Ik vraag me af hoe functioneel dat is...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat bekend als 1 van de meest schockerende films ooit. persoonlijk vond ik Srpski Film: http://www.moviemeter.nl/film/64573 erger...
Dat geloof ik best ja!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah gezellig, zijn we vorige week geweest.
In Amsterdam, je merkt echt dat dat Amsterdam is. Amersfoort en Groningen zijn veeeeeeel netter
Dan hoef je sowieso niet naar Groningen, het is daar altijd 'druk' (ik ben er gewend aan geraakt).quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja!
Wij gaan naar Groningen of Hengelooo, weten we nog niet. Maakt ook niet uit, wil iig voor de drukte aan zijn
Ik zou naar Groningen gaan, die is groter en dat rijdt veel makkelijker heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja!
Wij gaan naar Groningen of Hengelooo, weten we nog niet. Maakt ook niet uit, wil iig voor de drukte aan zijn
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 01:05:16Hoe laat begint de afterparty van de 3FM Awards? En waar is het? #3fm reageer retweet
Zijn andere Ikea's trouwens echt zo veel kleiner? Ik ben ooit een keer in Amersfoort geweest, maar dat kan ik me niet meer echt herinneren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je merkt de drukte toch niet, omdat het zo groot is. Groningen it is
Klopt, al vind ik het daar nog niet zo opvallen als het druk is, omdat 'ie zo groot isquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoef je sowieso niet naar Groningen, het is daar altijd 'druk' (ik ben er gewend aan geraakt).
Klopt, maar het scheelt dat ik niet zelf ga rijden. In Hengelo neem ik standaard de verkeerde afslag, al is me dat in Grunn ook al eens gebeurd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou naar Groningen gaan, die is groter en dat rijdt veel makkelijker heen
Amersfoort en Groningen verschillen niet zo veel nee, Hengelo is wel kleiner ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn andere Ikea's trouwens echt zo veel kleiner? Ik ben ooit een keer in Amersfoort geweest, maar dat kan ik me niet meer echt herinneren.
tis hier onsmakelijk en ranzig dan dat het echt horror is. ik heb het gezien omdat ik van alles gezien wil hebben, maar ik zie uiteindelijk liever een spannende horror of een leuke comedyquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe functioneel dat is...
Wij ook, eentje te laat. Reden we daar; 'Oh wacht, het was hier afquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar het scheelt dat ik niet zelf ga rijden. In Hengelo neem ik standaard de verkeerde afslag, al is me dat in Grunn ook al eens gebeurd...
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergaragequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je merkt de drukte toch niet, omdat het zo groot is. Groningen it is
Voorkant van de Ikea is parkeerterreinquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergarage
Gewoon op het parkeerterrein buiten parkeren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergarage
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezandquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook, eentje te laat. Reden we daar; 'Oh wacht, het was hier af'
Trustenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker allemaal
en tot Timur en Ramon!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezand
De A7 opgereden dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezand
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturnquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorkant van de Ikea is parkeerterrein
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker allemaal
en tot Timur en Ramon!
Er zit een best groot parkeerterrein aan de voorkant, niet te missen hoor, aangezien de ingang daar ook zitquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturn
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturn
Op die manier ben ik eens per ongeluk bij de Makro gekomen, ook tofquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Wij kwamen uit op een een of ander doodlopend industrieterrein
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zit een best groot parkeerterrein aan de voorkant, niet te missen hoor, aangezien de ingang daar ook zit
Nog nooit gezien!quote:
Slaap lekker, vogeltje!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik brei er een eind aan, tot over 6 uur
Maak altijd dat ik er weer weg kom, druktequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je gaat eten kijk je er op uit?
M'n vader loopt ook altijd te schelden als ie per ongeluk in de stad belandtquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik ben ook eens dwars door de stad gereden, vond ik ook niet echt prettig... Zagen we bij toeval iets blauws tussen wat gebouwen door
uitquote:Oom Rieks en tante Greta oet Oosterhogebrug
dai mozzen ains noar Stad tou en doarnoa ook weer terug
ze stonden op Zûderdaip in hun dikke slee
oom Rieks zee:' hou in hemelsnoam kommen wie bie V&D?'
de zesde keer op t Zûderdaip zee Greta tot heur man:
'man dat is gain doun hier mit dat circuloasieplan
van al dai domme pielen roak ik doaneg in de war
ik koop veurtoan mien pinda's weer gewoon bie onze Spar!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n vader loopt ook altijd te schelden als ie per ongeluk in de stad belandt
Doet me ook aan dit denken:
[..]
uit
Vertaling heb je niet nodig toch?
Overigens is het stukje over de buschauffeur op de Grote Markt ook erg herkenbaar voor Groningers. Ik heb ooit een keer moeten fietsen over de Grote Markt (van het gebouw van DvhN (bij Ikea in de buurt) naar de rechtbank. Verschrikkelijk om te doen als niet-Stadjerquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
En nee, ik volg het goed, lijkt veel op het dialect van hier
Fietsen vind ik in Zwolle al een drama, sowieso in elke stadquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Overigens is het stukje over de buschauffeur op de Grote Markt ook erg herkenbaar voor Groningers. Ik heb ooit een keer moeten fietsen over de Grote Markt (van het gebouw van DvhN (bij Ikea in de buurt) naar de rechtbank. Verschrikkelijk om te doen als niet-Stadjer
Oh, Zwolle is niks vergeleken met Groningen, ik vind fietsen hier helemaal geen ramp. Er zijn een paar kruisingen die vervelend zijn (onder andere die bij het provinciehuis, je moet daar als fietser heel vervelend over steken), maar dat was het dan ook wel. In Groningen word je of omver gereden door auto's, bussen en andere fietsers of je hebt van die lui die totaal niet uitkijken met oversteken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Fietsen vind ik in Zwolle al een drama, sowieso in elke stad![]()
En met de auto vond ik het lastig, idioot dat Ikea verder nergens staat aangegeven
twitter:
Klopt, dat is een rotkruising, ook met de auto! Heel af en toe moet ik van Zuid naar de Weezenlanden fietsen, vind die tunnels al helemaal niksquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Zwolle is niks vergeleken met Groningen, ik vind fietsen hier helemaal geen ramp. Er zijn een paar kruisingen die vervelend zijn (onder andere die bij het provinciehuis, je moet daar als fietser heel vervelend over steken), maar dat was het dan ook wel. In Groningen word je of omver gereden door auto's, bussen en andere fietsers of je hebt van die lui die totaal niet uitkijken met oversteken.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij zet echt de wekker voor die dorpsidioot hè?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij zet echt de wekker voor die dorpsidioot hè?
Altijd fijn wanneer iemand het met je eens is!quote:
Nee, ik sla Frank het liefst over. Net als Giel.quote:
Wel erg beleefd idd.quote:
dan mis je wel een uur volgens mij...quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:33 schreef Paul het volgende:
[..]Ik zit elke zaterdag en zondag er klaar voor 7 uur sharp
Zoals ik daar ook al zei, wat een verschrikkelijk kut accentquote:
Doe eens rustig, Jaspertje kijkt ook meequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zoals ik daar ook al zei, wat een verschrikkelijk kut accent
Als Jaspertje op de radio wil, moet'ie ook tegen een publiekelijke opinie kunnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens rustig, Jaspertje kijkt ook mee
Ja maar hij is nog maar 12quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als Jaspertje op de radio wil, moet'ie ook tegen een publiekelijke opinie kunnen
Is dat jochie echt 12? Wat een eigenwijs ventjequote:
jaquote:
Puppiesquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
ik vind alles lief en leuk op het moment. ik denk dat ik zo een paar puppies ga kopen!
Wat een helden zijn Rooie Rinus en Pe Daalemmer ookquote:
Doe niet! Het hebben van een pup wordt idioot geromantiseerd, maar het is een drama... Je trekt aleen in de eerste maanden mensen van het andere geslacht aan, ze schijten en pissen je hele huis onder (nadat je ze net hebt uitgelaten) en ze vreten alles stuk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
ik vind alles lief en leuk op het moment. ik denk dat ik zo een paar puppies ga kopen!
ik ga wel op marktplaats zoeken naar een Wuppy. minder onderhoud nodig...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe niet! Het hebben van een pup wordt idioot geromantiseerd, maar het is een drama... Je trekt aleen in de eerste maanden mensen van het andere geslacht aan, ze schijten en pissen je hele huis onder (nadat je ze net hebt uitgelaten) en ze vreten alles stuk.![]()
Neem een guppy! Klinkt bijna hetzelfde
Tof, al staat het best vreemd als je daarmee gaat wandelen in het bos...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga wel op marktplaats zoeken naar een Wuppy. minder onderhoud nodig...
Na een paar maanden moet je ze ook inruilen voor een nieuw model.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe niet! Het hebben van een pup wordt idioot geromantiseerd, maar het is een drama... Je trekt aleen in de eerste maanden mensen van het andere geslacht aan, ze schijten en pissen je hele huis onder (nadat je ze net hebt uitgelaten) en ze vreten alles stuk.![]()
Neem een guppy! Klinkt bijna hetzelfde
en met een guppy niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, al staat het best vreemd als je daarmee gaat wandelen in het bos...
Vind ik zielig... Dat doe je met vrouwen toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Na een paar maanden moet je ze ook inruilen voor een nieuw model.
niet???quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik zielig... Dat doe je met vrouwen toch ook niet?
Daar zou je nog best een kek tuigje voor kunnen laten maken!!quote:
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik zielig... Dat doe je met vrouwen toch ook niet?
ah....heb ik btw ook nooit gedaan hoorquote:
Vandaar dat ik de laatste tijd zoveel single vrouwen tegenkom met ietwat oudere pups!!quote:
Ik heb mijn vriendin ook de deur uitgeschopt vanwege die hond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de laatste tijd zoveel single vrouwen tegenkom met ietwat oudere pups!!
Dat klinkt enorm liefdevol!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ook de deur uitgeschopt vanwege die hond.
een uurtje geleden ook, maar toen zat je niet op te lettenquote:
Ik was werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een uurtje geleden ook, maar toen zat je niet op te letten![]()
![]()
goedemiddag!
werken is voor het plebs...quote:
Kun je niet beter iemand zoeken met een fokteef? Geeft wat meer stabiliteitquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo ben ik
Moet ik wel weer op zoek naar een nieuw slachtoffer met puppy
Ja joh, al lang!quote:
Ohja die zit er naast idd. Helaas nog nooit geweest, lijkt idd wel lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, al lang!![]()
Broer wist wat hij wilde hebben en ik hoefde alleen een zooi batterijen te hebben. Was zo klaar![]()
Zelfs nog bij de KFC geweest
Ik vind het lekker! Kom er ook nooit, zit verder volgens mij ook niet buurt. Wraps en hot wings zijn iig erg goed te doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja die zit er naast idd. Helaas nog nooit geweest, lijkt idd wel lekker![]()
Kelis!
Ik ga toch niet weer de mist in door te denken dat dit nummer door een man wordt gezongen?!quote:
Nee, die man is Fun, die foto is Janelle Monae, ze zingt ergens mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga toch niet weer de mist in door te denken dat dit nummer door een man wordt gezongen?!
Haha nee, Janelle doet maar een paar zinnetjes op het eindequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga toch niet weer de mist in door te denken dat dit nummer door een man wordt gezongen?!
Ik ook, nooit bij stilgestaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord
Ik weet het wel zeker, er is maar één Paul die zo praat, verstand van trucks heeft en ook nog een tijd in Australië heeft gezeten...quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar je kon maar zo eens gelijk hebben
Dat laatste heb ik niet gehoord, komen ze vast nog wel op terugquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, er is maar één Paul die zo praat, verstand van trucks heeft en ook nog een tijd in Australië heeft gezeten...
Het gaat me een beetje ver om een vrouw een fokteef te noemen, maar als je er 1 weet hou ik me aanbevolenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Kun je niet beter iemand zoeken met een fokteef? Geeft wat meer stabiliteit
Was inderdaad Paultje Pilsquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, er is maar één Paul die zo praat, verstand van trucks heeft en ook nog een tijd in Australië heeft gezeten...
Jong, je draait m'n advies omquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het gaat me een beetje ver om een vrouw een fokteef te noemen, maar als je er 1 weet hou ik me aanbevolen
Weet ik zo niet, ze kwamen er wel achter dat Paultje Pils even daarvoor aan de telefoon hing, ze sloten af met die jinglequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
buh, einde gemist door internetuitval
wat was de slotgrap?
ha, niet veel gemist dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, ze kwamen er wel achter dat Paultje Pils even daarvoor aan de telefoon hing, ze sloten af met die jingle
Vertel....quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef minthy het volgende:
Kunnen ze eens ophouden over die plofkip? Ik zie daar hele andere beelden bij
Tip: Sander vanaf 22u, is tofquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ha, niet veel gemist dus
ik ben ervantussen. tot later of morgen ofoz
om 22.30 kijk ik voetbal....maar wie weet het laatste halfuurtje.quote:
Scharrelende kip die ineens *plof* doetquote:
Zit je in Drenthe dan? Of kan je ook via internet luisteren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben al overgeschakeld naar Waterstad FM
Ik zit in Drenthe maar je kan natuurlijk ook luisteren via waterstadfm.nlquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit je in Drenthe dan? Of kan je ook via internet luisteren?
Maar eens proberenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit in Drenthe maar je kan natuurlijk ook luisteren via waterstadfm.nl
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:47 schreef minthy het volgende:
Morning Parade![]()
*blijft stug doorluisteren*
ik wil wel ff een kipje volspuiten hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Scharrelende kip die ineens *plof* doet![]()
Al snap ik ook wel dat je de term "volgespoten kip" ook niet snel gebruikt op de radio
Oke, nu voel ik me genoodzaakt het kippenhok te gaan bewakenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil wel ff een kipje volspuiten hoor
Ik heb hem ook nog niet eerder gehoord.. Typisch 538 nummer die op 3FM alleen in de MT50 wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
Lil Wayne, Bruno Mars, blij dat 'ie afgelopen is!![]()
HEY!![]()
M'n broer hoorde deze vanochtend voor het eerst, ik geef de schuld aan Radio Continu
Ik bedoelde die van Of monsters and menquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet eerder gehoord.. Typisch 538 nummer die op 3FM alleen in de MT50 wordt gedraaid.
Oh diequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Of monsters and men![]()
Die andere vond ik bagger, heb het niet op rapshizzle
Idd dat heb ik met veel nummers in de mt50quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet eerder gehoord.. Typisch 538 nummer die op 3FM alleen in de MT50 wordt gedraaid.
Oeh, goffer! Kan ik het alsnog zien als ik zin hebquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef kabelhaspel het volgende:
Jongons! Herhaling vanavond!
http://www.tvgids.nl/programma/12520050/3FM_Awards
tis ook in de piratenbaai te vinden. dan kun je het altijd kijken wanneer je zin hebt!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, goffer! Kan ik het alsnog zien als ik zin heb
Geen zin in. Ook niet om te kijken, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ook in de piratenbaai te vinden. dan kun je het altijd kijken wanneer je zin hebt!
Succes en niet boos worden als het niet lukt hequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef minthy het volgende:
Kan niet eens kijken, ik mag een provincie naar boven. Joekeloekes van een kast in elkaar zetten, want dat kan ik!![]()
![]()
Later!
Maar juist dat gemopper en gevloek maakt het zo leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Succes en niet boos worden als het niet lukt he.
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 21:51:28Breaking NEWS: Pacman is opgepakt! Hij heeft bolletjes geslikt! reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 21:51:28Breaking NEWS: Pacman is opgepakt! Hij heeft bolletjes geslikt! reageer retweet
Yeahquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef kabelhaspel het volgende:
Jongons! Herhaling vanavond!
http://www.tvgids.nl/programma/12520050/3FM_Awards
Ik kwam bijna in de verleiding om de oude topics erbij te gaan lezen, om jullie frustraties van die avond te begrijpenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Yeah. Gaan we het weer uitgebreid bespreken weer vanavond? Ik kijk er naar uit!
haiquote:
Het topic lag net te slapen, maak jij hem weer wakker!quote:Op zondag 15 april 2012 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
Coachella live mensen!
http://www.youtube.com/user/coachella?ob=0&feature=results_main
live festival volgen! lachen..
sets:
http://www.coachella.com/lineup/set-times
Ik vond em wel scherpquote:
ik voel de kak idd behoorlijk indalen...quote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond em wel scherp!
Leuk plaatje deze, maar Jason Mraz komt straks en dan kakt het weer helemaal in...
Hoera!quote:
M'n ex hangt hier rond, hoorde dat over die voorgevel... Zit nu te mijmeren dat 'ie dat in het vervolg maar moet gaan zeggen tegen een meid in de kroegquote:Op zondag 15 april 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
ze heeft een lekkere voorgevel...
Kryptonite!
quote:Judith van der Mel
Waarom kijken mannen altijd naar de borsten van de vrouw, wij vrouwen hebben méér te bieden dan dat hoa , timur en Ralf en die ánder
Helemaal Niemand
Omdat andere "bruikbare" vrouwelijke delen niet zo in het zicht zitten judith
11 minutes ago · Like
Judith van der Mel
Karakter misschien???
10 minutes ago · Like
Kimberley Vonk
Borsten zitten nou eenmaal in your face. Kunnen mannen ook niks aan doen.
10 minutes ago · Like
Douwe Hek
Het is sowieso het totaalplaatje, maar beetje voorkant is toch wel een plus.
9 minutes ago · Like
Judith van der Mel
Ik ga altijd slaan als ze naar me borsten kijken. Mijn gezicht zit toch hoger, is toch onbeleefd als je aan het praten ben
ik probeerde dat altijd op msn, maar dat werkte nooit. kan ook komen omdat ik de dames in kwestie nog nooit gezien had...quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n ex hangt hier rond, hoorde dat over die voorgevel... Zit nu te mijmeren dat 'ie dat in het vervolg maar moet gaan zeggen tegen een meid in de kroeg
quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef henkde_j het volgende:
Die pittig kapsel reacties op Facebook.![]()
[..]
juist, als je niet wil dat een man ff naar je borsten kijkt trek je maar een heel ruime slobbertrui aan.quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef henkde_j het volgende:
Die pittig kapsel reacties op Facebook.![]()
[..]
Oh en het gaat inmiddels verderquote:
idd, die oekel leutert door best een aardig liedje!quote:
Daar doelde ik niet opquote:Op zondag 15 april 2012 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, die oekel leutert door best een aardig liedje!
weet ik, maar ik welquote:
die wouterbosgrap was weer een nieuwe dieptepunt in het oeuvre van Ramonquote:
Want?quote:Op zondag 15 april 2012 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
GA LUISTEREN IK KOM OP 3FM!!!!
ben jij die schorre student???quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hen een plaat aangevraagdwerd net gebeld !
dan heb je een puik liedje aangevraagdquote:
Welke?quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb je een puik liedje aangevraagd
iig iets van The XX.quote:
ja, ik ook! zeg maar vanaf zijn nek tot zijn tenen...quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil ook t lichaam van eric corton... in mn bed!
ja, als vervanging van mijn eigen lichaamquote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoop toch wel met een ander doel, 3rdrock?
heh, kak.quote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef JaneDoe het volgende:
dat van mij ligt in mn bed naast t complete van eric natuurlijk!
ja, die kan dan gezellig met m'n CindieY, Minthy en Alors op de bank gaan zittenquote:
wehehe, lees de topics van een paar dagen geleden terug en oordeel zelfquote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Daskaar het volgende:
hee ik zag donderdag stukken van de awards, maar t leek alsof er geen reet aan was. klopt dat?
Ha, daar heb ik nou juist geen zin in vreemd genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, lees de topics van een paar dagen geleden terug en oordeel zelf
lachen gieren brullenquote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik nou juist geen zin in vreemd genoeg.
wat was de algemene stemming hier?
ik heb me kostelijk vermaakt met de campy uitzendingquote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Daskaar het volgende:
nee? geen serieus antwoord? het feit dat je niet keihard in de verdediging schiet zegt me dat er hier ook sfeer van teleurstelling en plaatsvervangende schaamte hing.
Er hing een heerlijk sarcastische en cynische stemming hier, ik baalde ervan dat ik moest werken...quote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Daskaar het volgende:
nee? geen serieus antwoord? het feit dat je niet keihard in de verdediging schiet zegt me dat er hier ook sfeer van teleurstelling en plaatsvervangende schaamte hing.
sarcastisch en cynisch?? duidelijk dat je er niet bij was. het was juist een grootse show waar ze bij de Oscars nog een spreekwoordelijk puntje aan kunnen zuigen!quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Er hing een heerlijk sarcastische en cynische stemming hier, ik baalde ervan dat ik moest werken...
Juist, dat bedoel ik!quote:Op zondag 15 april 2012 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcastisch en cynisch?? duidelijk dat je er niet bij was. het was juist een grootse show waar ze bij de Oscars nog een spreekwoordelijk puntje aan kunnen zuigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |