Ze houden een deel open voor vrije verkoop, alle beschikbare seizoenskaarten gaan binnen een paar dagen uitverkocht wordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, dat is voor Sparta wat lastiger, moeten concurreren met ADO, Excelsior, Feyenoord, Dordrecht en Utrecht.
Daarnaast worden er de laatste tijd ontzettend veel jongens weggehaald door de topclubs, met name PSVMaar dat is weer een hele andere kwestie.
Zou Zwolle volgend jaar hun stadion uitverkopen met seizoenskaarten? Hoeveel seizoenskaarten waren er dit jaar verkocht?
We gaan het zien, geen enkel probleem mee als het Zwolle lukt om in de Eredivisie te blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vond deze reactie op de Zwolle site wel terecht:
[..]
Die kop van Stamquote:
Echt een bazenkop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die kop van Stam
Ik hoop trouwens echt dat de technische staf bij elkaar blijft. Artje en Jaapie zijn een topduo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef Happel het volgende:
Weer zo een kleurloos elftal met een kleurloos stadion.
Welkom dan maar...
Minder afstotelijk bedoel je. Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tribunes worden naar beneden uitgebouwd, dan ziet het stadion er alweer een stuk beter uit
Het scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Minder afstotelijk bedoel je. Iets met een aap en een gouden ring.
Ik ben nog eens bijna in elkaar gerost toen ik met een ouwe PEC-sjaal het stadion in wilde. Sjaaltje was namelijk groen en wit, en Zwolle speelde nacompetitie tegen Groningen. Ik maar roepen en rennen "Het is PEC! Het is PEC!" en die tokkies uit de Indische buurt maar blijven duwen en schreeuwen. Blijkbaar viel het blauw-witte shirt niet genoeg opquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://fczwolle.org/2012/(...)terug-in-eredivisie/
Zou echt gruwelijk zijn.
Tokkies uit de indische buurt moeten echt preventief afgeschoten worden. Kuttuigquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben nog eens bijna in elkaar gerost toen ik met een ouwe PEC-sjaal het stadion in wilde. Sjaaltje was namelijk groen en wit, en Zwolle speelde nacompetitie tegen Groningen. Ik maar roepen en rennen "Het is PEC! Het is PEC!" en die tokkies uit de Indische buurt maar blijven duwen en schreeuwen. Blijkbaar viel het blauw-witte shirt niet genoeg op
Voetbal gerelateerd geweld Happel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Idem. Heb alleen niet zulke goede ervaringen met de hermandad in die stad.
Och, ik ken er wel een paar goeie onder. Maar voor de rest...op wedstrijddagen zie je soms die wijk leegstromen richting stadion en dan zie je voor een paar eeuwen aan gevangenisstraf, een paar ton aan uitkering plus een promillage waar je u tegen zegt in colonne lopen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tokkies uit de indische buurt moeten echt preventief afgeschoten worden. Kuttuig
En een belastingschuld waar een gemiddeld Afrikaans land voor 1 jaar van kan vretenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Och, ik ken er wel een paar goeie onder. Maar voor de rest...op wedstrijddagen zie je soms die wijk leegstromen richting stadion en dan zie je voor een paar eeuwen aan gevangenisstraf, een paar ton aan uitkering plus een promillage waar je u tegen zegt in colonne lopen...
Heb je veel Zwollenaren met een gespleten persoonlijkheid? Zie hier en op andere fora ook eigenlijk alleen gasten die buiten Zwolle ook voor Ajax of Feyenoord zijn. Voornamelijk Ajax eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef AryaMehr het volgende:
Oud Zwolle topboy, nu overleden, moet Happel wel kennen dan. Was gewoon SCF.
Wist niet eens dat die wedstrijd op het program stond. Misschien wel effe een kijkje nemen ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga je maandag nog kijken op het Kasteel bij Jong Sparta - Jong Feyenoord?
Ik ben niet echt voor Zwolle, ik woon er en kom dus weleens in het stadion omdat ik van voetbal in het algemeen hou (en Feyenoord in het bijzonder, zoals veel mensen in de regio, Ajax kom ik minder tegen denk ik).quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je veel Zwollenaren met een gespleten persoonlijkheid? Zie hier en op andere fora ook eigenlijk alleen gasten die buiten Zwolle ook voor Ajax of Feyenoord zijn. Voornamelijk Ajax eigenlijk.
Ik schat zo in dat de groep Ajax en Feyenoord in Zwolle 50/50 is. Je hebt ook nog eens Ajax-enclave Wezep hier vlakbij zitten. Zwolle speler Lim Duan droeg daarentegen gewoon een Feyenoord shirtje onder zijn Zwolle shirt toen hij daar in de Kuip speelde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je veel Zwollenaren met een gespleten persoonlijkheid? Zie hier en op andere fora ook eigenlijk alleen gasten die buiten Zwolle ook voor Ajax of Feyenoord zijn. Voornamelijk Ajax eigenlijk.
Nah, ik ken echt veel mensen hier die voor Feyenoord zijn hoor. Ik schat eerder 25/75 in in het voordeel van Rotjeknor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat de groep Ajax en Feyenoord in Zwolle 50/50 is. Je hebt ook nog eens Ajax-enclave Wezep hier vlakbij zitten. Zwolle speler Lim Duan droeg daarentegen gewoon een Feyenoord shirtje onder zijn Zwolle shirt toen hij daar in de Kuip speelde.
Lim Duan loopt ook gewoon met Feijenoord shirtje aan door stad heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat de groep Ajax en Feyenoord in Zwolle 50/50 is. Je hebt ook nog eens Ajax-enclave Wezep hier vlakbij zitten. Zwolle speler Lim Duan droeg daarentegen gewoon een Feyenoord shirtje onder zijn Zwolle shirt toen hij daar in de Kuip speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |