Doe nu niet alsof je het voorbeeld van jou met collgea en klant niet begrijpt. Ik schat je hoger in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die opmerkingen? Welke? Henk en Ingrid een klant?
En waarom je er zo'n punt van maakt is mij nog steeds een raadsel.
Mooi weer spelen krijg ik ook jeuk van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Is niets nieuws, ben altijd al tegen persoonlijk geneuzel geweest onderling in de tweede kamer. Al ver voordat PVV in beeld kwam.
Och uiteraard, dat op de pof leven dat begon in 2006 en daar werd in 2010 een punt achter gezet. Juist!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eerder ingrijpen waar de schulden van de bevolking en de staat de pan uit rezen. We leefden op de pof.
Maarja, met de PvdA aan het roer van Financien weet je dat problemen doorgeschoven worden.
Dit is gewoon een grap. De tering zeg. Je kan toch niet de hele dag serieus blijven bij die gortdroge materie, op vrijdag, nadat Geert voor de zoveelste keer een keuteltje heeft uitgepoept.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Is niets nieuws, ben altijd al tegen persoonlijk geneuzel geweest onderling in de tweede kamer. Al ver voordat PVV in beeld kwam.
Gaat het niet over hier toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi weer spelen krijg ik ook jeuk van.
Ik vind het wel belangrijk eigenlijk, dat Rutte nu deze dingen zegt schemert wel door dat de VVD eigenlijk ook maar weinig waarde hecht aan de grondbeginselen en achterban van de PVV. Iets wat menig Nederlander toch wou horen als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je het niet begrijpt. Ik schat je hoger in.
Je denkt dat de oppositie dit gaat bevestigen? Dan snoeren ze zichzelf de mond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk eigenlijk, dat Rutte nu deze dingen zegt schemert wel door dat de VVD eigenlijk ook maar weinig waarde hecht aan de grondbeginselen en achterban van de PVV. Iets wat menig Nederlander toch wou horen als ik me niet vergis.
Ik heb 't niet over de politiek zozeer, maar meer de inwoners van Nederland en ook vooral de VVD'ers. Toegegeven, je moet enigszins deductief vermogen hebben om het te begrijpen, maar hier heb ik het al wel vaker met Paddy over gehad, dit is typisch zo'n steekje die luchtig opgevat kan worden, maar waar een heel verhaal achter schuil gaat wat boekdelen spreekt. Zegmaar een grapje wat gemaakt kan worden in gegoede kringen, maar waarmee je iemand volledig mee de grond in stampt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je denkt dat de oppositie dit gaat bevestigen? Dan snoeren ze zichzelf de mond.
Zie je het voor je?
Met de oppositie bedoel ik ook de users van Fok. Diegenen die het nu aangrijpen om de VVD af te branden. Terwijl ze eigenlijk, zoals jij al opmerkte, een bevestiging hebben van hun vorige gekrakeel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over de politiek zozeer, maar meer de inwoners van Nederland en ook vooral de VVD'ers. Toegegeven, je moet enigszins deductief vermogen hebben om het te begrijpen, maar hier heb ik het al wel vaker met Paddy over gehad, dit is typisch zo'n steekje die luchtig opgevat kan worden, maar waar een heel verhaal achter schuil gaat wat boekdelen spreekt. Zegmaar een grapje wat gemaakt kan worden in gegoede kringen, maar waarmee je iemand volledig mee de grond in stampt.
Derhalve kan ik het wel waarderen.
Dus je ziet in topics waar anderen precies zo'n keuteltje legt publiekelijk over de VVD er de humor van in? Reageer je dus precies hetzelfde? Ja, misschien dan jouw humor. Niet de mijne. Ik erger me aan dat pubergedrag. En jammer dat hij dan precies hetzelfde doet als GW.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is gewoon een grap. De tering zeg. Je kan toch niet de hele dag serieus blijven bij die gortdroge materie, op vrijdag, nadat Geert voor de zoveelste keer een keuteltje heeft uitgepoept.
Bovenal heerst nog een beetje "it's funnny cause it's true" gevoel.
Och mogen ze vooral doen, er steekt meer achter Rutte's opmerking dan enkel een oppervlakkig grapje, als ze dat niet wensen in te zien is dat niet echt mijn probleem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de oppositie bedoel ik ook de users van Fok. Diegenen die het nu aangrijpen om de VVD af te branden. Terwijl ze eigenlijk, zoals jij al opmerkte, een bevestiging hebben van hun vorige gekrakeel.
Misschien moet je eens een beetje immuun worden voor dat soort plaagstootjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus je ziet in topics waar anderen precies zo'n keuteltje legt publiekelijk over de VVD er de humor van in? Reageer je dus precies hetzelfde? Ja, misschien dan jouw humor. Niet de mijne. Ik erger me aan dat pubergedrag. En jammer dat hij dan precies hetzelfde doet als GW.
Ik heb het niet over de VVD alleen, maar wanneer je dat er alleen in leest ligt dat aan jezelfquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de oppositie bedoel ik ook de users van Fok. Diegenen die het nu aangrijpen om de VVD af te branden. Terwijl ze eigenlijk, zoals jij al opmerkte, een bevestiging hebben van hun vorige gekrakeel.
Onderstreepte dus mee eens. In een vriendenkring kan je daar met dezelfde zogenaamde grap op reageren. Publiekelijk zou ik mijn mond houden, want staat enorm puberaal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over de politiek zozeer, maar meer de inwoners van Nederland en ook vooral de VVD'ers. Toegegeven, je moet enigszins deductief vermogen hebben om het te begrijpen, maar hier heb ik het al wel vaker met Paddy over gehad, dit is typisch zo'n steekje die luchtig opgevat kan worden, maar waar een heel verhaal achter schuil gaat wat boekdelen spreekt. Zegmaar een grapje wat gemaakt kan worden in gegoede kringen, maar waarmee je iemand volledig mee de grond in stampt.
Derhalve kan ik het wel waarderen.
Ik denk dus echt dat dit geen plaagstootje is, maar wat VS zegt hierover.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een beetje immuun worden voor dat soort plaagstootjes.
Ik had het dan ook tegen VS.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de VVD alleen, maar wanneer je dat er alleen in leest ligt dat aan jezelf
Dat wel, maar je kan moeilijk in duidelijke taal deze boodschap brengen, en aangezien voornamelijk VVD'ers zitten te wachten op een soort van dedain tegen de PVV is dit eigenlijk prima gedaan door Rutte. Wij begrijpen het, en voor de mensen die het niet interesseert is het maar een simpel flauw grapje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Onderstreepte dus mee eens. In een vriendenkring kan je daar met dezelfde grap op reageren. Publiekelijk zou ik mijn mond houden, want staat enorm puberaal.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kan moeilijk in duidelijke taal deze boodschap brengen, en aangezien voornamelijk VVD'ers zitten te wachten op een soort van dedain tegen de PVV is dit eigenlijk prima gedaan door Rutte. Wij begrijpen het, en voor de mensen die het niet interesseert is het maar een simpel flauw grapje.
Iedereen blij.
Ik denk dat men jou wel aan het lijstje mensen met absurde ideeën mogen toevoegen...wat een domme overtrokken conclusie die ook nog eens totaal irrelevant is..... zo, beter kan ik het even niet zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef rockstah het volgende:
Ik vind dat Geert Rutte nu wel aan zijn lijstje van 'medeverantwoordelijken bij een eventuele aanslag op zijn persoon' toe mag voegen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef rockstah het volgende:
Ik vind dat Geert Rutte nu wel aan zijn lijstje van 'medeverantwoordelijken bij een eventuele aanslag op zijn persoon' toe mag voegen.
En dan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind dat Geert nu wel eens daad bij woord mag voegen en zo snel mogelijk de stekker eruit trekt, met zijn grote Twitter-waffel over nieuwe verkiezingen steeds.
Nou nee, dat denk ik helemaal niet. Het geeft in ieder geval wel aan hoe jij denkt. Maar deze regering, in zijn huidige opzet, zal ons dichter bij de afgrond brengen dan ons er juist uithalen.quote:Op zondag 15 april 2012 07:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dan?
Denk je dat je dan met een andere regering een nieuwere LED TV, de nieuwste telefoon kan aanschaffen of een keer vaker met vakantie kan gaan?
Keep dreaming.
De PvdA en SP, ja, daar moet je het van hebben om succesvol het land naar de kloten te helpen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nou nee, dat denk ik helemaal niet. Het geeft in ieder geval wel aan hoe jij denkt. Maar deze regering, in zijn huidige opzet, zal ons dichter bij de afgrond brengen dan ons er juist uithalen.
SP vind ik inderdaad een slechte invloed, maar de PvdA heeft bewezen icm vooral CDA en VVD van Nederland een verdomd aardig land te kunnen maken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
De PvdA en SP, ja, daar moet je het van hebben om succesvol het land naar de kloten te helpen.
Nou, wat Samsom heeft gepresenteerd wordt het overgrote deel van de mensen ook niet vrolijk van en wijkt het programma niet veel af van de SP.quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
SP vind ik inderdaad een slechte invloed, maar de PvdA heeft bewezen icm vooral CDA en VVD van Nederland een verdomd aardig land te kunnen maken.
Obv de peilingen is Paars+ wel een leuke opvolger. Geen CDA meer en vooral geen SP/PVV. Want van die partijen komt nimmer iets goeds.
Dat klopt maar Samsom kruipt samen met Spekman natuurlijk richting het SP electoraat. Niet dat het er allemaal beter van wordt, dat zeker niet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nou, wat Samsom heeft gepresenteerd wordt het overgrote deel van de mensen ook niet vrolijk van en wijkt het programma niet veel af van de SP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |