SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
TestonzeRonquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef DeJori het volgende:
Ik geloof dat BDH meer testosteron heeft dan jij ooit zult hebben, TM.
Wat is dit voor kut opmerkingquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef DeJori het volgende:
Ik geloof dat BDH meer testosteron heeft dan jij ooit zult hebben, TM.
De waarheid. Deal with it.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is dit voor kut opmerking
Hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
Mijn god, nog maar een paar uur te gaan en ik heb een beetje ruzie met SEn dat komt niet door die smsjes ofzo omg haha
Ja raar verhaal hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar
Oh nou sterktequote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik moet nog wakker worden.
Ja joh, heb wat bazen verslagen enzo en ben hoger leven heb nog geen betere equipment want is nog niet te krijgen mja..quote:
Goedemorgenquote:
Dat valt tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja joh, heb wat bazen verslagen enzo en ben hoger leven heb nog geen betere equipment want is nog niet te krijgen mja..
Final Fantasy uiteraard
Dan was ik of dood, of ik zat nooit meer achter een computerquote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Dat valt tegen.Zou wat zijn als je dat in je echte leven kon doen he
quote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Dat valt tegen.Zou wat zijn als je dat in je echte leven kon doen he
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_gamequote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan was ik of dood, of ik zat nooit meer achter een computer
Zolang je FIREBALL moet roepen maar er komt niks behalve een autist is het toch niet wat ik bedoelquote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_game
quote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zolang je FIREBALL moet roepen maar er komt niks behalve een autist is het toch niet wat ik bedoel
quote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef DeJori het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zo'n dingen kopen/maken en dan mee gaan larpen. Fireball roepen en zo'n autist echt in de fik steken
Dat is wel tof gedaanquote:
Wat een baasquote:Op zondag 15 april 2012 12:42 schreef DeJori het volgende:
Ik moest gisteren trouwens bekant in m'n broek pissen van het lachen: we stonden in de kroeg en de gast die jarig was was nogal zat. Een andere kerel stond met een meisje te praten en de jarige draaide zich om en schreeuwde recht in haar gezicht:
JIJ BENT FUCKING LELIJK! GA WEG UIT MIJN GEZICHT!
Waarna hij weer verder ging met bier uit een kan te drinken aan de bar
ajax-de graafschapquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Saai dit. Heeft iedereen een leven ofzo?
Volgens mij ben jij hier een van de weinige voetbalfanaten.quote:
Dutank ook, maar die heb ik hier al een tijd niet meer gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier een van de weinige voetbalfanaten.
Ja maar 2 is nog niet veel. Mocht ajax kampioen worden dan wil ik echt naar die huldiging.quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dutank ook, maar die heb ik hier al een tijd niet meer gezien.
Kans zit er nu dik in dat ze op 29 april bij twente kampioen worden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar 2 is nog niet veel. Mocht ajax kampioen worden dan wil ik echt naar die huldiging.
Daar is Amsterdam niet zo blij mee. Vraag was toch ook nog waar het eventueel zou zijn. Ben benieuwd wat het gaat worden dan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kans zit er nu dik in dat ze op 29 april bij twente kampioen worden.
Dat is met koninginnennacht
Natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Saai dit. Heeft iedereen een leven ofzo?
Niet plaatsgevonden, was nl. te laat en kreeg daardoor nogal op mijn donder, nog 1 keer te laat is 2e officiële waarschuwing. De 3e (laatste) hebben ze dan binnen 3 sec. gevonden en dan vlieg ik eruit. Ik kan dus beter alvast een ander baantje gaan zoeken.quote:Op zondag 15 april 2012 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Er is leven
MR hoe ging het gesprek met je teamleider?
Oei.quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet plaatsgevonden, was nl. te laat en kreeg daardoor nogal op mijn donder, nog 1 keer te laat is 2e officiële waarschuwing. De 3e (laatste) hebben ze dan binnen 3 sec. gevonden en dan vlieg ik eruit. Ik kan dus beter alvast een ander baantje gaan zoeken.![]()
Geen flauw idee. Ik kan ook proberen op tijd te komen, maar aangezien ze vaak over twee minuten al moeilijk doen...quote:Op zondag 15 april 2012 18:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oei.Naar wat voor banen ga je alvast kijken?
Oke mooi kut dan. Hopelijk kunnen ze snel wat met die uren doen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik kan ook proberen op tijd te komen, maar aangezien ze vaak over twee minuten al moeilijk doen...
Daar ben ik dus niet over begonnen omdat ik wist dat dat gruwelijk verkeerde timing zou zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke mooi kut dan. Hopelijk kunnen ze snel wat met die uren doen.
Niet als ik die 2e berisping binnen heb, want dan verzinnen ze wel iets voor die 3e.quote:Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het vervelende geval van te oud/duur worden voor de AH, waardoor ze je net zo lang gaan lopen kutten dat je zelf maar vertrekt
Nee, maar dat moet je niet gaan lopen uitstellen toch, daar heb je dan alleen je eigen mee.quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet over begonnen omdat ik wist dat dat gruwelijk verkeerde timing zou zijn.
Ik kan het beter vragen als ik denk dat er nog 0,001 % kans is dat ze er iets mee doen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet je niet gaan lopen uitstellen toch, daar heb je dan alleen je eigen mee.
Zij was boos, ik was klaar met haar, hoorde later via die andere meisjes dat ze me heel lang leuk vindt maar dat ik te lang wacht. Fuck this shitquote:
Sommige vrouwen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij was boos, ik was klaar met haar, hoorde later via die andere meisjes dat ze me heel lang leuk vindt maar dat ik te lang wacht. Fuck this shit
Wel kut joh.quote:Op zondag 15 april 2012 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan het beter vragen als ik denk dat er nog 0,001 % kans is dat ze er iets mee doen.
Als je elkaar elke dag ziet en dan 3 maanden wacht, ben je idd te laat. Als je elkaar zelden ziet en omdat het gewoon raar is en allebei de partijen niet weten wat ze willen het iets rustiger aan gaat = no problem. Kortom: S. moet niet zeiken.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij was boos, ik was klaar met haar, hoorde later via die andere meisjes dat ze me heel lang leuk vindt maar dat ik te lang wacht. Fuck this shit
QFTquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef DeJori het volgende:
Vraag me in dit soort situaties altijd af waarom vrouwen dan niet zelf eens het voortouw nemen...
Dit inderdaad..quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef DeJori het volgende:
Vraag me in dit soort situaties altijd af waarom vrouwen dan niet zelf eens het voortouw nemen...
Nja dat is ook zo. /carequote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef DeJori het volgende:
Ja fuck haar toch. Zoek wel iemand die niet boos wordt om niks.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef Muisraket het volgende:
Echt die stomme dateregeltjes, je bent geen 14 meer ffs. Ik ben ook zo onzeker als een kanarie maar als ik iemand echt leuk vind en dat wederzijds blijkt te zijn, neem ik ook wel enigszins initiatief hoor.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja fuck haar toch. Zoek wel iemand die niet boos wordt om niks.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja fuck haar toch. Zoek wel iemand die niet boos wordt om niks.
Volgende week stappen, mét haar vriendinnen, zonder haarzelf.quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
Wel leuk dat al haar vriendinnen mijn kant kiezen
Zoals vroeger. Denk dat ik dat voor ga stellen jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgende week stappen, mét haar vriendinnen, zonder haarzelf.
Dit, en volgende week loopt ie met al die vriendinnen keihard te flirten.. Groen van jaloezie wordt ze.. Dat zal dr leren, de....quote:Op zondag 15 april 2012 19:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgende week stappen, mét haar vriendinnen, zonder haarzelf.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit, en volgende week loopt ie met al die vriendinnen keihard te flirten.. Groen van jaloezie wordt ze.. Dat zal dr leren, de....
Die vriendinnen zie ik sowieso niet zittenquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit, en volgende week loopt ie met al die vriendinnen keihard te flirten.. Groen van jaloezie wordt ze.. Dat zal dr leren, de....
Maar dat weet S toch niet.quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vriendinnen zie ik sowieso niet zitten
En die indruk wil je niet wekken?quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoef haar niet jaloers te maken. Dat zou impliceren dat ik nog veel om haar geef en slechts haar aandacht wil trekken.
'There's plenty of fish in the sea, unfortunately I don't fuck fish'.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach geen hand maar een land vol.![]()
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'There's plenty of fish in the sea, unfortunately I don't fuck fish'.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig, je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig, je moet alles een keer geprobeerd hebben
lolquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kijk jij hentai?quote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
I've seen enough Hentai to know where this is going...
Geheimen verklappenquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen alsof we onze collecties niet hebben gedeeld
Ik overmorgen. Morgen ff meeten?quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef DeJori het volgende:
Morgen weer naar schoolover geen zin gesproken...
Sorryquote:
Weet ik nog niet, want ik moet ook nog naar eindhoven. Ik bel u nog wel.quote:
Top.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, want ik moet ook nog naar eindhoven. Ik bel u nog wel.
quote:
quote:
Kutkindquote:Op maandag 16 april 2012 08:02 schreef Muisraket het volgende:
Moggel, vandaag pas om 12 uur op school moeten zijn hell yeah.
Voor een bespreking met mijn projectgroepje, dus wat dat betreft is het wel meteen payback.quote:
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 16 april 2012 08:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor een bespreking met mijn projectgroepje, dus wat dat betreft is het wel meteen payback.
En hoe staat het met je walging vandaag?quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol
Ik ben alweer met haar aan het smsen, ik walg van mezelf_!
Nou ik heb haar gisteravond op een gegeven moment gesmst dat ik nog twijfel en toen ben ik maar gaan slapenquote:Op maandag 16 april 2012 11:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En hoe staat het met je walging vandaag?
En je twijfelt ook vandaag nog?quote:Op maandag 16 april 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik heb haar gisteravond op een gegeven moment gesmst dat ik nog twijfel en toen ben ik maar gaan slapenNu da's wel tof van mij
Nou ik weet gewoon niet meer of ik het nog een kans wil geven. Ik vind haar nog wel leuk enzo, maar als ze zo snel boos kan worden om niks ernstigs, en me daarbij een hele avond negeert (behalve even op het einde), dan weet ik niet of ik dat vol kan houden aangezien ik zo helemaal niet ben.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En je twijfelt ook vandaag nog?
Hoewel, dat is de vraag natuurlijk ook niet. Het probleem lag bij haar op dit moment geloof ik toch?
Nouja, het is meer de vraag of ik mezelf wel met iemand samen zie die zo snel zo boos kan zijnquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, dat is inderdaad wel een beetje overtrokken reactie.
En of je jezelf daar dan langere tijd mee samen ziet is natuurlijk maar de vraag.
Je bedoelt 'vrouwen'?quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, het is meer de vraag of ik mezelf wel met iemand samen zie die zo snel zo boos kan zijn
Ik heb nog steeds het beeld dat er vrouwen zijn met wie ik samen kan leven hoorquote:
Ik zal zelf altijd 'nee' zeggen natuurlijk, maar weet niet hoe mn exen daarover denkenquote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het beeld dat er vrouwen zijn met wie ik samen kan leven hoor![]()
Ben jij ook zo eigenlijk?
quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal zelf altijd 'nee' zeggen natuurlijk, maar weet niet hoe mn exen daarover denken![]()
Maar serieus, heb wel het idee dat dat stukken minder is geworden in de afgelopen jaren en relatiesMaar zal vast nog wel in staat zijn het bloed bij iemand onder de nagels vandaan te halen
Maar niet alle vrouwen zijn vervelend hoor, je moet alleen wel goed zoekenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen zijn vervelend hoor, je moet alleen wel goed zoeken
Knik als VV jou dit dwingt te typen terwijl ze een pistool tegen je slaap aan houdtquote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen zijn vervelend hoor, je moet alleen wel goed zoeken
Ik kom je redden, broederquote:
Ik vrees hetquote:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vrees het.
Much to learn you have..
(we moeten nog uitkjiken met onze uitspraken, anders vermoordt MR ons nog)
Je hebt nooit mijn 'Puss in boots'-ogen gezienquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Waarom zou ze neit in staat zijn jou te doden en mij wel, wat zullen we nou krijgen
Wel als ze de recent gejatte gun van VV in d'r handen heeft!quote:Op maandag 16 april 2012 15:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je laat MR gewoon voor je smelten, maar dat telt niet
MR en VV zou ook wel zeer gevaarlijk zijn..quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel als ze de recent gejatte gun van VV in d'r handen heeft!
Jawel, dat is juist het belangrijkst.quote:Op maandag 16 april 2012 15:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je laat MR gewoon voor je smelten, maar dat telt niet
Hell dan plegen we beter zelfmoordquote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR en VV zou ook wel zeer gevaarlijk zijn..
Dan kunnen bdh en ik beter meteen vluchten
quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hell dan plegen we beter zelfmoord
Kunnen we van tevoren dan nog een keer een meet houden?quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hell dan plegen we beter zelfmoord
Ik geloof zelf ook niet dus als we gaan dan gaan we goedquote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
God behoede ons.. (hoewel die waarschijnlijk een ongelovige hond als ik niet zou helpen)
Ja hoorquote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kunnen we van tevoren dan nog een keer een meet houden?
Hell yeahquote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geloof zelf ook niet dus als we gaan dan gaan we goed
En geweigerd ofzo of kan je dat niet op fb zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Hosselpoging nummer 2 kan beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Gewoon nog een keer versturen met dat bericht erbij
Stalkmodus /aan
Gewoon morgen de wc hokjes insleurenquote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zal m wel niet worden denk ik zo
Komt goeie.quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik geef het gewoon op, ik zoek wel een ander slachtoffer
Ben toch te goed voor die mensen
Die zijn er ook genoeg. Ik kan zat meisjes opnoemen die om zoiets nooit boos zouden worden. Of ze verder je type zijn even buiten beschouwing gelaten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, het is meer de vraag of ik mezelf wel met iemand samen zie die zo snel zo boos kan zijn
Inderdaad bdh, dat A_T geen beer is betekent niet dat hij opeens een schrielkipje zonder kracht en/of tactiek is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Waarom zou ze neit in staat zijn jou te doden en mij wel, wat zullen we nou krijgen
Gvd kutthijsquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad bdh, dat A_T geen beer is betekent niet dat hij opeens een schrielkipje zonder kracht en/of tactiek is.
En ik word niet boos op jullie, al helemaal niet omdat ik vernomen heb dat jullie via de dm dingen verzinnen om zogenaamd ruzie over te maken om mij te kutten.
Gast, dit had jij mij zelf ook verteld als ik het goed onthouden heb.quote:
Nietquote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, dit had jij mij zelf ook verteld als ik het goed onthouden heb.
Of jij bent het vergeten, qua vergeetachtigheid ben je niet zo erg als ik, maar je hebt er ook een handje (hihi ik zei handje) van.quote:
Haphap: nee hoor, of jullie positief of negatief over elkaar denken moeten jullie volledig zelf weten, ik vind jullie allebei tof en voor zover ik weet vinden jullie elkaar best oké.quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kijk uit bdh, ze speelt ons gewoon tegen elkaar uit
Don't let it happen__!
quote:
quote:
Half en da's gek want ik verveel me zelden.quote:
Verveel je je serieus zo weinig?quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Half en da's gek want ik verveel me zelden.Maar hoe komt het bij jou? Of witte da nie?
Ja, heb het vaak druk zat en kan me gemakkelijk vermaken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verveel je je serieus zo weinig?Ik wit niks.
Wel handig.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, heb het vaak druk zat en kan me gemakkelijk vermaken.
Uhu, behalve tijdens uitgaan als ik niet kan dansen, dan verveel ik me doorgaans kapot.quote:
?quote:
Interessant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, behalve tijdens uitgaan als ik niet kan dansen, dan verveel ik me doorgaans kapot.
Drinken: ik lust niet zoveel, drink vaak traag en drink nooit en weet niet goed hoe ik reageer op drank, dus hou mezelf altijd een beetje in. En praten was vaak niet zo'n succes omdat je elkaar nauwelijks kon verstaan of omdat ik die mensen niet goed kende.quote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Interessant.Dan kan je toch tegen diegene praten met wie je bent. Of wat gaan drinken enzo.
Ik dacht daar ook aan eerlijk gezegd, maar hoopte dat hij dat niet zou bedoelen.quote:
Dat zei mijn pervert leraar Engels ook altijd!quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook aan eerlijk gezegd, maar hoopte dat hij dat niet zou bedoelen._!
A dirty mind is a joy forever.
Je bent ook een paar keer met handje geweest toch? Hem kon je in ieder geval.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Drinken: ik lust niet zoveel, drink vaak traag en drink nooit en weet niet goed hoe ik reageer op drank, dus hou mezelf altijd een beetje in. En praten was vaak niet zo'n succes omdat je elkaar nauwelijks kon verstaan of omdat ik die mensen niet goed kende.
Zou leuk zijn als AT daar op doelde.quote:
GMTAquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zei mijn pervert leraar Engels ook altijd!
Not sure, denk niet dat het een vies mannetje was, maar zo deden we wel altijd omdat hij zulke dingen zeiquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
GMTAEn wel leuk pervert en niet eng/vies/:r pervert hoop ik?
2x of zo ja, die meisjes ken ik dus nauwelijks en bdh kon ik nauwelijks verstaan.:Pquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent ook een paar keer met handje geweest toch? Hem kon je in ieder geval.
[..]
Zou leuk zijn als AT daar op doelde.
Ah op die fiets.quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Not sure, denk niet dat het een vies mannetje was, maar zo deden we wel altijd omdat hij zulke dingen zei
Oke dan is uitgaan wel saai ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
2x of zo ja, die meisjes ken ik dus nauwelijks en bdh kon ik nauwelijks verstaan.:P
Ik wil gewoon dansen gvd, maar er zijn maar weinig mensen die dat me me delen, helaas.quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan is uitgaan wel saai ja.
Laat me mezelf volgieten en ik ga een keer mee dansen met jouquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dansen gvd, maar dat zijn maar weinig mensen met me eens helaas.
BB, ook plezier zonder bier. jwzquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat me mezelf volgieten en ik ga een keer mee dansen met jou
Deal!quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat me mezelf volgieten en ik ga een keer mee dansen met jou
Ja maar er moet wel iets in, anders sta ik stil. Dat is ook niet wat je wilt toch?!quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deal!Alhoewel volgieten misschien een beetje veel van het goede is...
Scherp!quote:
Fair enough.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar er moet wel iets in, anders sta ik stil. Dat is ook niet wat je wilt toch?!
Ken ik niet, zal zo eens kijken. Heb net killer elite opgezet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef shifto het volgende:
Gerrum
Ik download Contraband, actie filmidee?
Vond ik wel leuk volgens mijquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal zo eens kijken. Heb net killer elite opgezet.
Mister positivequote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef DeJori het volgende:
Een hele avond fokken over hoe iedereen zich verveelt.. Woehoe
quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef DeJori het volgende:
Een hele avond fokken over hoe iedereen zich verveelt.. Woehoe
Veilig thuis gekomen, schat? Of was je die meneer nog tegengekomen?quote:
Ik was hierquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Veilig thuis gekomen, schat? Of was je die meneer nog tegengekomen?
Jij bent niet eng. Jij bent grappig.quote:
Hij heeft nu een blauw oog en kan voorlopig niet zitten..quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Veilig thuis gekomen, schat? Of was je die meneer nog tegengekomen?
Waarom dat blauwe oog?quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft nu een blauw oog en kan voorlopig niet zitten..
I like it roughquote:
Steven?quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
handje hebben jij en S nog gecontacteerd?
Slurfje?quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoorde gisteren op tv dat zo'n kind tietje is genoemdquote:
Mooie naam toch.quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op tv dat zo'n kind tietje is genoemd_!
Ja ze smste nog toen ik bij DJ wasquote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Zieligquote:
Ze is ondertussen niet meer boos?quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ze smste nog toen ik bij DJ was
Neuj maar nu is het awkward.quote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze is ondertussen niet meer boos?
En maar zeggen dat ze dat niet wasquote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ze smste nog toen ik bij DJ was
Maar jij bent meer medisch gezien eng, dat zoiets uberhaupt levensvatbaar is, dat is het enge..quote:
Frankenstein eng?quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent meer medisch gezien eng, dat zoiets uberhaupt levensvatbaar is, dat is het enge..
Neuh, hij kijkt alleen een beetje dom uit zijn ogen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, hij kijkt alleen een beetje dom uit zijn ogen.
Vond het wel passen bij shifto.quote:
Jij noemt mij altijd shifty en daardoor ligt Shifty Shellshock nu in comaquote:
quote:Binzer awakened from the coma and is now responsive but remains hospitalized
De eerste keer niet nee.quote:
Dude...quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zolang de seks maar goed is..
Zelfs nog de mijne:quote:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs nog de mijne:
Omelette du fromage
quote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs nog de mijne:
Omelette du fromage
stfuquote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Schat jezelf niet zo jong, je was al oud toen je dat keek want ik herinner mij bijna elke aflevering nog
A_T heeft oudheidswaanzin. Straks is hij nog zo van 'weet je nog, MohMi, dat het vuur werd uitgevonden?'quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Schat jezelf niet zo jong, je was al oud toen je dat keek want ik herinner mij bijna elke aflevering nog
Jonge vader danquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik had je vader kunnen zijn bdh, niet zo onaardig tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |