geen Feijenoorders gekahtballiequote:Op zaterdag 14 april 2012 03:46 schreef DrDentz het volgende:
ja inderdaad, ik heb eigenlijk niks met die club maar ik denk wel dat ik kakkerlakken joden en lampies in elkaar ga tikken
Kijk dat is geregeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Happel, caland, hmf al die mafkezen op mijn kosten naar zwolle
Zwolle - Feyenoord of Zwolle - Ajax?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dat is geregeld.
Toch wel mooi die dronken mensen.
Wat moet ik bij die laatste doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle - Feyenoord of Zwolle - Ajax?
Volgend jaar weer degraderen...machtig mooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:28 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme man, ben echt beroerd! Maar een kater heeft nog nooit zo goed gevoeld
Houden we je aan, mooi dichtbij voor mij danquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Boys van Feijenoord, ik betaal hele vak naast uitvak voor alle feijenoorders bij fcz - feijenoord. cadeautje
Idem. Heb alleen niet zulke goede ervaringen met de hermandad in die stad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Houden we je aan, mooi dichtbij voor mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |