Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitdagende dingen hou ik meestal wel lang genoeg volquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal behoorlijk, telkens kom ik met goede ideeën, registreer domeinnamen, wil een goede start maken, maar dan kakt de motivatie en de inspiratie helemaal in, en gebeurt er niks meer mee. Hoe houden jullie zoiets vol?
Een Google site?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
Dat werkt zeker motiverend!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.
Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Ik ben ouderwets, print alles dubbel uit en in excel, kleine moeite en aangifte was binnen 10minuten klaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.
Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Je bent wel de boel aan het belazeren met die site.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro
Zo heb je binnen de kortste keren een adsense ban te pakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
tering.. trots op zijn ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
definieer domeinen alleen voor adsense?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
AdSense for Domains, maar volgens mij gingen ze daarmee stoppen. Weet ook niet of dat wat oplevert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
Dat ik met vacebook.nl geen andere plannen heb dan geld maken op mensen die verkeerd typenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
definieer domeinen alleen voor adsense?
Zo'n vermoeden had ik al....bedankt in elk geval.quote:
Waarom China?quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Razor21 het volgende:
Gaat om een .ch domein (1 woord)
Land op China gezet en talen op alle.
Ach denk doe eens wat anders....en bij toeval zag ik dat deze vrij was toen ik op het woord zocht. Ging om een behoorlijk bekend persoon internationaal. Had verwacht dat hij daar ook behoorlijk bekend was.quote:
als je echt een topper bent doe je het zo:quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al....bedankt in elk geval.
Laat ik het domein lekker varen
Heee, ben je er weerquote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach denk doe eens wat anders....en bij toeval zag ik dat deze vrij was toen ik op het woord zocht. Ging om een behoorlijk bekend persoon internationaal. Had verwacht dat hij daar ook behoorlijk bekend was.
Ach laat het lekker varen. Afgelopen week 65 euro verdient met 4 domeinnamen (opruiming aan het houden). Ging om die goud domeintjes en 2 x een <woord> hotel domeinnaampje.
Nu in afwachting van een reactie (van 15 webwinkels) voor :
camera-shop punt eu
camera-winkel punt eu
Met streepjes verkopen best redelijk bij mij heb ik ontdekt. Heb die camera winkels allemaal een mail verstuurd of ze mijne willen overnemen. Met die balpennen punt eu is ook gelukt.
Ja man bedankt!quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Heee, ben je er weer
Weer een beetje in "shape"?
is de officiele extensie van Zwitserland OMG wat een bijna fail van mij....quote:
Ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja man bedankt!
Heb echt even ruim 3 weken in een hel geleefd. Nieuwe relatie verbrak het na een intense 5 maanden (zag het niet aankomen) zo pats boem van de roze wolk af getieft.
Hahaha
Kan er nu wel weer om lachen![]()
Liefdesverdriet is echt kut zeg. Goh wat kun je daar ziek van zijn![]()
(maar daar is een ander topic voor).
Ontopic :
Ja ik ben weer terug en ga binnenkort met een variant op DDKIN komen! Heb er weer zin in
Gelukkig, ik weet helaas hoe kut LVD kan zijn, maar heeel blij te lezen dat je weer zin in heb, ik ben benieuwdquote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja man bedankt!
Heb echt even ruim 3 weken in een hel geleefd. Nieuwe relatie verbrak het na een intense 5 maanden (zag het niet aankomen) zo pats boem van de roze wolk af getieft.
Hahaha
Kan er nu wel weer om lachen![]()
Liefdesverdriet is echt kut zeg. Goh wat kun je daar ziek van zijn![]()
(maar daar is een ander topic voor).
Ontopic :
Ja ik ben weer terug en ga binnenkort met een variant op DDKIN komen! Heb er weer zin in
Zal Razor21 niet zijn als ik toch even keek of LVD punt nl vrij wasquote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Gelukkig, ik weet helaas hoe kut LVD kan zijn, maar heeel blij te lezen dat je weer zin in heb, ik ben benieuwd
quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal Razor21 niet zijn als ik toch even keek of LVD punt nl vrij was
Dat zijn vast "brede" resultaten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist een (denk ik) mooie vondst gedaan. Zoekterm van 4 woorden die erg veel gebruikt wordt, met zeer weinig concurrentie.
[ afbeelding ]
De twee daaronder zijn relevante zoekopdrachten, met 3 woorden.
Heb een aantal domeinnamen vastgelegd, en ga er binnenkort maar even goed mee aan de slag.![]()
Hmm, nee, lijkt me niet bepaald. Het is echt een directe zoekterm, die veel gebruikt wordt, maar waar weinig resultaat voor is. Een zoekterm die in die combinatie ook het meest logisch is.quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zijn vast "brede" resultaten.
IS dit in adsense?quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist een (denk ik) mooie vondst gedaan. Zoekterm van 4 woorden die erg veel gebruikt wordt, met zeer weinig concurrentie.
[ afbeelding ]
De twee daaronder zijn relevante zoekopdrachten, met 3 woorden.
Heb een aantal domeinnamen vastgelegd, en ga er binnenkort maar even goed mee aan de slag.![]()
Maar dan nog zijn het mooie aantallen, zeker ook voor de longtail searches.. En dat met een lage concurrentie.. Klinkt te goed om waar te zijn... Dr is vast iets anders mee...quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zijn vast "brede" resultaten.
Welke van deze checkboxen heb je aangevinkt?quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, nee, lijkt me niet bepaald. Het is echt een directe zoekterm, die veel gebruikt wordt, maar waar weinig resultaat voor is. Een zoekterm die in die combinatie ook het meest logisch is.
Lage concurrentie is helemaal niet goed. Je wil als publisher juist hoge concurrentie hebben. Let op dat dit concurrentie onder de adverteerders is, niet onder degenen die willen ranken in de SERPs.quote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Maar dan nog zijn het mooie aantallen, zeker ook voor de longtail searches.. En dat met een lage concurrentie.. Klinkt te goed om waar te zijn... Dr is vast iets anders mee...
Dat begrijp ik, maar 9 vd 10x loopt dit parallel aan elkaar en dan wel zulke zoekvolumes.. Dus ik word nu wel een beetje nieuwsgierigquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lage concurrentie is helemaal niet goed. Je wil als publisher juist hoge concurrentie hebben. Let op dat dit concurrentie onder de adverteerders is, niet onder degenen die willen ranken in de SERPs.
AdWords, ja.quote:
Ik zou niet weten wat..quote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Maar dan nog zijn het mooie aantallen, zeker ook voor de longtail searches.. En dat met een lage concurrentie.. Klinkt te goed om waar te zijn... Dr is vast iets anders mee...
Allemaal, en inderdaad, breed geeft de hoogste score weer, neemt niet weg dat de andere resulaten niet de moeite waard zijn (IMO).quote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welke van deze checkboxen heb je aangevinkt?
[ afbeelding ]
Er is wel concurrentie, maar niet op de wijze waarop ik dit wil aanpakken. Het gaat wat tijd kosten, maar daar ben ik wel voor te porren nu.quote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lage concurrentie is helemaal niet goed. Je wil als publisher juist hoge concurrentie hebben. Let op dat dit concurrentie onder de adverteerders is, niet onder degenen die willen ranken in de SERPs.
Daar ga ik nu nog niet aan beginnen, maar ik hou jullie op de hoogte hier.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef RanTheMan het volgende:
Je wilt me vast geen pm sturen met een hint ofwel
1000?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:36 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek echt altijd op Exact alleen. En dan wil ik minimaal 1000 zoekopdrachten hebben met een CPC van minimaal 60 cent. Pas dan wordt het interessant. Brede resultaten zoek ik nooit op. Soms is dat onwijs hoog, maar exact heel laag.
Wat is de CPC van het zoekwoord?
het gaat om exacte searches hequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1000?
Geloof dat de nummer 1 plek 35-40%, dan krijg jij per maand 350/400 bezoekers uit google, dat is niet interessant.
Dus dat.En met weinig onderhoud hoef je dus eigenlijk niks te doen en komt het geld gewoon binnen. Doe dat keer 100 en het gaat interessant worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het gaat om exacte searches hedus alle brede en woordgroepen komen daar nog bij, daarnaast is het in een niche scoren relatief makkelijekr dan iets generiek
Email researchen, 99% zijn spam mails .. of hier staat al, of in de volgende, dat ze een waarde schatting willen laten doen door een extern bedrijf/3e partij .. kost je 50dollar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef BBQSausage het volgende:
Hi,
I'm open to offers for **************.com. Let me know what you have in mind.
Thanks,
Peter
Hier kan ik dus zo slecht tegen hé, ik heb geen flauw idee wat ik hier mee moet..
Nee, sorry voor de weinige info, maar ik heb een mail gestuurd met de vraag voor een overnameprijs. Dit krijg ik als reactie, daar kan ik dus niks mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Email researchen, 99% zijn spam mails .. of hier staat al, of in de volgende, dat ze een waarde schatting willen laten doen door een extern bedrijf/3e partij .. kost je 50dollar.
Scam
Laatst ook gemailed voor een domeinnaam die te koop stond, ik vroeg ook wat ze ongeveer in gedachte hadden als prijs. Simpel domeinnaampje met 3 letters wat eigenlijk niets betekent en niemand op zoekt maar toch wilde ze meer dan ¤8k ervoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry voor de weinige info, maar ik heb een mail gestuurd met de vraag voor een overnameprijs. Dit krijg ik als reactie, daar kan ik dus niks mee.
Een beetje domein in beheer van zulke bedrijven staat sowieso voor minimaal ¤6k te koop ja. Ik heb de afgelopen week 6 mailtjes rondgestuurd, minimale vraagprijs was ¤5.5k en maximale was ¤12k. Gekkenwerk, maar ze willen er gewoon niet vanaf voor een lager bedragje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Laatst ook gemailed voor een domeinnaam die te koop stond, ik vroeg ook wat ze ongeveer in gedachte hadden als prijs. Simpel domeinnaampje met 3 letters wat eigenlijk niets betekent en niemand op zoekt maar toch wilde ze meer dan ¤8k ervoorwat zijn dat voor gekken man. Domeinbank ofzo...
Inderdaad. Misschien hopen ze dat er ooit een grote multinational ofzo met zo'n naam of afkorting komt, om dan voor veel geld te verkopen? Snap het anders ook niet, volgens mij blijven die domeinen echt jaren staan niets te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een beetje domein in beheer van zulke bedrijven staat sowieso voor minimaal ¤6k te koop ja. Ik heb de afgelopen week 6 mailtjes rondgestuurd, minimale vraagprijs was ¤5.5k en maximale was ¤12k. Gekkenwerk, maar ze willen er gewoon niet vanaf voor een lager bedragje.
Heb zojuist een bod gedaan, ver onder de vraagprijs, maar hopelijk gaat hij er mee akkoord, hij doet er toch niks mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
doe gewoon een bod... feitelijk wil hij dat jij de onderhandelingen begint.. ik weet niet wat jij het waard vind, maar bied daarvan gewoon de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |