quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben nog wat 3ehandsstuff. Misschien wil El Hamdaoui wel komen
Joh Cambuur - Roda JC was zo vreselijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta heeft het gewoon niet zo op die uitwedstrijden in Limburg, Groningen en FrieslandAltijd gaat het fout daar.
[..]
Lijkt me prima! Alleen dan moet Sparta wel wat effectiever zijn dan gisterenZes keer alleen voor de doelman staan en er niet eens 1 in weten te schieten
Was dat voor RKC ook?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
Leuk dat Zwolle promoveert maar ik vrees dat de conclusie van JD de juiste is, wordt een kansloze missie in de eredivisie
http://fczwolle.org/2012/(...)terug-in-eredivisie/quote:FC Zwolle keert als PEC Zwolle terug in Eredivisie
FC Zwolle keert als PEC Zwolle terug in Eredivisie. De club heeft de afgelopen weken onderzoek gedaan of het mogelijk is om de naam van de club per 1 juli aanstaande weer te veranderen in PEC Zwolle. Verwacht wordt dat de komende tijd meer duidelijk wordt over de naamswijziging.
ze gaan dat doortrekken heb ik gehoordquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef Snuf. het volgende:
Gaat Zwolle trouwens wel die tribune's doortrekken of op zijn minst die muren blauw verven? Wat een afschuwelijk gezicht is dat op de TV zeg.
Er komen 2000 plekken bij nu ze zijn gepromoveerd. Over twee seizoenen willen ze nog weer uitbreiden naar 14.000 plekken, 4000 bij dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef Snuf. het volgende:
Gaat Zwolle trouwens wel die tribune's doortrekken of op zijn minst die muren blauw verven? Wat een afschuwelijk gezicht is dat op de TV zeg.
Oke dat is wel tofquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze gaan dat doortrekken heb ik gehoord
Oke, dat moeten ze wel wekelijks vol kunnen krijgen denk ik, er zaten nu altijd al behoorlijk veel mensen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er komen 2000 plekken bij nu ze zijn gepromoveerd. Over twee seizoenen willen ze nog weer uitbreiden naar 14.000 plekken, 4000 bij dus.
Zal bij de potjes tegen Ajax, PSV, Feyenoord en Twente wel afgeladen vol zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke, dat moeten ze wel wekelijks vol kunnen krijgen denk ik, er zaten nu altijd al behoorlijk veel mensen!
Ja goed, dat is bij de meeste clubs wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal bij de potjes tegen Ajax, PSV, Feyenoord en Twente wel afgeladen vol zijn
Moet kunnen inderdaad. Hebben nu al een grote achterban en de regio is ook nog eens aantrekkelijk om meer mensen aan te trekken. Je zou zomaar eens een tweede Twente kunnen worden, maar eerst overleven in de Eredivisie dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke, dat moeten ze wel wekelijks vol kunnen krijgen denk ik, er zaten nu altijd al behoorlijk veel mensen!
Precies, want dan heeft SjaakBauer kaarten voor al zijn Feijenoordvrienden geregeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal bij de potjes tegen Ajax, PSV, Feyenoord en Twente wel afgeladen vol zijn
Je mag wel roepen als het zo ver is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, want dan heeft SjaakBauer kaarten voor al zijn Feijenoordvrienden geregeld.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit jaar geweldig door al die huurlingen, maar die kunnen er volgend jaar zo weer uitliggen
Vakkie naast uitvak is volgens mij alleen maar vrije verkoop, komt goed dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, want dan heeft SjaakBauer kaarten voor al zijn Feijenoordvrienden geregeld.
Vond deze reactie op de Zwolle site wel terecht:quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit jaar geweldig door al die huurlingen, maar die kunnen er volgend jaar zo weer uitliggen
quote:FC Zwolle is er klaarvoor maar Johan Derksen nog niet!!
Johan Zuurpruimzeiksnor heeft alleen maar iets positiefs over FCZ te melden als Jan Everse er werkzaam is. Hij laat zich ook verkeerd voorlichten: ‘Van der Berg is een zeeeeer goede voetballer’…
Snor is erg negatief over de FC Zwolle, vooral als er wordt gepromoveerd.
Volgens mij denkt hij dat we de eerste divisie beter kunnen opheffen. Hij moet beter weten, hoeveel talenten ook van FCZ zijn er in de afgelopen jaren doorgestroomd naar onze topclubs in de eredivisie?. Geen degradatie uit eredivisie zou zeker ongezond zijn voor ons betaalde voetbal in Nederland.
In seizoen 92 /93 voetbalde VVV, Heerenveen, NAC, NEC, De Graafschap, ADO, AZ, Excelsior en Heracles nog in de eerste divisie! Ook deze clubs zijn toen echt niet met erg hoge verwachtingen gepromoveerd.
We moeten juist kritisch zijn op clubs zoals AZ en Heerenveen, die vorig jaar met 20 buitenlanders tegen elkaar speelden! Dit gaat ten koste van ons toekomstig NL elftal, want talenten kunnen hierdoor niet doorstromen.
Bij FC Zwolle spelen vrijwel alleen maar Nederlandse talenten. Afgelopen seizoen zijn er 12 spelers vertrokken en 12 nieuw aangetrokken waarvan 4 uit eigen jeugd. Door goed beleid is er voor geld verkocht en voor minimale uitgaven gekocht.
De onderste clubs kunnen het het ene seizoen heel goed doen en een jaar later eruit liggen. Je zag het ook bij Sparta, deden het een aantal jaar heel aardig en toen opeens eruit, terwijl er een selectie vol met hele goede voetballers en talenten stond.quote:
Kan je nu al garanderen dat het clubcardverplichting is. Of het hele stadion is uitverkocht met scc-houders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vakkie naast uitvak is volgens mij alleen maar vrije verkoop, komt goed dus
Ik heb wel clubcard. Maar ze laten dat vak leeg voor vrije verkoop, weet ik 99% zeker. Zal het deze week even navragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je nu al garanderen dat het clubcardverplichting is. Of het hele stadion is uitverkocht met scc-houders.
Dat is zeker waar, bij clubs als Zwolle, Sparta en momenteel ook Willem 2 komen er gewoon veel talenten door. Ook bij de onderste clubs in de Eredvisie. Er spelen met veel Nederlandse jongens (vind ik sowieso al een pre) die later weer door de grote clubs worden gekocht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vond deze reactie op de Zwolle site wel terecht:
[..]
Zwolle heeft ook een groot achterland hoor, kunnen uit de wijde omtrek alle talentjes wegplukken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, bij clubs als Zwolle, Sparta en momenteel ook Willem 2 komen er gewoon veel talenten door. Ook bij de onderste clubs in de Eredvisie. Er spelen met veel Nederlandse jongens (vind ik sowieso al een pre) die later weer door de grote clubs worden gekocht.
Ik hoop nog altijd dat er een 6 + 5 regel komt waarbij je maar maximaal 5 buitenlanders in het veld mag hebbenZou ook de verschillen in de competitie verkleinen en beter zijn voor de kleinere clubs die zelf opleiden.
Ja, dat is voor Sparta wat lastiger, moeten concurreren met ADO, Excelsior, Feyenoord, Dordrecht en Utrecht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook een groot achterland hoor, kunnen uit de wijde omtrek alle talentjes wegplukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |