Maar wat jij schreef dat blanke mensen de baas moeten zijn ... dat is racistisch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tuurlijk begin ik over racisme, als er ook maar wat gezegd wordt over multicultiraliteit wordt er racist geschreeuwd. Neem nu weer gelijk het plaatje van de kkk gelijk in dit topic. En daar irriteer ik me enorm aan.
Het is eerder treurig dat die mensen zich in dat racisme hoekje laten duwen door een groepje linkse werkeloze stinkende krakers.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is eerder treurig dat men niet meer nationalistisch durft te zijn vanwege de angst direct in de racismehoek gedrukt te worden.
Je de baas laten zijn door onderontwikkelde zand baarden is nog erger.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nationalisme is voor rednecks en Fransen. Pauperhobby.
Zitten er dan krakers in dit topic ? En hoe weet je dat ze stinken ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is eerder treurig dat die mensen zich in dat racisme hoekje laten duwen door een groepje linkse werkeloze stinkende krakers.
Krakers stinken altijd, dat weet iedereen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zitten er dan krakers in dit topic ? En hoe weet je dat ze stinken ?
Heb je een geurprogrammaatje ?
Stinken is vrij zijn en tegen de maatschappij. Je weet toch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zitten er dan krakers in dit topic ? En hoe weet je dat ze stinken ?
Heb je een geurprogrammaatje ?
Nee...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Krakers stinken altijd, dat weet iedereen toch?
Jij natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee...
Dat is jouw fantasie?
Maar wie zijn er dan krakers in dit topic ?
nee ik nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef DJKoster het volgende:
Ik zie liever dit:
[ afbeelding ]
(allochtonen in Den Haag)
Dan dit:
[ afbeelding ]
(autochtoon in Den Haag)
diefstal is ook verboden, betekend dit automatisch dat er geen dieven meer zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Life2.0 het volgende:
Kraker is verboden dus krakers bestaan niet meer
Er worden wel vaak mensen lastig gevallen dorr alloctonen. Kijk de cijfers er maar op na.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef sp3c het volgende:
zolang ze me niet lastigvallen zal het mij een rotzorg wezen eerlijk gezegd
ik wil dat best van je aannemen zonder de cijfers er op na te kijken maar wat was je punt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Er worden wel vaak mensen lastig gevallen dorr alloctonen. Kijk de cijfers er maar op na.
Hé! We hebben je gemist! Ziek geweest?quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil dat best van je aannemen zonder de cijfers er op na te kijken maar wat was je punt?
Dit ja. 'De Nederlander' zal ook gewoon uitsterven (in hoeverre die bestaat). De wereldbevolking groeit gigantisch en wij zitten hier met 17 miljoen mensen steeds minder kinderen te maken. Nog 50 tot 100 jaar en dan worden er waarschijnlijk geen blonde mensen meer geboren bijvoorbeeld.quote:
Kansloos dus. Sowieso hebben steeds meer Nederlanders een partner van allochtone afkomst, dus geleidelijk zal de 'blanke' Nederlander verdwijnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Bombshell het volgende:
Ik zal wel weer een racist zijn en dat vind ik dan ook eigenlijk wel prima.
We leven in Nederland en daar moet de Nederlander ten alle tijden dominant blijven. Ik vind dit een verschrikkelijk bericht.
Jah idd er zullen mensen van niet autochtonen ouders in nl zijn geboren. Ik wil gewoon dat de blanke mens de grootste bevolingsgroep hier blijft. Ik vind dat absoluut geen raar denkbeeld. Bevolkingsgroepen trekken altijd naar elkaar toe. Multicultiraliteit is een leugen altijd zal er één cultuur de sterkste willen zijn.
Kijk naar het dierenrijk daar moet een ander leeuw ook niet in het terratorium komen van de andere leeuw. Dat wordt vechten tot de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |