abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:44:24 #1
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110301164
Google Adsense & dergelijke: Deel 40 tijd voor de Belastingdopic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_110304050
Goede TT :)
pi_110304776
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_110305259
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal behoorlijk, telkens kom ik met goede ideeën, registreer domeinnamen, wil een goede start maken, maar dan kakt de motivatie en de inspiratie helemaal in, en gebeurt er niks meer mee. Hoe houden jullie zoiets vol? -O-
Uitdagende dingen hou ik meestal wel lang genoeg vol :9
Maar dat is vooral het programmeer- en designwerk bij mij dan. Nu ook alweer uren bezig :7
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:12:11 #5
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_110308112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
Een Google site?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:14:48 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_110308161
Zo ook ik had last van een grote motivatiedip :P
Nog steeds eigenlijk maar ga het proberen op te pakken weer.

Vielen jullie belastingaangiften ook zo tegen met al die inkomsten? Heb gelezen dat de belastingdienst een 'speerpunt' heeft gemaakt van inkomsten uit ander werk dit jaar dus heb er maar extra aandacht aan besteedt in me aangifte :')
pi_110308455
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.

Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
pi_110313606
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:12 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Een Google site?
site.google.com
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_110314209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.

Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Dat werkt zeker motiverend!

Straks in mijn nieuwe huis een bureau van 2.00 of 2.20m, 24" scherm en een relaxed stoel.
pi_110314492
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:

Ik ben ouderwets, print alles dubbel uit en in excel, kleine moeite en aangifte was binnen 10minuten klaar ;)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110324128
Ik heb interesse om een dagboek hier bij te houden. Ik heb al 1 jaar een domein met de volgende eigenschappen:
Exacte zoekopdrachten per maand: 6.600
CPC 0.39 (verhouding adsense/amazon inkomsten schat ik op 30/70)
Domeinnaam structuur: als heet keyword "groene grote auto" is, is me domeinnaam groen-grote-auto.org
Markt=USA/engels
Site heeft al enkele tientjes opgeleverd in de eerste maanden dat hij online was, maar dat was met weinig content en sinds een half jaar heeft de domein geparkeerd gestaan.

Een betere seo analyse volgt nog, maar ben op dit moment niet thuis en kan niet bij mijn normale tools:
Hoewel concurrentie "hoog" is volgens google:
intitle:"groene grote auto" = 42.800
"groene grote auto" = 104.000
Eerste pagina vanuit USA:
1: amazon category page
2: wiki
3: microniche site
4: slechte microniche site
5: specifieke productpagina
6. slechte microniche site
7: ebay link
8: facebook link
9: youtube link
10: pdf

Ik zie hier wel brood in, ik ga dingen wel outsourcen voor een budget van ~$50 denk. Tips e.d. zeer welkom! Ik probeer vaak updates te plaatsen!
Verwachting is, laten we zeggen ~2 euro per dag autopilot over ~2-3 maanden
pi_110326974
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro *O*
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_110329371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro *O*
Je bent wel de boel aan het belazeren met die site.

Het enige waar je op kan klikken is de advertentie. Bovendien heb je geen inhoud, behalve een logo van Facebook :')
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_110329500
quote:
Zo heb je binnen de kortste keren een adsense ban te pakken.
pi_110332004
quote:
tering.. trots op zijn dit :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110332393
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_110332835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
definieer domeinen alleen voor adsense?
pi_110332854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
AdSense for Domains, maar volgens mij gingen ze daarmee stoppen. Weet ook niet of dat wat oplevert.
pi_110332976
Dat is gestopt volgens mij, voornamelijk vanwege het hoge aantal bullshit-domeinen die toch op de 1 of andere manier hoog in google kwamen te staan.
pi_110332981
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

definieer domeinen alleen voor adsense?
Dat ik met vacebook.nl geen andere plannen heb dan geld maken op mensen die verkeerd typen :')
pi_110333099
tsja net als je k3 spelletjes zeker :) en ware toevoeging voor het wereld wijde web
pi_110333213

[ Bericht 100% gewijzigd door benx op 14-04-2012 23:31:30 ]
pi_110343813
Heb een maand geleden een site gekocht en daarop het aantal bezoekers per maand verdubbelt naar 2.300 en inkomsten uit Adsense en m4n bijna verdubbelt naar 43 euro in de afgelopen 30 dagen. Maar ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor en pas binnenkort zelf niet meer in de doelgroep.

Wat is een goede prijs om voor de site te vragen? Weinig arbeidsintensief, geen kosten gemaakt om te adverteren, 2000 unieke bezoekers per maand, 43 euro inkomsten/maand.
pi_110345037
Stuur maar even een dm, misschien heb ik wel interesse.
pi_110393579
CTR van 0,05% :')

Ik doe iets heel erg verkeerd :P
  maandag 16 april 2012 @ 13:58:46 #26
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110394360
Iemand even advies in welke kolom ik nu moet kijken
Gaat om een .ch domein (1 woord)

Land op China gezet en talen op alle.
Moet ik dan uitgaan (aantal zoekopdrachten) van de linkerkolom of de rechter? Dit is mij nog steeds niet altijd duidelijk.

Middelste getal is het exacte aantal op dit woord.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_110394425
de rechter... als je wilt wetne hoeveel er in china wordt gezocht...
  maandag 16 april 2012 @ 14:01:02 #28
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110394457
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef RanTheMan het volgende:
de rechter...
Zo'n vermoeden had ik al....bedankt in elk geval.
Laat ik het domein lekker varen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 16 april 2012 @ 14:01:53 #29
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_110394497
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Razor21 het volgende:
Gaat om een .ch domein (1 woord)

Land op China gezet en talen op alle.
Waarom China? :?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 16 april 2012 @ 14:02:54 #30
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110394538
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef mstx het volgende:

[..]

Waarom China? :?
Ach denk doe eens wat anders....en bij toeval zag ik dat deze vrij was toen ik op het woord zocht. Ging om een behoorlijk bekend persoon internationaal. Had verwacht dat hij daar ook behoorlijk bekend was.

Ach laat het lekker varen. Afgelopen week 65 euro verdient met 4 domeinnamen (opruiming aan het houden). Ging om die goud domeintjes en 2 x een <woord> hotel domeinnaampje.

Nu in afwachting van een reactie (van 15 webwinkels) voor :

camera-shop punt eu
camera-winkel punt eu

Met streepjes verkopen best redelijk bij mij heb ik ontdekt. Heb die camera winkels allemaal een mail verstuurd of ze mijne willen overnemen. Met die balpennen punt eu is ook gelukt.
pi_110394636
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden had ik al....bedankt in elk geval.
Laat ik het domein lekker varen
als je echt een topper bent doe je het zo:

maandag 16 april 2012 @ 14:09:36 #32
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_110394805
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ach denk doe eens wat anders....en bij toeval zag ik dat deze vrij was toen ik op het woord zocht. Ging om een behoorlijk bekend persoon internationaal. Had verwacht dat hij daar ook behoorlijk bekend was.

Ach laat het lekker varen. Afgelopen week 65 euro verdient met 4 domeinnamen (opruiming aan het houden). Ging om die goud domeintjes en 2 x een <woord> hotel domeinnaampje.

Nu in afwachting van een reactie (van 15 webwinkels) voor :

camera-shop punt eu
camera-winkel punt eu

Met streepjes verkopen best redelijk bij mij heb ik ontdekt. Heb die camera winkels allemaal een mail verstuurd of ze mijne willen overnemen. Met die balpennen punt eu is ook gelukt.
Heee, ben je er weer :)
Weer een beetje in "shape"?
  maandag 16 april 2012 @ 14:11:28 #33
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110394882
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Heee, ben je er weer :)
Weer een beetje in "shape"?
Ja man bedankt!
Heb echt even ruim 3 weken in een hel geleefd. Nieuwe relatie verbrak het na een intense 5 maanden (zag het niet aankomen) zo pats boem van de roze wolk af getieft.

Hahaha

Kan er nu wel weer om lachen :')

Liefdesverdriet is echt kut zeg. Goh wat kun je daar ziek van zijn :r :r (maar daar is een ander topic voor).

Ontopic :

Ja ik ben weer terug en ga binnenkort met een variant op DDKIN komen! Heb er weer zin in :o
pi_110394892
.ch is geen china he
  maandag 16 april 2012 @ 14:12:26 #35
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110394922
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef xaban06 het volgende:
.ch is geen china he
is de officiele extensie van Zwitserland OMG wat een bijna fail van mij.... :P
Wat stom zeg dat ik daar zo vanuit ging!

Dat moet .cn zijn.
pi_110395310
Haha dat wilde ik dus ook al zeggen, iemand was me, xaban06 was me voor.

Anyways, ik ben echt bezig met het eerst op orde krijgen van mijn kantoor voordat ik me weer vol op het online gebeuren ga richten. Liggend op de bank werkt gewoon niet. Eigenlijk moet ik dan wel de PS3 en mijn 42" Panasonic uit het kantoor gooien om echt productief te worden haha.
pi_110395404
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja man bedankt!
Heb echt even ruim 3 weken in een hel geleefd. Nieuwe relatie verbrak het na een intense 5 maanden (zag het niet aankomen) zo pats boem van de roze wolk af getieft.

Hahaha

Liefdesverdriet is echt kut zeg. Goh wat kun je daar ziek van zijn :r :r (maar daar is een ander topic voor).

Ontopic :

Ja ik ben weer terug en ga binnenkort met een variant op DDKIN komen! Heb er weer zin in :o
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
  maandag 16 april 2012 @ 14:25:59 #38
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_110395434
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja man bedankt!

Hahaha

Ontopic :

Gelukkig, ik weet helaas hoe kut LVD kan zijn, maar heeel blij te lezen dat je weer zin in heb, ik ben benieuwd :)
  maandag 16 april 2012 @ 14:29:25 #39
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110395556
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Gelukkig, ik weet helaas hoe kut LVD kan zijn, maar heeel blij te lezen dat je weer zin in heb, ik ben benieuwd :)
Zal Razor21 niet zijn als ik toch even keek of LVD punt nl vrij was :')
  maandag 16 april 2012 @ 14:30:57 #40
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_110395615
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Zal Razor21 niet zijn als ik toch even keek of LVD punt nl vrij was :')
_O- Ik heb in mij lvd periode ook aan zoiets zitten denken!
pi_110397792
Shut up fool.
  maandag 16 april 2012 @ 22:26:50 #42
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110419340
Zojuist een (denk ik) mooie vondst gedaan. Zoekterm van 4 woorden die erg veel gebruikt wordt, met zeer weinig concurrentie.

De twee daaronder zijn relevante zoekopdrachten, met 3 woorden.

Heb een aantal domeinnamen vastgelegd, en ga er binnenkort maar even goed mee aan de slag. :)
pi_110420280
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist een (denk ik) mooie vondst gedaan. Zoekterm van 4 woorden die erg veel gebruikt wordt, met zeer weinig concurrentie.

[ afbeelding ]

Heb een aantal domeinnamen vastgelegd, en ga er binnenkort maar even goed mee aan de slag. :)
Dat zijn vast "brede" resultaten.
  maandag 16 april 2012 @ 22:45:55 #44
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110420369
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hmm, nee, lijkt me niet bepaald. Het is echt een directe zoekterm, die veel gebruikt wordt, maar waar weinig resultaat voor is. Een zoekterm die in die combinatie ook het meest logisch is. :Y
pi_110420529
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef BBQSausage het volgende:

[ afbeelding ]

IS dit in adsense?
pi_110420530
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar dan nog zijn het mooie aantallen, zeker ook voor de longtail searches.. En dat met een lage concurrentie.. Klinkt te goed om waar te zijn... Dr is vast iets anders mee...
pi_110420593
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Hmm, nee, lijkt me niet bepaald. Het is echt een directe zoekterm, die veel gebruikt wordt, maar waar weinig resultaat voor is. Een zoekterm die in die combinatie ook het meest logisch is. :Y
Welke van deze checkboxen heb je aangevinkt?

pi_110420713
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Maar dan nog zijn het mooie aantallen, zeker ook voor de longtail searches.. En dat met een lage concurrentie.. Klinkt te goed om waar te zijn... Dr is vast iets anders mee...
Lage concurrentie is helemaal niet goed. Je wil als publisher juist hoge concurrentie hebben. Let op dat dit concurrentie onder de adverteerders is, niet onder degenen die willen ranken in de SERPs.
pi_110420935
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Lage concurrentie is helemaal niet goed. Je wil als publisher juist hoge concurrentie hebben. Let op dat dit concurrentie onder de adverteerders is, niet onder degenen die willen ranken in de SERPs.
Dat begrijp ik, maar 9 vd 10x loopt dit parallel aan elkaar en dan wel zulke zoekvolumes.. Dus ik word nu wel een beetje nieuwsgierig
  maandag 16 april 2012 @ 23:01:03 #50
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110421162
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

IS dit in adsense?
AdWords, ja.
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat..
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welke van deze checkboxen heb je aangevinkt?

[ afbeelding ]
Allemaal, en inderdaad, breed geeft de hoogste score weer, neemt niet weg dat de andere resulaten niet de moeite waard zijn (IMO).
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er is wel concurrentie, maar niet op de wijze waarop ik dit wil aanpakken. Het gaat wat tijd kosten, maar daar ben ik wel voor te porren nu. :)
  maandag 16 april 2012 @ 23:02:35 #51
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_110421239

Loopt nog altijd lekker met mijn 3 sites, in het weekend zijn mijn inkomsten wel opmerkelijk lager, en 4 nieuwe sites in het vooruitzicht.
pi_110421303
Je wilt me vast geen pm sturen met een hint ofwel :)
  maandag 16 april 2012 @ 23:04:29 #53
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110421357
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef RanTheMan het volgende:
Je wilt me vast geen pm sturen met een hint ofwel :)
Daar ga ik nu nog niet aan beginnen, maar ik hou jullie op de hoogte hier. :)
pi_110427330
Ik zoek echt altijd op Exact alleen. En dan wil ik minimaal 1000 zoekopdrachten hebben met een CPC van minimaal 60 cent. Pas dan wordt het interessant. Brede resultaten zoek ik nooit op. Soms is dat onwijs hoog, maar exact heel laag.

Wat is de CPC van het zoekwoord?
pi_110427558
Ik ga overigens dit weekend met een nieuwe serie websites starten met een nieuw idee wat ik een klein beetje gepikt hebt van een andere website. Inkomen is niet heel hoog, maar wel ruim voldoende om een serie van websites op te zetten. Verwacht er toch op jaarbasis bij 10 websites ongeveer 3000 dollar mee te kunnen verdienen. Lage inschatting overigens.

Helaas kan ik het niet delen, want dan verpest ik de markt voor mezelf. Ik zal wel updates proberen te posten van het project.
pi_110427729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:36 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek echt altijd op Exact alleen. En dan wil ik minimaal 1000 zoekopdrachten hebben met een CPC van minimaal 60 cent. Pas dan wordt het interessant. Brede resultaten zoek ik nooit op. Soms is dat onwijs hoog, maar exact heel laag.

Wat is de CPC van het zoekwoord?
1000?
Geloof dat de nummer 1 plek 35-40% oplevert, dan krijg jij per maand 350/400 bezoekers uit google, dat is niet interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 09:07:53 ]
pi_110427894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

1000?
Geloof dat de nummer 1 plek 35-40%, dan krijg jij per maand 350/400 bezoekers uit google, dat is niet interessant.
het gaat om exacte searches he :) dus alle brede en woordgroepen komen daar nog bij, daarnaast is het in een niche scoren relatief makkelijekr dan iets generiek
pi_110428112
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

het gaat om exacte searches he :) dus alle brede en woordgroepen komen daar nog bij, daarnaast is het in een niche scoren relatief makkelijekr dan iets generiek
Dus dat.En met weinig onderhoud hoef je dus eigenlijk niks te doen en komt het geld gewoon binnen. Doe dat keer 100 en het gaat interessant worden.
pi_110428987
1000 is ook wel wat aan de lage kant, er zijn genoeg woorden met meer zoekopdrachten waar je ook hoog kunt ranken. 1000 zoekopdrachten * 35% die de 1e hit klikt * 15% ctr * 0.6 cpc * 68% wat Google uitbetaalt = 21.42 euro per maand...
pi_110431684
Dus in principe is het gewoon het aantal zoekopdrachten * 0,002

Gemiddeld gezien als je op 1 staat.
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:15:20 #62
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110433954
Hi,

I'm open to offers for **************.com. Let me know what you have in mind.

Thanks,

Peter

Hier kan ik dus zo slecht tegen hé, ik heb geen flauw idee wat ik hier mee moet.. -O-
pi_110434586
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef BBQSausage het volgende:
Hi,

I'm open to offers for **************.com. Let me know what you have in mind.

Thanks,

Peter

Hier kan ik dus zo slecht tegen hé, ik heb geen flauw idee wat ik hier mee moet.. -O-
Email researchen, 99% zijn spam mails .. of hier staat al, of in de volgende, dat ze een waarde schatting willen laten doen door een extern bedrijf/3e partij .. kost je 50dollar.

Scam :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:37:48 #64
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110434841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Email researchen, 99% zijn spam mails .. of hier staat al, of in de volgende, dat ze een waarde schatting willen laten doen door een extern bedrijf/3e partij .. kost je 50dollar.

Scam :P
Nee, sorry voor de weinige info, maar ik heb een mail gestuurd met de vraag voor een overnameprijs. Dit krijg ik als reactie, daar kan ik dus niks mee. -O-
pi_110435040
doe gewoon een bod... feitelijk wil hij dat jij de onderhandelingen begint.. ik weet niet wat jij het waard vind, maar bied daarvan gewoon de helft
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:06:33 #66
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_110435927
Net g-drive punt nl gekocht.
Kwam op het idee door Google Drive....na wat zoekwerk kwam ik erachter dat dit ook een harddisk is.

In het Nederlands wordt er wereldwijd exact : 49.500 keer opgezocht.

Misschien dat Google hem wel overneemt :P
pi_110438659
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Nee, sorry voor de weinige info, maar ik heb een mail gestuurd met de vraag voor een overnameprijs. Dit krijg ik als reactie, daar kan ik dus niks mee. -O-
Laatst ook gemailed voor een domeinnaam die te koop stond, ik vroeg ook wat ze ongeveer in gedachte hadden als prijs. Simpel domeinnaampje met 3 letters wat eigenlijk niets betekent en niemand op zoekt maar toch wilde ze meer dan ¤8k ervoor :') wat zijn dat voor gekken man. Domeinbank ofzo...
Facts don't care about your feelings
pi_110438781
tsja 3 letters he.. die zijn zeldzaam...
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:11:25 #69
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110438830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Laatst ook gemailed voor een domeinnaam die te koop stond, ik vroeg ook wat ze ongeveer in gedachte hadden als prijs. Simpel domeinnaampje met 3 letters wat eigenlijk niets betekent en niemand op zoekt maar toch wilde ze meer dan ¤8k ervoor :') wat zijn dat voor gekken man. Domeinbank ofzo...
Een beetje domein in beheer van zulke bedrijven staat sowieso voor minimaal ¤6k te koop ja. Ik heb de afgelopen week 6 mailtjes rondgestuurd, minimale vraagprijs was ¤5.5k en maximale was ¤12k. Gekkenwerk, maar ze willen er gewoon niet vanaf voor een lager bedragje. :')
pi_110438906
pi_110439334
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Een beetje domein in beheer van zulke bedrijven staat sowieso voor minimaal ¤6k te koop ja. Ik heb de afgelopen week 6 mailtjes rondgestuurd, minimale vraagprijs was ¤5.5k en maximale was ¤12k. Gekkenwerk, maar ze willen er gewoon niet vanaf voor een lager bedragje. :')
Inderdaad. Misschien hopen ze dat er ooit een grote multinational ofzo met zo'n naam of afkorting komt, om dan voor veel geld te verkopen? Snap het anders ook niet, volgens mij blijven die domeinen echt jaren staan niets te doen.
Facts don't care about your feelings
pi_110440364
Ik heb zelf JDx.nl en die wilde een DJ genaamd JDX kopen, maar ook al betekend het voor de meeste mensen niets, voor minder dan 1000 gaat ie echt niet weg. Lekker kort en gebruik hem vooral veel voor subdomeinen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:06:18 #73
305022 benx
Siktigit
pi_110441072
Had wat willekeurige letters getypt, EOQ.be/QLR.be is vrij ;) (weet niet of het wat.)

[ Bericht 9% gewijzigd door benx op 17-04-2012 15:11:56 ]
pi_110442468
Zojuist iets gepost op m'n site, gek genoeg sta ik nu al op plek 8 in Google (in 10 minuten tijd) als je zoekt op datgene. Ziet Google mijn blog al als nieuwssite ofzo, dat ie zo snel geindexeerd wordt?
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:51:57 #75
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110443066
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
doe gewoon een bod... feitelijk wil hij dat jij de onderhandelingen begint.. ik weet niet wat jij het waard vind, maar bied daarvan gewoon de helft
Heb zojuist een bod gedaan, ver onder de vraagprijs, maar hopelijk gaat hij er mee akkoord, hij doet er toch niks mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')