nederlandquote:
Not bad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Vereniging Mensa Nederland
Mensa is een internationale organisatie van en voor zeer intelligente mensen met ruim 100.000 leden. Lid worden kan ieder die op een erkende intelligentietest scoort bij de hoogste 2 procent van de bevolking. Mensa Nederland telt ongeveer 4200 leden. Ben jij misschien zeer intelligent? Doe de thuistest!
Precies dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als het maar niet te ver gaat toch
Endoquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat dan wel
Trouwens waar studeer jij Bedrijfseconomie?
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Endo
Op de Hes. Is een onderdeel van de hva in Bijlmerwatdan?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
beach het leek net alsof je ui uit mn scherm kroop
Wanneer gaan we meeten dan???!!!quote:
Ja geen idee!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan???!!!
Wat studeer je?
In welk jaar zit je?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had trouwens nooit gedacht dat ik op mn 22e al kukident moest gaan kopen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had trouwens nooit gedacht dat ik op mn 22e al kukident moest gaan kopen
3equote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In welk jaar zit je?
Ik ga alleen nog maar op donderdag en vrijdag naar schoolSuperleuk dat we op dezelfde school zitten
Gelukkig nietquote:
DONDERDAG IT ISquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3eJij?
Ik ga alleen op donderdagJa inderdaad, kleine wereld zo
Primaquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DONDERDAG IT ISMaar niet as want dan weet ik nog niet of ik wel ga
![]()
Ik zit in het 4e jaar
Nog nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PrimaDat zoeken we dan nog wel uit.
Ah niceeeMet je afstudeeropdracht bezig?
Oooh chilllquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog nietMaar ik ga mn opdracht doen bij mn huidige werkgever, wss in de zomer
Ik moet nog een tweedejaarsvak halen
Belastingrecht
![]()
![]()
Waaat een pleurisvak is dat zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh chilll
Ik ookIk volg dit semester alweer bijna heel het semester het vak Belastingrecht
![]()
Ja inderdaad. Wij hebben dit semester wel een nieuwe methodeboek. Dat maakt het wel iets relaxter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waaat een pleurisvak is dat zeg.Ben blij als ik die heb
Oh dat is wel chill! Ik moet ook eigenlijk een nieuw wetboekquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij hebben dit semester wel een nieuwe methodeboek. Dat maakt het wel iets relaxter.
Tering, he. Met jou valt ook echt geen discussie te voeren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus?
Erg beperkt wel, zonde
Fokken doe je nooit alleenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Ga ik vanavond in mn eentje tv kijken, in mn eentje fokken of in mn eentje gamen?
Alle drie tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Ga ik vanavond in mn eentje tv kijken, in mn eentje fokken of in mn eentje gamen?
Ja dan is vervanging wel handig ondertussen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill! Ik moet ook eigenlijk een nieuw wetboekDat van mij is van 2009.
FOK!ken en tv kijken kan je wel een beetje combineren, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Kom gezellig bij mij tv kijken, FOK!ken en gamenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Hendigquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan is vervanging wel handig ondertussen.
Ik heb een uit 2010. En zusjelief had voor haar opleiding die van 2012 nodigDus ik heb nu ook 2012
[..]
FOK!ken en tv kijken kan je wel een beetje combineren, toch?
Wat kost zoiets?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HendigDie dingen zijn ook schandalig duur vind ik
Ja absoluut, en al helemaal omdat je ze eigenlijk nooit gebruikt behalve met tentamens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HendigDie dingen zijn ook schandalig duur vind ik
Wat deze precies kostte weet ik niet meer. Mijn oude 'normale' wettekstenboek heeft 50 euro gekost 3 jaar geleden.quote:
50 euro maar? Hmm, ik had meer verwacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat deze precies kostte weet ik niet meer. Mijn oude 'normale' wettekstenboek heeft 50 euro gekost 3 jaar geleden.
Ik was in het eerste jaar ooit eens mijn wetboek vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut, en al helemaal omdat je ze eigenlijk nooit gebruikt behalve met tentamens.
Nee 50quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
50 euro maar? Hmm, ik had meer verwacht.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik moest dit jaar een wiskunde boek in het engels voor 90 euro kopen. Ik heb het boek nooit opengedaan
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik moest dit jaar een wiskunde boek in het engels voor 90 euro kopen. Ik heb het boek nooit opengedaan
Dat toont wel o.a. je motivatiequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was in het eerste jaar ooit eens mijn wetboek vergeten![]()
En ik mocht hem niet van de mediatheek lenen, dus heb ik ter plekke een nieuwe gekocht
Ja zulke boeken heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ja dat wel gelukkigquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat toont wel o.a. je motivatieWel tentamen gehaald toen?
[..]
Ja zulke boeken heb ik ook.De laatste semesters kocht ik pas een boek halverwege het semester om te kunnen zien hoe hard je het nodig had.
Huh wat is dat nou zijn ze zo streng op school tegenwoordig of zijn het allemaal trollen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was in het eerste jaar ooit eens mijn wetboek vergeten![]()
En ik mocht hem niet van de mediatheek lenen, dus heb ik ter plekke een nieuwe gekocht
Ik koop ook pas boeken als de leraar in les zegt dat we het echt nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zulke boeken heb ik ook.De laatste semesters kocht ik pas een boek halverwege het semester om te kunnen zien hoe hard je het nodig had.
Dit was drie jaar geledenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is eze zijn ze zo streng op school tegenwoordig of zijn het allemaal trollen?
Wat was de context eigenlijk had je een tentamen wellicht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit was drie jaar geledenik denk allebei
Ohjaquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat was de context eigenlijk had je een tentamen wellicht?
Huh watquote:
Ja was voor een tentamenquote:
Ga je daar stappen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
Mensen die nu niet onderweg naar Amsterdam zijn.
FML.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
de prijs van die kluwertjes vallen wel mee toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut, en al helemaal omdat je ze eigenlijk nooit gebruikt behalve met tentamens.
Die vallen wel mee ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de prijs van die kluwertjes vallen wel mee toch?
Mensen die wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die vallen wel mee ja.
[..]
Mensen die wel.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze veel doen voor weinig geld.
ah to go?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef Dimens het volgende:
Ik moet nog even aan bier zien te komen op Laan Van Nieuw Oost Indië.
Bier bij de ah to go is echt reteduur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal vast alleen blik zijn. Dat is wel jammer.
nee volgens mij ook glas. maar da weet ik nie zekerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal vast alleen blik zijn. Dat is wel jammer.
Nou en. Ik moet aan bier zien te komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bier bij de ah to go is echt reteduur.
Ik heb ook vaak zat bier gekocht daar, daar niet vanquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou en. Ik moet aan bier zien te komen.
Vertel eens wat dat is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Dimens ga je naar de trompettersteeg?
Vervelend altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
GODVER vind je de perfecte jurk online. Uitverkocht
Geen ideequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat dat steegje daar bij de dam achter dat dure hotel?
Ja, dat hotel en daarnaast zat een steegje met hoeren, maar volgens mij is die al een paar jaar weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Krasnapolsky hotel. Het enige hotel binnen Amsterdam waar ik 1 nacht in zou willen slapen
Met mij?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Krasnapolsky hotel. Het enige hotel binnen Amsterdam waar ik 1 nacht in zou willen slapen
ik kan daar lekker goedkoop slapenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Dat denk ik wel, ja. Tenminste ik kan mij daar geen steegje met hoeren herinneren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat hotel en daarnaast zat een steegje met hoeren, maar volgens mij is die al een paar jaar weg.
Mogelijkquote:
Goed netwerk heb je wel danquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan daar lekker goedkoop slapen
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ja. Tenminste ik kan mij daar geen steegje met hoeren herinneren..
[..]
Mogelijk
[..]
Goed netwerk heb je wel dan
Aiiii dat is wel jammer. Maar 39 euro dat is geen geld voor een nh hotel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jaik kon ook altijd voor 39 euro overnachten in nh hotels. maar door de crisis niet meer
Mietjequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen hoor, zo laat.
Oh, kan wel hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja kan moeilijk met de trein helemaal naar jou toe en dan naar Amsterdam toe gaan.
Ga maar lekker feesten, suffie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ben ik pas in Amsterdam op het moment dat ik weer naar huis toe wil.
We moeten nog steeds een keer met DV en OV afspreken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ga maar lekker feesten, suffie.Ooit meeten we vast wel een keertje.
Zoetje ofzo.
Zouden we dat doen dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keer met DV en OV afspreken.
Is daar nog animo voor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zouden we dat doen dan?
Ohja, wacht, dat zouden we doen.
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Snowfish het volgende:
Waarom kreeg ik net een inlogscherm voor een vage ftp toen ik op dit topic klikte
Die heb ik nu ook al een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Snowfish het volgende:
Waarom kreeg ik net een inlogscherm voor een vage ftp toen ik op dit topic klikte
Jammer wel. Geen leuke Skype gesprekken meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik spreek ze niet zo vaak meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |