SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
TestonzeRonquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef DeJori het volgende:
Ik geloof dat BDH meer testosteron heeft dan jij ooit zult hebben, TM.
Wat is dit voor kut opmerkingquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef DeJori het volgende:
Ik geloof dat BDH meer testosteron heeft dan jij ooit zult hebben, TM.
De waarheid. Deal with it.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is dit voor kut opmerking
Hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
Mijn god, nog maar een paar uur te gaan en ik heb een beetje ruzie met SEn dat komt niet door die smsjes ofzo omg haha
Ja raar verhaal hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar
Oh nou sterktequote:Op zondag 15 april 2012 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik moet nog wakker worden.
Ja joh, heb wat bazen verslagen enzo en ben hoger leven heb nog geen betere equipment want is nog niet te krijgen mja..quote:
Goedemorgenquote:
Dat valt tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja joh, heb wat bazen verslagen enzo en ben hoger leven heb nog geen betere equipment want is nog niet te krijgen mja..
Final Fantasy uiteraard
Dan was ik of dood, of ik zat nooit meer achter een computerquote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Dat valt tegen.Zou wat zijn als je dat in je echte leven kon doen he
quote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Dat valt tegen.Zou wat zijn als je dat in je echte leven kon doen he
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_gamequote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan was ik of dood, of ik zat nooit meer achter een computer
Zolang je FIREBALL moet roepen maar er komt niks behalve een autist is het toch niet wat ik bedoelquote:Op zondag 15 april 2012 12:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_game
quote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zolang je FIREBALL moet roepen maar er komt niks behalve een autist is het toch niet wat ik bedoel
quote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef DeJori het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zo'n dingen kopen/maken en dan mee gaan larpen. Fireball roepen en zo'n autist echt in de fik steken
Dat is wel tof gedaanquote:
Wat een baasquote:Op zondag 15 april 2012 12:42 schreef DeJori het volgende:
Ik moest gisteren trouwens bekant in m'n broek pissen van het lachen: we stonden in de kroeg en de gast die jarig was was nogal zat. Een andere kerel stond met een meisje te praten en de jarige draaide zich om en schreeuwde recht in haar gezicht:
JIJ BENT FUCKING LELIJK! GA WEG UIT MIJN GEZICHT!
Waarna hij weer verder ging met bier uit een kan te drinken aan de bar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |