Ja, ik keek hem met een paar Amerikanen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef MAHL het volgende:
Wat deed je trouwens zo laat nog op Bella? Want je had de livestream gezien
Mhm, ik ga er vanavond eens even goed voor zitten
Ik vond het ook nice dat hij toen zo eerlijk was tegen Ned Stark op het laatst. Dat hij hem niet kon helpen, want zo iemand was hij niet. Wel cru, maar toch.quote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef Funzel het volgende:
Gewoon zijn hele gebeuren is tof. Dat hij alles weet, de manier van praten enzo. En ik vind hem ook een stuk sympathieker dan Pycelle en Littlefinger.
Ik vind hem een achterbakse gladjakkerquote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef Funzel het volgende:
Gewoon zijn hele gebeuren is tof. Dat hij alles weet, de manier van praten enzo. En ik vind hem ook een stuk sympathieker dan Pycelle en Littlefinger.
Haha dat toontje vind ik op de 1 of andere manier juist tof.quote:Op maandag 16 april 2012 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem een achterbakse gladjakkerdat zalvende toontje, je weet nooit zeker wanneer hij je een loer draait.
Maar hij is tof
ik vind seizoen 2/boek 2 juist veel toffer :pquote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke aflevering weer, al moet ik wel zeggen dat ik de eerste 3 afleveringen van het tweede seizoen wat minder vindt dan het eerste seizoen.
Inderdaad, toen hij naar die jongen toe liep was wel obvious dat hij hem zou doden, maar ik had toch gehoopt op een iets minder brute manier. Iemand in zijn eigen bloed laten stikken is niet echt vriendelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Zenato het volgende:
Pretty sick toen dat zwaard recht door dat kinds keel ging
Ik dacht al toen die jongen die helm meenam dat het niet goed met m af ging lopen...quote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat we een 'I am spartacus' momentje kregen toen die gast vroeg wie van hun gendry was
Het onsmakelijkste vond ik nog toen hij dat zwaard er zo langzaam doorstook, gadverdamme zeg, maar heb wel erger gezien in GoTquote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, toen hij naar die jongen toe liep was wel obvious dat hij hem zou doden, maar ik had toch gehoopt op een iets minder brute manier. Iemand in zijn eigen bloed laten stikken is niet echt vriendelijk.
Dat stuk was ook goed inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m vet! Goed moeten lachen om Renly en Margaery
" Do you want my brother to come in and help?"
- "What?"
"He could get you started. I know he wouldn't mind. Or I can turn over and you can pretend I'm him."![]()
Arya/Renly blijven ook erg tof, jammer alleen van Yoren
Ja Yoran was tof. Hopelijken mollen ze die gasten even.quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m vet! Goed moeten lachen om Renly en Margaery
" Do you want my brother to come in and help?"
- "What?"
"He could get you started. I know he wouldn't mind. Or I can turn over and you can pretend I'm him."![]()
Arya/Renly blijven ook erg tof, jammer alleen van Yoren
Het aanwijzen van de zojuist vermoorde persoon is ook iets wat letterlijk in Schindler's List zit.quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht al toen die jongen die helm meenam dat het niet goed met m af ging lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |