quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]Fijn om te weten zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom wil ik die boekenlezers hier weg hebbn, tenzij ze gewoon niet over dat boek praten.
Dit is 'die gast', Ser Meryn...quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben benieuw of we hem nog eens te zien krijgen, zelf met een gebroken houten zwaard zal het toch niet al te moeilijk geweest zijn om die gast te verslaan.
Boekenlezers graag NIET reageren
Dat laatste ging het mij omquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Zij gaf hen die bijl zodat ze zichzelf kunnen bevrijden. Aanneembaar dat ze nu dus ergens rondlopen, maar ze zijn niet meer in beeld geweest.
Ik weet het niet, aan de ene kant is het natuurlijk een gladjakker. Aan de andere kant zei hij tegen Ned dat hij het koninkrijk diende en niet de familie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef planethugo het volgende:
ik zie het nog gebeuren dat Varys van die ouwe knakker gehoord had wat tyrion tegen hem zij en dat verhaal aan Cersie vertelde.
zo een gladjakker prikt wel door zo een plannetje van Tyrion heen
Nee die hebben we tot op heden nog niet weer gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, aan de ene kant is het natuurlijk een gladjakker. Aan de andere kant zei hij tegen Ned dat hij het koninkrijk diende en niet de familie.
Het plan van Tyrion was om vrede te sluiten, om het koninkrijk te redden. Daarom heeft hij denk ik nieta gezegd.
En hebben we Ser Barristan eigenlijk nog gezien?Eind vorig seizoen had Cersei hem ontslagen en dat vond hij duidelijk niet leuk.
Dat is gedaan om verwarring met Robert Baratheon te voorkomen qua naam.quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Saavedra het volgende:
Waarom heet Robert Arryn in de serie Robin Arryn?
Merk ik nu pas eigenlijk. Was dat vorig seizoen ook al?
Pycelle heeft letterlijk toegegeven dat hij voor de Lannisters werkt. Dus lijkt me vrij obvious dat hij het mannetje van Cersei was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef planethugo het volgende:
ik zie het nog gebeuren dat Varys van die ouwe knakker gehoord had wat tyrion tegen hem zij en dat verhaal aan Cersie vertelde.
zo een gladjakker prikt wel door zo een plannetje van Tyrion heen
Je hebt hem wel zien zwaardvechtenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:11 schreef ems. het volgende:
Hoezo? Ik heb Syrio nooit zien rennen. Misschien was hij wel fucking langzaam en is hij gewoon keihard onthoofd terwijl zijn mannelijkheid aan schapen is gevoerd.
Letterlijk wat hij zei: 'The First sword of Braavos does not run'. Gevlucht is hij echt niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Over Syrio he.
We hebben geen lijk gezien, en zolang dat zo blijft twijfel ik of hij dood is.
Misschien is hij wel ontsnapt ofzo, daar is ie vlug genoeg voor in ieder geval.
Ze zeiden ook dat Ned naar de Wall ging.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Letterlijk wat hij zei: 'The First sword of Braavos does not run'. Gevlucht is hij echt niet.
Maargoed, blijf vooral hopen
Mja, in deze serie is zelfs het zien van het lijk niet genoegquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef planethugo het volgende:
in serieland is het idd zo dat je pas weet als iemand dood is als je zijn lijk gezien hebt. Hij kan net zo goed gevangen genomen zijn
truequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat Ned naar de Wall ging.
idd, al kun je het aan de ogen zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, in deze serie is zelfs het zien van het lijk niet genoeg.
Dan klopt de vertaling nog steeds, want een pink is de kleinste vinger (dacht zelf dat het over z'n geslacht zou gaan).quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:08 schreef Tweek het volgende:
Probleem is alleen dat hij komt van the fingers en vroeger klein was, daarom heeft hij de bijnaam littlefinger gekregen.
Ik vond haar zo grappig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef planethugo het volgende:
zag trouwens toen Margery gecast werd dat sommige haar nog konden van The Tudors, dat ze in het boek omschreven werd als een bloedmooie vrouw en de casting niet goed was.
Nou, ik vind de omschrijving wel bij haar passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |