Onnodig kan wellicht kloppen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Apuleius het volgende:
Je post onnodig en bent te emotioneel betrokken, TS.
Vertel het ze dan in je naaste omgeving.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Onnodig kan wellicht kloppen.
Emotioneel betrokken: Nee, ik vind dit zeer klachtwaardig want het ergert niet alleen mij maar ook kennissen in mijn naaste omgeving.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Vrouwen waren toch een hoax op FOK! ? Zijn ze er nu in eens wel? Hoi libelle vivalezeressen, OUD is linksaf, tina en pennylezeressen PUB is rechtsaf.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Vrouwen waren toch een hoax op FOK! ? Zijn ze er nu in eens wel? Hoi libelle vivalezeressen, OUD is linksaf, tina en pennylezeressen PUB is rechtsaf.
Herkenbaar wel. En uiterst irritant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef _KurtCobain het volgende:
Ze klagen veel maar willen vaak alleen een reactie horen die hun aanstaat.
Gezien de bouw van het gezicht, korte wimpers, kleine ogen en prominente wenkbrauwen gok ik dat dit een kereltje is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
gemiddelde fok meid
[ afbeelding ]
je weet niet wat het precies is
Gefrustreerde vrouwenreactie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Sinosappel het volgende:
Link?
Heb het namelijk alleen nog maar gezien bij mannelijker klagertjes op FOK!
Ik vind jou reactie enigszins een best goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Sinosappel het volgende:
Link?
Heb het namelijk alleen nog maar gezien bij mannelijker klagertjes op FOK!
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien de bouw van het gezicht, korte wimpers, kleine ogen en prominente wenkbrauwen gok ik dat dit een kereltje is.
Aha dus vragen om verduidelijking van de OP bedoelde je met te emotioneel betrokken zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie enigszins een best goed voorbeeld.
Let vooral op het verkleinwoord.
Dit zijn juist de mooiste klachten. Deze klacht is dus ongegrond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef _KurtCobain het volgende:
Hallo,
misschien dat het aan mij kan liggen maar de laatste tijd lees ik veelal allemaal klachten van over-emotionele vrouwelijke Fok! gebruikers.
Ik weet niet waaruit jij dit kunt opmaken maar nee, dit is niet wat ik bedoel. Ik wijs meer naar het feit dat je per direct al denigrerende woorden gebruikt richting een OP die jou duidelijk niet aanstaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aha dus vragen om verduidelijking van de OP bedoelde je met te emotioneel betrokken zijn. `Ofzo.`
Nou het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Ik weet niet waaruit jij dit kunt opmaken maar nee, dit is niet wat ik bedoel. Ik wijs meer naar het feit dat je per direct al denigrerende woorden gebruikt richting een OP die jou duidelijk niet aanstaat.
Als je even zou willen wachten zal ik alsnog komen met enkele voorbeelden.
Ps,
Bedankt voor dit voorbeeld.(Ik duid op het woord ofzo)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
gemiddelde fok meid
[ afbeelding ]
je weet niet wat het precies is
Niet typisch iets voor FOK! Vrouwen zijn over het algemeen niet echt bepaald rationeel te noemen maar ze hebben zo'n 'periode in de maand' dat echt alles buiten de perken loopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef RichardHammond het volgende:
FOK! zit nu eenmaal vol met labiele en over het paard getilde trutjes. Niks aan te doen.
Aandachtshoeren en fapnerds die die aandacht verschaffen. Dit is het perpetuum mobile van Fok!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef RichardHammond het volgende:
FOK! zit nu eenmaal vol met labiele en over het paard getilde trutjes. Niks aan te doen.
Over emotioneel. Ja. Blijf jij maar lekker flirten met je virtuele vriendin. Succes ermee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef _KurtCobain het volgende:
Enkele recente voorbeelden:
Vrijgezelle vriendinnen
Ziek van mensen op FOK! die
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Vind je dit geen goede voorbeelden of wil je meer voorbeelden, dan verzoek ik bij deze dat je een reactie prepareert voor mij met enige onderbouwing van het waarom.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aandachtshoeren en fapnerds die die aandacht verschaffen. Dit is de drijfveer van Fok!
Nice ninja-edit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aandachtshoeren en fapnerds die die aandacht verschaffen. Dit is het perpetuum mobile van Fok!
Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Over emotioneel. Ja. Blijf jij maar lekker flirten met je virtuele vriendin. Succes ermee.
Mijn virtuele vriendin doet anders de stoutste dingen hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Over emotioneel. Ja. Blijf jij maar lekker flirten met je virtuele vriendin. Succes ermee.
Zeg nou zelf, zo is het toch veel mooier?quote:
Stukken mooier!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, zo is het toch veel mooier?
Maar doe het dan ook meteen goed en plaats mijn topic over monogaam zijn hier, dat past goed bij je klacht. Dat recente topic van mij niet. Dit is gewoon een kwestie van selectief proberen te haten omdat ik jouw naam heb neergezet bij de losers van fok die meisjes benaderen. Nou, fijne avond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn.
Komt goed.
Nou...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef Zenato het volgende:
Kurt, hoe is het in de hel? is satan aardig?
Dit zal ik in de toekomst doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar doe het dan ook meteen goed en plaats mijn topic over monogaam zijn hier, dat past goed bij je klacht. Dat topic niet. Dit is gewoon een kwestie van selectief proberen te haten omdat ik jouw naam heb neergezet bij de losers van fok die meisjes benaderen. Nou, fijne avond.
Je bedoelt de zogenaamd mooie Meloewa en de zogenaamd 15 jarige mooie en intelligente loveyoourlifequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn virtuele vriendin doet anders de stoutste dingen hoor.
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bedoelt de zogenaamd mooie Meloewa en de zogenaamd 15 jarige mooie en intelligente loveyoourlife
Vervelend.quote:
Ja komt eens met betere voorbeelden wantquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef _KurtCobain het volgende:
Enkele recente voorbeelden:
Vrijgezelle vriendinnen
Ziek van mensen op FOK! die
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Vind je dit geen goede voorbeelden of wil je meer voorbeelden, dan verzoek ik bij deze dat je een reactie prepareert voor mij met enige onderbouwing van het waarom.
Hmm. Ik ben niet boos, we'll, ik lach zelfsquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef mcf het volgende:
Hahaha kijk hoe boos die Cher- is. Dit is bewijs!
Dan heb jij mijn pik gezien, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet boos, we'll, ik lach zelfs op een geile manier.
Behalve jij dan!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
Alle vrouwen moeten gewoon een ban krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |