Ik zag ooit zo'n documentaire... zeiden die vrouwen dat mannen veel beter beslissingen konden nemen dan zijquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Ik geloof dat ik dat soort dingen niet eens wil weten...
Hoeren gaan ter hemel. Dat staat zelfs in de Bijbel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Hoeren en Assepoesters gaan samen naar de kerk.
Da's niet waar, die Alice was toch mooi? Die brunette.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Injetta het volgende:
Je ziet geen enkele knappe vrouw..
Wat gebeurt er met die tieners? Zijn zijn even een tijdje knap en sexy en dan verdwijnt dat helemaal?
De leerplichtambtenaar wordt het dorp uitgejaagd, denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Sosha het volgende:
Mag dat in Engeland? Met school stoppen op je 9e/10e?
Ze zijn te dom om klok te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Waarom gaan ze nooit op tijd weg daarzo?
Oh, die heb ik dan even gemist..quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Da's niet waar, die Alice was toch mooi? Die brunette.
nee, behalve als je een zigeuner bent, dan heb je vrij spel. Beetje als de marokanen en roemenen hieroquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Sosha het volgende:
Mag dat in Engeland? Met school stoppen op je 9e/10e?
voor de bijrijder, in england mag je niet eten en drinken terwijl je rijdtquote:
Denk 't wel, geen man daar die haar wil?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou ze het dorp uit worden gejaagd als ze later groot is?
ze wonen op een kamp, welk dorp?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou ze het dorp uit worden gejaagd als ze later groot is?
Ze rijd beter dan mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jezes, die kleine chick rijdt beter dan een vent xd
Je weet nu waar je ze kunt vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Frag_adder het volgende:
En waarom heb ik geen vriendin die poetsen als haar taak ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |