iemand wordt gepest op school, meld het in de krantquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik dan wel zielig, ze wil leren en dan wordt ze gepest.
Iemand uitschelden vind ik toch wel een stapje verder dan zwarte koffie bestellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef donald_dick het volgende:
dat bedoelde ik nou met racisme, ALLES is racistisch
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemand wordt gepest op school, meld het in de krant
ik verwacht nu een fokker die ff een liter gaat wegtankenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Ik vind ze groot genoeg. Dan zal ik de bleek maar laten staan voortaan.
Aantal lezers: 1quote:
Ok. Momentje!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik verwacht nu een fokker die ff een liter gaat wegtanken
zie je dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
12?! Dawuuut?!
En kijk wat ze aan heeft dan
het zou je verbazen wat je afzetmarkt isquote:
En wie schrijft die artikelen dan? Ze laten (bijna) geen buitenstaanders toe.quote:
jeugdige baldadigheid. deed ik ook toen ik 7 wasquote:
als je als oma 69 kleinkinderen hebt, dan ja, dat is je enige rolquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er nog wel ouders in het spel eigenlijk? Behalve om nieuwe kinderen te maken?
Artikelen? Nee joh. Staan alleen plaatjes in. Bruiloftreportagesquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En wie schrijft die artikelen dan? Ze laten (bijna) geen buitenstaanders toe.
De enige lezer is tevens de enige schrijverquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En wie schrijft die artikelen dan? Ze laten (bijna) geen buitenstaanders toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |