Uhuquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Injetta het volgende:
Dus in de achtertuin wonen is vrijheid???
Ja en in een caravan is juist geen kippenhok of wat zei iequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Injetta het volgende:
Dus in de achtertuin wonen is vrijheid???
En hij wilde niet in een huis, zo kun je het ook bekijken, maar dat ziet hij niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Frag_adder het volgende:
"she couldn't live my life"dat moet je ook willen
In een kamper is daar geen plaats voor ... een Normale spiegel... Oh nee die is in bezet door de vrouwquote:
Nee die vrouw moet poetsen, geen tijd om in de spiegel te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
In een kamper is daar geen plaats voor ... een Normale spiegel... Oh nee die is in bezet door de vrouw
Donderdag al.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wanneer komt het nou weer? Ik zat te hard te lachen.
nee dat zie je verkeerd, hij is een gypsy, zij had geen meningquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij wilde niet in een huis, zo kun je het ook bekijken, maar dat ziet hij niet.
Ik wist ook niet dat het al zo snel was, maar volgens mij zeiden ze net dat het komende donderdag al kwamquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze donderdag al? Ik dacht dat je je nog kon opgeven
ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze donderdag al? Ik dacht dat je je nog kon opgeven
Oh je doet ook mee?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat ben ikMaar daar hoef ik niet naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |