Onnodig kan wellicht kloppen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Apuleius het volgende:
Je post onnodig en bent te emotioneel betrokken, TS.
Vertel het ze dan in je naaste omgeving.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Onnodig kan wellicht kloppen.
Emotioneel betrokken: Nee, ik vind dit zeer klachtwaardig want het ergert niet alleen mij maar ook kennissen in mijn naaste omgeving.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Vrouwen waren toch een hoax op FOK! ? Zijn ze er nu in eens wel? Hoi libelle vivalezeressen, OUD is linksaf, tina en pennylezeressen PUB is rechtsaf.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Vrouwen waren toch een hoax op FOK! ? Zijn ze er nu in eens wel? Hoi libelle vivalezeressen, OUD is linksaf, tina en pennylezeressen PUB is rechtsaf.
Herkenbaar wel. En uiterst irritant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef _KurtCobain het volgende:
Ze klagen veel maar willen vaak alleen een reactie horen die hun aanstaat.
Gezien de bouw van het gezicht, korte wimpers, kleine ogen en prominente wenkbrauwen gok ik dat dit een kereltje is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
gemiddelde fok meid
[ afbeelding ]
je weet niet wat het precies is
Gefrustreerde vrouwenreactie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Sinosappel het volgende:
Link?
Heb het namelijk alleen nog maar gezien bij mannelijker klagertjes op FOK!
Ik vind jou reactie enigszins een best goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Sinosappel het volgende:
Link?
Heb het namelijk alleen nog maar gezien bij mannelijker klagertjes op FOK!
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien de bouw van het gezicht, korte wimpers, kleine ogen en prominente wenkbrauwen gok ik dat dit een kereltje is.
Aha dus vragen om verduidelijking van de OP bedoelde je met te emotioneel betrokken zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie enigszins een best goed voorbeeld.
Let vooral op het verkleinwoord.
Dit zijn juist de mooiste klachten. Deze klacht is dus ongegrond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef _KurtCobain het volgende:
Hallo,
misschien dat het aan mij kan liggen maar de laatste tijd lees ik veelal allemaal klachten van over-emotionele vrouwelijke Fok! gebruikers.
Ik weet niet waaruit jij dit kunt opmaken maar nee, dit is niet wat ik bedoel. Ik wijs meer naar het feit dat je per direct al denigrerende woorden gebruikt richting een OP die jou duidelijk niet aanstaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aha dus vragen om verduidelijking van de OP bedoelde je met te emotioneel betrokken zijn. `Ofzo.`
Nou het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Ik weet niet waaruit jij dit kunt opmaken maar nee, dit is niet wat ik bedoel. Ik wijs meer naar het feit dat je per direct al denigrerende woorden gebruikt richting een OP die jou duidelijk niet aanstaat.
Als je even zou willen wachten zal ik alsnog komen met enkele voorbeelden.
Ps,
Bedankt voor dit voorbeeld.(Ik duid op het woord ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |