Mwah, de Pieters die gewoon in vorm is en ritme heeft. Zeg maar die van vorig seizoen is echt wel een paar klasses beter. Willems maakt de foutjes die Pieters een paar jaar terug maakte. Is niet erg. Komt allemaal wel. Hij heeft veel talent en Pieters heeft ook veel tijd nodig gehad.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
En Willems is veel beter dan Pieters, al moet hij wel taak bewust blijven. Willems zit er veel korter op en loopt niet constant achteruit.
Ben ik het niet mee eens. Ik vind Pieters echt een heel matige back. Een back waar je als rechtsbuiten de tijd van je leven tegen hebt. Niets is makkelijker dan een verdediger die continu achteruit loopt. Die je de tijd geeft een voorzet te geven. Die je eigenlijk geen strobreed in de weg legt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah, de Pieters die gewoon in vorm is en ritme heeft. Zeg maar die van vorig seizoen is echt wel een paar klasses beter. Willems maakt de foutjes die Pieters een paar jaar terug maakte. Is niet erg. Komt allemaal wel. Hij heeft veel talent en Pieters heeft ook veel tijd nodig gehad.
Ik zag hem een terug speel bal geven op Tyton.. leek bijna of hij hem in eigen goal wilde tikkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Derijck was een groot drama begreep ik? Ik kreeg zelfs verontrustende berichten dat mensen begrepen waarom Bouma de voorkeur genoot.
MAar daar kwam hij wel goed voor de aanvaller..... laten we het positief bekijkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag hem een terug speel bal geven op Tyton.. leek bijna of hij hem in eigen goal wilde tikken
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.quote:Op zondag 15 april 2012 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet dat de kans nihil is, maar ik hoop echt dat die superboeren morgen wat kunnen brengen daar in 020.
Volgens mij zegt hij toch dat de kans nihil is?quote:Op zondag 15 april 2012 00:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.
Niks mis met hopen boswachter.quote:Op zondag 15 april 2012 00:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 01:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij toch dat de kans nihil is?
Over goeie kwaliteit camera's gesprokenquote:
Je bedoelt dat dit klote was?quote:Op zondag 15 april 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over goeie kwaliteit camera's gesproken
Ze gebruikte hetzelfde kleedkamer en soms maak je fouten.quote:Op zondag 15 april 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit klote was?
Raar trouwens dat de keeper van AZ hetzelfde tenue heeft als de scheids
quote:Op zondag 15 april 2012 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruikte hetzelfde kleedkamer en soms maak je fouten.
Nee, goeie kwaliteitquote:Op zondag 15 april 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit klote was?
Raar trouwens dat de keeper van AZ hetzelfde tenue heeft als de scheids
Lekkere camera zeg. Van jou?quote:
Ze waren tevergeefs op zoek naar zijn ballen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef Devv het volgende:
Krijgt Toivonen hier een cavity search of zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |