Op vrijdag 13 april 2012 04:59 schreef Lizzebeest het volgende:Vrijgezelle vriendinnen daar word ik toch wel zo moe van.
Vooral als ze een leegte in hun leven hebben, een leegte die opgevuld dient te worden met een man.
Maar een ding waar ze het over hebben, en waar ze in geinterresseerd zijn bij het uitgaan, mannen, oh en natuurlijk piemels, en het afzeiken van andere vrouwen. Alhoewel ik in dat laatste natuurlijk ook wel erg goed ben.
Maar jeetje allemachtig, hoe moe ik er inmiddels van begin te worden!
En het ergste is nog wel, dat verwacht wordt dat ik er net zo hard aan mee doe, en ik merk dat ik erin getrokken wordt. Terwijl ik op het moment best wel content met mijzelf ben, en allesbehalve zin heb om aandacht aan een man te besteden.
De jongen waar ik regelmatig wat mee flirt, kan ik bijna niet langer alleen mee flirten. Want ik word elke keer overstelpt met vragen en duwtjes, heb je al met hem gesproken, heb je al met hem gezoend, gaan jullie al daten. Nee, frakking hoeren, rot op en bemoei je met je eigen zaken.
En al dat gelul over piemels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Who the fuck cares hoe groot de piemels van de kerels waarmee je slaapt zijn! Waarom zou ik willen weten of meneer een gigantische bloedpiemel heeft, of een vleespiemel, of dat de grootte je niet aanstaat en je hem maar dumpt.
Wie dumpt er nou een kerel, of vindt de seks niet leuk omdat hij een kleine piemel heeft? Doen die dames niets anders in bed dan zich laten volpompen? Of is dat een soort code voor, de seks is slecht? I don't get it, at all.
Met mannen in een relatie mag je blijkbaar niet gezellig een praatje maken, want die zijn toch al off the market. Eveneens met andere leuke mannen, die iets te vertellen hebben, en waar je heel goed gezellig mee kan kletsen omdat ze erg vermakelijk zijn. Want ze zijn te oud of te lelijk, of te stom, of te arrogant en daar wil je toch niet een relatie mee. Dus dan wordt je of wel weggetrokken, of je vriendinnen gaan er met een zuur gezicht naast hangen, of je wordt zomaar achtergelaten.
En als ik dan een keer verveeld ben omdat zij met kerels staan te praten die mij niet aanstaan, is dat een probleem! WTH??
Het allerleukste is nog wel als ze zich met de players en de mannelijke sletten van de kroeg inlaten, het type man waar ik altijd ontzettende lol mee kan hebben, want niemand anders is zo fijn om eens ouderwets stevig mee te flirten en flink verbaal van stuk te gaan, zonder dat er iets op hoeft te volgen.
Maar daar worden ze dan natuurlijk verliefd op, en dan worden ze teleurgesteld, en teleurgesteld, en nog eens teleurgesteld. En jaloers, want als er iets is wat die mannen leuk vinden dan is het wel om vrouwen tegen elkaar te gebruiken. En de onzekere wezentjes dat ze zijn, raken ze daar helemaal door van slag. Wat er inmiddels tot heeft geleidt, dat ik al 'tig maal heb moeten beloven en vertellen dat ik nooit iets met ze zal beginnen, niet met ze zal flirten, en zelfs niet meer met ze zal praten. Waar ik mij ook heilig aan houd, zo ver mogelijk.
Krijg je dit einde van de avond. Nemen afscheid, ik word aangehouden door een van de players, en erop aangesproken dat ik niet zo met hem moet flirten, hele avond minstens een meter afstand gehouden, alleen een groet uitgewisseld, en verder met mijn rug naar hem toe gestaan.
Waarom zegt hij dat jij niet zo met hem moet flirten. Weet ik veel, ik heb de hele avond geen blik met die jongen gewisseld, omdat jij niet wil dat ik met hem praat.
Maar waarom zegt hij dat dan.Uhm, om aandacht te krijgen.
Moet toch iets van waarheid in zitten.Uhm nee, ik heb geen woord met hem gewisseld, en ik heb hem de hele avond niet eens gezien, omdat jij met hem zat te praten.
Hoe kan hij dat dan zeggen.Misschien wel om jou te rellen, en deze situatie te veroorzaken?
Nou ik wil niet meer dat je met hem praatUhm, dat deed ik al niet (gilt van binnen).
Allemachtig alletachtig, nog even en ik ben volledig geflipt.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle make-up en al dat gezeik. En het gezeik over mannen. Hebben ze serieus waar echt geweldige leuke kerels, die helemaal gek van ze zijn. Maar dan klikt het niet, want ja, de ogen zijn ze diep gelegen, of hij heeft zo'n grote neus. Nee als jij die kilo make-up van je gezicht schraapt zie je er zo lekker uit.
En dan dat gezeik, over hoe die man het initiatief moeten nemen, nooit zelf bellen, of het nummer van een man aannemen, maar een week lang elke uur op je telefoon checken of hij al heeft gebeld of een berichtje heeft achtergelaten. En onzeker worden, en in de stress schieten als dat niet het geval is.
Nee doos, hij is dronken en uit met zijn vrienden, en maakt leuk aanspraak met een leuke vrouw. De volgende dag heeft meneer een kater, en de dag daarop moet hij weer hard aan het werk. Waarom zou hij jou nog bellen als het voor hem niet meer dan een gezellig kletspraatje was. En dan moet hij ook nog het vertrouwen en lef bij elkaar schrapen om jou te bellen, en dat in nuchtere toestand. pfff....
En dat zijn dan vrouwen van eind twintig. Ik weet dat mannen nooit opgroeien, maar een ding wat ik heb geleerd is dat vrouwen daar ook heel erg goed in zijn!
En ik ook echt geen haar beter ben, om mij dit zo te laten irriteren. Ik had het kunnen weten, dat die stoere sterke zelfstandige en onafhankelijke vrouwen uiteindelijk gewoon kleine meisjes zijn en waarschijnlijk altijd zullen blijven.
Ik heb nieuwe (stap)vriendinnen nodig!!!!!!!