Sommige mensen hebben het inderdaad niet door wanneer ze belachelijk gemaakt wordenquote:
Maar het gesprek daarvoor duidt op een garpje.quote:Sommige mensen hebben het inderdaad niet door wanneer ze belachelijk gemaakt worden
Op de vraag van de journaliste of het een te ingewikkeld woord is, antwoordt hij volmondig "wel voor de PVV".
Succes. Zul je nodig hebben met de PVV aanhang die daar reageert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
Even de reacties op de Telegraafsite lezen
Of hij zou denken "ja, dat is ook weer waar...".quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Macabrefuture het volgende:
Doe uns normaal man!!!! Zou Wilders wel in het Catshuis roepen..
Hij is nog vrijgezelquote:
Ga maar bij joop.nl daarover klagen kerelquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ligt totaal niet aan je openingspost.²
Alleen Van der Staaij is gezegend, want hij eerbiedigt de Bijbel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:02 schreef boekenplank het volgende:
Rutte, Wilders en van der Staaij we zijn gezegend met dit stel.
Is er ook een meldpunt "Rutte-statements" ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Rutte heeft geen recht van spreken.
Hij durft niet eens het Meldpunt Midden- en Oost-Europeanen te veroordelen.
Jij kent het slijterijmeisje niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Is er ook een meldpunt "Rutte-statements" ?
Dat zou er wel moeten komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De lokale lachspiegelquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waarom beledig je nou weer alle kneuzenkermissen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zou er wel moeten komen.
Eerst Balkenende en nu Rutte als premier.Wat een kneuzenkermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop de persen want ik geef voor de eerste keer BSB gelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ligt totaal niet aan je openingspost.²
Dit dus. Je kan hem niet anders dan gelijk geven in dezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:58 schreef remlof het volgende:
Eindelijk zegt Rutte eens iets verstandigs.
Henk en Ingrid hebben een woordenschat vergelijkbaar met die van een 6-jarige. Je moet alles in Jip en -Janneke taal uitleggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Prematuur vind ik niet eens zo'n elitair woord. Tenminste als je ervaring hebt met vroeggeboren kinderen of gewoon een uitgebreid woordenschat hebt.
Als ik de gemiddelde PvdA en SP stemmer neem, dan zijn die vaak ook niet echt het toonbeeld van intelligentie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben een woordenschat vergelijkbaar met die van een 6-jarige. Je moet alles in Jip en -Janneke taal uitleggen.
Dus?quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde PvdA en SP stemmer neem, dan zijn die vaak ook niet echt het toonbeeld van intelligentie.
en dus wordt alles aangegrepen om maar de pvv'er weg te kunnen zettenquote:
Volgens mij ging het om een uitspraak van Rutte, ik weet niet waar jij het over hebt. Dat de kop van het artikel niet waar is ben ik overigens met je eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:41 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
en dus wordt alles aangegrepen om maar de pvv'er weg te kunnen zetten
goed bezig![]()
en totaal zonder ironie ook
Dat is niet voorbehouden aan Henk en Ingrid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben een woordenschat vergelijkbaar met die van een 6-jarige. Je moet alles in Jip en -Janneke taal uitleggen.
Klopt, de overgrote meerderheid van de mensheid is te dom om zelf te schijten. Maar dit is een PVV-bash topic, in andere topics komen andere groepen weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet voorbehouden aan Henk en Ingrid.
Beledig dan gewoon iedereen.
Ik neem aan dat je jezelf tot de overgrote meerderheid rekent?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt, de overgrote meerderheid van de mensheid is te dom om zelf te schijten. Maar dit is een PVV-bash topic, in andere topics komen andere groepen weer aan de beurt.
Jazeker. Ik ben ook een ontzettende mongool, daarom herken ik ook zo goed idioterie in anderen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je jezelf tot de overgrote meerderheid rekent?
Het leuke is dat Rutte helemaal niet heeft gezegd dat PVV stemmers dom zijn, maar dat iedereen dat nu wel lijkt te denken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:26 schreef timmmmm het volgende:
En ik maar denken dat de minister-president van het hele volk is. Voor iedereen, maar alle pvvstemmers dom noemen dan toch wel. Zegt meer over het niveau van Rutte dan over het niveau van aanhangers van de PVV
Balkenende was gewoon een goede premier. Rutte is te kansloos voor woorden, net een studentjequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zou er wel moeten komen.
Eerst Balkenende en nu Rutte als premier.Wat een kneuzenkermis.
Lekkere frame van Joop.nl idd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het leuke is dat Rutte helemaal niet heeft gezegd dat PVV stemmers dom zijn, maar dat iedereen dat nu wel lijkt te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |